Mopon moottorin vaihto

Anonyymi

Siis en oo kovin mopoihminen nii ette nyt rupee arvostelee mun erittäin vähäistä mopo tietämystä mutta mulla ois 4t dynamic monster vitun paska kiinamopo ja pitäis vaihtaa 70cc kone mutta mulla ei oo hajuakaan miten se sit onnistuis, saisin apuu kaverilta mutta en tiiä mitä kaikkee muita osii pitäs hommaa nii jos joku osais auttaa tai linkata jonku hyvän sivun josta sais tietoo nii arvostaisin tosi paljon!! Mulla ois kans ollu mahollisuus vaihtaa 150cc moottori ku oisin saanu sen tolta kaverilta ilmaseks mut en halunnu huutoja porukoilt niin päätin sit ottaa ton 70cc

7

1205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No, huutoa on tulossa joka tapauksessa. Laiton mopo tulossa joka tapauksessa.

• Anonyymi

oikeastaan moottoripyörä, ja sanktiot sen mukaan. Kortti ei riitä, vakuutusyhtiö kiittää ja uudelleen katsastus edessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oikeastaan moottoripyörä, ja sanktiot sen mukaan. Kortti ei riitä, vakuutusyhtiö kiittää ja uudelleen katsastus edessä.

Juuri näin.

• Anonyymi

No siis jos haluut et kulkee kovempaa nii osta Uus CDI boxi ja sitte samalla pienempi takaratas ja isompi eturatas... Ps.Oisko jollain tietoa missä on Ton 2022 Dynyn Cdi boxi

• Anonyymi

Suosittelen aloittajaa laittamaan tutin suuhun ja ostat sitten sen 125cc kevarin kun se sinulle laillisesti sopii, jotta voit ajella tieliikenteessä.
      Kusipäiset vanhempasi kun eivät ilmeisesti piittaa siitä, että mopo on 50cc, ja 70cc on jo moottoripyörä.
      Te vitun untamot tunnutte kaikki olevan niiden kasvatteja, jotka eivät piittaa laeista ja säännöistä.

• Anonyymi

Jep, ja näitä urveloita kyllä piisaa kyselemässä kaikenlaisia virittelykikkoja vaikka ei osata edes vettä keittää. Äippä tekee vielä voikkoleivät ja tarjoaa lämmintä tissimaitoa että piltti jaksaa törveltää. Suomalainen mopojonne on älylliseltä kehityksestään jälkeenjäänyt retardi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, ja näitä urveloita kyllä piisaa kyselemässä kaikenlaisia virittelykikkoja vaikka ei osata edes vettä keittää. Äippä tekee vielä voikkoleivät ja tarjoaa lämmintä tissimaitoa että piltti jaksaa törveltää. Suomalainen mopojonne on älylliseltä kehityksestään jälkeenjäänyt retardi.

Pidä pää kii retu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1788
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1204
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1070
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      946
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      866
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      81
      817
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      816
    8. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      810
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      46
      810
    10. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      773
    Aihe