Paras muistosi hänestä?

Anonyymi

Mitä muistoa muistelet mieluiten ikävöimästäsi ja miksi?

123

2991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun nähtiin ekan kerran. Olitiin aika pieniä ja olin korviani myöden ihastunut tyttöön. Ja toisella kertaa katsottiin toisiamme silmiin kun oltiin isompia ja olin taas ihastunut, mutta naiseen. Ikävä.

      • Anonyymi

        Milloin oli tämä ensimmäinen kerta kun hän oli tyttö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin oli tämä ensimmäinen kerta kun hän oli tyttö?

        Kun oltiin pieniä kumpikin, kauan sitten.


      • Anonyymi

        Koska tämä tapaaminen naisen kanssa tapahtui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun oltiin pieniä kumpikin, kauan sitten.

        Montako vuotta sitten?


    • Anonyymi

      Se hetki kun luulin että hän on tosissaan.

      • Anonyymi

        Sama juttu.


    • Anonyymi

      Sitä miehen jatkuvaa edes takasin ramppaamista. Sitä oli hauska seurata. :D

      • Anonyymi

        No aivan varmasti. Siinä samalla pääsi näkemään sinut läheltä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No aivan varmasti. Siinä samalla pääsi näkemään sinut läheltä. :)

        Ihme vauhkoilija kun hetkeäkään paikallaan pysy. ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No aivan varmasti. Siinä samalla pääsi näkemään sinut läheltä. :)

        Sekö se sinun tarkoitus olikin tällä liikehdinnällä? Luulin että teit siinä jotain järkevää. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekö se sinun tarkoitus olikin tällä liikehdinnällä? Luulin että teit siinä jotain järkevää. :D

        Joskus saatoin tehdäkin, mutta tietysti tarkoitus oli vaan päästä lähemmäksi, hyvällä tekosyyllä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus saatoin tehdäkin, mutta tietysti tarkoitus oli vaan päästä lähemmäksi, hyvällä tekosyyllä. :D

        Huomasin. :D olihan se vähän huvittavaa omalla tavallaan voi niitä aikoja. :) eipä mitään sitten käynytkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin. :D olihan se vähän huvittavaa omalla tavallaan voi niitä aikoja. :) eipä mitään sitten käynytkään.

        No, jäin ainakin mieleesi. Niin kuin sinäkin minun. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, jäin ainakin mieleesi. Niin kuin sinäkin minun. :)

        Jos ei mitään muuta tapahtunut niin tämä. Ei siinä voinut tehdä mitään muutakaan kuin olla ja kaikki meni miten menikään sen ohella. Tulipahan oltua ja törmättävä sinuunkin vaikka vähän erikoisella tavalla ilman sanottuja sanoja. :)


      • Anonyymi

        Oliko kova painamaan töitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko kova painamaan töitä?

        Uskoisin näin. En tietysti täysin varma voi olla. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei mitään muuta tapahtunut niin tämä. Ei siinä voinut tehdä mitään muutakaan kuin olla ja kaikki meni miten menikään sen ohella. Tulipahan oltua ja törmättävä sinuunkin vaikka vähän erikoisella tavalla ilman sanottuja sanoja. :)

        Jos tuokaan nyt osuu sinulle "ilman sanottuja sanoja" aika monella täällä mennyt huti. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuokaan nyt osuu sinulle "ilman sanottuja sanoja" aika monella täällä mennyt huti. :)

        Ja hyvää yötä. Jollekin johonkin. Taisi tulla huti ja yksinpuhuminen jäänyt päälle. Tervetuloa minun elämään. :)


    • Anonyymi

      Sitä kun nukkui ja kuolasi tyynylleen. Jotenkin hellyyttävä poikanen, oli.

    • Anonyymi

      Meidän yhteinen yö 🤗

    • Anonyymi

      En halua muistella playerista mitään hyviä muistoja vaikka niitäkin on. Mielellään tässä vaiheessa muistelee vaan kaikkea negatiivisia.

      • Anonyymi

        Mitähän ae sinäkin tällä palstalla sitten teet?


      • Anonyymi

        Hyvä, pidä toi!!!

        Eiku, menneisyyden vatvominen ja voivottelu on sitten vihonviimeistä hommaa se kun sellainen masentaa ja sitä vatvomisellaan vain voimistaa ja voi edetä masennukseen ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän ae sinäkin tällä palstalla sitten teet?

        Voi olla vähäisesti vielä ikävä tuosta huolimatta, pitkä historia takana, sitä kerkes kiintyä.. Lähinnä vihan ja inhon tunnetta jo. En varmaan kauaa enää täällä olekaan.


    • Anonyymi

      Kaikkia hyviä ja hassujakin hetkiä ♥️

    • Anonyymi

      Viime talven ihania kiihkeitä öitä🥰😘

    • Anonyymi

      Tarkastelimme toisiamme kiihkeästi kuin ne, joka turhaan koettaa mieleensä johtaa jotakin asiaa. Muistan nyt aivan selvästi, kuinka kaunis, solakka nuori nainen käveli luokseni vilkkaasti ja sulavasti, ystävänsä keskustelua mukaillen. En tahtonut häiritä tilannetta, mutta kaikki oli uutta, jännittävää, ja vähän vaarallistakin..
      https://youtu.be/W-Yr3LsboRs

    • Sitä kun katseet kohtasivat ekan kerran. Vieläkin ihmettelen mitä siinä tapahtui (minulle itselleni) ...

      • Anonyymi

        No mitä sulle sitten tapahtui siinä? Menikö jotenki pasmat sekasin? Huomasko se toinen yhtään että sulle tapahtu jotain?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mitä sulle sitten tapahtui siinä? Menikö jotenki pasmat sekasin? Huomasko se toinen yhtään että sulle tapahtu jotain?

        En tiedä huomasiko vaiko ei... Minulla sekosi pää hänestä. Oudointa on ollut se, kun en toivu siitä ollenkaan. En kuitenkaan jauha siitä sen enempää.


      • Mikä laittoi noin mietteliääksi?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Mikä laittoi noin mietteliääksi?

        Sun kommentti..ehkä hän ei oo huomannu yhtää mitää...jos hän höpötti kaikkee päivän kuulumisiaan vaan ni hännei kyl huomannu yhtää mitää erikoista sinussa. Eikä ehtinyt itekään varmaa ees kunnolla kattoo sua silmii ku höpötti vaa kaikkee just niiku ku aina tekee. Mä seurasin teitä sivusta ja näin et se naine oli kyl just vaa rennosti oma ittensä. .. muka ystävä ni tiiän millane hän on. Mut kyllä hän ilahtu siitä ku näitte.Ja kaike lisäks oli kuulemma nukkunu sen jäljeennpitkästä aikaa niin hyvän yön. Et joku merkitys täyty olla sinunki näkemisellä hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kommentti..ehkä hän ei oo huomannu yhtää mitää...jos hän höpötti kaikkee päivän kuulumisiaan vaan ni hännei kyl huomannu yhtää mitää erikoista sinussa. Eikä ehtinyt itekään varmaa ees kunnolla kattoo sua silmii ku höpötti vaa kaikkee just niiku ku aina tekee. Mä seurasin teitä sivusta ja näin et se naine oli kyl just vaa rennosti oma ittensä. .. muka ystävä ni tiiän millane hän on. Mut kyllä hän ilahtu siitä ku näitte.Ja kaike lisäks oli kuulemma nukkunu sen jäljeennpitkästä aikaa niin hyvän yön. Et joku merkitys täyty olla sinunki näkemisellä hänelle.

        muka ystävä = mun ystävä...piti lukee


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun kommentti..ehkä hän ei oo huomannu yhtää mitää...jos hän höpötti kaikkee päivän kuulumisiaan vaan ni hännei kyl huomannu yhtää mitää erikoista sinussa. Eikä ehtinyt itekään varmaa ees kunnolla kattoo sua silmii ku höpötti vaa kaikkee just niiku ku aina tekee. Mä seurasin teitä sivusta ja näin et se naine oli kyl just vaa rennosti oma ittensä. .. muka ystävä ni tiiän millane hän on. Mut kyllä hän ilahtu siitä ku näitte.Ja kaike lisäks oli kuulemma nukkunu sen jäljeennpitkästä aikaa niin hyvän yön. Et joku merkitys täyty olla sinunki näkemisellä hänelle.

        Ja naisen etunimi oli? Eka kirjain?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ja naisen etunimi oli? Eka kirjain?

        En mä tiiä mitä mä voin ystävästä tänne kirjottaa.. 🤔 Mut hällä oli valkosella pohjalla sinisiäkukkia jossaki kohtaa vaatteita tai asusteita 😌


      • Anonyymi kirjoitti:

        En mä tiiä mitä mä voin ystävästä tänne kirjottaa.. 🤔 Mut hällä oli valkosella pohjalla sinisiäkukkia jossaki kohtaa vaatteita tai asusteita 😌

        Tuota, minä näin vain työvaatteet hänellä päällä. En tiedä mistä vaatekappaleesta puhut. 😁


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Tuota, minä näin vain työvaatteet hänellä päällä. En tiedä mistä vaatekappaleesta puhut. 😁

        😄😄 hyvä hyvä.. sillon johdin sinut täysin harhaan. Mun ystävällä oli työvaate päällä mut hällä oli sinisiä kukkia jossakin asusteessa päällään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😄😄 hyvä hyvä.. sillon johdin sinut täysin harhaan. Mun ystävällä oli työvaate päällä mut hällä oli sinisiä kukkia jossakin asusteessa päällään.

        Se sininen kukka on kokoomuksen ruiskukka!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se sininen kukka on kokoomuksen ruiskukka!

        🤣🤣🤣 aa sekö se olikin...hällä huivissa sellasta sinistä kukkaa 🤣👍❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣 aa sekö se olikin...hällä huivissa sellasta sinistä kukkaa 🤣👍❤️

        Niin, "ruotsalaisia emme ole, ryysyiksi emme halua tulla, olkaamme siis suomalaisia."

        Tai alkuperäinen:
        "Fascisteja emme ole, kommunisteiksi emme tahdo tulla, olkaamme siis vapaita suomalaisia"

        https://i.imgur.com/SLHhoR9.jpg

        Kuva on vuodelta noin 1932...


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Tuota, minä näin vain työvaatteet hänellä päällä. En tiedä mistä vaatekappaleesta puhut. 😁

        Oliko PalstaRinssillä myös työvaatteet päällä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko PalstaRinssillä myös työvaatteet päällä?

        Oli kyllä, kun töissä olin.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Oli kyllä, kun töissä olin.

        Tapaatteko yhä töissä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tapaatteko yhä töissä?

        Ei viime syyskuun jälkeen enää. Eikä missään muuallakaan. Tapahtuneesta tulee kohta tasan vuosi.


    • Anonyymi

      Naurettiin todella paljon. Oli hiljaisia hetkiä, kuunteli vain toisen hengitystä ja sydämmenlyöntejä. Paljon erityisiä hetkiä.

      • Anonyymi

        Tähän voin samastua.


    • Anonyymi

      Sitä spontaaniutta ja hyvää oloa miehen vieressä, ja kun hän suihkusta tultuaan käveli luokseni ja otti syliinsä. Huh. :)

      • Anonyymi

        Eikäh 😭 mä en kestä! Mutta silti.... ❤️❤️❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikäh 😭 mä en kestä! Mutta silti.... ❤️❤️❤️

        Miekään en kyllä kestä! 😭😭😭 No onneksi tulee huomenna käymään joten hätä ei ole tämän näköinen sitten kuitenkaan.


      • Anonyymi

        Pakkoha sun oli ottaa ku mä juoksin ja hyppäsin sun sylii 🤣🤣🤣 onneks et kaatunu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkoha sun oli ottaa ku mä juoksin ja hyppäsin sun sylii 🤣🤣🤣 onneks et kaatunu!

        Ole sinä jo hiljaa siellä!!!! 🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miekään en kyllä kestä! 😭😭😭 No onneksi tulee huomenna käymään joten hätä ei ole tämän näköinen sitten kuitenkaan.

        Äkkiä nukkuu. Ni saat huomisen äkemmin. 🥰👍 Jos kerta sitä niin odotat. 😌❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole sinä jo hiljaa siellä!!!! 🤣🤣🤣🤣🤣

        Koko ajan...iha hiljaa vaa kirjotellu.. no okei naurahdin välillä pikkusen ääneen... mut muuten oon hiljaa. 🤷‍♀️😌


    • Anonyymi

      Mökillä, nuotiolla katseltiin toisiamme. Olisin halunnut sen illan jatkuvan loputtomiin.

    • Anonyymi

      miehen komea ulkomuoto🤩

      • Anonyymi

        Mikäs siitä miehestä tekee komean sinun silmissä?


    • Anonyymi

      Sitä kun laulettiin yhdessä.

      • Anonyymi

        🥰🧡


    • Anonyymi

      Ensimmäistä yhteistä suudelmaa.

      Se oli nìin ihanaa, kaunista, herkkää, jännittävää ja romanttista.

      Sydän hakkasi hulluna. Kaikki pysähtyi sillä hetkellä.
      Koko maailma katosi ympäriltä.
      Ja aina kun muistan sen tilanteen valtaa minut se sama tunne mikä silloin oli.

      Sitten huomaan että on niin

      IKÄVÄ 😥

      • Anonyymi

        Niin, ikävän kuvahan on tuo keltainen juopon naama, mikä valuu silmähikeä, senki paskiainen jostain etelä-westbööstä, haista paskaas. Tule ajoissa töihin, niin minäkin, pusu.
        Rauhallista illanjuttua, turvallista.
        https://m.youtube.com/watch?v=wkwAqG7KTns


      • Anonyymi

        Minä muistan myös yhteisen suudelmamme kaivattuni kanssa. Hän ehkä luulee etten muista, mutta miten voisin unohtaa? Paljon muuta ei kyllä jäänyt mieleen matkasta. Mietin, että kestiköhän se koko matkan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä muistan myös yhteisen suudelmamme kaivattuni kanssa. Hän ehkä luulee etten muista, mutta miten voisin unohtaa? Paljon muuta ei kyllä jäänyt mieleen matkasta. Mietin, että kestiköhän se koko matkan?

        Kauanhan sitä kesti.


      • Anonyymi

        Sama tunne, miestä ikävä menneiltä vuosikymmeniltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä muistan myös yhteisen suudelmamme kaivattuni kanssa. Hän ehkä luulee etten muista, mutta miten voisin unohtaa? Paljon muuta ei kyllä jäänyt mieleen matkasta. Mietin, että kestiköhän se koko matkan?

        Muistan kyllä oman tilanteeni aika tarkkaan. Mietin että minne ihmeeseen nyt mua vie ja noniin niin mun tuuria se onkin kuitenkin jokin raiskari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauanhan sitä kesti.

        Niin arvelinkin. Harmittaa se, että join niin paljon. Toisaalta se oli silloin se, eikä sitä voi peruuttaa.


    • Anonyymi

      mies ei lähde mielestä, aikaa on mennyt yli 10 v

      • Anonyymi

        Vaihda imurin pussi! ;D


    • Anonyymi

      Kaipaan niitä kirjoituksia täällä, en kyllä tiedä oliko ne häneltä.

      • Anonyymi

        Sama kokemus täällä.

        naiselta


    • Anonyymi

      Ensimmäistä iltaa ja yötä... harmi että se jäi viimeiseksi yökyläilyksi 😔

    • Anonyymi

      Hänen nauravat silmänsä ja pulppuava ilonsa mun seurassa mikä joskus oli 😢

      • Anonyymi

        Koinkin silloin pitkästä aikaa onnen hetkiä kuin sain olla seurassasi ja lähelläsi,se oli aitoa iloa ja vain sinä sait sen aikaan. 🥰


    • Anonyymi

      Ei ole mitään muistoja koskaan ollutkaan, ne oli pelkkiä mielikuvia. Siinä ihmisestä ei löydy mitään hyvää sanottavaa, niinkuin suuriosa täällä täysiä kusipäitä

    • Anonyymi

      kaipaan yhteisiä kahvi- ja keskusteluhetkiä sekä tietysti silmiintuijottelua

    • Anonyymi

      Ensimmäistä (ja valitettavasti viimeiseksi jäänyttä) yhteistä iltaa/yötä/aamua. Siitä on jo yli 26 vuotta, enkä koskaan ole niin vahvasti tuntenut kuuluvani mihinkään, kuin silloin hänen lähellään tunsin. Vieläkin koen, että niin sen olisi kuulunut mennä.

    • Anonyymi

      miehessä kiinnitti huomiota huoliteltu ulkonäkö, vaatetus, pituus, kohtelias..

    • Anonyymi

      Söpö hymy ja nätit ruskeat silmät sillä nuorella naisella. Pitää varmaan vilkaista tulisko tinderissä tai jossain vadtaan, kun ei enää nähdä siellä missä nähtiin.

      T vaalea partainen karvakasa :)

    • Anonyymi

      Kaikista eniten ehkä hänen katsettaan silloin kun käveltiin kadulla matkalla parkkipaikalle ja kun sanoin ettei me huomenna enää nähdä. Sitä miten katsoi mua silloin, en unohda sitä koskaan. Siinä oli jotain. Eikä me tosiaan enää nähty se päivän jälkeen. Ei ehkä mieluisin muisto, mutta siinä oli jotain koskettavaa silloin hänen katsoessaan minuun. Pieni hetki, mutta ikimuistoinen.

      • Anonyymi

        No se käden kosketus

        Bäng. . .


    • Anonyymi

      Hmm. On noita kohtaamisia vuosien varsilla ollut muutama.. paras on 12/19, lämmin intensiivinen katse, vähäsen säikähdin ja hämmennyin. Mutta ihana eikä ole näköjäs paluuta.

      -Tee-

      • Anonyymi

        Tulee yks söpö tyttö mieleen tuolta ajoilta ja hänen tummat pitkät hiuksensa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee yks söpö tyttö mieleen tuolta ajoilta ja hänen tummat pitkät hiuksensa. :)

        Tyttö..😄 no mä olen aikanainen, pitkät hiukset löytyy kyllä, harmaata seassa jo😁

        -Tee-


    • Anonyymi

      Paljon kivoja irl muistoja on. Ehkä naurettavin juttu on kun paljastui että kyseinen nainen kirjoitteli mieluummin tänne vuoropuhelua itsenään ja minuna. Näemmä luonut useita palstahahmojakin tätä varten.
      Minä olisin halunnut keskustella oikeassa elämässä, mutta kohtalo päätti toisin.
      Hassulle eläinrakkaalle naiselle.

      • Anonyymi

        Tuossa nyt ei kyllä ole mitään hauskaa.

        Vaihtoehdot
        1. Mustamaalaat itse tätä naista täällä hänenä esiintyen. Muuten et sitä tietäisi.
        2. Kuvittelet omiasi .
        3. Joku esiintyy tänä naisena.
        4. Tai tämä nainen on oikeasti sekaisin

        Jos tämmöistä tiedät niin täytyyhän sinun se hänelle kertoa. - Sivusta


      • Anonyymi

        Varmaan sun sitte olis pitäny antaa mahdollisuuksia puhua kasvotusten nii ei täälä tarvis kaipailla turhaa...


      • Anonyymi

        Tähän on pakko kommentoida sen verran, että olen nyt kyllä aika pettynyt, jos minun kaipaamani mies on minut täällä tunnistanut, mutta ei tee asialle mitään. Olen kirjoittanut kaipauksestani ja tuonut selvästi ilmi sen, että haluaisin tutustua häneen yms. Niin jos hän nyt vain naureskelee sille, että olen täällä mennyt kirjoittelemaan, mutta ei tee oikean tutustumisen eteen mitään. Selvästikään hän siis ei ole kiinnostunut ja minä olen ihan turhaan kuluttanut aikaani kaivaten sellaista miestä...
        Minä en täällä mitään vuoropuhelua kyllä itseni kanssa käy, tai esitä mitään. Minä olen minä ja kirjoitan vain omia ajatuksiani, omasta sydämestäni. Vastailen, jos joku asia osuu omaan elämään sopivasti.
        Tässäkin tekstissä ainut mikä osui, oli tuo eläinrakas nainen, siksi vastasin.
        Jos joku täällä tunnistaa ja löytää omansa, niin miksi ei voi sitten toimia, että sitä elämää voisi elää oikeasti, eikä palstalla kaipaamalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa nyt ei kyllä ole mitään hauskaa.

        Vaihtoehdot
        1. Mustamaalaat itse tätä naista täällä hänenä esiintyen. Muuten et sitä tietäisi.
        2. Kuvittelet omiasi .
        3. Joku esiintyy tänä naisena.
        4. Tai tämä nainen on oikeasti sekaisin

        Jos tämmöistä tiedät niin täytyyhän sinun se hänelle kertoa. - Sivusta

        Kyllä se nainen on sekaisin. Ja se mies...se vasta sekaisin onkin, en viitsi edes kertoa. Sivusta.


      • Anonyymi

        Sivusta: Täällä jotkut trollit harrastaa tuollaista itsensä kanssa keskustelua. Oikeasti kaipaavat ovat ihan asiallisia. Mitä järkeä on vastat itselleen jos kerran odottaa, että kaipaamansa henkilö vastaisi? Silloinhan torppaa oikean henkilön vastauksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa nyt ei kyllä ole mitään hauskaa.

        Vaihtoehdot
        1. Mustamaalaat itse tätä naista täällä hänenä esiintyen. Muuten et sitä tietäisi.
        2. Kuvittelet omiasi .
        3. Joku esiintyy tänä naisena.
        4. Tai tämä nainen on oikeasti sekaisin

        Jos tämmöistä tiedät niin täytyyhän sinun se hänelle kertoa. - Sivusta

        Mm äänestän ykköstä 😂😂😂🥰😘 Mut ehkä kaikki viel selviää joskus😌🙃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mm äänestän ykköstä 😂😂😂🥰😘 Mut ehkä kaikki viel selviää joskus😌🙃

        Niin mietin tuossa että
        5. Vaihtoehto teillähän on jo suhde. Ja hän on kertonut tämän. Koska suhtautuminen huumorilla muuten normaali ihmisen reaktio olisi hankkia lähestymiskielto vähintäänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mietin tuossa että
        5. Vaihtoehto teillähän on jo suhde. Ja hän on kertonut tämän. Koska suhtautuminen huumorilla muuten normaali ihmisen reaktio olisi hankkia lähestymiskielto vähintäänkin.

        Hankin kolme lähestymis kieltoo jo....mut rikoin ne kaikki ite 🤣😂🤣 Ei jotenkain pystynykä sit olee etäällä et hän pystys kauentuu. Vaik oli se poliisin myöntämä lähestymiskielto 😌 no ei voe muttää tällästä tää on. Varmaa kaks rollii meni mustikkaa ja kumpikaan ei mahtunukkaa ... mut paita meni nukkaa


      • Anonyymi

        joo, toiset katsoo oikeudekseen omia sielunmaisemankin, siinä kokee itsensä vähän kolonisoiduksi, mistä lie on tuollainen asenne syntynyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo, toiset katsoo oikeudekseen omia sielunmaisemankin, siinä kokee itsensä vähän kolonisoiduksi, mistä lie on tuollainen asenne syntynyt

        Onhan tuo nyt muutenkin aikamoinen daunari. Jos irl tausta. Mutta paras muisto. On joku sekavien kirjoittelu S24 ikävä palstalle. Minkälaisia lie sitten muut muistot .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa nyt ei kyllä ole mitään hauskaa.

        Vaihtoehdot
        1. Mustamaalaat itse tätä naista täällä hänenä esiintyen. Muuten et sitä tietäisi.
        2. Kuvittelet omiasi .
        3. Joku esiintyy tänä naisena.
        4. Tai tämä nainen on oikeasti sekaisin

        Jos tämmöistä tiedät niin täytyyhän sinun se hänelle kertoa. - Sivusta

        Niin no eiköhän se ensimmäinen vaihtoehto ole se todennäköisin ja kaikille vähänkään älyllisille olennoille erittäin selkeästi näkyvä. Piikki ei ole tarkoitettu sinulle, vaan näitä hömelöitä narratiiveja ja miehen kirjoittelemia yksinpuleuja silmä kovana seuraaville. Joillain on nimittäin ottanut oikein kovin luonnon päälle, kun palstakirjoituksista johdettu mustamaalaus on lasauttanutkin itseään jalkaan ns. Toiset saattaa jäädä katatonisesti änkyttämään mieluummin kuin vaikka vaihtaisi puheenaihetta muina miehinä/naisina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta: Täällä jotkut trollit harrastaa tuollaista itsensä kanssa keskustelua. Oikeasti kaipaavat ovat ihan asiallisia. Mitä järkeä on vastat itselleen jos kerran odottaa, että kaipaamansa henkilö vastaisi? Silloinhan torppaa oikean henkilön vastauksen.

        Niin, on sen itselleen vastailun kyllä monet huomanneet kun mies esittää naispuolista vastakappalettaan ja kirjoittelee itselleen pitkät pätkät. se on kyllä jännä jos tunnistaa jonkun kirjoittajan trolliksi ettei sen omaksuminen, että kyseinen kirjoittaja ei mahdollisesti ole se kuka antaa ymmärtää olevansa on jotenkin sula mahdottomuus. Tarkoituksellista tyhmyyttä vai naisvihaa vai onko peräti synonyymejä ainakin tässä tapauksessa


    • Ei ole yhtä, on monta. Mutta yksi yhteinen nimittäjä on yhdessä touhuaminen jonkin yhteisen päämäärän saavuttamiseksi, oli se sitten vaikkapa risukasan poltto hallitusti.

      • Anonyymi

        Rakkauven kasvattaminen


        En haluu siitä muistoa

        Oikia suhe pitee tulla


    • Anonyymi

      Muistelen sitä tunnetta mikä tuli miehen lähellä. En taida unohtaa ikinä. Kuvamuisti on tähän yhdistettynä kirous.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö...ei kuvassa oo mitää vikaa... se vaa särkee sen kuvittelu maailman ku se ei ookka esim rannalla...mielikuvitus maailma särkyy ;)
        Ymmärrä jo . Ei se oo se pärstä joka mitää kiroo tai rikkoo. Sehä on ihana vaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö...ei kuvassa oo mitää vikaa... se vaa särkee sen kuvittelu maailman ku se ei ookka esim rannalla...mielikuvitus maailma särkyy ;)
        Ymmärrä jo . Ei se oo se pärstä joka mitää kiroo tai rikkoo. Sehä on ihana vaa...

        Onhan se ihana, mutta kun pitäisi unohtaa, niin aika vaikeaa.


    • Anonyymi

      Vanhoja kuvia täytyy kehitttää on purkisa ollut kauan tuttu valokuvaamo

    • Anonyymi

      Se kun tulit mua asemalle vastaan ja halattiin. Se kun silmiisi katsoin ja itseni niistä tunnistin. Se kun bailattiin ja samalla tutustuttiin. Se kun sängyssä maattiin ja vaan oltiin, sekä rankasti valvottiin. Toistemme hengitystä kuunneltiin. Ikävä..

    • Anonyymi

      Sitä, että olisin muistanut ja ehtinyt kertoa, kuinka tärkeä ihminen hän oli

    • Anonyymi

      Ne ensimmäiset pitkät katseet, kun uskoin että hänenkin tunteensa alkoi heräilemään..🤩 💕

    • Anonyymi

      Kun oltiin joogatunnilla, ja hän pieraisi oikein kunnon pöräytyksen.

    • Anonyymi

      Muistot, jotka liittyvät läheisyyteen hänen (naisen) kanssa.

      Vaikka paljon olin vuosien varrella kokenut nuoresta iästä lähtien, niin hän opetti minulle myös jotain uutta - "rauhallisuutta, ei kiirettä mihinkään, kokonaisvaltaista nautintoa".

      Kun muutaman kerran oli asioita harjoiteltu, niin kyllähän opit menivät myös perille.

    • Anonyymi

      Kun sain naisen hymyilemään ja innostumaan, vieläpä useamman kerran. Hän oli ensin niin allapäin. Enkä koskaan viitsinyt kysyä miksi.

      • Anonyymi

        Ne olikin mun elämäni onnellisimpia hetkiä, kiitos niistä 🥰


    • Anonyymi

      Se että se tyyppi on menneisyyttä. :)

    • Anonyymi

      hyvää yötä kauniita.unia. katsellaan kuunnellaan

    • Anonyymi

      hetkeä jolloin sain ehkä vastauksen kysymykseeni tai jotain .....

      • Anonyymi

        Mitä kysyit???


    • Anonyymi

      En ikävöi enää ketään. Hyvät muistot kuolevat pois, kuten niiden kuuluukin. Tilalle tulee uusi elämä.

    • Anonyymi

      Jaa-a nyt tuli vaikee.

    • Anonyymi

      Ihan vaan sitä, kun me nähtiin ja kumpikin hymyili ja tuntui, että koko maailma hymyili mukana.

      • Anonyymi

        toi on just totta.....vain tuon kokenut sen tietää ja huomaa toisesta että se välittää !, siis rakastaa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toi on just totta.....vain tuon kokenut sen tietää ja huomaa toisesta että se välittää !, siis rakastaa !

        Samaa mieltä!


      • Anonyymi

        Niin tätä se on ollut


    • Anonyymi

      Sitä kun valkeni että hän on player sekä viime viestittelyä jossa muistutti kuinka vastuuntunto ja empatiakyky puuttuu ja valehtelu on hälle hyväksyttävää. Sen takia, että auttoi kuolettamaan lämpimät tunteet häntä kohtaan vihdoinkin. Irtaantumisesta tekee helpompaa kun noita vähän muistelee.

    • Anonyymi

      Ei ole mitään muistoja

    • Anonyymi

      sen ihana hymy ja iloisuus... ja kerran ku ajoin Vania niin se tulikin haarojen väliin ja otti samalla poskeen kun ajoin, voi niitä aikoja !!!

      tuota hetkeä ainakin ikävöin ja siksi kun nykyään se ei ihan sellaista ole...

      • Anonyymi

        Nii...muistan ku kerroit


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe