Ajattelin kunnostaa vanhat Audio-Technican ATH-908-kuulokkeet. Näissä on sellainen äänenlaatu, että en halua vaihtaa eikä uusia enää myydä. Kuulokkeet ovat käytössä, mutta pari muoviosaa on haurastunut ja kaapelina on jäykkä diodikaapeli.
Kuulokkeisiin pitäisi 3D-tulostaa kaksi kpl samanlaisia muoviosia. Tiedoston löysin netistä. Mikä firma tekisi tällaista laadukkaasti?
Entä mistä saisi Y-mallisen laadukkaan kuulokekaapelin? Joko 3,5 tai 6.3 mm:n plugilla. Plugin voin juottaa itsekin.
3D-tulostuspalvelua + kuulokekaapelia?? Mistähän löytyy.
3
82
Vastaukset
- Anonyymi
Auttaisi kummasti, jos tietäisi mistä päin suomea pitäisi em. palvelua löytyä. Hämeenlinnassa tiedän ainakin yhdestä kirpputorin vieressä(sisällä) olevasta palvelusta, joka tekee tulostusta. Se on siinä Vanajantien alkupuolella. Käynyt kanssa mielessä, josko saisi erään muoviosan tulostettua rikkoutuneen tilalle.
- Anonyymi
Varaosat on tilattu suomalaisesta yrityksestä. Kuulokekaapeleita näköjään löytyy Ebaysta ("Headphone cable DIY"). Hinta ei ole kuin euroja per kappale, mutta laadusta ei sitten tiedäkään.
- Anonyymi
...ja 3D-tulostetut osat saapuivat postissa nopeasti ja ovat juuri oikeat.
Audio-Technican 3D-tulostetut varaosat tilasin siis 3D-Cadsolutionsilta (https://www.an-cadsolutions.fi) ja hinta postikuluineen ei todellakaan ollut paha. Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v3910596- 372391
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla362326- 951711
Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511270Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?831232Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau51155Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?265983- 52956
Kumpi teistä rakastui ensin?
Sinä vai kaipaamasi henkilö (jos siis tunteet ovat molemminpuolisia)? Tai jos kyse ei ole vielä rakkaudesta, niin kumpi36737