ktm 125 sx -96.olisin kysellyt tällaisesta pyörästä että kannattaako ostaa ja että onko minkälaisia tyyppivikoja..mahtaako tämä olla jo paremmalla koneella vai ei(jostain luin,että motti vaihtuu jossain näillä vuosiluvuilla)olisin kiitollinen neuvoista...
ktm 125 sx -96
4
1160
Vastaukset
- se on
Pyörä on hyvä, riippuu tietysti kuinka pidetty ja missä kunnossa, mutta malli on hyvä. Motti vaihtui vuonna 90 ja sen jälkeen on tullut pieniä muutoksia. Kaikkia osia saa maahantuojalta. Ei ole mitään varsinaisia tyyppivikoja mulla tiedossani. ainahan jotain hajoaa ja kuluu mutta se on normaalia.
- Nimetön
eilen ostin tuollaisen pyörän...eihän sattuisi kellään olemaan kytkimen puoleista koppaa ylimääräisenä,kun nimittäin itselläni on pytyn ja moottorin välisen letkun kiinnitys syöpynyt melkein kokonaan...koppa on magnesiumia.kaasarin kurkku ja kaasarikin olisi tarpeen...
- Varma
Nimetön kirjoitti:
eilen ostin tuollaisen pyörän...eihän sattuisi kellään olemaan kytkimen puoleista koppaa ylimääräisenä,kun nimittäin itselläni on pytyn ja moottorin välisen letkun kiinnitys syöpynyt melkein kokonaan...koppa on magnesiumia.kaasarin kurkku ja kaasarikin olisi tarpeen...
Ootko varma että se on -96? Muistaakseni ton ikäisessä koppa on jo sellaista materiaalia joka ei syövy? Kumma juttu.
Kaasarin kurkku kannattaa ostaa uutena, koska se ajan mittaan halkeilee. Puuttuuko siitä kaasarikin!!!??? - man
Nyt ei yksi edellisistä kirjoittajista tiennyt asioista yhtään mitään. Ktm 125:n moottori uudistui täydellisesti vasta vuonna 1998. Silloin mm. käynnistinpoljin siirtyi koneen oikealle puolelle ja ketjut vasemmalle puolelle. Nämä uudella koneella olevat mallit ovat suhteellisen hyviä ja luotettavia. Sen sijaan vanhemmat, missä käynn.poljin on vasemmalla ja ketjut oikealla puolella ovat varsinaisia murheenkryynejä. Vikoja ovat mm. mainitsemasi vesipumpun pesän syöpyminen ja vaihdelaatikko ongelmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374