Tiedän tapauksen missä henkilö tappoi kymmenittäin pieniä sammakoita. Syyllistynkö rikokseen jos en ilmoita asiasta viranomaisille? Mitä tappajalle voi seuraamuksia olla?
Sammakon tappaminen
7
347
Vastaukset
- Anonyymi
Vertaa tapaus Aarnio.
- Anonyymi
Ruoholeikkurit tappavat sammakoita lähes aina kun niitä käytetään. Myös sisiliskot ovat vaarassa !!
- Anonyymi
Et syyllisty. Kyseessä on lievä eläinsuojelurikos, mistä seuraa sakot.
- Anonyymi
RUK:n oppilaita erotettiin koska syyllistyivät lievään eläinsuojelurikokseen!
Jopa on aikoihin eletty. Taidankin ruveta sivariksi etten tuhoa uraani jos vahingossa tapan jonkun ötökän varusmiespalveluksen aikanani. - Anonyymi
Siis sillekin joka tiesi tapauksen mutta ei itse tappanut? Ei voi olla totta nykymaailmassa!.
- Anonyymi
Ei kannata uskoa näitä kaikkia internetin "lakiasiantuntioita". Eivät ole koskaan edes nähneet oikeata lakikirjaa.
- Anonyymi
Olipa tuossa vaatimaton kirjoitus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361