Mikä ja missä vika? Minulla on Honda Civic 1,4 vm. 2001. Kaikki toimii normaalisti kun kyseisellä autolla ajaa joka päivä.. Mutta jos kyseinen auto seisoo vaikkapa tallissa parikin päivää, niin auto kyllä lähtee normisti käyntiin, mutta mittaritaulusta pimeänä on lämpötila, kierrosluku, kilometrimittari ja polttoainemittari, myöskään turvavyön valo ei pala, eikä käsijarrun valo.. Mittarin toiminta palautuu normaaliksi välillä niin että kun ajan auton ulos tallista niin pihalla syttyy mittaritaulun toiminta normaaliksi ja viimeksi tänään piti ajaa lähes kilometri ennen kuin mittari tauluun tuli eloa.. Missä siis vika? Kyseinen auto 21 vuotta vanha.. ties kuinka mones omistaja jo lienen.. mutta nyt keväällä tuo vika tuli itsestään ja kiinnostas tietää onko kenelläkään ollut vastaavaa kun itselle aiemmin ei millään muun merkkisellä autolla mokomaa ole vastaan tullut.
Luetuimmat keskustelut
- 921582
- 831062
- 68985
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su385981Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177924- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170603- 37598