Tämäkin näkyy olevn köyhien vasemmistolaisten palsta

Anonyymi

Kouluja käymttömien työttömien vasemmistoon suuntautien kuin he nyt antaisi ilmaista rahaa omistaan ahneet sosialisti johtajat. Jota vastustaa muutenkin rahakkaiden verojen nostoa. Näille hölmöille äänestäjilleen kertovat muuta ja nämä tollukat uskoo.

13

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      MPP oli pahoillaan kun aseellinn punakapina torjuttiin.
      Niin myös Putin ja myös Halonen ja Toumiojakin.

      • Anonyymi

        Taas vastasit ensimmäisenä omaan aloitukseesi, pankkolängvitspelle. Ja potkaisitkin todella lujaa omaan polveesi tuolla koulunkäyntiasialla, kun oma kirjoittelusi viittaa vahvasti siihen, ettet itse todellakaan ole mikään ruudinkeksijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas vastasit ensimmäisenä omaan aloitukseesi, pankkolängvitspelle. Ja potkaisitkin todella lujaa omaan polveesi tuolla koulunkäyntiasialla, kun oma kirjoittelusi viittaa vahvasti siihen, ettet itse todellakaan ole mikään ruudinkeksijä.

        Vastaan puolestaan, en ole käynyt kansakoulua lainkaan. Siksi äänestänkin vasemmistoa niin eivät patista kouluun, eikä työhön. Anna käski naida lähisukulaisia, sitäkään en ole tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaan puolestaan, en ole käynyt kansakoulua lainkaan. Siksi äänestänkin vasemmistoa niin eivät patista kouluun, eikä työhön. Anna käski naida lähisukulaisia, sitäkään en ole tehnyt.

        https://www.ts.fi/uutiset/373946

        Pankkolängvitsikin pääsisi äitiäään naimaan.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Mites tää liittyy kepuun?

      • Anonyymi

        Annako ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annako ?

        Anna antaa edestä, Anna antaa takaa.
        Vasureissa ei murhetta kanneta.


    • Anonyymi

      Älä valehtele, tämä on persutrollien mellastuspalsta, kuten kaikki muutkin poliittiset palstat.

      "Hauku demareita ja kehu persuja"!

      • Anonyymi

        Ei täällä kukaan oe persuja kehunut vaikka aihettakin olisi ollut.


    • Kerroppa Pankkolängvisti mitä kouluja olet käynyt, tuskin ne nyt salaisia kuitenkaan vaikka Kiljava opissa käynytkin. Tuskin nyt MPP tasolla joka tyrmäsi SDP:n aseellisen punakapinan, ettei ole ollut.-

      • Anonyymi

        Minkäs koulun Ope Oulusta on käynyt? Et ainakaan yliopistoa. Sieltä ei tuollaisella kirjoitustaidolla valmistuta. Kuokkakorkean vaiko ojateknillisen? Vai jäitkö peräti lapsilisiltä eläkkeelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkäs koulun Ope Oulusta on käynyt? Et ainakaan yliopistoa. Sieltä ei tuollaisella kirjoitustaidolla valmistuta. Kuokkakorkean vaiko ojateknillisen? Vai jäitkö peräti lapsilisiltä eläkkeelle?

        Silakka linjoja me Kapin vedeltiin pohjoisessa Mettähallituksen johtajina.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      128
      1315
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe