Vierasmökkiä pitäisi kesällä viilentää ja kevät/syksy lämmittää.
Löysin Elecrtoluxilta Well P7 Reversible AC laitteen jossa on lämmitys/viilennus samassa härvelissä. Eli ilmeisesti ”eräänlainen” ilp.
https://www.electrolux.fi/vacuums-home-comfort/air-comfort/air-conditioners/portable-air-conditioner/wp71-265wt/
Uskon sen viilentävän kesällä riittävästi, laiteen lämmitysominaisuus kiinnostaa ja erityisesti kun sitä voi wifi/app ohjata eli lämmityksen voisi napsauttaa ajoissa päälle.
Jaksaako laite numeroiden valossa lämmittää pienellä pakkasella 17m2 kokoisen vierasmökin?
Vierasmökki etänä lämpimäksi
Anonyymi
2
98
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu lämmöneristyksestä. Jos seinässä on muutakin kuin ohut lauta, niin sitten 2 kW riittää pikkupakkasellakin.
BTW, tällaiset laitteet EIVÄT ole lämpöpumppuja. Kyseessä on siirrettävä jäähdytyslaite, jossa on pelkällä sähkövastuksella toteutettu lämmitys. Ei olisi ensimmäinen vastaan tullut tätä lajia ja spekseissäkin on mainittu kylmäkerroin (3,1) muttei lämpökerrointa (joka on sähkövastuksella 1,0) - Anonyymi
Luitko käyttöohjeen? Toiminta-alue 5-35 astetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264658- 504198
- 593742
- 513186
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382163Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362087