Kouluja käymttömien työttömien vasemmistoon suuntautien kuin he nyt antaisi ilmaista rahaa omistaan ahneet sosialisti johtajat. Jota vastustaa muutenkin rahakkaiden verojen nostoa. Näille hölmöille äänestäjilleen kertovat muuta ja nämä tollukat uskoo.
Tämäkin näkyy olevn köyhien vasemmistolaisten palsta
13
124
Vastaukset
- Anonyymi
MPP oli pahoillaan kun aseellinn punakapina torjuttiin.
Niin myös Putin ja myös Halonen ja Toumiojakin.- Anonyymi
Taas vastasit ensimmäisenä omaan aloitukseesi, pankkolängvitspelle. Ja potkaisitkin todella lujaa omaan polveesi tuolla koulunkäyntiasialla, kun oma kirjoittelusi viittaa vahvasti siihen, ettet itse todellakaan ole mikään ruudinkeksijä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas vastasit ensimmäisenä omaan aloitukseesi, pankkolängvitspelle. Ja potkaisitkin todella lujaa omaan polveesi tuolla koulunkäyntiasialla, kun oma kirjoittelusi viittaa vahvasti siihen, ettet itse todellakaan ole mikään ruudinkeksijä.
Vastaan puolestaan, en ole käynyt kansakoulua lainkaan. Siksi äänestänkin vasemmistoa niin eivät patista kouluun, eikä työhön. Anna käski naida lähisukulaisia, sitäkään en ole tehnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaan puolestaan, en ole käynyt kansakoulua lainkaan. Siksi äänestänkin vasemmistoa niin eivät patista kouluun, eikä työhön. Anna käski naida lähisukulaisia, sitäkään en ole tehnyt.
https://www.ts.fi/uutiset/373946
Pankkolängvitsikin pääsisi äitiäään naimaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.ts.fi/uutiset/373946
Pankkolängvitsikin pääsisi äitiäään naimaan.No majurillahan se tietäisi kaivuuhommia. On sulla pervot ajatukset.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15046660/pankkopojalla-lahti-taas-iso-pyora-heittamaan!
- Anonyymi
Mites tää liittyy kepuun?
- Anonyymi
Annako ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annako ?
Anna antaa edestä, Anna antaa takaa.
Vasureissa ei murhetta kanneta.
- Anonyymi
Älä valehtele, tämä on persutrollien mellastuspalsta, kuten kaikki muutkin poliittiset palstat.
"Hauku demareita ja kehu persuja"!- Anonyymi
Ei täällä kukaan oe persuja kehunut vaikka aihettakin olisi ollut.
Kerroppa Pankkolängvisti mitä kouluja olet käynyt, tuskin ne nyt salaisia kuitenkaan vaikka Kiljava opissa käynytkin. Tuskin nyt MPP tasolla joka tyrmäsi SDP:n aseellisen punakapinan, ettei ole ollut.-
- Anonyymi
Minkäs koulun Ope Oulusta on käynyt? Et ainakaan yliopistoa. Sieltä ei tuollaisella kirjoitustaidolla valmistuta. Kuokkakorkean vaiko ojateknillisen? Vai jäitkö peräti lapsilisiltä eläkkeelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkäs koulun Ope Oulusta on käynyt? Et ainakaan yliopistoa. Sieltä ei tuollaisella kirjoitustaidolla valmistuta. Kuokkakorkean vaiko ojateknillisen? Vai jäitkö peräti lapsilisiltä eläkkeelle?
Silakka linjoja me Kapin vedeltiin pohjoisessa Mettähallituksen johtajina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281315
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43855
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 107488