Isolla hädällä. Ennen pytylle menoa oli paino 94kg ja nyt 91,5kg
Minä kävin tuossa
14
58
Vastaukset
- Anonyymi
Johan oli vonkale! Menikö pytty tukkoon?
Ihana aloitus ❤️- Anonyymi
Meinas mennä joo. Rutisi js rutisi pitkän aikaa koko pönttö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinas mennä joo. Rutisi js rutisi pitkän aikaa koko pönttö
Ihanaa, ettei pytty mennyt tukkoon. Olis muuten ollut paska homma ❤️ Muistitko pestä pepun ja pöntön?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa, ettei pytty mennyt tukkoon. Olis muuten ollut paska homma ❤️ Muistitko pestä pepun ja pöntön?
Ei ku pyyhin
En mä oo pönttöä pessy ikinä asunu tässä 7 v aika kellertävä on
Mää en o käyny... No sitten maanantain, ku en viittiny mökin huussia täyttää ettei sitä tartte tyhjentää. Ny ku tulin kotio, niin ei enää yhtään tunnu siltä, että tarttis vessaan mennäkään. No ehkä sitten ens kerralla mökillä parin viikon päästä...
- Anonyymi
Toi tietää niin vaikeuksia!! Ummetus, peräruiskeet. peräpukamat, kuulostaa kivulta… Kokeiles nyt kumminki kakata kotona. Lämmin suositus.
Anonyymi kirjoitti:
Toi tietää niin vaikeuksia!! Ummetus, peräruiskeet. peräpukamat, kuulostaa kivulta… Kokeiles nyt kumminki kakata kotona. Lämmin suositus.
Lämmin suositus, elä ota kauhian vakavasti mun hölinöitä 😉
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Lämmin suositus, äläkä sinä minun 😜
Anonyymi kirjoitti:
Lämmin suositus, äläkä sinä minun 😜
Jaa, tää olikin tuplagägi, hauskaa. Koskas tuut kanssani tyhjentämään sitä paskahuussia mökilleni? Koska se ei ole gägi ja se alkais tartteen tyhjennystä 😉
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
En todellakaan...nauroin jo tälle ketjulle taas ääneen kiitos 🤣😂😄❤️🥰😘
- Anonyymi
Meinas mennä tukkoon. Paperit piti vetää erikseen kun en uskaltanu laittaa samaan vetoon
Tippuiko sulla pallitkin sinne pönttöön..?
- Anonyymi
No eihän toi mikään ihme ole kun elopaino on määritelty n. 3kg..
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1729883Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513249Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483011- 622748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012125- 1142083
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251953Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641566Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121316Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221276