Mää käyn sillon tällön sen nakijänaomin fasebookkia kattomassa, on meinaan mielenkiintosia julkasuja hällä ihan ilokseen niitä lukee.
Nytten oli julkasua laittanu, missä näkyy että on varsinanen akrobaattikin kaiken muun lisäksi. Miten se meneekin että joillakin on lahjat ja kyvyt vaikka mihin, lisäksi vielä kaunis ulkonäkö ja älliä vaikka muille jakaa, ja sitten taas jollakin niinkon meikäläselläkin, että tuntuu että olenko jossain kahvitauolla ollut, kun on muille jaettu, kuneinon omanlle kohdalle oikeen osunut.
Emmääsillä että kade olisin, kaiken sen muille suon joille lahjoja suotu mutta olsin toivonu että jotain, vaikka taiteellistakin kykuyä olis ittellekin suotu.
Näkijä ja monitaituri on
7
607
Vastaukset
- Anonyymi
En meinannu ensin löytää mutta olikin siellä hänen omassa profiilissaan :) olen tuon toisen kautta viestitellyt.
Totta turiset, on silti todella vaatimattoman oloinen. Keväällä soitin ja oli kuin olisin aina tuntenut, oli tosi helppo kanssaan puhua. - Anonyymi
Käyn mielenkiinnolla lukemassa niitä hänen päivityksiä. Tänään viimeksi oli ilmestynyt yksi, mikä laittaa kyllä miettimään.
Itellä on ainakin ihan hirveä huoli tuon sodan takia, ja nyt juuri nuo kuivuus aallot lisännyt huolta.
Kysyin viimeksi juuri kun soitin, tuosta sota-asiasta. Pelottaa tosissaan. Sain onneksi mun raha-asiat järjestykseen kun uskalsin tehdä niin mitä silloin nousi.- Anonyymi
Mitä hän sota asiasta sitten kertoi? Olisi mielenkiintoista kuulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hän sota asiasta sitten kertoi? Olisi mielenkiintoista kuulla.
Hänen yhteystiedot on ihan netistä saatavilla, googleemalla löytyy.
Ei kai täällä ala kukaan sinulle omista katselmuksistaan avautua tai näkijän kertomaa jaella.
Varaa itsellesi oma istuntoaika, niin me muutkin tehdään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai täällä ala kukaan sinulle omista katselmuksistaan avautua tai näkijän kertomaa jaella.
Varaa itsellesi oma istuntoaika, niin me muutkin tehdään.No miksei voisi kertoa? Minä ainakin olen kertonut mitä näkijät ovat sanoneet, jotta voin myöhemmin antaa palautetta. Ja sota on kuitenkin kaikkien yhteinen asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varaa itsellesi oma istuntoaika, niin me muutkin tehdään.No sota asiat ovat ihan yleistä tietoa. Henk.koht. asiat ovat eri juttu.
- Anonyymi
Naomi on saanut tosi runsaasti älliä ja kukkia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675670Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344254Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.961866- 631435
- 2611127
- 471122
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126979Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45802Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31743Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39705