että uskallanko ostaa ooppelia.Aina olen sanonut että foortti tehtiin sen takia että ei ooppeli ole huonoin sakemanni mutta nyt voisin harkita ooppelia.
Kertokaahan että onko toiminut?? ja pysyykö ne ikkunat talvella?? ja sateella?? auki...
entä kun pitäisi sillon tällöin hinata pientä noin 1000kg mökkiä perässä niin jaksaako vetää??
tilat on autossa hulppeat mutta onko auton tekniikka toimivainen..??
nyt saatte kehua ooppelia mutta kuitenkin asiallisia vastauksia jään venaamaan..
kiitos
mietin zafiraa 1,8
5
1406
Vastaukset
- kakakakakaka
huristeltu yli 140tkm ilman vikoja.
takaikkunat kylläkin muurautuu umpeen yli 20 asteen pakkasilla. - Ooppeli
Kannattaa odottaa että saa uuden 140 heppaisen koneen Zafiraan niin tulee sitten se vankkurikin paremmin perässä. Kesällä pitäisi tulla uuden koneen.
- vai nykymalli
Uutta mallia kannattaa varmaan odottaa, jos uutta on ostamassa. Kaksi Zafiraa omistaneena pari huomiota: Ilman ilmastointia olevassa mallissa sivuikkunat huurtuu umpeen, mutta ilmastointimallissa eivät tee sitä. Lisäksi ilman ilmastointia auto on kesällä sietämättömän kuuma (ainakin omasta mielestä, en kestä kuumaa), älä siis osta ilman ilmastointia olevaa mallia. Molemmat ovat olleet kestäviä autoja, olen sitä mieltä vaikka raidetangon päät (tyyppivika) ja yksi etulaakeri pitikin vaihtaa noin 100 tkm ajettuna, sillä muita murheita ei ole sitten ollutkaan. Itse siis uskalsin ostaa jo toisen Zafiran ja lisäksi vielä kakkosautoksi Astran vm. 2000 (entinen kakkosauto oli 1999 mallin Toyota, joka oli epäluotettava, yllättävää!).
- Nimetön
käytettyä ostaisin.....2004 vuosimallia ja alta 50 ajettu. Ilmastoinnilla ehottomasti - onhan suomen kesä jo niin sahara että ilman viilennystä ei pärjää :-)
- saat VÄÄNTÖÄ
Käypä koeajamassa dieseliä!
Luulen että ihastut vääntävään koneeseen, varsinkin vetohommissa ehdoton.
Naku on lisäksi erittäin taloudellinen, itsellä menee 5.9 - 6.2 seka-ajossa, ilmastointi nappaa muutaman desin lisää.
Ei nokkahinhnan vaihtoja, kun on ketju. Ei käyntihäiriöitä, kun on naku. Käynnistyy hyvin
talvella, pikahehkut.
SUOSITTELEN, itellä ollu jo neljättä vuotta ja uskallan suositella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .734258Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323040Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952126Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2131231Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291034- 611022
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973