Kertokaa mikä keissi
Kuka sinne junan alle meni?
6
796
Vastaukset
- Anonyymi
Joku joka halusi lopettaa elämänsä. Surullista, että ihmisellä menee niin huonosti ja tilanne päättyy lopulta tuohon lopulliseen ratkaisuun. Helppo tapa päästä hengestään tuo junan alle jäänti, mutta täysin väärä paikka itsemurhan tekemiselle. Ei käy kateeksi veturikuskeja, joiden kohdalle nämä allejäännit tapahtuu.
- Anonyymi
Kukaan tietonen perjantai iltana tapahtuneesta vai onko tämä sama uutinen?
- Anonyymi
Hei vastaamon hakkerointi tai huume liigan isot jutut.Joku vankilaan joutuisi päätti ettei mene.
- Anonyymi
Netti kiusattu kokenut paras koulu kaveri,velipuoli,yksi tyyppi kävi samoin.Tiedättekö miltä tuntuu menettää näin ihmiset.Suru painaa vielä tänä päivänä näistä.
- Anonyymi
Kuka oli tämä uhri? Olin matkustajana kyseisessä junassa. Osaanotto hänen läheisilleen, voimia ja jaksamista. Olen syvästi pahoillani, että ihmiset joutuvat tälläisiä tapahtumia kokemaan ja käymään läpi.
- Anonyymi
Masennus potilaat ajetaan lääkkeillä tähän pisteeseen kukaan ei vaan puhu mitään tästä.Sivuvaikutus tämä itsemurha eikö ole kamalaa.Lukekaa tappava psykiatria ja lääkinnällisen harhat.Myös masennus lääkkeet tekee jostain väkivaltaisen tappaa kaiken mitä lähellä on.Töstö ei puhu myös kukaan.Siksi kannattaa miettiä mitä lääkkeitä lähimmäinen syö.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947876- 1733766
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492507- 482165
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?281940- 481902
- 601778
- 191773