Mulla on niin ikävä sua mies

Anonyymi

taas senki hunajakipon mies. Tai aina :)

285

3263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä hunajakippo viittaus tarkoittaa?

      • Anonyymi

        Sitä että hän rakkaani tykkää mustikoista ja muista luonnon antimista, kuten varmaan hunajasta ja ehkä jopa musta (joka hehkun hänestä).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä että hän rakkaani tykkää mustikoista ja muista luonnon antimista, kuten varmaan hunajasta ja ehkä jopa musta (joka hehkun hänestä).

        No korjaa pois kuleksimasta se ettei se vaan löydä jotain toista jos odotat liian kauan. Itselle kävi kerran niin arvaa kaduttiko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No korjaa pois kuleksimasta se ettei se vaan löydä jotain toista jos odotat liian kauan. Itselle kävi kerran niin arvaa kaduttiko.

        Se lupautu jo mulle täällä. Luotan siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se lupautu jo mulle täällä. Luotan siihen.

        kova luotto on palstaan ja siihen että se oli varmasti se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä että hän rakkaani tykkää mustikoista ja muista luonnon antimista, kuten varmaan hunajasta ja ehkä jopa musta (joka hehkun hänestä).

        Tiedän ketä tarkotat. Se olen minä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän ketä tarkotat. Se olen minä!

        Löytyikö oikea hunajaan menevä mies jo? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kova luotto on palstaan ja siihen että se oli varmasti se.

        Ei palstaan vaan häneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän ketä tarkotat. Se olen minä!

        Ootko rakkaus siinä varmasti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko rakkaus siinä varmasti?

        Kyllä. Ihan varmasti olen tässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Ihan varmasti olen tässä

        Hyvä kun löydyit taas. Lähden nyt ulkoileen ja palaan tänne kurkkimaan joskus..
        ps. rakastan sua miestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Ihan varmasti olen tässä

        Aha, no jatka ihmeessä ku noin hyvin esität...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha, no jatka ihmeessä ku noin hyvin esität...

        Tässäkö sä nyt sitten ootkin? Nallelle on aloitus tottakai. Menee aina vähän aikaa että löytyy. Toi ps. on nallelle :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha, no jatka ihmeessä ku noin hyvin esität...

        Osaa käy niin kateeksi kun kirjoitetaan vaan toisillemme, että pitää tahallaan sotkea tätä. Kyllä mä hänet löydän ennemmin tai myöhemmin täältä seasta. En nyt vielä mutta oonkin lähdössä. Nalle oot rakkaus :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässäkö sä nyt sitten ootkin? Nallelle on aloitus tottakai. Menee aina vähän aikaa että löytyy. Toi ps. on nallelle :)

        No esittäjä kertokoo jotaa vaikka ihan ensimmäisen laulun minkä hehkulampulle jaoin ni eiköhän se selviä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässäkö sä nyt sitten ootkin? Nallelle on aloitus tottakai. Menee aina vähän aikaa että löytyy. Toi ps. on nallelle :)

        Mutta joo, tässä olen. Olen oikea nalle ja uskon et sun sydän tuntee sen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha, no jatka ihmeessä ku noin hyvin esität...

        En tiedä nyt oikeesti onko jompikumpi sä nalle vai ei kumpikaan. Tiedän että tuo mustasukkainen kiusaajaämmä on palstalla nyt, maalittaa mua tuolla lopussa, joten en voi hetkeen uskoa mitään. Mutta hänelle nallelle: rakastan ja palaan taas joskus,.. nyt kyllä mentävä jo.. oot ihana :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä nyt oikeesti onko jompikumpi sä nalle vai ei kumpikaan. Tiedän että tuo mustasukkainen kiusaajaämmä on palstalla nyt, maalittaa mua tuolla lopussa, joten en voi hetkeen uskoa mitään. Mutta hänelle nallelle: rakastan ja palaan taas joskus,.. nyt kyllä mentävä jo.. oot ihana :)

        Rakastan myös sua ja sut, ole varovainen mitä teetkin :) Minäkin mietin jos kävisin pyöräilemäs, en oo sen jälkee ajanu ku se yks auto melkee ajo päältä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No esittäjä kertokoo jotaa vaikka ihan ensimmäisen laulun minkä hehkulampulle jaoin ni eiköhän se selviä

        Okei siinä sä oot mun ihanin. Oon lähdössä ulkoileen just ja mene ihan solmuun. Tykkään susta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha, no jatka ihmeessä ku noin hyvin esität...

        Se esittäjä on todennäköisesti nainen, sama joka eilen oli siellä.. koittaa todistaa että me ei tunnisteta toisiamme. Ei aina heti tarviikaan kun sydän tietää ja löytää. Sitäpaitsi mä rakastan sua sillonkin kun tän suljen.. koko ajan. Nytkin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan myös sua ja sut, ole varovainen mitä teetkin :) Minäkin mietin jos kävisin pyöräilemäs, en oo sen jälkee ajanu ku se yks auto melkee ajo päältä..

        Olehan varovainen sinäkin ettei kukaan aja päälles. Alan ettiä sua sairaaloista, jos katoat nyt..


      • Anonyymi

        Pidä hauskaa :) Ja pidä mut mukana sydämes


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko rakkaus siinä varmasti?

        Ei varmasti ole hän. Toisaalta te voisitte sopia toisillenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olehan varovainen sinäkin ettei kukaan aja päälles. Alan ettiä sua sairaaloista, jos katoat nyt..

        Kyllä sä hänet viel unohat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä hauskaa :) Ja pidä mut mukana sydämes

        Ei mulla oo hauskaa ilman sua kun sä puutut. Siksi ootkin siellä sydämessä mukana aina. Tajusinpa just että alkaa tylsiä tuo lämpö ja haluan viileet syystuulet jo.. ja sut haluan myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmasti ole hän. Toisaalta te voisitte sopia toisillenne.

        Johan se huomattiin ajat sitten, että väärä oli ja oikee löyty. En tiedä ketkä on ne, jotka sun mielestä sopii toisilleen, mutta mä ja toi ihana sovitaan ja siltä osin sovitellaan, jos ei sovittas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olehan varovainen sinäkin ettei kukaan aja päälles. Alan ettiä sua sairaaloista, jos katoat nyt..

        Paitsi että eihän mun tarvii sairaaloista aloittaa.. se oli ennen se :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sä hänet viel unohat

        Mistä ihmeestä sä tuollaisia manaat. En unohda eikä toivottavasti ole siihen syytäkään ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla oo hauskaa ilman sua kun sä puutut. Siksi ootkin siellä sydämessä mukana aina. Tajusinpa just että alkaa tylsiä tuo lämpö ja haluan viileet syystuulet jo.. ja sut haluan myös.

        Hei taas, saavuttiin näköjää askareilta samaan aikaan tänne. En ajan kovin pitkää lenkkiä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi että eihän mun tarvii sairaaloista aloittaa.. se oli ennen se :)

        Oon hölmö, en tajunnu tätä kommenttii :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei taas, saavuttiin näköjää askareilta samaan aikaan tänne. En ajan kovin pitkää lenkkiä :)

        En minäkään pitkään ollu kun on noin lämmin. Sellanen 17 olis nyt jo sopiva ulkoilusää ja puolipilvistä kiitos :) Syksy on kyllä ihana, tulis vaan ja sä oot vielä ihanampi, tulisitpa vaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään pitkään ollu kun on noin lämmin. Sellanen 17 olis nyt jo sopiva ulkoilusää ja puolipilvistä kiitos :) Syksy on kyllä ihana, tulis vaan ja sä oot vielä ihanampi, tulisitpa vaan :)

        Oot ällö, luuletko et mis jaksaa koko ajan vaa nusutella sua


      • Anonyymi

        Syyttää mua psykedeelistä jutuista kun väitän olevani hän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään pitkään ollu kun on noin lämmin. Sellanen 17 olis nyt jo sopiva ulkoilusää ja puolipilvistä kiitos :) Syksy on kyllä ihana, tulis vaan ja sä oot vielä ihanampi, tulisitpa vaan :)

        Se kyllä on totta :) on tuolla kyl ihan kiva istuskella auringossa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot ällö, luuletko et mis jaksaa koko ajan vaa nusutella sua

        Nyt on taas sekavaa ku sanoo ja mitä. Kyllä jaksaisin hänen kanssa vaikka koko päivän ja yön :) Tai siis jaksan ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on taas sekavaa ku sanoo ja mitä. Kyllä jaksaisin hänen kanssa vaikka koko päivän ja yön :) Tai siis jaksan ;)

        Niin voit lopettaa sen hänen maalittamisen. Haluan hänet ja häntä 24/7 vaikka sanoisit mitä. Ja hänellä tarkoitan ihaninta, hehkuvinta ja parhainta rakkaus-tähtisilmää :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kyllä on totta :) on tuolla kyl ihan kiva istuskella auringossa :)

        Joku sotkee tuossa väliin välillä. Ei välitetä. Erotan kyllä susta sen. Mietin tuossa äsken että mikä ihmisiä vaivaa kun ne n niin kärttyisiä täällä. Mutta olkoot. Mua ei yhtään enää huvita toi aurinko... tänään on sellanen päivä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on taas sekavaa ku sanoo ja mitä. Kyllä jaksaisin hänen kanssa vaikka koko päivän ja yön :) Tai siis jaksan ;)

        Niin minäkin sun kanssa. Mä en kyllästys suhun koskaan :) tai siis en kyllästy :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon hölmö, en tajunnu tätä kommenttii :)

        Et sä hölmö oo vaan ihana :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin sun kanssa. Mä en kyllästys suhun koskaan :) tai siis en kyllästy :)

        Oot ihanin ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon hölmö, en tajunnu tätä kommenttii :)

        Et tajua tuota sairaalakommenttia? No kun kirjoitin ensin, että alan etsiä sua sairaaloista, jos katoat. Mutta eihän siinä mitään järkeä olisi niistä aloittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tajua tuota sairaalakommenttia? No kun kirjoitin ensin, että alan etsiä sua sairaaloista, jos katoat. Mutta eihän siinä mitään järkeä olisi niistä aloittaa.

        Mistä sit? Anteeks, käyn vähä hitaalla :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sit? Anteeks, käyn vähä hitaalla :)

        En olekkaa ennen huoman et oot noin tyhmä:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sit? Anteeks, käyn vähä hitaalla :)

        Ehkä ottaisin ensin yhteyttä vaikka sinuun, jos täältä katoaisit ja sitten vasta menisin ensiapuun :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En olekkaa ennen huoman et oot noin tyhmä:)

        Tää ei oo multa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ottaisin ensin yhteyttä vaikka sinuun, jos täältä katoaisit ja sitten vasta menisin ensiapuun :)

        Totta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta :)

        Jäi nyt vähän epävarmaksi tämä? Jäikö susta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin voit lopettaa sen hänen maalittamisen. Haluan hänet ja häntä 24/7 vaikka sanoisit mitä. Ja hänellä tarkoitan ihaninta, hehkuvinta ja parhainta rakkaus-tähtisilmää :)

        Kauniisti sanottu vaikka säpäs oot se maailman ihanin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäi nyt vähän epävarmaksi tämä? Jäikö susta?

        Mitä tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat?

        Että ymmärsitkö sä nyt? Menin sekasin kun siinä oli kolmaskin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että ymmärsitkö sä nyt? Menin sekasin kun siinä oli kolmaskin?

        Ymmärsin ku täsmensit mitä tarkoitit. Niin tietysti :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsin ku täsmensit mitä tarkoitit. Niin tietysti :)

        Okei hyvä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei hyvä :)

        Tuun aina iloseks ku nään sun viestejä mulle :) Ja mul tulee ilkävä ku lähet hetkeks palstalt pois. Mitä se sit on ku ollaa yhdessä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuun aina iloseks ku nään sun viestejä mulle :) Ja mul tulee ilkävä ku lähet hetkeks palstalt pois. Mitä se sit on ku ollaa yhdessä :)

        Uskon että siitä tulee ihanaa :) Siis tulee, ei tulis, huomaa sanamuoto. Mä varmaan lähetän sulle rakkausviestejä sittenkin jonnekin koko ajan, en vaan tänne :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuun aina iloseks ku nään sun viestejä mulle :) Ja mul tulee ilkävä ku lähet hetkeks palstalt pois. Mitä se sit on ku ollaa yhdessä :)

        Etkö sä nyt voi jotenkk etänä runkata tot miestä. Säälittää ku noin puuttees joutuu elää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuun aina iloseks ku nään sun viestejä mulle :) Ja mul tulee ilkävä ku lähet hetkeks palstalt pois. Mitä se sit on ku ollaa yhdessä :)

        Onhan kaikki hyvin? Oot ollu vähän hiljaisen olonen. Piti kysyä sitä jo kun tulin ulkoilemasta mutta se unohtu, kun täällä olikin viestejä ja aloin niitä lukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan kaikki hyvin? Oot ollu vähän hiljaisen olonen. Piti kysyä sitä jo kun tulin ulkoilemasta mutta se unohtu, kun täällä olikin viestejä ja aloin niitä lukea.

        Ei oo kaikki hyvin, et ole tässä. Muuten kai kaikki on ihan hyvin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo kaikki hyvin, et ole tässä. Muuten kai kaikki on ihan hyvin

        Kai olet selipaatissa kunnes päästään rakastaa? Ja en halua että siihen kuuluu edes itsetyydytystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo kaikki hyvin, et ole tässä. Muuten kai kaikki on ihan hyvin

        Mulla sama tilanne. Kaikki on ihan hyvin paitsi kun sä puutut tästä läheltä nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla sama tilanne. Kaikki on ihan hyvin paitsi kun sä puutut tästä läheltä nyt.

        No pittääkönä se opettaa pojalle miesten maailmaa. Sisää vaa vaikkei seisoskaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo kaikki hyvin, et ole tässä. Muuten kai kaikki on ihan hyvin

        Oon tässä rakkaus. Ei hätää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon tässä rakkaus. Ei hätää.

        En minä noin vastannut. Älä kiusaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo kaikki hyvin, et ole tässä. Muuten kai kaikki on ihan hyvin

        Pitääkö mun ottaa taas toi nikki kun kaikki sotkee. Multa oli vaan yksi vastaus sulle. Mutta rakastan sua ja aion olla vieressäsi joka kaunis päivä, ilta, yö ja aamu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon tässä rakkaus. Ei hätää.

        Hän vastailee yleensä vähän eri tavalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö mun ottaa taas toi nikki kun kaikki sotkee. Multa oli vaan yksi vastaus sulle. Mutta rakastan sua ja aion olla vieressäsi joka kaunis päivä, ilta, yö ja aamu :)

        Tai siis joku kaunis jne.. toki joka käy mulle jos sullekin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla sama tilanne. Kaikki on ihan hyvin paitsi kun sä puutut tästä läheltä nyt.

        Tohon sopii yks laulun kohtaa muistaaksenk hyvin. Odotas. Ja älä panikoi, tunnen sun viestit, usko minua :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän vastailee yleensä vähän eri tavalla

        Tuo tunkee sivusta. Ei se multa ollutkaan. Kellään mitään hätää ole ollut kun molemmat sanoi että muuten kaikki on hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tohon sopii yks laulun kohtaa muistaaksenk hyvin. Odotas. Ja älä panikoi, tunnen sun viestit, usko minua :)

        Okei, en panikoi vaan rentoudun ja rakastan vaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tohon sopii yks laulun kohtaa muistaaksenk hyvin. Odotas. Ja älä panikoi, tunnen sun viestit, usko minua :)

        "Näin se alkunsa saa
        On turhauttavan hurmaavaa
        Oi mutta niin murhaavaa"

        Toivottavasti ymmärrät :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Näin se alkunsa saa
        On turhauttavan hurmaavaa
        Oi mutta niin murhaavaa"

        Toivottavasti ymmärrät :)

        En tiedä ymmärränkö :) kun tonhan voi ymmärtää monella tavalla.. ehkä rakkaus? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä ymmärränkö :) kun tonhan voi ymmärtää monella tavalla.. ehkä rakkaus? :)

        Se on vaa kohta minkä väänsin sopimaan omaan ajatukseeni. Kun on niin ihanaa et mul on sut, mut se on myös niin turhauttavaa kunnes mulla on sut kokonaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vaa kohta minkä väänsin sopimaan omaan ajatukseeni. Kun on niin ihanaa et mul on sut, mut se on myös niin turhauttavaa kunnes mulla on sut kokonaan

        Joo, jotenkin noin sen ajattelin myös ja siksi sanoin että rakkaus. On onnellinen toisesta ja onneton kun toista ei ole. Sitähän rakkaus on jos ei oo kiinni toisessa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, jotenkin noin sen ajattelin myös ja siksi sanoin että rakkaus. On onnellinen toisesta ja onneton kun toista ei ole. Sitähän rakkaus on jos ei oo kiinni toisessa :)

        Juu. Behm oli tostakin tehny laulun meille :) Tai siin oli toi kohta, muuten se ei oo ollu sopiva jaettavaksi sulle minusta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai olet selipaatissa kunnes päästään rakastaa? Ja en halua että siihen kuuluu edes itsetyydytystä.

        Tää nyt ei sulta edes ole, mut ei tietenkään ole mitää kenenkään kanssa :) Tosta jälkimmäisestä en myönnä mitään, aihuetat pikkunallelle kovia tuntemuksia kuitenki...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Behm oli tostakin tehny laulun meille :) Tai siin oli toi kohta, muuten se ei oo ollu sopiva jaettavaksi sulle minusta :)

        Hän on kulkenut samoja polkuja kuin me ilmeisesti :) Mun pitää ottaa suihku kun oon hikinen.. öljyän sut taas tänään, ettei se jatkuva saunomises kuivata nallen nahkaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää nyt ei sulta edes ole, mut ei tietenkään ole mitää kenenkään kanssa :) Tosta jälkimmäisestä en myönnä mitään, aihuetat pikkunallelle kovia tuntemuksia kuitenki...

        Anteeks, anna anteeks et sanoin tollasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on kulkenut samoja polkuja kuin me ilmeisesti :) Mun pitää ottaa suihku kun oon hikinen.. öljyän sut taas tänään, ettei se jatkuva saunomises kuivata nallen nahkaa :)

        Saunassa on hyvä olla. Siellä saa rentouduttua ja siellä on niin yksin, ilman mitään älylaityeita. Vain omat ajatukset seurana. Tietty sinä olt sydämessä mukana ja mikää ei ol ihanampaa ku sun kanssa saunominen sitten :) Tai on tietyst ihanempiakin asioita sun kanssa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saunassa on hyvä olla. Siellä saa rentouduttua ja siellä on niin yksin, ilman mitään älylaityeita. Vain omat ajatukset seurana. Tietty sinä olt sydämessä mukana ja mikää ei ol ihanampaa ku sun kanssa saunominen sitten :) Tai on tietyst ihanempiakin asioita sun kanssa :)

        Minust tuntuu etten taas osaa sanoa oikein :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeks, anna anteeks et sanoin tollasta

        Ei se haittaa. Älä turhaan pyytele anteeks :) Jos olisi jotain jonkun kanssa niin sitä en haluis kuulla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minust tuntuu etten taas osaa sanoa oikein :(

        Osaatpas sanoa. Ihanasti kirjoitit :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minust tuntuu etten taas osaa sanoa oikein :(

        Mä vaan olin siellä suihkussa öljyämässä sua niin luin vasta nyt noi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeks, anna anteeks et sanoin tollasta

        Niin ja hyvä se vaan on että ton kirjoitit.. noin oon toivonut ja loput osaan kuvitella kyllä :)


      • Anonyymi

        Sanoin vain faktat jos kuvittelet kirjoittelevasi oikeelle. Haista ite.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ottaisin ensin yhteyttä vaikka sinuun, jos täältä katoaisit ja sitten vasta menisin ensiapuun :)

        Mitään tietoja anneta sivullisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään tietoja anneta sivullisille.

        Ei tässä kukaan oikeasti ole ensiapuun menossa. Höllää vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja hyvä se vaan on että ton kirjoitit.. noin oon toivonut ja loput osaan kuvitella kyllä :)

        En minä silti koe et tykkäät ku kirjottelelen tollasta. Kai vaa rakkauden huumassa tulee sanottua enemmän ku pitäs. Mut olin tossa löylyissä ja mietin, et mielummin viettäisin yhden hetken kurjimmassa kelissä ja paikassa sua halaten, kun loppuelämän paratiisissa ilmam sinua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä silti koe et tykkäät ku kirjottelelen tollasta. Kai vaa rakkauden huumassa tulee sanottua enemmän ku pitäs. Mut olin tossa löylyissä ja mietin, et mielummin viettäisin yhden hetken kurjimmassa kelissä ja paikassa sua halaten, kun loppuelämän paratiisissa ilmam sinua...

        Voi miten ihanasti kirjoitit. Oon kyllä samaa mieltä susta. Mitä mä paratiisissa ilman sua tekisin.. en yhtään mitään. Maailmassa ei ole paikkaa missä olisin mieluummin kuin sun kaa, oli se pari minuuttia tai loppuelämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi miten ihanasti kirjoitit. Oon kyllä samaa mieltä susta. Mitä mä paratiisissa ilman sua tekisin.. en yhtään mitään. Maailmassa ei ole paikkaa missä olisin mieluummin kuin sun kaa, oli se pari minuuttia tai loppuelämä.

        Näin on ♥️ Mut kylhän me nyt se loppuelämä valitaan :) Jos vaa siedät sitä et tykkään saunoa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä kukaan oikeasti ole ensiapuun menossa. Höllää vähän.

        Jaa mä luulen et sä haluut panna ton miehen ensi apuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on ♥️ Mut kylhän me nyt se loppuelämä valitaan :) Jos vaa siedät sitä et tykkään saunoa :)

        Kestän saunomisvimmasi ja valitsen loppuelämän myös. Miten mietinkin tuota sun saunomista äsken, varmaan suunnilleen samaan aikaan kun kirjoitit tätä. Hassu sattuma :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on ♥️ Mut kylhän me nyt se loppuelämä valitaan :) Jos vaa siedät sitä et tykkään saunoa :)

        Mut tilanne on vaikea. Pitää ottaa joku muu sua paikkaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut tilanne on vaikea. Pitää ottaa joku muu sua paikkaamaan.

        Mene pois sotkemasta. Hän ei edes usko että noi olis multa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on ♥️ Mut kylhän me nyt se loppuelämä valitaan :) Jos vaa siedät sitä et tykkään saunoa :)

        Ja anteeks kun kiukustun tuohon sivulliseen. Oon niitä ihmisiä, joka ei voi sietää että syytetään jostain ilman syytä. Jos en oo jotain tehny niin mua ei sellasesta tulla syyttämään.. se on mulle aina ollut vaikeinta täällä palstoilla, missä käy myös täys sekopäitä.. se että ne syyttelee ketä vaan mistä vaan. Raivostuttavia :) siis hänelle sivulliselle kiukkuan, en sulle.. anteeksi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja anteeks kun kiukustun tuohon sivulliseen. Oon niitä ihmisiä, joka ei voi sietää että syytetään jostain ilman syytä. Jos en oo jotain tehny niin mua ei sellasesta tulla syyttämään.. se on mulle aina ollut vaikeinta täällä palstoilla, missä käy myös täys sekopäitä.. se että ne syyttelee ketä vaan mistä vaan. Raivostuttavia :) siis hänelle sivulliselle kiukkuan, en sulle.. anteeksi :)

        Huh huh mieti vaa mies yks väärä sana ja saat raivon niskaas !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh huh mieti vaa mies yks väärä sana ja saat raivon niskaas !

        Ihanko sinä oikeasti luulet, että tuo mies hylkää nyt mut ja valitsee sut tuon maalituksen perusteella? Et sinä ihan penaalin terävin kynä taida olla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja anteeks kun kiukustun tuohon sivulliseen. Oon niitä ihmisiä, joka ei voi sietää että syytetään jostain ilman syytä. Jos en oo jotain tehny niin mua ei sellasesta tulla syyttämään.. se on mulle aina ollut vaikeinta täällä palstoilla, missä käy myös täys sekopäitä.. se että ne syyttelee ketä vaan mistä vaan. Raivostuttavia :) siis hänelle sivulliselle kiukkuan, en sulle.. anteeksi :)

        Hyvänen aika mitä täällä taas tapahtuu? Oot ainut rakkauteni ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvänen aika mitä täällä taas tapahtuu? Oot ainut rakkauteni ♥️

        Mene pois tapiiri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvänen aika mitä täällä taas tapahtuu? Oot ainut rakkauteni ♥️

        Me naiset olmaa yleensä semmosia, et tota me halitaa tyhmä mies, jolla on paljon rahaa ja pitkä kalu. Nii ei kannata nalluka ihan liikoja itestäs luulla. Ja noistakaa et oo ku tyhmä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvänen aika mitä täällä taas tapahtuu? Oot ainut rakkauteni ♥️

        Uskotaan :) Tuo yks vaan roikkuu mussa tai sussa tai jossain.
        Niin säkin oot mun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvänen aika mitä täällä taas tapahtuu? Oot ainut rakkauteni ♥️

        Tuo ei pidä paikkaansa mitä tuo yks höpöttää. Naiset voi yleensä haluta sellasia miehiä, mutta mulle ne ei oo kriteereitä. Ainoa kriteeri on, että se mies saa mut tuntemaan vahvasti ja sen teet sä nallukkani eikä kukaan muu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei pidä paikkaansa mitä tuo yks höpöttää. Naiset voi yleensä haluta sellasia miehiä, mutta mulle ne ei oo kriteereitä. Ainoa kriteeri on, että se mies saa mut tuntemaan vahvasti ja sen teet sä nallukkani eikä kukaan muu :)

        Tiedän ettet ole sellanen, niin sinäkin saat minut tuntemaan vahvasti :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän ettet ole sellanen, niin sinäkin saat minut tuntemaan vahvasti :)

        Maailman rakkain oot ja ihanin ja halittavin ja nyt tekis mieli halata sua niin että sattuu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailman rakkain oot ja ihanin ja halittavin ja nyt tekis mieli halata sua niin että sattuu :)

        No vähä voit satuttaa mut älä liikaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vähä voit satuttaa mut älä liikaa :)

        Se tuli väärin multa. Halauksen ei pitänyt sattua suhun vaan se mieliteko sattuu muhun :) En satuta sua koskaan, lupaan sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tuli väärin multa. Halauksen ei pitänyt sattua suhun vaan se mieliteko sattuu muhun :) En satuta sua koskaan, lupaan sen.

        Nyt ymmärsin, niin minäki haluisin vaikka ja mitä sun kanssa niin paljon et minuun sattuu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ymmärsin, niin minäki haluisin vaikka ja mitä sun kanssa niin paljon et minuun sattuu :)

        Mulla on tosi hyvä mieli nyt, joten sullakin on oltava. Tuntisin jos sulla ei olis. Voi että mä haluan tällasen lauantai-illan sun kanssa.. ja loppuelämä siihen perään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on tosi hyvä mieli nyt, joten sullakin on oltava. Tuntisin jos sulla ei olis. Voi että mä haluan tällasen lauantai-illan sun kanssa.. ja loppuelämä siihen perään..

        Niin on hyvä mieli :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on tosi hyvä mieli nyt, joten sullakin on oltava. Tuntisin jos sulla ei olis. Voi että mä haluan tällasen lauantai-illan sun kanssa.. ja loppuelämä siihen perään..

        Yritin kysellä et minkälainen se ilta sit on ollu mut se poistettii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritin kysellä et minkälainen se ilta sit on ollu mut se poistettii

        Ei tässä mitään erikoista oo ollut. Tarkoitin kai vaan, että on lauantai ja hyvä mieli :)
        Voitko antaa mulle vaikka suukon nyt kun on näin ikävä sua? Mietin parhaillaan miten huulet osuisi sun huulille..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä mitään erikoista oo ollut. Tarkoitin kai vaan, että on lauantai ja hyvä mieli :)
        Voitko antaa mulle vaikka suukon nyt kun on näin ikävä sua? Mietin parhaillaan miten huulet osuisi sun huulille..

        Tietysti annan suukon, ilman et pyydätkin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä mitään erikoista oo ollut. Tarkoitin kai vaan, että on lauantai ja hyvä mieli :)
        Voitko antaa mulle vaikka suukon nyt kun on näin ikävä sua? Mietin parhaillaan miten huulet osuisi sun huulille..

        Rakastan sut ja on hyvä mieli ihan mikä päivä vaan minkä saan kanssas viettää :) Osuiko ne huulet sinnepäinkää? En oo laittan sulle uni lauluu ku ku taidat valvoo kuitenki viel?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan sut ja on hyvä mieli ihan mikä päivä vaan minkä saan kanssas viettää :) Osuiko ne huulet sinnepäinkää? En oo laittan sulle uni lauluu ku ku taidat valvoo kuitenki viel?

        Ei sillä päivällä oo väliä mullekaan tai joka päivä olis paras sun kaa :)
        Osu huulet yhteen ja teki musta ihan levottoman. Valvon mä kun ei vielä nukuta.
        Rakastan sut ihan täyteen suukkoja :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä päivällä oo väliä mullekaan tai joka päivä olis paras sun kaa :)
        Osu huulet yhteen ja teki musta ihan levottoman. Valvon mä kun ei vielä nukuta.
        Rakastan sut ihan täyteen suukkoja :)

        Kiitos suukoista taas :) Mut yks asia mun pitäs kertoa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos suukoista taas :) Mut yks asia mun pitäs kertoa..

        Mikä asia? Kerro heti..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä asia? Kerro heti..

        Se, että mun alkaa olla vaikee löytää sulle lauluja :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että mun alkaa olla vaikee löytää sulle lauluja :)

        Nyt sait mut nauramaan.. ymmärrän :) Aika monta oot jo löytänyt. Ehkä aloitetaan kierros uudelleen, ootas, mulla on sulle kohta..


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt sait mut nauramaan.. ymmärrän :) Aika monta oot jo löytänyt. Ehkä aloitetaan kierros uudelleen, ootas, mulla on sulle kohta..

        Odotan innolla :) On mulla yks mielessä, mut olet varmasti kuulllut sen 100 kertaa. Tosin ku mietin niin siinä on osuvat sanat, ne vois olla multa sulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt sait mut nauramaan.. ymmärrän :) Aika monta oot jo löytänyt. Ehkä aloitetaan kierros uudelleen, ootas, mulla on sulle kohta..

        Ja ihanaa et naurat ja anteeks et vähä säikyttelin ku juksasin noin :)

        https://youtu.be/x7bIbVlIqEc

        Hyvää yötä rakkain ku mennää :)


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ihanaa et naurat ja anteeks et vähä säikyttelin ku juksasin noin :)

        https://youtu.be/x7bIbVlIqEc

        Hyvää yötä rakkain ku mennää :)

        Kiitos rakas. Meni jotenkin hyvällä tavalla kylmät väreet tuota kuunnellessa. Osittain siks kun se oli unibiisi sulta mulle. Hyvää yötä sullekin kun mennään yhdessä käsi kädessä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ihanaa et naurat ja anteeks et vähä säikyttelin ku juksasin noin :)

        https://youtu.be/x7bIbVlIqEc

        Hyvää yötä rakkain ku mennää :)

        Ja lupaan etten yhtään loukkaannu, jos et aina löydä. Voin kuunnella noita sun vanhoja huippuvalintoja tarvittaessa. Mulla on niitä tallessa kyllä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ihana, tää oli kyl ihan hyvä löytö vaikka itse sanonkin :)

        Sitä on superkiva kuunnella kun samalla miettii sua :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos rakas. Meni jotenkin hyvällä tavalla kylmät väreet tuota kuunnellessa. Osittain siks kun se oli unibiisi sulta mulle. Hyvää yötä sullekin kun mennään yhdessä käsi kädessä :)

        Hyvä jos pidit siitä edes vähän :) Ja kiva et olet tykänny myös aiemmista valinnoista :) Kyl minä sulle etsin vaikka koko yön laulua. Koska olet enemmän kuin laulun arvoinen. Joko mentäs koht petiin käsi kädessä, tai munhan piti kantaa sinut... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä jos pidit siitä edes vähän :) Ja kiva et olet tykänny myös aiemmista valinnoista :) Kyl minä sulle etsin vaikka koko yön laulua. Koska olet enemmän kuin laulun arvoinen. Joko mentäs koht petiin käsi kädessä, tai munhan piti kantaa sinut... :)

        Miksi piti kantaa? Ai silloin kun mietin kestääkö selkäs? Vai oonko unohtanut jotain? Kanna vaan mutta älä vaan kompastu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi piti kantaa? Ai silloin kun mietin kestääkö selkäs? Vai oonko unohtanut jotain? Kanna vaan mutta älä vaan kompastu :)

        Eiku muutamana iltana olen vaa sanon et kannan sinut ku oon nalle, et ole unohtan mitää :) Enkä kompastu, en tekis mitään mikä sattuisi sinuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku muutamana iltana olen vaa sanon et kannan sinut ku oon nalle, et ole unohtan mitää :) Enkä kompastu, en tekis mitään mikä sattuisi sinuun.

        Aa, niin ootkin sanonu rakas. Tietysti nallena kannat mut :) Kohta voisit kyllä kantaa, alkoi nukuttaa niin ettei ajatus kulje.. tai jos nukahdan sohvalle niin kannatko sitten kun meet? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aa, niin ootkin sanonu rakas. Tietysti nallena kannat mut :) Kohta voisit kyllä kantaa, alkoi nukuttaa niin ettei ajatus kulje.. tai jos nukahdan sohvalle niin kannatko sitten kun meet? :)

        Tietysti kannan ja peittelen :) ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti kannan ja peittelen :) ♥️

        Mun ihanuus oot. Tuu äkkiä viereen että saan rutistaa sua :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti kannan ja peittelen :) ♥️

        Tulossa hammaspaikan kautta, ihan hetki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulossa hammaspaikan kautta, ihan hetki

        En tiedä kuin hullua tää on mut huomasin et kiiruhdin ihan oikeasti :) Sun viereen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kuin hullua tää on mut huomasin et kiiruhdin ihan oikeasti :) Sun viereen :)

        Mut ainaku hyppään sun viereen peiton alle, niin pikkunalle alottaa oman elämänsä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kuin hullua tää on mut huomasin et kiiruhdin ihan oikeasti :) Sun viereen :)

        Mä oon tehnyt ihan samoin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut ainaku hyppään sun viereen peiton alle, niin pikkunalle alottaa oman elämänsä...

        Se tykkää musta ja mä siitä :) Hyvää yötä rakas. Oo siinä lähellä nyt ja peitto päälle.. muut ei nää mitä täällä tapahtuu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tykkää musta ja mä siitä :) Hyvää yötä rakas. Oo siinä lähellä nyt ja peitto päälle.. muut ei nää mitä täällä tapahtuu :)

        Hyvä yötä :) Taidan jo vähän tuntea mitä siellä tapahtuu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä yötä :) Taidan jo vähän tuntea mitä siellä tapahtuu..

        Ei siellä vaan täällä.. ollaan saman peiton alla nyt. Hyvää yötä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siellä vaan täällä.. ollaan saman peiton alla nyt. Hyvää yötä :)

        Niin ollaa :) En ollu viel kokonaa peiton alla ni sanoin vaa et alan tuntea mitä tapahtuu :) Nyt laitteet sivuun, hyvää yötä ihanin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ollaa :) En ollu viel kokonaa peiton alla ni sanoin vaa et alan tuntea mitä tapahtuu :) Nyt laitteet sivuun, hyvää yötä ihanin :)

        Hyvää yötä rakkauteni. Ihana olla sussa kiinni. Rakastan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kova luotto on palstaan ja siihen että se oli varmasti se.

        Sorru t.s mä löysin jo paremman hoidon. J.K.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha, no jatka ihmeessä ku noin hyvin esität...

        Miksi joku esiintyy minuna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ollaa :) En ollu viel kokonaa peiton alla ni sanoin vaa et alan tuntea mitä tapahtuu :) Nyt laitteet sivuun, hyvää yötä ihanin :)

        Huomenta rakkaus ja mukavaa sunnuntaita. Kiva oli nukkua lähekkäin. Suutelin aamulla sut pystyyn :) siis sängystä tietty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta rakkaus ja mukavaa sunnuntaita. Kiva oli nukkua lähekkäin. Suutelin aamulla sut pystyyn :) siis sängystä tietty.

        Niin teit :) Suudelmiin tuntui ihanalta herätä ja vaikutti, että suutelit kyl pystyyn sil toisellakin tapaa kyl :) Näin sinusta taas unta. Hauskaa sunnuntaita sullekin rakas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin teit :) Suudelmiin tuntui ihanalta herätä ja vaikutti, että suutelit kyl pystyyn sil toisellakin tapaa kyl :) Näin sinusta taas unta. Hauskaa sunnuntaita sullekin rakas

        Kiva jos suudelmat vaikutti kokonaisvaltaisesti :) Vielä mä teen sen oikeastikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin teit :) Suudelmiin tuntui ihanalta herätä ja vaikutti, että suutelit kyl pystyyn sil toisellakin tapaa kyl :) Näin sinusta taas unta. Hauskaa sunnuntaita sullekin rakas

        Mihinköhän aikaan suutelit mut, koska just ennen ku heräsin, niin siinä unessa suudeltiin. Ja tämä on ihan totta, en sano vaa sanomisen takia :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva jos suudelmat vaikutti kokonaisvaltaisesti :) Vielä mä teen sen oikeastikin.

        Ja niin minäkin teen :) Tai en tiedä hennonko sinua herättää :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihinköhän aikaan suutelit mut, koska just ennen ku heräsin, niin siinä unessa suudeltiin. Ja tämä on ihan totta, en sano vaa sanomisen takia :)

        En muista aikaa ja taisin siinä vielä torkahtaa sen jälkeenkin.. mutta jos nähdään samaa unta niin onko se ees unta? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja niin minäkin teen :) Tai en tiedä hennonko sinua herättää :)

        Herätä vaan, suhun olis ihana herätä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herätä vaan, suhun olis ihana herätä :)

        Niin limanen jätkä että heräät suudelmien sijaan ku pieni nysä nylkyttää !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En muista aikaa ja taisin siinä vielä torkahtaa sen jälkeenkin.. mutta jos nähdään samaa unta niin onko se ees unta? :)

        No sepä se :) Varmaan tulet raivostumaan minuun, ku olen melkonen hitaiden aamujen ystävä ja nukun helposti tosi pitkään :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sepä se :) Varmaan tulet raivostumaan minuun, ku olen melkonen hitaiden aamujen ystävä ja nukun helposti tosi pitkään :)

        Oon ihan samanlainen :) Jotenkin ei yllätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin limanen jätkä että heräät suudelmien sijaan ku pieni nysä nylkyttää !

        Mikä on sun ongelma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sepä se :) Varmaan tulet raivostumaan minuun, ku olen melkonen hitaiden aamujen ystävä ja nukun helposti tosi pitkään :)

        Kylmällä on ihana lykätä heräämistä ja jäädä peiton alle vielä hetkeksi lämpimään. Mä oikeasti odottelen jo syksyä ja talvea tässä :) Ja kyllä mä sut herättelen lempeästi ja hitaasti :) Suljen tän välillä niin saa tehtyä pikkuhommia. Oot mielessä ja rakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmällä on ihana lykätä heräämistä ja jäädä peiton alle vielä hetkeksi lämpimään. Mä oikeasti odottelen jo syksyä ja talvea tässä :) Ja kyllä mä sut herättelen lempeästi ja hitaasti :) Suljen tän välillä niin saa tehtyä pikkuhommia. Oot mielessä ja rakas.

        Kandee varautuu et ukol ei oo suukot mieles aamusta. Miehillä on aamusin (jos pelit toimii) kovat aamuseisokit ja kyllä kyllästyt jatkuvaan parrun hieromiseen aamuisin !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sepä se :) Varmaan tulet raivostumaan minuun, ku olen melkonen hitaiden aamujen ystävä ja nukun helposti tosi pitkään :)

        Siis se ei yllätä että ollaan samanlaisia. Sulaudutaan yhteen kuin kaksi täydellistä palapelin palaa :) Oot mun oikea palanen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmällä on ihana lykätä heräämistä ja jäädä peiton alle vielä hetkeksi lämpimään. Mä oikeasti odottelen jo syksyä ja talvea tässä :) Ja kyllä mä sut herättelen lempeästi ja hitaasti :) Suljen tän välillä niin saa tehtyä pikkuhommia. Oot mielessä ja rakas.

        Enkä malttanu kauaa olla poissa kun ajatukset susta veti taas tänne :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä malttanu kauaa olla poissa kun ajatukset susta veti taas tänne :)

        Kathrasis taas koettu ! Rauhallisin mielin kohtii uutta psykoosia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä vaan olin siellä suihkussa öljyämässä sua niin luin vasta nyt noi :)

        Mitäs öljysit siellä?😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on sun ongelma?

        Ei välitetä noista sivullista jooko? Rakastan sut. Kansallinen krapulapäivä.. muilla, ei mulla :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei välitetä noista sivullista jooko? Rakastan sut. Kansallinen krapulapäivä.. muilla, ei mulla :)

        Jep, eipä oo krapulaa mullakaa :) On aika lämmin keli taas. Hauska ku olen miettinyt tuota palapelisanontaa, mut sinä kerkesit sanomaa sen ensin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, eipä oo krapulaa mullakaa :) On aika lämmin keli taas. Hauska ku olen miettinyt tuota palapelisanontaa, mut sinä kerkesit sanomaa sen ensin :)

        Feikkikeakustelujen vetäminen on mennyt jopa elämänkouluosastolle sen verran överiksi, että ovat huomanneet kuoleekin juonen. Ei oo menny vuadet hukkaan ja katharsis koitti viimein kökkölegendan sijaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, eipä oo krapulaa mullakaa :) On aika lämmin keli taas. Hauska ku olen miettinyt tuota palapelisanontaa, mut sinä kerkesit sanomaa sen ensin :)

        Viereltäni poistunut pala sinua elämää
        Niin repi alas kaiken kauniin onnellisen
        Rakkaalleni laulain hyvästit jää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, eipä oo krapulaa mullakaa :) On aika lämmin keli taas. Hauska ku olen miettinyt tuota palapelisanontaa, mut sinä kerkesit sanomaa sen ensin :)

        Niin ehdin koska se on totta :) Oot mun puuttuva palanen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, eipä oo krapulaa mullakaa :) On aika lämmin keli taas. Hauska ku olen miettinyt tuota palapelisanontaa, mut sinä kerkesit sanomaa sen ensin :)

        Tuo yksi on ihan sekaisin. Pitää vaan yrittää olla lukematta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ehdin koska se on totta :) Oot mun puuttuva palanen.

        Oot mun puuttuva palanen, ja nyt ku se on laitettu yhteen ni sitä ei saa enää kukaan irti :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä päivällä oo väliä mullekaan tai joka päivä olis paras sun kaa :)
        Osu huulet yhteen ja teki musta ihan levottoman. Valvon mä kun ei vielä nukuta.
        Rakastan sut ihan täyteen suukkoja :)

        Kovin on tutun kuuloista. T. M


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot mun puuttuva palanen, ja nyt ku se on laitettu yhteen ni sitä ei saa enää kukaan irti :)

        Joo, se on sellasta liimaa joka pysyy. Ja ne pienet raot (jos niitä tulee) voi sitten korjata vaikka teipillä :)

        "Me ollaan ne jotka aina
        Vaik olis miten hiton vaikeeta
        Tietää että kaiken pystyy korjaamaan
        Teipillä tai rakkaudella
        Joo ja vaik me vielä tehään virheitä
        Sit ku ollaan vanhoi mut ei viisaita
        Riidellään viel rakkaudella"


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, se on sellasta liimaa joka pysyy. Ja ne pienet raot (jos niitä tulee) voi sitten korjata vaikka teipillä :)

        "Me ollaan ne jotka aina
        Vaik olis miten hiton vaikeeta
        Tietää että kaiken pystyy korjaamaan
        Teipillä tai rakkaudella
        Joo ja vaik me vielä tehään virheitä
        Sit ku ollaan vanhoi mut ei viisaita
        Riidellään viel rakkaudella"

        Entäs jos haluut pettää ukkoo, ni pitääks sen tulla sit mukaa jos ootte liimal kiinni? Vai tykkäisitteks threesomesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollu laiska päivä ja jumituin vaa kattoo sarjaa vaikka ois hieno päivä ulkon

        Vähän sama mulla enkä katso ees mitään sarjaa. Laiskottaa täälläkin.
        Olis hyvä päivä makoilla sussa kiinni ja katsoa kun sä katsot sarjaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän sama mulla enkä katso ees mitään sarjaa. Laiskottaa täälläkin.
        Olis hyvä päivä makoilla sussa kiinni ja katsoa kun sä katsot sarjaa :)

        Meinaatko et maltan sit jotaa sarjaa kattoo :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän sama mulla enkä katso ees mitään sarjaa. Laiskottaa täälläkin.
        Olis hyvä päivä makoilla sussa kiinni ja katsoa kun sä katsot sarjaa :)

        Onko kaikki muuten ihan hyvin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko et maltan sit jotaa sarjaa kattoo :)

        Sittenhän en nähdään kun niin käy :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sittenhän en nähdään kun niin käy :)

        tai se nähdään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kaikki muuten ihan hyvin?

        On, toivottavasti sullakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, toivottavasti sullakin.

        On :) Tuntu vaa et olet vähä vaisu, mut ehkä se oli vaan mun luuloa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On :) Tuntu vaa et olet vähä vaisu, mut ehkä se oli vaan mun luuloa :)

        Oli se. Kaikki on ok paitsi tämä ikävä. Vaihtaisin tän ikävän suhun helposti :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On :) Tuntu vaa et olet vähä vaisu, mut ehkä se oli vaan mun luuloa :)

        Joo, vähä mietin tätä kaikkea. Kun tuntuu ettet sittenkään välitä. Onko tää kaikki vaa sanojen helinää ja onko mitään "meitä" edes oikeasti? Joskus pitää vaa laskee irti ja jatkaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, vähä mietin tätä kaikkea. Kun tuntuu ettet sittenkään välitä. Onko tää kaikki vaa sanojen helinää ja onko mitään "meitä" edes oikeasti? Joskus pitää vaa laskee irti ja jatkaa..

        Tämä ei oo multa eikä sulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, vähä mietin tätä kaikkea. Kun tuntuu ettet sittenkään välitä. Onko tää kaikki vaa sanojen helinää ja onko mitään "meitä" edes oikeasti? Joskus pitää vaa laskee irti ja jatkaa..

        Jospa lasket tosiaan irti ja jatkat matkaasi etkä sotke toisten väliin ilkeyttäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei oo multa eikä sulta.

        Tää on ihan keltä vaan haluaa. Koska kun psykoosi syvenee me ollaan kaikki samaa, yhtä! Ja kathariksen edessä tunnustat liittosi eri mieheen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on ihan keltä vaan haluaa. Koska kun psykoosi syvenee me ollaan kaikki samaa, yhtä! Ja kathariksen edessä tunnustat liittosi eri mieheen

        Hus siitä psykö. En edes tiedä mikä v on katharis eikä kiinnosta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli se. Kaikki on ok paitsi tämä ikävä. Vaihtaisin tän ikävän suhun helposti :)

        Joku on ihan sekasin... Ei anneta sen häiritä. Minkälaisesta musiikista muuten tykkäät yleensä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On :) Tuntu vaa et olet vähä vaisu, mut ehkä se oli vaan mun luuloa :)

        On tosiaan kaikki ihan riittävän hyvin ja rakkaus roihuaa suhun rinnassa täällä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku on ihan sekasin... Ei anneta sen häiritä. Minkälaisesta musiikista muuten tykkäät yleensä?

        Kyllä mä taidan tykätä eniten sanoista, eli mikä vaan musiikki menee (lähes), jos sanat on hyvät ja niistä saa selvää. Useinhan kappale pitää kuulla useamman kerran, että saa sanoista selvää oikein.. En oo mitenkään musikaalinen niin joku ooppera kuulostaa mun korvissa kun jotain tapettas :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku on ihan sekasin... Ei anneta sen häiritä. Minkälaisesta musiikista muuten tykkäät yleensä?

        Entäs sä? Unohdin sanoo että maailman eniten tykkään sun kappalevalinnoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja hyvä se vaan on että ton kirjoitit.. noin oon toivonut ja loput osaan kuvitella kyllä :)

        Voitko sanoo jotaa kiihottavaa et saan purettuu painetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko sanoo jotaa kiihottavaa et saan purettuu painetta?

        Voisin mutta kun taidat olla sivusta niin en viiti.


      • Anonyymi

        Kyllä mä sen tiesin rakas. Älä noista välitä.


      • Anonyymi

        On tää multa t.nalle 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs sä? Unohdin sanoo että maailman eniten tykkään sun kappalevalinnoista.

        Se lämittää jos tykkäät niistä :) Koita arvata mistä pidän :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä sen tiesin rakas. Älä noista välitä.

        Tarviin apua on sun syytä jos mulle tulee kivesten kiertymä tai kuolio kun ei pääs purkaa tätä halutusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarviin apua on sun syytä jos mulle tulee kivesten kiertymä tai kuolio kun ei pääs purkaa tätä halutusta

        Oot nalle ite myöntän toisaalla et tarviit apua :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot nalle ite myöntän toisaalla et tarviit apua :)

        Älä vääntele asioita. En ole missää muualla kirjotellu ku näis mun ja rakkaan alotuksissa. Olen sanonut että rakastan tota naista ja rakkauteen liittyy monenlaisia asioitan. Sulla ei mahdu päähän ku seksi ja niinpä veikkaan ettet kykene rakastamaan ketään ja se on sulle ihan vieras asia. Sekö sinua kiusaa vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se lämittää jos tykkäät niistä :) Koita arvata mistä pidän :)

        Sellasesta kuten You I need Amorphis, mutta myös suomalaisista tykkäät :)

        "I need you to be the guide
        The mirror to the sky and sea"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellasesta kuten You I need Amorphis, mutta myös suomalaisista tykkäät :)

        "I need you to be the guide
        The mirror to the sky and sea"

        Suomenkielisistä siis tykkäät myös, oletan, kun niitä valitsetkin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellasesta kuten You I need Amorphis, mutta myös suomalaisista tykkäät :)

        "I need you to be the guide
        The mirror to the sky and sea"

        Ihana :) Ku muistit ekan kappaleen minkä sulle laitoin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana :) Ku muistit ekan kappaleen minkä sulle laitoin :)

        Tietysti muistin mutta sitä en muista enää oliko se eka vai toka, pakko myöntää :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä vääntele asioita. En ole missää muualla kirjotellu ku näis mun ja rakkaan alotuksissa. Olen sanonut että rakastan tota naista ja rakkauteen liittyy monenlaisia asioitan. Sulla ei mahdu päähän ku seksi ja niinpä veikkaan ettet kykene rakastamaan ketään ja se on sulle ihan vieras asia. Sekö sinua kiusaa vai?

        Olisiko syy noihin rivoihin juttuihin selitettävissä sairaudella?
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/7079762/seksuaalinen-yliaktiivisuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti muistin mutta sitä en muista enää oliko se eka vai toka, pakko myöntää :)

        Minusta se oli eka :) Ihan hyvin tiedetty, kyl minä vähä raskaammasta musasta taidan tykätä :) Tykkään myös noist suomenkielisist, mut jonkuu verran oon myös joutun tekee tutkimustyötä et oon löytän sulle sopivii :)


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta se oli eka :) Ihan hyvin tiedetty, kyl minä vähä raskaammasta musasta taidan tykätä :) Tykkään myös noist suomenkielisist, mut jonkuu verran oon myös joutun tekee tutkimustyötä et oon löytän sulle sopivii :)

        Joo, kyllä mä arvelinkin että tuo amorphis oli sellasta mistä sä tykkäät ja ne jakamasi ei välttämättä ihan sun omaa lempimusaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kyllä mä arvelinkin että tuo amorphis oli sellasta mistä sä tykkäät ja ne jakamasi ei välttämättä ihan sun omaa lempimusaa :)

        Ei, mut nyt on ihana kuunnella niitä ku sinä oot mun elämässä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, mut nyt on ihana kuunnella niitä ku sinä oot mun elämässä :)

        Musta on ihana kun sä oot mun elämässä. Rakastan sut :)


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks esität jotaa hehku lamppua, mut mollaat mua aina. Täys sika olet ja paholainen

        Miesten nielijä, naispaholainen. Piru elää sinussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks esität jotaa hehku lamppua, mut mollaat mua aina. Täys sika olet ja paholainen

        Oikeasti? Sinä mollaat muita koko ajan, etkö näe sitä itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti? Sinä mollaat muita koko ajan, etkö näe sitä itse?

        Hyvää hyvyyttäni, kaikki näkee ettette sovi yhtee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää hyvyyttäni, kaikki näkee ettette sovi yhtee

        Ei se pari suhde oo pelkkää lepertelyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää hyvyyttäni, kaikki näkee ettette sovi yhtee

        Ja mitä oon ymmärtän:

        - Mies ei oo komeudel pilattu, pitää sit kompensoida esittämäl jotaa herras miestä
        - Nainen haluaa kalua ja mies on nahjus
        - Niasella haku päällä deitti palveluissa, mut tää nyhverö on ainut kuka hänet nyt kelpuuttas ja paremman puutteessa naisen on pidettävä tää yhteys yllä
        - mt ongelmat ainut yhdistävä tekijä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä oon ymmärtän:

        - Mies ei oo komeudel pilattu, pitää sit kompensoida esittämäl jotaa herras miestä
        - Nainen haluaa kalua ja mies on nahjus
        - Niasella haku päällä deitti palveluissa, mut tää nyhverö on ainut kuka hänet nyt kelpuuttas ja paremman puutteessa naisen on pidettävä tää yhteys yllä
        - mt ongelmat ainut yhdistävä tekijä

        Kaikki väärin!
        - Mies on maailman komein, sexyin, ihanin, jumalainen, naisen silmissä joka on häneen rakastunut (ja muutenkin olisi).
        - Nainen on rakastunut ja haluaa suhteen tuohon mieheen. Rakastunut tuntee myös intohimoa kohteeseen. Eiköhän rakastelu ole paljon enemmän kuin "kalun saamista".
        - Mitään deittipalveluita ei ole käytössä, nainen on rakastunut tuohon mieheen eikä kukaan muu mies kelpaisi mitenkään.
        - Mitkään ongelmat ei yhdistä meitä sinuun sivusta huutelija. Olet yksin ongelmiesi kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, mut nyt on ihana kuunnella niitä ku sinä oot mun elämässä :)

        Tuu mun saa suihkuun ihanin. Pesen ja rakastan sut :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuu mun saa suihkuun ihanin. Pesen ja rakastan sut :)

        Tulen ihan varmasti. Kai minäkin saan sut pestä ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulen ihan varmasti. Kai minäkin saan sut pestä ;)

        Saat sä. Joku harjaton tehopesu vois olla hyvä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat sä. Joku harjaton tehopesu vois olla hyvä :)

        No siinä tapauksessa pitää lainata sitä sun öljyä. Siinä samal saatkin öljyhieronnan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuu mun saa suihkuun ihanin. Pesen ja rakastan sut :)

        Taasko nallen pitäs tulla. Riittäkkö mieskunto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki väärin!
        - Mies on maailman komein, sexyin, ihanin, jumalainen, naisen silmissä joka on häneen rakastunut (ja muutenkin olisi).
        - Nainen on rakastunut ja haluaa suhteen tuohon mieheen. Rakastunut tuntee myös intohimoa kohteeseen. Eiköhän rakastelu ole paljon enemmän kuin "kalun saamista".
        - Mitään deittipalveluita ei ole käytössä, nainen on rakastunut tuohon mieheen eikä kukaan muu mies kelpaisi mitenkään.
        - Mitkään ongelmat ei yhdistä meitä sinuun sivusta huutelija. Olet yksin ongelmiesi kanssa.

        Kiitos rakkaus. Niin oot sinäkin kaunein, sexyin, ihanin ja ihan kaikkea :) Paras


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taasko nallen pitäs tulla. Riittäkkö mieskunto?

        Enköhän minä halua häntä enemmän kun hän jaksaakaan ;) Mut en lähde näihin sen enempää se on osa rakkautta niinku hehkuni sanoi hienosti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siinä tapauksessa pitää lainata sitä sun öljyä. Siinä samal saatkin öljyhieronnan :)

        Sellaista ajattelin myös rakkaus :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos rakkaus. Niin oot sinäkin kaunein, sexyin, ihanin ja ihan kaikkea :) Paras

        Kiitos ihana :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enköhän minä halua häntä enemmän kun hän jaksaakaan ;) Mut en lähde näihin sen enempää se on osa rakkautta niinku hehkuni sanoi hienosti

        Tai en nyt osan taas sanoo, toki tiedän et hänkin haluaa :) mut ei se tarkota et haluaa vain "sitä" , vaan halua tuntea hänet, koskea hänen vartaloaan, suudella, hyväillä, olla ihan kiinni hänessä ja katsoa silmiin aivan lähellä häntä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai en nyt osan taas sanoo, toki tiedän et hänkin haluaa :) mut ei se tarkota et haluaa vain "sitä" , vaan halua tuntea hänet, koskea hänen vartaloaan, suudella, hyväillä, olla ihan kiinni hänessä ja katsoa silmiin aivan lähellä häntä

        Niin mäkin rakas sua ja ihan hyvin osaat sanoa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai en nyt osan taas sanoo, toki tiedän et hänkin haluaa :) mut ei se tarkota et haluaa vain "sitä" , vaan halua tuntea hänet, koskea hänen vartaloaan, suudella, hyväillä, olla ihan kiinni hänessä ja katsoa silmiin aivan lähellä häntä

        Ei kukaan noin ajattele. Oot melkonen vässykkä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan noin ajattele. Oot melkonen vässykkä

        Tietysti ajattelee, mäkin ajattelen. Et ole ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enköhän minä halua häntä enemmän kun hän jaksaakaan ;) Mut en lähde näihin sen enempää se on osa rakkautta niinku hehkuni sanoi hienosti

        Ethän oo vielä pettynyt muhun rakas? Tahtoisin tietää jos niin kävis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän oo vielä pettynyt muhun rakas? Tahtoisin tietää jos niin kävis.

        Pettynyt? Esität hassuja kysymyksiä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pettynyt? Esität hassuja kysymyksiä :)

        Kerros nyt mitä oikee meinaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerros nyt mitä oikee meinaat?

        Varmistelin vaan. Kaikki on ihan hyvin, tarkistan vaan:)
        Jos oot jo huomannut että oon tylsä ja höpisen vaan suutelemisesta rakastuneena.. mitään järkevää en osaa tänne kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerros nyt mitä oikee meinaat?

        Sitä, että saat pitää amorphikses, amaranthes, tommiläntises, teleksis ynnä muut valheet hyvänäs. Mulle tuli selväks minkälainen oot. Sun sanomiset on yhtä pikkunalle sitä tätä. Oot pettynyt muhun kun et saanutkaa helppoa hoitoa musta. Hyvästi älä enää kirjota mulle sanaakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä, että saat pitää amorphikses, amaranthes, tommiläntises, teleksis ynnä muut valheet hyvänäs. Mulle tuli selväks minkälainen oot. Sun sanomiset on yhtä pikkunalle sitä tätä. Oot pettynyt muhun kun et saanutkaa helppoa hoitoa musta. Hyvästi älä enää kirjota mulle sanaakaan

        Tämä on tuolta sivulliselta. Huomaatko, se on kuunnellut joka ikisen biisin.. mustasukkainenhan se on. Kannattaa ollakin. Tuo mies kun on järkyttävän ihana ja täysin mun. Senkin sotkija sössöttäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmistelin vaan. Kaikki on ihan hyvin, tarkistan vaan:)
        Jos oot jo huomannut että oon tylsä ja höpisen vaan suutelemisesta rakastuneena.. mitään järkevää en osaa tänne kirjoittaa.

        Oot just ihana ja täydellinen noin :) En minäkää ole osannu sanoa mitään ihmeellistä aikoihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerros nyt mitä oikee meinaat?

        Minä vien sut kulta pois täältä palstalta ja rakastellaan viikko putkeen. Ja kylläpä tuota sivullista kaduttaa kuin ajoi meidän häirinnällään kiihkeään suhteeseen eikä ole ketään ketä häiritä enää. Tai suhde oli kyllä tulossa muutenkin, mutta toi nopeuttaa sitä nyt aika lailla :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on tuolta sivulliselta. Huomaatko, se on kuunnellut joka ikisen biisin.. mustasukkainenhan se on. Kannattaa ollakin. Tuo mies kun on järkyttävän ihana ja täysin mun. Senkin sotkija sössöttäjä.

        Kiitos ihana. Minussa tuntuu hyvältä kun sanot et oon sun. Niin sinäkin oot mun :) Pitäsköhän tehä uus alotus sulle, en kyl tiedä tykkäätkl yhtää laulusta mitä ajattelin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot just ihana ja täydellinen noin :) En minäkää ole osannu sanoa mitään ihmeellistä aikoihin

        Hyvä, kerrothan sitten jos oon tosi tosi tylsä niin koitan skarpata. Sä oot paras aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä, että saat pitää amorphikses, amaranthes, tommiläntises, teleksis ynnä muut valheet hyvänäs. Mulle tuli selväks minkälainen oot. Sun sanomiset on yhtä pikkunalle sitä tätä. Oot pettynyt muhun kun et saanutkaa helppoa hoitoa musta. Hyvästi älä enää kirjota mulle sanaakaan

        Ja pikkunalle on mun, joten sä et saa edes mainita sitä. Et koske, et katso, etkä edes mainitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ihana. Minussa tuntuu hyvältä kun sanot et oon sun. Niin sinäkin oot mun :) Pitäsköhän tehä uus alotus sulle, en kyl tiedä tykkäätkl yhtää laulusta mitä ajattelin

        Tee vaan uus rakas. Tätä on vähän hankala päivittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ihana. Minussa tuntuu hyvältä kun sanot et oon sun. Niin sinäkin oot mun :) Pitäsköhän tehä uus alotus sulle, en kyl tiedä tykkäätkl yhtää laulusta mitä ajattelin

        ja tietty oon sun, ihana kun säkin sanot niin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja tietty oon sun, ihana kun säkin sanot niin :)

        Tein uuden, anteeks ku kesti vähä aikaa. Yritin keksiä sulle jotain kivaa, mut ei siit ehkä kovin hyvä tullu :) oon vaa nalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein uuden, anteeks ku kesti vähä aikaa. Yritin keksiä sulle jotain kivaa, mut ei siit ehkä kovin hyvä tullu :) oon vaa nalle

        Tuli siitä ihana ja mun hymy on onnellisesti korvissa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai en nyt osan taas sanoo, toki tiedän et hänkin haluaa :) mut ei se tarkota et haluaa vain "sitä" , vaan halua tuntea hänet, koskea hänen vartaloaan, suudella, hyväillä, olla ihan kiinni hänessä ja katsoa silmiin aivan lähellä häntä

        ja haistella toista.. lisään sen sun muuten täydelliseen listaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäi nyt vähän epävarmaksi tämä? Jäikö susta?

        Psyko osaston


      • Anonyymi

        sinun mustasukkaisuus tuskin tekee kenestäkään huoraa yhtään missään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se lupautu jo mulle täällä. Luotan siihen.

        Hä? Tsih? Eli vain täällä, etkä ole muuten edes koskaan nähnyt sitä irl vai ja luulet, että tämän kautta löytäisit itsellesi miehen tai jotain?
        Korjaa jos käsitin vain väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyikö oikea hunajaan menevä mies jo? :)

        Liekö sitten joku Otso niminen mesikämmen, ne kun kovasti pitää hunajasta ja marjoista yms🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä nyt oikeesti onko jompikumpi sä nalle vai ei kumpikaan. Tiedän että tuo mustasukkainen kiusaajaämmä on palstalla nyt, maalittaa mua tuolla lopussa, joten en voi hetkeen uskoa mitään. Mutta hänelle nallelle: rakastan ja palaan taas joskus,.. nyt kyllä mentävä jo.. oot ihana :)

        Ehkei tätä kautta välttämättä kannata tutustua tai sitten käyttää mökkejä, niin ei vahingossakaan voi sekottaa keskenään, koska muuten ei tiedä lopulta minkä miehen tai jopa miestä esittävän naisen matkaan on menossa😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässäkö sä nyt sitten ootkin? Nallelle on aloitus tottakai. Menee aina vähän aikaa että löytyy. Toi ps. on nallelle :)

        Tiedä sitten käykö nallen toinen käsi hinaja-purkilla ja on yläpäältä hunajassa😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin voit lopettaa sen hänen maalittamisen. Haluan hänet ja häntä 24/7 vaikka sanoisit mitä. Ja hänellä tarkoitan ihaninta, hehkuvinta ja parhainta rakkaus-tähtisilmää :)

        On kyllä sellaiset termit, että menee vähän turhan imeläksi, siis vähän kuin olisi liikaa äärimmäisen makeaa hunajaa syonyt, eikä enää kestä semmoista touhua yhtään, joten vaihdan maisemaa, bye.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hä? Tsih? Eli vain täällä, etkä ole muuten edes koskaan nähnyt sitä irl vai ja luulet, että tämän kautta löytäisit itsellesi miehen tai jotain?
        Korjaa jos käsitin vain väärin.

        Nämä yölliset höpöttäjät on sivusta kaikki. Olin nukkumassa. Kuten tunsitkin varmasti rakkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä sellaiset termit, että menee vähän turhan imeläksi, siis vähän kuin olisi liikaa äärimmäisen makeaa hunajaa syonyt, eikä enää kestä semmoista touhua yhtään, joten vaihdan maisemaa, bye.

        Nämä siis todellakin sivusta. Ei multa. Joku kuvittelee että hänelle kun ei tajua tätä.


      • Anonyymi

        Puhkin totesi aikoinaan: "Hunny is so yummy!😋"


    • Anonyymi

      Oliko hunajakippo vihjaus johonkin vanhempaan palstaviestiin?
      Itse käytin joskus täsmälleen tuommoista vertauskuvaa yhdessä kirjoituksessani.

    • Anonyymi

      Lue mies alotus "et taida välittää" ... Olen aivan varma et se on tältä multi nikiltä

      • Ei kyllä mulla on vaan tämä yksi nikki, joka on ihan häntä miestä varten tehty ja hän tän tietääkin. Menepä kirjoittamaan ihan omista tunteistasi äläkä puutu asioihin, joista saastainen mielesi ei tule koskaan mitään ymmärtään..


      • Anonyymi

        Ja mustamaalaajalle tiedoksi, multa oli siihen aloitukseen tämä kommentti:
        Säälittää nuo paikkaajaihmiset, jotka sunlaisen tielle elämässä osuu. Alennat heitä pahasti.

        Erehtyminen on inhimillistä, mutta sun kohdalla niin toistuvaa, että ei oikein enää voi ihmisestä puhua. Sinun käytökses ei ole ihmisen käytöstä, niin systemaattista tuo toisten kiusaaminen ja maalittaminen on. Hävettäisi olla sinä.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei kyllä mulla on vaan tämä yksi nikki, joka on ihan häntä miestä varten tehty ja hän tän tietääkin. Menepä kirjoittamaan ihan omista tunteistasi äläkä puutu asioihin, joista saastainen mielesi ei tule koskaan mitään ymmärtään..

        Vahva epäilys on et jallitat palstan muitakin miehiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vahva epäilys on et jallitat palstan muitakin miehiä

        Väärin. Mene jallittamaan niitä muita naisia siitä ja kysele ketä ne kaipaa. Minä pysyn täällä. Onko se niin vaikea tajuta, että mulle riittää tuo mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vahva epäilys on et jallitat palstan muitakin miehiä

        Tuossa on kolmelta mieheltä (oletan) viestiä alla. Jallitinko heitä? En edes vastannut kun löysin hänet kenen kanssa täällä juttelen. Vain hän kiinnostaa. Onneksi hän tietää sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on kolmelta mieheltä (oletan) viestiä alla. Jallitinko heitä? En edes vastannut kun löysin hänet kenen kanssa täällä juttelen. Vain hän kiinnostaa. Onneksi hän tietää sen.

        Hyvinpä tiedät sukupuolet ? Pelkän kirjotuksen perusteel


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvinpä tiedät sukupuolet ? Pelkän kirjotuksen perusteel

        He vastasivat aloitukseen, joka on miehelle. Naisetko noin vastais? Mulla ei ole mitään tyhmiä ihmisiä vastaan, mutta sä oot rasittava. Sulla on palstatilaa siellä riehua ja jallittaa ketä haluat. Älä mussa roiku kun tuo mies ei edes usko noita maalituksiasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He vastasivat aloitukseen, joka on miehelle. Naisetko noin vastais? Mulla ei ole mitään tyhmiä ihmisiä vastaan, mutta sä oot rasittava. Sulla on palstatilaa siellä riehua ja jallittaa ketä haluat. Älä mussa roiku kun tuo mies ei edes usko noita maalituksiasi.

        Myös biseksuaaleja on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvinpä tiedät sukupuolet ? Pelkän kirjotuksen perusteel

        Ja mitä se oletan tuossa tarkoitti, kannattaa varmaan googlettaa mitä se tarkoittaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä se oletan tuossa tarkoitti, kannattaa varmaan googlettaa mitä se tarkoittaa..

        mMITÄ SINÄ SELITÄT MISTÄÄ GOOGLESTA MULLE KU TIEDÄM KYLLÄ. Mene nyt ihmeessä kutemaan sen pahkasikas kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on kolmelta mieheltä (oletan) viestiä alla. Jallitinko heitä? En edes vastannut kun löysin hänet kenen kanssa täällä juttelen. Vain hän kiinnostaa. Onneksi hän tietää sen.

        Tiedän ja älä huomioi tota


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän ja älä huomioi tota

        Ai sinäkin tiedät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sinäkin tiedät?

        Hän tietää että kaipaan vain häntä.


    • Anonyymi

      Hyvä aloitus ja aihe. Tv. Eräs mustikkamies

    • Anonyymi

      Mutta minähän se olin hunajainen.

    • Anonyymi

      Sinun hunajapurnukkaasi voin tulla nuuhkimaan ja maistelemaan koska vain!

    • Anonyymi

      Isot tissit

      • Anonyymi

        On muuten eikä lähde mielestä ikinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On muuten eikä lähde mielestä ikinä

        Ois ihan kiva jos kertois ku tulee sivusta huutelee. Onneks hän tietää etten puhuisi noin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ois ihan kiva jos kertois ku tulee sivusta huutelee. Onneks hän tietää etten puhuisi noin

        Oikein rakas. Niin tiedänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein rakas. Niin tiedänkin.

        No onks sul isot


    • Anonyymi

      Tiedän ketä tarkotat. Se olen minä - Gari Rung! Kova poraan!

    • Anonyymi

      Olisi luullut sen pilkan kestävän vain hetken.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei taida viitata minuun millään tavalla tai ainakin vaikuttaa joltain salaiselta koodikieleltä/viittaukselta mistä moni mies ei kyllä varmaan tunnista itseään, eli kai vain harvat menee "jatkoon"🤔

    • Anonyymi

      Mene Afrikkaan ja käytä kaikki iso sellaiset ja
      lopeta vvalittamisesi kun olet saanut kaiikki
      ylimääräiset extrasi,
      Eli siirry statistiikkaan!

      • Anonyymi

        Söitkö jotain sieniä aamiaiseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Söitkö jotain sieniä aamiaiseksi?

        Tryffeleitä joo


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14846
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    10. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3039
    Aihe