Aurinko se vain paistelee kirkkaalta taivaalta. Katsotaan mitä päivä tuo tullessaan. 🌞
Huomenta vaan
19
66
Vastaukset
Mukavia hetkiä päivään..☀️❤️
- Anonyymi
Kaunis aamu ja lämmin!
https://youtu.be/VVK4nBES7dI - Anonyymi
Sama pelle🤡 eri paketissa 🎁
- Anonyymi
Mukavaa päivää ☀️🌼
- Anonyymi
Hannalta Tuomolle pus ja pus
Mistä se johtuu, että joku on niin vaikeaa unohtaa? Ellei mahdotonta. ⚜️
- Anonyymi
Jotkut ihmiset vaihtaa kumppaneita kuin sukkia.
Toiset taas ei.
Ja sekin tietysti vaikuttaa todella paljon, mistä kyse.
Varatut ihmiset vain pelleilee vapaiden kanssa ja toisinpäin Tottakai.
Elämä ja suhteet on yhtä tivolin maailmanpyörää.
Loppujenlopuksi voitko uskoa kumppaniisi, voitko uskoa itseesi, kehen voit tässä maailmassa uskoa.
Sepä se. - Anonyymi
Ikävöit mielikuvaa, et ihmistä, lopettasit.
- Anonyymi
Suhteet on pelkkää illuusiota , kaikki ulospäin Hyvää ja todellisuus ihan muuta. Niin monet pariskunnat esittää että kaikki hyvin ja totuus ihan muuta ja suut lommolla halveksitaan sinkkuja, kuin onkin surkeita.
Vain oikeasti toisiaan kunnioittavat ja arvostavat ihmiset voi olla suhteessa ilman mitään epämääräistä luulotautia. Kivaa iltaa ja yötä. ⚜️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273463- 402277
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71927Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421528- 381339
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131119