Paras ufokuva ikinä julkaistu

Anonyymi

30-metrinen alus lentelee Skotlannissa.
https://www.thesun.co.uk/news/14928880/us-release-best-ever-ufo-photo/

62

1385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo on taiteilijan näkemys siitä aidosta kuvasta, jota Brittihallinto edelleen pihtaa.
      Mitähän kummaa ne oikein pelkää? Eihän siitä ulkonäöstä saa kukaan vihollisvalta itselleen mitään teknisiä tietoja haltuunsa, joten aivan älytöntä tuo salailu.

      "Toivottiin, että Britannian hallitus olisi julkaissut valokuvan, koska se on nyt hyvin "30 vuoden säännön" mukainen turvaluokituksen poistamiselle - mutta tapausta koskevan Yhdistyneen kuningaskunnan asiakirja-aineiston on kerrottu olevan kiellettyä julkaista ainakin vuoteen 2072 asti"

    • Anonyymi

      Lindsay oli säilyttänyt kopion alkuperäisestä valokuvasta, koska hän oli lehdistön ja puolustusministeriön välinen yhteyshenkilö, kun alkuperäinen tarina tutkittiin vuonna 1990.

      Hänellä oli Daily Recordin lähettämä alkuperäinen kirjekuori - ja sisällä oli yksi Calvinen alkuperäisistä valokuvista .

    • Google kääntäjä helpottaa lukemista:

      4. elokuuta 1990 kaksi nuorta miestä työskenteli kokkeina hotellissa Pitlochryssa, kauniissa Highland Perthshiren kaupungissa, aivan Cairngormsin kansallispuiston ulkopuolella Skotlannissa.

      Klo 21.00 pitkän kuumassa keittiössä vietetyn päivän jälkeen he ajoivat noin 13 mailia pohjoiseen A9-tietä pitkin Calvineen, paikkaan Cairngormsin reunalla, kävelylle kukkuloille.

      He eivät olleet menneet kauas, kun he näkivät valtavan, kiinteän, timantinmuotoisen esineen, joka oli noin 100 jalkaa pitkä, leijumassa äänettömästi taivaalla heidän yläpuolellaan. Peloissaan he piiloutuivat pensaisiin ja katsoivat ylös.

      Minuuttia myöhemmin he kuulivat pohjoiseen menevän suihkukoneen huudon: Vuonna 1990 RAF Leucharsilla Fifessa oli kaksi Tornado-hävittäjälentuetta 24 tunnin valmiustilassa venäläisten tunkeutuvien lentokoneiden sieppaamiseksi.

      Suihkukone palasi ja kiersi "asia" ennen lähtöään alkuperäiselle kurssilleen, ikään kuin lentäjäkin olisi nähnyt kohteen ja palannut katsomaan lähemmin.

      Lopulta kaksi miestä työnsivät kameransa ulos piilopaikastaan ​​ja ampuivat kuusi kuvaa. Tuolloin esine ampui pystysuunnassa ylöspäin ja katosi matkalla ylös taivaalle.

      Vakuutuneina nähneensä UFOn, he veivät valokuvansa Daily Recordiin, joka on yksi Skotlannin johtavista sanomalehdistä. Mutta tarinaa ei koskaan painettu: Lehti välitti kuvat puolustusministeriölle.

      Ja sitten valokuvat yksinkertaisesti katosivat - yhdessä kahden nuoren kokin kanssa.

      Tähän asti. Täällä voimme ensimmäistä kertaa paljastaa kadonneen kuvan - valokuvan, jota eräs puolustusministeriön sisäpiiriläinen kuvaili upeimmaksi koskaan otetuksi UFO-kuvaksi, ja Pyhän Graalin kovan todisteen perusteella, että nämä asiat todella ovat olemassa.

      Se on kuva, jonka puolustusministeriö ja kansallisarkisto ovat yrittäneet kaikkensa pitää piilossa. Vaikka tiedot olisi tavallisesti julkaistu 30 vuoden kuluttua, ministeriö ei ole julkaissut alkuperäistä valokuvaa ja haluaa todistajien nimet sinetöidään vielä 54 vuodeksi - vuoteen 2076 asti - "yksityisyyteen liittyvien huolenaiheiden" vuoksi.

      Yliopiston luennoitsijana ja tutkivana toimittajana, joka on viettänyt kolme vuosikymmentä ufologian maailmaan uppoutuneena, kuulin tarinan salaperäisestä "Calvine-tiedostosta" - koska kadonnut valokuva ja raportti tuosta Calvinen tapauksesta tuli tunnetuksi - monta kuuta sitten ja ovat omistautuneet viimeiset 13 vuotta miehen ottamien kuvien etsimiseen.

      Se, mitä tapahtui tiedostolle, miehille, jotka kuvasivat UFOa ja kuinka ja miksi sen olemassaolo on tukahdutettu 32 vuoden ajan, oli arvoitus, jonka olin päättänyt murtaa. Aina kun etsin vastauksia, löysin sisäpiiriläisiä, jotka estivät tiedusteluni – kunnes kävin onnekas ja löysin eläkkeellä olevan RAF-upseerin Craig Lindsayn, ensimmäisen virkamiehen, joka puhui yhden nuoren kokin kanssa tuon yön jälkeen.

      Hän oli halukas puhumaan kanssani, ja mikä jännittävintä, huomasin, että hän oli rikkonut protokollaa sinä päivänä ja kätkenyt kopion kuvasta ennen kuin Whitehallin käskystä lähetti koko asiakirjan – negatiivit mukaan lukien – puolustusministeriölle. Lontoossa.

      Hän oli pitänyt salaista kopiota pöydällään 32 vuotta – piilotettuna Great Aircraft Of The World -kappaleeseensa. Kun lopulta löysin hänet, nyt 83-vuotias ja edelleen Skotlannissa asuva, hän kuulosti melkein helpottuneelta.

      "Olen odottanut, että joku ottaisi yhteyttä tähän liittyen yli 30 vuotta", hän sanoi.

      Joten mitä teen siitä? Heti kun Craig näytti minulle valokuvan, tiesin katsovani jotain poikkeuksellista. Kyllä, se on mustavalkoinen kuva, painettu värilliselle paperille, ja puut ja aita näyttävät hieman epäselviltä, ​​ikään kuin valokuvaaja olisi ottanut sen hetken paniikissa – mikä on sopusoinnussa heidän tarinansa kanssa. Mutta kamera on keskittynyt oudon timantin muotoiseen esineeseen kehyksen keskellä. Toisin kuin monet muut UFO-kuvat, tämä on selvästi rakenteeltaan tuntematon alkuperä. Se näyttää toiselta ja toisin kuin mikään perinteinen lentokone.

      Ja se on ylivoimaisesti paras UFO-valokuva, jonka olen koskaan nähnyt.

      Usko minua, en ole herkkäuskoinen, harhaanjohtanut salaliittoteoreetikko. Minusta tuli kyyninen katsottuani satoja epäuskottavia valokuvia ja elokuvia: Epäselviä, rakeisia, epätarkkoja kuvia, jotka olisivat helposti voineet olla frisbeitä, katulamppuja tai jopa lokkeja.

      jatkuu...

      • jatkoa..

        Mutta tämä oli selvästi jotain muuta. Sen jälkeen olen antanut sen analysoida Andrew Robinsonin, valokuvauksen vanhemman lehtorin Sheffield Hallamin yliopistossa. Hän on vakuuttunut siitä, että se on aito, ja jos se on huijausta, niin erittäin monimutkainen huijaus, joka sisältää kalliita, kehittyneitä laitteita ja lentäviä malleja, jotka eivät ole kahden hotellin kokin käytössä.

        Hän kertoi minulle: "Johtopäätökseni on, että esine on ehdottomasti kameran edessä, eli se ei ole jälkituotannossa valmistettu väärennös, ja sen sijainti kohtauksen sisällä näyttää olevan noin puolivälissä etualan aidan ja koneen välillä. taustalla.'

        Herra Lindsay, pragmaattinen, looginen entinen virkamies, joka vietti kymmenen vuotta armeijassa, on vakuuttunut, että kuva – ja peloissaan mies, jonka kanssa hän puhui sinä päivänä – ovat aito. Aluksi hän oli huolissaan siitä, että hän voisi puhua minulle, jos hän rikkoisi virkasalaisuuksia koskevaa lakia. Mutta tehtyään 32 vuotta, mitä hänelle kerrottiin, ja vaikenemisen jälkeen hän haluaa nyt totuuden ilmestyvän.

        "Skotlannin lehdistöpäällikkönä käsittelin monia UFO-ilmoituksia, mutta useimmat olivat vain valoja taivaalla. Oli selvää, että tämä oli erilainen. Kun kysyin, millaista ääntä se oli aiheuttanut, mies vastasi: "Se ei pitänyt melua ollenkaan." Siihen asti en suhtautunut siihen kovin vakavasti, mutta kun hän sanoi, että se oli hiljaa, tajusin yhtäkkiä, ettei tiedä yhtään lentokonetta, joka olisi hiljaa.

        Lindsay järjesti miesten Daily Recordille luovuttamien negatiivien keräämisen ja fakssi kopion parhaasta vedosta puolustusministeriön nyt lakkautettuun UFO-tiskille Lontooseen.

        "Ennen kuin pääsin takaisin pöytäni ääreen, puhelin soi ja yhteyshenkilöni sanoi: "Kerro minulle lisää tästä. Saatko ne negatiivit?"

        Vieraillessaan puolustusministeriössä myöhemmin samana vuonna hän kuitenkin näki Calvine-kuvan räjäytettynä julisteen kokoiseksi UFO-toimiston seinällä.

        "Kysyin, miten heillä menee. He sanoivat, että asiaa tutkitaan. Minua käskettiin "jätä se Lontooseen"… he pyysivät minua olemaan puuttumatta asiaan, joten olen tehnyt juuri niin”, hän sanoi.

        "Vuodet kuluivat ja vähitellen unohdin painatuksen laatikkooni. Nyt toivon, että kaksi todistajaa tulevat esiin ja kertovat oman tarinansa.

        Toivon niin myös. Kiinnostukseni UFO-havainnoista alkoi 1990-luvulla, kun työskennellessäni toimittajana Yorkshiressa aloin käyttää Freedom of Information Actia pyytääkseni pääsyä MoD-tiedostoihin kuuluisista UFO-havainnoista, kuten Rendlesham Forestin tapauksesta, jota usein kutsutaan Britannian Roswelliksi. tapaus vuonna 1947 New Mexicossa, jonka uskottiin pitkään olleen UFO-todisteiden peittely).

        Vuonna 2008, vähän ennen kuin puolustusministeriö hajotti UFO-pöytänsä, minusta oli tullut niin suuri auktoriteetti puolustusministeriön asiakirjoissa, että minulle tarjottiin tilaisuutta kuratoida tuhansien kerran salaisten UFO-paperien julkaisemista Kansallisarkistossa.

        Täältä, satojen koululaisten piirustusten ja UFO-salaliittoteoreetikkojen kirjeiden joukosta, jotka vaativat tietää, missä muukalaisia ​​pidettiin, löysin huonolaatuisen valokopioitu piirroksen UFOsta, jonka vieressä oli Harrier.

        Vielä kiehtovampaa on kuitenkin, että kuvan rinnalla oli tiedotustilaisuus Margaret Thatcherin silloisen hallituksen puolustusministereille, jos heitä pyydettiin kommentoimaan havaintoa.

        Sanamuoto oli epämääräinen ja ei-sitova, tyypilliseen "hävittämiseen" tutkijat ovat tottuneet. Alaotsikon "Puolustuslinjat ottaa" alla on virallinen vastaus, jonka puolustusministeriön tulee antaa pyydettäessä.

        "Olen katsonut valokuvia, en ole tehnyt varmoja johtopäätöksiä suuresta timantinmuotoisesta esineestä. Varma siitä, että suihkukone on Harrier. Sinulla ei ole kirjaa Harriereista, jotka toimivat paikassa ilmoitettuna päivänä/aikana. Ministeriö ei ole saanut muita raportteja epätavallisesta lentotoiminnasta tai havainnoista paikassa/päivämääränä/aikana.

        Tarkistin, mutta kukaan ei tietenkään kysynyt. Tarina hylättiin välittömästi. Kävin etsimässä lisää.

        Vaikka Calvine-havainnon harvat MoD-paperit poistettiin, valokuvaajan (ja Craig Lindsayn) nimet poistettiin tiedostosta tietosuojalakien mukaisesti. Normaalisti ne olisi julkaistu 30 vuoden kuluttua - 1. tammikuuta 2020 -, mutta puolustusministeriö ja kansallisarkisto vaativat edelleen, että ne on pidettävä salassa vielä 54 vuotta - vuoteen 2076 asti - "yksityisyyksien" vuoksi.

        Jopa Daily Recordin päätös olla julkaisematta tarinaa on kiehtova. Oliko sitä lisännyt D-Notice - kansalliseen turvallisuuteen perustuva vaientamismääräys, jota puolustusministeriö palveli?

        Vaikka tämä saattaa kuulostaa joltain TV:n X-Files-elokuvasta, ufologitoverini Matthew Illsleyn ovela salailu sai selville, että levyn toimittaja, edesmennyt Endell Laird, oli tuolloin ollut puolustusministeriön D-Notice-komitean jäsen. Sattuma?

        jatkuu..


      • HeIIäkoukku kirjoitti:

        jatkoa..

        Mutta tämä oli selvästi jotain muuta. Sen jälkeen olen antanut sen analysoida Andrew Robinsonin, valokuvauksen vanhemman lehtorin Sheffield Hallamin yliopistossa. Hän on vakuuttunut siitä, että se on aito, ja jos se on huijausta, niin erittäin monimutkainen huijaus, joka sisältää kalliita, kehittyneitä laitteita ja lentäviä malleja, jotka eivät ole kahden hotellin kokin käytössä.

        Hän kertoi minulle: "Johtopäätökseni on, että esine on ehdottomasti kameran edessä, eli se ei ole jälkituotannossa valmistettu väärennös, ja sen sijainti kohtauksen sisällä näyttää olevan noin puolivälissä etualan aidan ja koneen välillä. taustalla.'

        Herra Lindsay, pragmaattinen, looginen entinen virkamies, joka vietti kymmenen vuotta armeijassa, on vakuuttunut, että kuva – ja peloissaan mies, jonka kanssa hän puhui sinä päivänä – ovat aito. Aluksi hän oli huolissaan siitä, että hän voisi puhua minulle, jos hän rikkoisi virkasalaisuuksia koskevaa lakia. Mutta tehtyään 32 vuotta, mitä hänelle kerrottiin, ja vaikenemisen jälkeen hän haluaa nyt totuuden ilmestyvän.

        "Skotlannin lehdistöpäällikkönä käsittelin monia UFO-ilmoituksia, mutta useimmat olivat vain valoja taivaalla. Oli selvää, että tämä oli erilainen. Kun kysyin, millaista ääntä se oli aiheuttanut, mies vastasi: "Se ei pitänyt melua ollenkaan." Siihen asti en suhtautunut siihen kovin vakavasti, mutta kun hän sanoi, että se oli hiljaa, tajusin yhtäkkiä, ettei tiedä yhtään lentokonetta, joka olisi hiljaa.

        Lindsay järjesti miesten Daily Recordille luovuttamien negatiivien keräämisen ja fakssi kopion parhaasta vedosta puolustusministeriön nyt lakkautettuun UFO-tiskille Lontooseen.

        "Ennen kuin pääsin takaisin pöytäni ääreen, puhelin soi ja yhteyshenkilöni sanoi: "Kerro minulle lisää tästä. Saatko ne negatiivit?"

        Vieraillessaan puolustusministeriössä myöhemmin samana vuonna hän kuitenkin näki Calvine-kuvan räjäytettynä julisteen kokoiseksi UFO-toimiston seinällä.

        "Kysyin, miten heillä menee. He sanoivat, että asiaa tutkitaan. Minua käskettiin "jätä se Lontooseen"… he pyysivät minua olemaan puuttumatta asiaan, joten olen tehnyt juuri niin”, hän sanoi.

        "Vuodet kuluivat ja vähitellen unohdin painatuksen laatikkooni. Nyt toivon, että kaksi todistajaa tulevat esiin ja kertovat oman tarinansa.

        Toivon niin myös. Kiinnostukseni UFO-havainnoista alkoi 1990-luvulla, kun työskennellessäni toimittajana Yorkshiressa aloin käyttää Freedom of Information Actia pyytääkseni pääsyä MoD-tiedostoihin kuuluisista UFO-havainnoista, kuten Rendlesham Forestin tapauksesta, jota usein kutsutaan Britannian Roswelliksi. tapaus vuonna 1947 New Mexicossa, jonka uskottiin pitkään olleen UFO-todisteiden peittely).

        Vuonna 2008, vähän ennen kuin puolustusministeriö hajotti UFO-pöytänsä, minusta oli tullut niin suuri auktoriteetti puolustusministeriön asiakirjoissa, että minulle tarjottiin tilaisuutta kuratoida tuhansien kerran salaisten UFO-paperien julkaisemista Kansallisarkistossa.

        Täältä, satojen koululaisten piirustusten ja UFO-salaliittoteoreetikkojen kirjeiden joukosta, jotka vaativat tietää, missä muukalaisia ​​pidettiin, löysin huonolaatuisen valokopioitu piirroksen UFOsta, jonka vieressä oli Harrier.

        Vielä kiehtovampaa on kuitenkin, että kuvan rinnalla oli tiedotustilaisuus Margaret Thatcherin silloisen hallituksen puolustusministereille, jos heitä pyydettiin kommentoimaan havaintoa.

        Sanamuoto oli epämääräinen ja ei-sitova, tyypilliseen "hävittämiseen" tutkijat ovat tottuneet. Alaotsikon "Puolustuslinjat ottaa" alla on virallinen vastaus, jonka puolustusministeriön tulee antaa pyydettäessä.

        "Olen katsonut valokuvia, en ole tehnyt varmoja johtopäätöksiä suuresta timantinmuotoisesta esineestä. Varma siitä, että suihkukone on Harrier. Sinulla ei ole kirjaa Harriereista, jotka toimivat paikassa ilmoitettuna päivänä/aikana. Ministeriö ei ole saanut muita raportteja epätavallisesta lentotoiminnasta tai havainnoista paikassa/päivämääränä/aikana.

        Tarkistin, mutta kukaan ei tietenkään kysynyt. Tarina hylättiin välittömästi. Kävin etsimässä lisää.

        Vaikka Calvine-havainnon harvat MoD-paperit poistettiin, valokuvaajan (ja Craig Lindsayn) nimet poistettiin tiedostosta tietosuojalakien mukaisesti. Normaalisti ne olisi julkaistu 30 vuoden kuluttua - 1. tammikuuta 2020 -, mutta puolustusministeriö ja kansallisarkisto vaativat edelleen, että ne on pidettävä salassa vielä 54 vuotta - vuoteen 2076 asti - "yksityisyyksien" vuoksi.

        Jopa Daily Recordin päätös olla julkaisematta tarinaa on kiehtova. Oliko sitä lisännyt D-Notice - kansalliseen turvallisuuteen perustuva vaientamismääräys, jota puolustusministeriö palveli?

        Vaikka tämä saattaa kuulostaa joltain TV:n X-Files-elokuvasta, ufologitoverini Matthew Illsleyn ovela salailu sai selville, että levyn toimittaja, edesmennyt Endell Laird, oli tuolloin ollut puolustusministeriön D-Notice-komitean jäsen. Sattuma?

        jatkuu..

        Matthew Mansfieldistä Nottinghamshiresta haastaa pidennetyn sulkemispäätöksen, jonka hän pitää perusteettomana, ja kysyy: "Mitä heillä on salattavaa kaikkien näiden vuosien jälkeen?"

        Joten mikä se oli? Valitettavasti en usko, että salaperäinen lentokone saapui toisesta galaksista. Uskon, että se oli ihmisen tekemä jossain salaisessa hallissa - ja mikä tahansa se olikin, pysyy salaisena ja erittäin herkkänä. Todistajilla oli yksinkertaisesti ollut "miljoona yhteen" mahdollisuus olla kyseisessä paikassa tuolloin, ja heidät piti sulkea.

        Muista, tämä oli vuosi 1990, kylmä sota oli vielä vuoden päässä sulamisesta. Persianlahden sota alkoi kirjaimellisesti päiviä aikaisemmin. Maailma oli – kuten monet väittävät, että se on edelleenkin – jakautunut "he ja me" -taistelulinjoille.

        1980-luvun puolivälistä lähtien oli ollut huhuja huippusalaisesta, eksoottisesta, amerikkalaisesta tiedustelulentokoneesta nimeltä "Aurora" – hiljainen, yliäänenvoimainen, geometrisesti muotoiltu vene, jota käytettiin vakoilutehtäviin.

        Vaikka ei ole koskaan ollut merkittäviä todisteita siitä, että se olisi koskaan rakennettu tai lentänyt, sekä Yhdysvalloissa että Isossa-Britanniassa on vuosien aikana tapahtunut lukuisia selittämättömiä havaintoja ja tapauksia, jotka ovat ruokkineet Aurora-myyttiä - Calvine mukaan lukien.

        Vuonna 1991 puolustusministerit kielsivät parlamentissa, että Yhdysvalloille olisi annettu lupa lentää tai laskeutua heidän salaiseen vakoilukoneeseensa Britannian ilmatilassa sen jälkeen, kun raporttien mukaan Aurora oli havaittu lähtevän RAF Machrihanishista Mull of Kintyren alueella.

        Mutta paperit, jotka sain tiedon vapauslain perusteella, viittaavat siihen, että jotkut puolustusministeriön tiedusteluviranomaiset uskoivat Auroran olemassaolon, mutta he eivät saa sanoa mitään julkisesti.

        Eräs puolustusministeriön lähde kertoo minulle, että kun Ison-Britannian tiedustelupäälliköt huomasivat, että Calvinen valokuvat osoittivat huippusalaisen yhdysvaltalaisen projektin, ne luokiteltiin välittömästi salaisiksi – UK Eyes Only.

        Viime kesäkuussa Pentagon julkaisi kauan odotetun raportin siitä, mitä se nyt kutsuu UAP:iksi tai "tunnistamattomiksi ilmailmiöiksi" useiden vastaavien havaintojen ja USA:n laivaston lentäjien nopeasti liikkuvia UFOja esittävien elokuvien julkaisun jälkeen. Uusi amerikkalainen UAP-työryhmä listasi viisi luokkaa, joihin useimmat havainnot todennäköisesti kuuluisivat, kun ne ratkaistaan ​​- ja yksi niistä on Yhdysvaltain hallituksen kehittämät "luokitellut ohjelmat".

        Olen vakuuttunut, että Calvine-valokuvassa näkyy yksi näistä luokitelluista ohjelmista. Sillä välin amerikkalainen ja mahdollisesti meidän oma hallitus on havainnut hyödylliseksi "pidellä myyttiä UFO-lentotoiminnasta", koska se tarjoaa hyödyllisen suojan heidän omalle peitelliselle sotilastoiminnalleen.

        Mutta tässä tapauksessa heidän suojansa räjäyttivät kaksi nuorta miestä, jotka olivat väärässä paikassa väärään aikaan. Ministeriön on selitettävä yleisölle, miksi, jos UFOja ei ole olemassa, miten he voivat perustella henkilöllisyytensä salassa pitämisen vielä 54 vuotta. Ja sen on myös selitettävä, mitä tapahtui negatiivisille ja niiden tapausta koskevalle tiedostolle - muuten ne vain lisäävät lisäjauhetta salaliittoteoreetikojen myllyyn, jotka uskovat viranomaisten salaavan "totuuden" avaruusolioiden vierailuista Maahan. Kuvien ei tietenkään voida sanoa vahingoittavan valtion etuja.

        Suhtaudun edelleen avoimesti mahdollisuuteen, että älyllistä elämää on olemassa muualla maailmankaikkeudessa. Mutta en ole vakuuttunut siitä, että se on koskaan käynyt maan päällä.

        Calvine-valokuva on mielestäni paras koskaan otettu kuva, jossa näkyy tunnistamaton lentävä esine. Mutta kuten USAF:n entisen UFO-projektin Blue Bookin konsultti tohtori J. Allen Hynek sanoi kerran: "Tunnistamaton kenelle?"


      • HeIIäkoukku kirjoitti:

        Matthew Mansfieldistä Nottinghamshiresta haastaa pidennetyn sulkemispäätöksen, jonka hän pitää perusteettomana, ja kysyy: "Mitä heillä on salattavaa kaikkien näiden vuosien jälkeen?"

        Joten mikä se oli? Valitettavasti en usko, että salaperäinen lentokone saapui toisesta galaksista. Uskon, että se oli ihmisen tekemä jossain salaisessa hallissa - ja mikä tahansa se olikin, pysyy salaisena ja erittäin herkkänä. Todistajilla oli yksinkertaisesti ollut "miljoona yhteen" mahdollisuus olla kyseisessä paikassa tuolloin, ja heidät piti sulkea.

        Muista, tämä oli vuosi 1990, kylmä sota oli vielä vuoden päässä sulamisesta. Persianlahden sota alkoi kirjaimellisesti päiviä aikaisemmin. Maailma oli – kuten monet väittävät, että se on edelleenkin – jakautunut "he ja me" -taistelulinjoille.

        1980-luvun puolivälistä lähtien oli ollut huhuja huippusalaisesta, eksoottisesta, amerikkalaisesta tiedustelulentokoneesta nimeltä "Aurora" – hiljainen, yliäänenvoimainen, geometrisesti muotoiltu vene, jota käytettiin vakoilutehtäviin.

        Vaikka ei ole koskaan ollut merkittäviä todisteita siitä, että se olisi koskaan rakennettu tai lentänyt, sekä Yhdysvalloissa että Isossa-Britanniassa on vuosien aikana tapahtunut lukuisia selittämättömiä havaintoja ja tapauksia, jotka ovat ruokkineet Aurora-myyttiä - Calvine mukaan lukien.

        Vuonna 1991 puolustusministerit kielsivät parlamentissa, että Yhdysvalloille olisi annettu lupa lentää tai laskeutua heidän salaiseen vakoilukoneeseensa Britannian ilmatilassa sen jälkeen, kun raporttien mukaan Aurora oli havaittu lähtevän RAF Machrihanishista Mull of Kintyren alueella.

        Mutta paperit, jotka sain tiedon vapauslain perusteella, viittaavat siihen, että jotkut puolustusministeriön tiedusteluviranomaiset uskoivat Auroran olemassaolon, mutta he eivät saa sanoa mitään julkisesti.

        Eräs puolustusministeriön lähde kertoo minulle, että kun Ison-Britannian tiedustelupäälliköt huomasivat, että Calvinen valokuvat osoittivat huippusalaisen yhdysvaltalaisen projektin, ne luokiteltiin välittömästi salaisiksi – UK Eyes Only.

        Viime kesäkuussa Pentagon julkaisi kauan odotetun raportin siitä, mitä se nyt kutsuu UAP:iksi tai "tunnistamattomiksi ilmailmiöiksi" useiden vastaavien havaintojen ja USA:n laivaston lentäjien nopeasti liikkuvia UFOja esittävien elokuvien julkaisun jälkeen. Uusi amerikkalainen UAP-työryhmä listasi viisi luokkaa, joihin useimmat havainnot todennäköisesti kuuluisivat, kun ne ratkaistaan ​​- ja yksi niistä on Yhdysvaltain hallituksen kehittämät "luokitellut ohjelmat".

        Olen vakuuttunut, että Calvine-valokuvassa näkyy yksi näistä luokitelluista ohjelmista. Sillä välin amerikkalainen ja mahdollisesti meidän oma hallitus on havainnut hyödylliseksi "pidellä myyttiä UFO-lentotoiminnasta", koska se tarjoaa hyödyllisen suojan heidän omalle peitelliselle sotilastoiminnalleen.

        Mutta tässä tapauksessa heidän suojansa räjäyttivät kaksi nuorta miestä, jotka olivat väärässä paikassa väärään aikaan. Ministeriön on selitettävä yleisölle, miksi, jos UFOja ei ole olemassa, miten he voivat perustella henkilöllisyytensä salassa pitämisen vielä 54 vuotta. Ja sen on myös selitettävä, mitä tapahtui negatiivisille ja niiden tapausta koskevalle tiedostolle - muuten ne vain lisäävät lisäjauhetta salaliittoteoreetikojen myllyyn, jotka uskovat viranomaisten salaavan "totuuden" avaruusolioiden vierailuista Maahan. Kuvien ei tietenkään voida sanoa vahingoittavan valtion etuja.

        Suhtaudun edelleen avoimesti mahdollisuuteen, että älyllistä elämää on olemassa muualla maailmankaikkeudessa. Mutta en ole vakuuttunut siitä, että se on koskaan käynyt maan päällä.

        Calvine-valokuva on mielestäni paras koskaan otettu kuva, jossa näkyy tunnistamaton lentävä esine. Mutta kuten USAF:n entisen UFO-projektin Blue Bookin konsultti tohtori J. Allen Hynek sanoi kerran: "Tunnistamaton kenelle?"

        -Voipi olla että Briteillä on ollut yhteyksiä noihin ufolaisiin, mutta ihmiskunnan tekniikkaa se ei ollut silloin eikä se ole sitä vieläkään. Ei lähellekään.

        Aurora- projektien vertaaminen näiden havaittujen ja mitattujen tuntemattomien objektien lentokykyyn on kuin vertaisi resiinaa nykyaikaiseen hävittäjään. Sen verran niissä on eroa.

        Ihmiskunnalla kun ei vieläkään ole laitteita, jotka kykenee ilman ääntä ja ilman näkyvää propulsiota leijumaan, kiihdyttämään ja kääntymään hurjilla G- voimilla, joista on mittaustuloksia olemassa runsaasti.

        Ihmisen laitteet hajoaisivat palasiksi, runko palaisi ja ihmiset muuttuisivat nesteeksi sellaisissa voimissa. Edes mikroprosessori ei kestä sellaisissa voimissa ehjänä.

        Toinen ongelma on että meillä ei ole sellaista energiamuotoa olemassa, joka mahdollistaisi tuollaisen voimantuoton pitkäaikaisesti.


      • Anonyymi
        HeIIäkoukku kirjoitti:

        -Voipi olla että Briteillä on ollut yhteyksiä noihin ufolaisiin, mutta ihmiskunnan tekniikkaa se ei ollut silloin eikä se ole sitä vieläkään. Ei lähellekään.

        Aurora- projektien vertaaminen näiden havaittujen ja mitattujen tuntemattomien objektien lentokykyyn on kuin vertaisi resiinaa nykyaikaiseen hävittäjään. Sen verran niissä on eroa.

        Ihmiskunnalla kun ei vieläkään ole laitteita, jotka kykenee ilman ääntä ja ilman näkyvää propulsiota leijumaan, kiihdyttämään ja kääntymään hurjilla G- voimilla, joista on mittaustuloksia olemassa runsaasti.

        Ihmisen laitteet hajoaisivat palasiksi, runko palaisi ja ihmiset muuttuisivat nesteeksi sellaisissa voimissa. Edes mikroprosessori ei kestä sellaisissa voimissa ehjänä.

        Toinen ongelma on että meillä ei ole sellaista energiamuotoa olemassa, joka mahdollistaisi tuollaisen voimantuoton pitkäaikaisesti.

        Kiitos asiantuntevista kommenteista.


    • Anonyymi

      Jeesuksen veri! Paholainen harhauttaa tuolla kuvalla.

    • Anonyymi

      Luulisi löytyvän myös tutkadataa, josta kävisi selville objektin nopeus ja lentorata, sekä mahdollisesti satelliittidataa.

      • Anonyymi

        Tutkadataa varmaankin koska hävittäjä on lähetetty tarkastamaan kohde mutta satelliittikuvaus ei ollut nykyisellä tasolla ja satelliitin radan ja kameran ohjaaminen ja muuttaminen täytyisi tehdä jo ennalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkadataa varmaankin koska hävittäjä on lähetetty tarkastamaan kohde mutta satelliittikuvaus ei ollut nykyisellä tasolla ja satelliitin radan ja kameran ohjaaminen ja muuttaminen täytyisi tehdä jo ennalta.

        Kunkin aikakauden teknologia on parasta omana aikanaan, mutta ei kolmekymmentä vuotta ole sentään mikään harppaus kivikauteen, varsinkaan Yhdyvaltain kohdalla, joka oli jo sentään käynyt miehitetyillä lennoilla kuussa kaksikymmentä vuotta aiemmin ja omasi huomattavia resursseja satelliittiteknologiassa Neuvostoliiton kanssa kilpavarusteltua.


    • Anonyymi

      🥱.... taas näitä....

    • Anonyymi

      Erikoinen keissi. Kolmion muotoisen kiven symmetrinen heijastus lammesta? Miksi kuvien 6kpl salassapitoa pidennettiin jos kuvassa pelkkä kivi. Oliko jenkkien lentely aikoinaan skotlannissa niin hys hys? Nato maa kuitenkin eikai siinä pitäisi olla ihmeellistä. Kuvaajat ovat tapauksesta hiljaa.

      • Anonyymi

        Yksi maailman kuuluisimmista mysteereistä:

        BBC:

        Eräänä kirkkaana kesäpäivänä vuonna 1964 Carlislen palomies otti tyttärestään kuvan, joka nousi otsikoihin ympäri maailmaa. Olemmeko viisikymmentä vuotta myöhemmin lähempänä "Solway-avaruusmiehen" mysteerin ratkaisemista?

        "Me lähdimme tavalliselle retkelle ja valitsimme paikkamme", Jim Templeton muisteli BBC:n haastattelussa ennen kuolemaansa vuonna 2011.

        "Istuimme alas ja sanoin: 'Nyt saan kuvia sinusta uudessa mekossa', en koskaan odottanut tämän tapahtuvan."

        "Tällä" hän tarkoitti maailmanlaajuista mediahuomiota ja vuosikymmenten keskustelua tyttärensä Elizabethin takana näkyvästä salaperäisestä hahmosta.

        Muut kuten hänen vaimonsa Annie ja kaksi eläkeläistä istuivat autossa, Carlislen palomies väitti, ettei hän ollut nähnyt ketään muuta sinä päivänä Burgh Marshissa, josta oli näkymät Solway Firthille Cumbriassa.

        Hän sanoi, että vasta kun hänen kuviaan käsitellyt kemisti huomautti, että kuvan oli pilannut hahmo, hän tajusi, että paikalla oli joku - tai jotain muuta.

        Herra Templeton vei sen Carlislen poliisille, joka ilmoitti, ettei siinä ollut mitään poikkeavaa.
        Elokuvayhtiö Kodak sanoi saman ja tarjosi jopa palkkion jokaiselle, joka pystyi todistamaan valokuvan väärennyksen. Sitä ei koskaan ole pystytty todistamaan.

        Herra Templeton alkoi saada kirjeitä kaikkialta maailmasta.

        "Jotkut ihmiset väittivät, että se oli henki, toiset uskoivat, että Jimillä tai hänen tyttärellään oli psyykkisiä voimia, joista he eivät olleet tienneet", tohtori Clarke sanoi.

        "Se muuttui oudommaksi ja oudommaksi ja oudommaksi."

        Sitten vieraili kaksi "Mustassa miestä", jotka pyysivät viedä heidät kuvan ottopaikkaan ja kutsuivat toisiaan vain numeroiksi 9 ja 11.

        Ehkä oudoin tapahtumien käänne oli linkki suunniteltuun Blue Streak -ohjuksen laukaisuun Woomerassa, Etelä-Australiassa.

        Vain muutama päivä sen jälkeen, kun herra Templeton oli ottanut valokuvansa, teknikot keskeyttivät tuon ohjuskokeen toisella puolella maailmaa, ja he ilmoittivat nähneensä kaksi miestä laukaisualustan lähellä.

        Nähtyään myöhemmin Solway Spaceman -kuvan australialaisen sanomalehden etusivulla, heidän sanottiin hämmästyneen, koska hahmo näytti samalta kuin hahmot, jotka he näkivät ohjuksen lähellä.

        Tarinaan tuli lisää tietoa, kun Blue Streak ohjus oli rakennettu RAF Spadeadamiin Cumbriassa - vain muutaman kilometrin päässä siitä, missä herra Templeton kuvasi Elizabethia - ja tarinan vauhdittua väitettiin myös, että UFO oli nähty Woomerassa.

        Kuva: https://ibb.co/sg5nFd6


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi maailman kuuluisimmista mysteereistä:

        BBC:

        Eräänä kirkkaana kesäpäivänä vuonna 1964 Carlislen palomies otti tyttärestään kuvan, joka nousi otsikoihin ympäri maailmaa. Olemmeko viisikymmentä vuotta myöhemmin lähempänä "Solway-avaruusmiehen" mysteerin ratkaisemista?

        "Me lähdimme tavalliselle retkelle ja valitsimme paikkamme", Jim Templeton muisteli BBC:n haastattelussa ennen kuolemaansa vuonna 2011.

        "Istuimme alas ja sanoin: 'Nyt saan kuvia sinusta uudessa mekossa', en koskaan odottanut tämän tapahtuvan."

        "Tällä" hän tarkoitti maailmanlaajuista mediahuomiota ja vuosikymmenten keskustelua tyttärensä Elizabethin takana näkyvästä salaperäisestä hahmosta.

        Muut kuten hänen vaimonsa Annie ja kaksi eläkeläistä istuivat autossa, Carlislen palomies väitti, ettei hän ollut nähnyt ketään muuta sinä päivänä Burgh Marshissa, josta oli näkymät Solway Firthille Cumbriassa.

        Hän sanoi, että vasta kun hänen kuviaan käsitellyt kemisti huomautti, että kuvan oli pilannut hahmo, hän tajusi, että paikalla oli joku - tai jotain muuta.

        Herra Templeton vei sen Carlislen poliisille, joka ilmoitti, ettei siinä ollut mitään poikkeavaa.
        Elokuvayhtiö Kodak sanoi saman ja tarjosi jopa palkkion jokaiselle, joka pystyi todistamaan valokuvan väärennyksen. Sitä ei koskaan ole pystytty todistamaan.

        Herra Templeton alkoi saada kirjeitä kaikkialta maailmasta.

        "Jotkut ihmiset väittivät, että se oli henki, toiset uskoivat, että Jimillä tai hänen tyttärellään oli psyykkisiä voimia, joista he eivät olleet tienneet", tohtori Clarke sanoi.

        "Se muuttui oudommaksi ja oudommaksi ja oudommaksi."

        Sitten vieraili kaksi "Mustassa miestä", jotka pyysivät viedä heidät kuvan ottopaikkaan ja kutsuivat toisiaan vain numeroiksi 9 ja 11.

        Ehkä oudoin tapahtumien käänne oli linkki suunniteltuun Blue Streak -ohjuksen laukaisuun Woomerassa, Etelä-Australiassa.

        Vain muutama päivä sen jälkeen, kun herra Templeton oli ottanut valokuvansa, teknikot keskeyttivät tuon ohjuskokeen toisella puolella maailmaa, ja he ilmoittivat nähneensä kaksi miestä laukaisualustan lähellä.

        Nähtyään myöhemmin Solway Spaceman -kuvan australialaisen sanomalehden etusivulla, heidän sanottiin hämmästyneen, koska hahmo näytti samalta kuin hahmot, jotka he näkivät ohjuksen lähellä.

        Tarinaan tuli lisää tietoa, kun Blue Streak ohjus oli rakennettu RAF Spadeadamiin Cumbriassa - vain muutaman kilometrin päässä siitä, missä herra Templeton kuvasi Elizabethia - ja tarinan vauhdittua väitettiin myös, että UFO oli nähty Woomerassa.

        Kuva: https://ibb.co/sg5nFd6

        Kuva näyttää siltä kuin siinä olisi hahmo kypärä päässä katsomassa kameraan päin. Toinen käsi on kuitenkin asennossa, jonka mukaan hahmo on selin kameraan. Muistan lukeneeni erääksi mahdolliseksi selitykseksi sen, että kuvassa olisi tytön äiti, joka oli myös mukana tuolla retkellä ja oli pukeutunut vaaleisiin vaatteisiin.


      • Anonyymi

        Juurkin näin. Miksi Jeesuksen hauta oli tyhjä? Koska hän ei siellä ollut missään vaiheessa.


    • Anonyymi

      Djatlovin sola. Tutustukaapa tarinaan, ja sen viimeisimpiin tutkimusraportteihin. Käydessänne loogisesti kaikki tähänastiset tutkimusraportit ja tulokset läpi, niin huomaatte, että joka skenaariossa joku "mättää".

    • Anonyymi

      Milläs tuosta todistat että kyseessä on ufo eikä jonkin valtion lentokone kokeilu

      • Anonyymi

        Djatlovin sola on tyypillistä uffistien kehittämää taikauskoa. Ihmisiä kuolee Bodomin järvessä tai Baikaljärvessä. Kun happi loppuu nii se on henki pois.


      • Anonyymi

        Ufo ei tarkoita mitään alien alusta vaan objektia jota et ole vain tunnistanut jos tunnistat sen alien alukseksi niin silloinkaan se ei enään ole ufo eli objekti jota et tunnista kun silloin olet sen tunnistanut alien alukseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ufo ei tarkoita mitään alien alusta vaan objektia jota et ole vain tunnistanut jos tunnistat sen alien alukseksi niin silloinkaan se ei enään ole ufo eli objekti jota et tunnista kun silloin olet sen tunnistanut alien alukseksi.

        Whoaah mikä päättelyketju!

        Siitå vaan luokittelemaan kenen alus lentää 15-60km/s.

        Pelottaako uskista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Whoaah mikä päättelyketju!

        Siitå vaan luokittelemaan kenen alus lentää 15-60km/s.

        Pelottaako uskista?

        Uskista? Kun kerron teille salaliitto hörhöille mitä teidän hokema ufo tarkoittaa niin olen siitten vai uskis? En usko uskontoihin enkö usko että alienit tällä maapallolla pyörivät kuten te uskotte. Itse toivon että james webb teleskoopilla saataisiin jotakin havaitoja muusta elämästä. Maanpäälliset tunnistamattomat lentävät esineet kuvat on aina tasoa peruna ne ei vaakuuta yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Djatlovin sola on tyypillistä uffistien kehittämää taikauskoa. Ihmisiä kuolee Bodomin järvessä tai Baikaljärvessä. Kun happi loppuu nii se on henki pois.

        Kristinusko on täynnä taikauskoa ja uhrimagiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskista? Kun kerron teille salaliitto hörhöille mitä teidän hokema ufo tarkoittaa niin olen siitten vai uskis? En usko uskontoihin enkö usko että alienit tällä maapallolla pyörivät kuten te uskotte. Itse toivon että james webb teleskoopilla saataisiin jotakin havaitoja muusta elämästä. Maanpäälliset tunnistamattomat lentävät esineet kuvat on aina tasoa peruna ne ei vaakuuta yhtään.

        Kova on pojan usko. Pentagon on todennut ilmiön olemassa olon eikä tiedä mikä lentää näillä suoritusarvoilla.

        Suomalainen insinöörihän ratkaisee kaiken päättelyllä omalta sohvalta.

        James Webb antanee kyllä vastauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kova on pojan usko. Pentagon on todennut ilmiön olemassa olon eikä tiedä mikä lentää näillä suoritusarvoilla.

        Suomalainen insinöörihän ratkaisee kaiken päättelyllä omalta sohvalta.

        James Webb antanee kyllä vastauksia.

        Ja salaliitoista, debuggaan niitä ihan hyvikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kova on pojan usko. Pentagon on todennut ilmiön olemassa olon eikä tiedä mikä lentää näillä suoritusarvoilla.

        Suomalainen insinöörihän ratkaisee kaiken päättelyllä omalta sohvalta.

        James Webb antanee kyllä vastauksia.

        Jep ei noista maanpäälistä perunakuvista ole mihikään siksihän edes pentagon ja nasa ei saa niistä kuvista mitään selkoa vaikka millä laitteilla niitä tutkivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep ei noista maanpäälistä perunakuvista ole mihikään siksihän edes pentagon ja nasa ei saa niistä kuvista mitään selkoa vaikka millä laitteilla niitä tutkivat.

        Elä vaihda kontekstia. Kyse on US armeijan omista laitteista, datasta ja pentagonin raportista. Tämä ei koskenut tuota brittivalokuvaa vai onko joku sanonut Pentagonin liittyvän siihen.


    • Anonyymi

      Voidaanko varmuudella sanoa, etteikö se olisi Jeesus, joka oli palaamassa maan päälle? Kääntyi pois huonon vastaanoton takia?

      • Anonyymi

        Jeesus palasi jo 3 päivän jälkeen kuolemastaan mutta ei ole sen koommin enään sitten näkynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus palasi jo 3 päivän jälkeen kuolemastaan mutta ei ole sen koommin enään sitten näkynyt.

        Palasiko ihan oikeasti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palasiko ihan oikeasti?

        Palasi mutta ei ole sen jälkeen näkynyt minne lie lähti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palasi mutta ei ole sen jälkeen näkynyt minne lie lähti.

        Kova väite. Eikös ole jo uutisen paikka? Sinulla on todisteet tästä?

        Eikös luonnollinen selitys ole että tuo on satua tai jeppe ei ollut vielä kuollut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kova väite. Eikös ole jo uutisen paikka? Sinulla on todisteet tästä?

        Eikös luonnollinen selitys ole että tuo on satua tai jeppe ei ollut vielä kuollut?

        Uutisen paikka? melkeen 2000v vanhasta asiasta joka on ollut kokoajan tiedossa että palasi jo 3 päivänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uutisen paikka? melkeen 2000v vanhasta asiasta joka on ollut kokoajan tiedossa että palasi jo 3 päivänä.

        Nyt paljasti itsesi. Ei uskonnollinen dokumentti ole mikään todiste, sen todistusvoima on tieteen ja jopa arkijärjen näköulmasta täysin uskonnovarainen. Jos kaksi riippumatonta lähdettä mainitsee Jeesuksen, toinen näistä on Raamattu, kyseinen henkilö on mahdollisesti historillinen. Uskonnolliset sisällöt ovat vain Jeesuksesta vain legendaa.


    • Anonyymi

      jos parempia kuvia ei ole tähän asti saatu niin voidaan todeta, että koko "ufo-puhastelu" on täyttä paskaa

      • Anonyymi

        Sinulla on siinä tapauksessa varsin paska harrastus, kun täällä roikut täyden paskan parissa kommentteinesi.


      • Anonyymi

        Luitko niin raamatusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luitko niin raamatusta?

        Kuvista kyllä kaikki nääkee jokainen että ovat huuhaa paskaa parempia kuvia odotellessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvista kyllä kaikki nääkee jokainen että ovat huuhaa paskaa parempia kuvia odotellessa.

        Mustaa aukkoa ei ole koska kuva on epätarkka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustaa aukkoa ei ole koska kuva on epätarkka?

        Alieneita on olemassa koska kaikkienaikojen paras perunakuva maasta on julkastu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alieneita on olemassa koska kaikkienaikojen paras perunakuva maasta on julkastu.

        Jeesus ampuu kaikki uhmot!


    • Anonyymi

      No eikös se "paras ikinä saatu kuva ufosta" ollut juuri vähän aikaa sitten toisessa ketjussa ja ihan eri ufokin oli kyseessä?

      • Anonyymi

        Surkeita on kuvat edelleen tasoa loch nessin kuvat täytyy odotella parempia kuvia ja videoita ja ehkäpä ne saa vielä itse alienin kuvattua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surkeita on kuvat edelleen tasoa loch nessin kuvat täytyy odotella parempia kuvia ja videoita ja ehkäpä ne saa vielä itse alienin kuvattua.

        Pidä varasi ettei lahkotelttasi vetoketjun välistä kurkista ilkeä sota-alien tai vielä mikä pahempaa... Hullukoukku lutuisten örkkiensä kanssa ja ne vie sinut alukseen ja tekee sinulle sen minkä kirkkoisä teki Solifieterin takaosassa riettaiden kesäjuhlien aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä varasi ettei lahkotelttasi vetoketjun välistä kurkista ilkeä sota-alien tai vielä mikä pahempaa... Hullukoukku lutuisten örkkiensä kanssa ja ne vie sinut alukseen ja tekee sinulle sen minkä kirkkoisä teki Solifieterin takaosassa riettaiden kesäjuhlien aikaan.

        En ole uskovainen enkä uskos teidän ufo hörinöitäkään ja peruna tason kuvianne sähän olet yhtä sekasin kuin jeesus uskikset oletko huomannut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole uskovainen enkä uskos teidän ufo hörinöitäkään ja peruna tason kuvianne sähän olet yhtä sekasin kuin jeesus uskikset oletko huomannut?

        Siinä tapauksessa olet vaan yksinkertaisesti yksinkertainen. Uskovaisuus olisi ollut sentään jonkinlainen selitys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tapauksessa olet vaan yksinkertaisesti yksinkertainen. Uskovaisuus olisi ollut sentään jonkinlainen selitys.

        Selitys siihen että en usko teidän perunakuvien olevan alieneneita olisi sulle ollut uskonto hahaha oot ihan paras jäbleissoni hahah.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selitys siihen että en usko teidän perunakuvien olevan alieneneita olisi sulle ollut uskonto hahaha oot ihan paras jäbleissoni hahah.

        "Teidän"? Kenen meidän? Minä en ole ikinä ottanut yhtään kuvaa ufoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Teidän"? Kenen meidän? Minä en ole ikinä ottanut yhtään kuvaa ufoista.

        Teidän ufouskovaisten perunakuvat joita jaatte ne on hienoja peruna kuvia.


    • Anonyymi

      Olen uusi täällä. Oletko lukeneet Närvän kirjan ufoskonnosta?

      • Anonyymi

        Sellaista kirjaa ei ole olemassa.


    • Anonyymi

      Kuva ei näytä aidolta ufon osalta. Liian terävä muuhun kuvan resoluutioon nähden, joten väärennös.

      • Anonyymi

        Ai, Sinulla on aidon ufon osien kuvia?

        Juu, väärennökset pitää salata 100 vuodeksi eikä brittien turvallisuusorganisaatio ei erota ammetta ydinsukellusveneestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, Sinulla on aidon ufon osien kuvia?

        Juu, väärennökset pitää salata 100 vuodeksi eikä brittien turvallisuusorganisaatio ei erota ammetta ydinsukellusveneestä.

        Kuvat ovat yksin toki ongelmallisia ja parasta dokumentointia ilmiön olemassaolosta ja myös spekseistä on pentagonin raportissa, mikä perustuu erityyppisiin havaintoihin ja mittauksiin. Samoin kiinnostavaa nähdä minkä vastaanoton saa vertaisarvoinnissa ukrainalaisten artikkeli, silloin otetaan kantaa tutkimusmetodiin ja tulosten tulkintaan.


      • Anonyymi

        Kuva saattaa olla feikki, mutta sitä ei voi päätellä noin vähäisin perustein.


    • Anonyymi

      Historiallisesti: Paavali teki Jeesuksen opista opin Jeesuksesta. Ihminen se oli, ei muuta.

      Universumissa on biljoonia planeettoja missä tn. on elämää, käykö Jeesus siellä kuolemassa? Näitä ja muita miettii universaaliteologia MIKÄ EI TOIMI KUTEN TIEDE toimii.

      Kun tieteessä tulee merkittäviä uusi havaintoja, mitä ei voi selittää, tulee paradigman murros, kuten vaikka suhteellisuusteoriat olivat. Ymmärräys elämästä lisääntyy.

      Kristinuskonto toimii juuri päin vastoin: se luottaa ”ilmoitukseen”. Se ei tee uusi havaintoja ja muuta peruskäsityksiään, sen kuva universumista ei rikastu vaan väkisin yrittää vängätä universumin mahtumaan uskonnolliseen kehikkoon. Tämä on historiallisesti toivoton yritys. Koettaa aika jolloin tajutaan että kristinuskon kuva universumista - niin sitä ei ole koska siitä ei ollut käsitystä 2000 vuotta sitten - oli vain ihminen ja maa.

      Siksi uskovaisia pelottaa ajatus muusta älyllisestä elämästä, että se on sääntö eikä poikkeus. Niin älykkäätkin sulkevat tuon mielestään. Keskittyvät herran antimiin ja ovat tyytyväisiä etteivät kuulu ihmiskunnan enemmistöön, joka joutuu helvettiin ja joiden uskonnolliset pyhät kokemukset ovat paholaisesta.

      Ei tarvitse olla kovin älykäs että ymmärtää tuon vaikutukset uskonnoille. Eikä ole ketään pyhää miestä kirjoittamassa jatko-osaa raamatulle, mitä se tarkoittaa. Pelottaa…

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe