M Jambo niminen kokenut Saksalainen valtameripurjehtija menetti mastonsa keväällä aikoessaan palata Karibialta. Seldenin uudehko masto tuli alas yöllä kelissä. Videolla juttua enempi englanniksi, kuvia yöltä ja videoo sekä autenttisia mietteitä moottoriajon lomasta ilman mastoa takaisin Karibialle. Tyyli oikea, että venettä ei hylätä.
https://youtu.be/HXvSUW4j2iQ
Eräs maston menettäminen Atlantilla.
Anonyymi
5
184
Vastaukset 5
- Anonyymi
Tai youtube kanavan nimi on tuo M Jambo. Vene on Jambo ja kippari on Martin.
- Anonyymi
Mitähän nää on, kun ensin ollaan kelissä, ja masto n menetys tapahtuu kuitenkin keveämmässä tuulessa. Onko vaurion synty lähtenyt käyntiin kelissä ja etenee, vai onko muutoin vakuutuksen kannalta parempi ettei ole vaurio tullut myrskyssä jne? Kiperiä tilanteita enivei.
- Anonyymi
Seldenillä on viiden vuoden takuu rikille eli no hätä jambo.
- Anonyymi
Vene taitaa olla 2008. Oliko masto uudempi?
- Anonyymi
Vakuutus oli kattanut vahingon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761540
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.99748En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483