Näin kesävesantolaisena olen ihmetellyt, ettei Vesannolla Närhilän kylällä ole tapahtumia kuten muutama vuosi takaperin. Kyläläiset ovat vaivautuneita ja puhutaan kunnan ja T. Vilhusen välisestä avustusskabasta. Kun kyselee, mitä kylätoimikunnalle kuuluu vaietaan. Outoa on, että kylätoimikunnan puheenjohtaja Kivirinta tai Kivisalo ei suostu keskustelemaan yhdistyksen tai kylätoiminnan uudelleen käynnistämisestä. Riitautuu, nakkelee niskojaan ja tylyttää ihmisiä jättäen tervehtimättä. Kylälle muuttaneita on, mutta vastaanotto on ankeaa. Innokkaimmat valmiita käynnistämään uutta, jos nykyinen puheenjohtaja ja Vilhunen pystyisivät ruttunaamaisuudestaan luopumaan ja käymään avointa keskustelua. Vai miten on, onko kyse pönöttämisestä.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Väki vanhenee, talot tyhjenee, viimeinen sammuttaa valot.
- Anonyymi
Pitäisi Vesannon kylälle saada yksi verevä venäläinen sikiämään, tulisi lapsia ja veronmaksajia. Keiteleellä on tästä kokemusta. Siinä mielessä epäonnistunut tämä että lähinnä kuluja tulee näistä ryssistä Keiteleellä. Sosiaalityöntekijää ja Poliisia työllistävät. Ja lapset sitten tulevaisuudessa erityisopettajia. Sellainen sykli.
Kuluista huolimatta on komea näky kun venäläinen nainen pyllistää suuntaasi. Paratiisiin avautuu näkymät.- Anonyymi
Kyllä niitä ryssiä ja varsinkin varttiryssiä Vesannolla piisaa. Hölmöt vielä niitä hyysää. Ulos maasta kaikki entisen Neuvostoliiton alueelta tulleet.
- Anonyymi
Kyllä se on kuule niin että kuolemia kuntia nämä on, pienet kunnat.... Saati sivukylät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1161366
- 45911
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r132697- 70666
- 67616
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.100499Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20490Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e98470Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32468- 34467
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115463- 5458
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 51445
- 52413
- 42410