Heippa! Mulla on ollut kuukautiset nyt noin 3pv, alussa mulla tuli aika runsaasti vuotoa mutta nyt on alkanut tulemaan hyvin niukasti! Huomasin myös eilen illalla että vuotoa ei tullut juuri ollenkaan mutta yöllä oli tullut runsaasti… aamulla ei taas juuri yhtään vuotoa ole tullut🤔 Onko tämä normaalia?
Nämä ovat tokat kuukautiseni
Onko normaalia?
2
127
Vastaukset
- Anonyymi
On se ihan normaalia.
Kerroit myös, että ovat vasta tokat kuukautisesi, alussa etenkin voi olla enemmän vaihtelua vuodon määrässä, kuukautisten kestossa, ym.
Kauemmin kun menee aikaa, niin kuukautisetkin, voisi sanoa, tasaantuu.
Joillain voi kuukautisten aikana olla runsastakin vuotoa, kun joillain saattaa tulla verta vain niukasti.
Myös kesto vaihtelee, jotkut vuotavat vain muutaman päivän ajan, kun jotkut voivat kärsiä kuukautisista jopa viikonkin.
Itselläni aikoinaan oli tosi runsaat ja kesti aina 7-8 päivää. - Anonyymi
On erittäin normaalia. Ensimmäisinä päivinä vuoto on runsaampaa ja vähenee siitä kunnes loppuu kokonaan noin viikon kuluttua. Sama toistuu noin 21-30 päivän välein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432997Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612931- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721654- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070