Kia EV6 kokeiltu, ensimmäisen ja viimeisen kerran

Anonyymi

Kova innostus oli alkuun. Innostus tipahti tosin hyvin äkkiä kun autoa lähti ajamaan viime perjantaina. Ne jotka ajaneet tietää nämä seuraavat asiat.

Ilmastointi/radio yhdistelmä on aivan järkyttävän surkeasti toteutettu. Volume napilla pitäisi myös välillä säätää ilmastointia😂siis mitä hvettiä😂

Sitten penkin lämmittimet..ratin lämmittimet menevät vahingoissa päälle monta kertaa ajon aikana ihan vaan kun käsi osuu niitä samalla kun koittaa säätää ilmastointia/ mediaa…

No sitten se ajettavuus…sanalla sanoen kamala..vellova ja hakeva ohjaus. Auto on erittäin rauhaton motarilla.

Meridian musiikkivehkeet on suoraan sanottuna ala-arvoiset ollakseen ”huippusoittimet”…esim volvoissa ja mersussa jo perus soittimet on paremmat tänä päivänä saman hintaisissa autoissa. Pitää muistaa että tämä kia maksaa kuitenkin n.70 tuhatta. Neliveto ja 325hv kaikilla varusteilla.

Sitten se muovin määrää…empä ole koskaan vastaavaa nähnyt 70 tonnin autossa. Auton istuimet on takaa kokonaan muovia siis kovaa muovia kuin ämpärissä😂ja hintaa edelleen 70 tonnia. Kian EV6 A-pilarit on kovaa siis kovaa ämpäri muovia kokonaan😂..kian takaovien yläosa on kokonaan samaa ämpärimuovia…tällä samalla ämpärimuovilla on verhoiltu myös avain..sekä kojelaudan yläosa. Auto sutii kaikilla neljällä pyörällä renkaat vinkuen kaarteessa, neliveto/luistonesto ei oikein tunnu hoitavan asiaansa🤔

Sitten ne hyvät puolet. Auto on hiljainen ja tilat on sopivat moneen käyttöön. Tehoa ihan ok 325hv muttei nyt mitenkään ylenpalttisesti että tästä sporttiautoa saisi.

Ihmettelen todella miten kiasta on saatu leivottua premium autojen hintainen vaikka sisältä on ihan datsun…dacia yhdistelmä. Olevinaan jotain ihmeellistä mutta halpuus ja edulliset materiaalit paidtaa joka välistä…

Jos yämä 325hv neliveto kaikilla varusteilla olisi 40 tuhatta niin ymmärtäisin hyvin ja olisi oikeassa luokassa…70 tuhannella saa jo kuitenkin vaikka mitä premium autoa jotka on oikeasti aivan eri planeetalta.

61

5334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muovia on muistaakseni myös GT linen etuovien valkoiset osat sekä lähes kaikki muukin mihin koskettaa. Käytännössä sisusta vastaa uuden 20000euron auton laatuvaikutelmaa. Teknisesti hieno auto mutta sisusta ei oikein anna oikeutta järisyttävälle hintalapulle, tulee mieleen sisustan kovamuoveista takavuosien dodge caliber.

      • Anonyymi

        20 000eur autossa on todennäköisesti laadukkaampi sisusta ja materiaalit. Ainakin muutamissa malleissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        20 000eur autossa on todennäköisesti laadukkaampi sisusta ja materiaalit. Ainakin muutamissa malleissa.

        Oletko kovinkin kokenut autojen koeajaja? Miksi olet nolo ja kade?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        20 000eur autossa on todennäköisesti laadukkaampi sisusta ja materiaalit. Ainakin muutamissa malleissa.

        Kyllä, esim. BMW 500-sarjalainen käytetty jonka hinta 20.000 eur on taatusti laadukkaampi sisustukseltaan ja ajettavuudeltaan kuin joku Kian sähkörotisko.


      • Anonyymi

        Puhut aivan paskaa sisustus todella fiksu ovissa osaksi nahkaverhoilua istuimet nahkaa lähes äänetön auto saa onneksi 3 moottoriäänet jos niin haluaa ei ihme Euroopassa kova myynti tehojenkin puolesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, esim. BMW 500-sarjalainen käytetty jonka hinta 20.000 eur on taatusti laadukkaampi sisustukseltaan ja ajettavuudeltaan kuin joku Kian sähkörotisko.

        Aivan hirveä auto BMW ajaa Kia ev6 Gt rinnalla BMW vetelä


    • Anonyymi

      Aika huima on muovien määrä nykyisissä autoissa, kaikki mallit lisänneet kumminkin ongelmajätettä jota ei voi polttaa koska pahempaa myrkkyä ilmakehään yhdisteistä.

      Myös uudelleen todella vaikea käyttää,


      2000 luvun alussa oli jossakin pienessä autossa n 150 kiloa muovia yhdessä autossa. Siinä ei ollut pohjassa ollenkaan peitelevyjä, Myäs konehuoneen ainoa isompi muovi oli ilmansuodattimen kotelo. Ei muita


      Mersulla on E sarjassa tuplaantunut kilot muoveissa parissa vuosikymmenessä.


      Kumminkin jokainen kilo pitää saada jonnekin auton romutuksessa.

      • Anonyymi

        Onhan se. Tuntuu myös että sähköautot on niitä kaikkein muovisimpia myös mersulla. Liekö sitten kun muuten niin kallis valmistaa?

        Mb,bmw,mercedes ja volvo on ainoat merkit joota suostun katselemaan. Kaikki muut on semmoista muoviromua sisältä ettei vaan pysty ajamaan. Kia EV6 en ole ajanut mutta kiat nyt ylipäänsä ovat muovisia joten tuskin tämä poikkeusta tekee. Stinger oli ainakin todella muovinen tapaus.


      • Anonyymi

        Autojen materiaaleista on kierrätettäviä ja se määrä kasvaa kokoajan.


      • Anonyymi

        Eikös muovi ole erinomainen hiilinielu? Ilmasto pelastuu, kun autot sisätävät sidottua hiilltä merkittävän määrän, joka tapauksessa vähintään palvelusikänsä ajan. Kaatopaikalla tai valtameressä lähes ikuisesti. Eli mitä vaikeammin poltettava muovi, sitä parempi ja ikuisempi hiilinielu.


    • Anonyymi

      Minulle olisi valtava kynnys ylipäänsä astua kia liikkeen kynnyksen yli. Siellä nimittäin on aivan erilaiset asiakkaat kuin mercedes liikkeessä johon olen tottunut. Näissä kia..skooda..dacia liikkeissä vaikeroidaan sisällä.

      • Anonyymi

        Käytettyjä Mersuja löytyy myös romuttamoilta,siellä harvemmin on kynnyksiä.Helpompi kampurajalkaisen mennä kaltaisensa seuraan.


    • Anonyymi

      Ei nyt sinänsä liity tähän Kian mollaamiseen mitenkään, mutta aina ihmetyttää tämä muovista kitiseminen. Ihan juuri joka helkkarin auton sisustus kun on isoksi osaksi muovia, ihan merkistä riippumatta.

      • Anonyymi

        Tuollaista kovaämpärimuovia ei ole näkyvillä kuin aivan halpiksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaista kovaämpärimuovia ei ole näkyvillä kuin aivan halpiksissa.

        Niinpä, sitä muoviakin kun on monenlaista. Nopeasti katsottuna samannäköinen kojelauta on lähempää katsoen yhdessä autossa kovaa kopisevaa muovia, johon esimerkiksi mikä tahansa terävä esine jättää heti jäljen, ja jossain toisessa taas pehmeää ja joustavaa joka näyttää ja tuntuu paljon miellyttävämmälle.

        Jotenkin tuntuu että erityisesti täyssähköautoissa auton hintaan nähden sisustuksen materiaalit ovat aika vaatimattomia. Ilmeisesti auton kustannuspaine on niin kova että jostain on tingittävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaista kovaämpärimuovia ei ole näkyvillä kuin aivan halpiksissa.

        Juuri tämä. Kia on ulkoa hieno EV6 mallilla. Sisältä äkkiseltään hieno ja nykyaikainen. Mutta kun tarkemmin kopistelet ja kokeilet on kovaa muovia joka puolella enemmän kuin premium merkeillä. Toki kyseessä kia eli muovia pitääkin olla koska muovinen auto imagoltaan muutenkin.

        Osalle merkitsee status myös, kialla sitä ei ole. Luokittelen kian skodan alapuolelle tänä päivänä vaikka kummassakin saa miettiä että haluaako ajaa ihan joka pihaan? Kuulun ihmisiin joota hävettää ajaa halpis autoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaista kovaämpärimuovia ei ole näkyvillä kuin aivan halpiksissa.

        Millaista? Älä nyt viitsi hölmöillä lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tämä. Kia on ulkoa hieno EV6 mallilla. Sisältä äkkiseltään hieno ja nykyaikainen. Mutta kun tarkemmin kopistelet ja kokeilet on kovaa muovia joka puolella enemmän kuin premium merkeillä. Toki kyseessä kia eli muovia pitääkin olla koska muovinen auto imagoltaan muutenkin.

        Osalle merkitsee status myös, kialla sitä ei ole. Luokittelen kian skodan alapuolelle tänä päivänä vaikka kummassakin saa miettiä että haluaako ajaa ihan joka pihaan? Kuulun ihmisiin joota hävettää ajaa halpis autoilla.

        Hihii, ei vanha Corolla ole muuta kuin halpisauto, vaikka on laatuunsa nähden ylihintainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, sitä muoviakin kun on monenlaista. Nopeasti katsottuna samannäköinen kojelauta on lähempää katsoen yhdessä autossa kovaa kopisevaa muovia, johon esimerkiksi mikä tahansa terävä esine jättää heti jäljen, ja jossain toisessa taas pehmeää ja joustavaa joka näyttää ja tuntuu paljon miellyttävämmälle.

        Jotenkin tuntuu että erityisesti täyssähköautoissa auton hintaan nähden sisustuksen materiaalit ovat aika vaatimattomia. Ilmeisesti auton kustannuspaine on niin kova että jostain on tingittävä.

        Ei se autoa tee että laitetaan auton kojelautaa puujäljitelmää


    • Anonyymi

      Kysymys ei ole siitä onko ev6 huono auto. Ei varmasti ole. Täysin väärässä hintaluokassa vain laatuun nähden.

      Muovin määrä sisällä on melkoinen, mielenkiintoista onkin nähdä esim.3 vuotta käytettynä lapsiperheessä missä kunnossa on takapenkin muoviovet ja penkin taustat. Niitä ei ihan tosta vaan korjatakkaan kun raapima ja kengän jälkiä tulee.

      • Anonyymi

        Tällainen muovikippo voi olla aika mielenkiintoinen helistin pakkakeleillä.... kannattaa varmaan koeponnistaa, ettei tule yllätyksenä.


    • Anonyymi

      Mersun EQA ja EQB myös melko muovisia härpäkkeitä hintaansa nähden. Kia/hyundai kummatkin sekavia käyttää, kaikkea ei ole mietitty ihan loppuun asti. Saksalaisissa on silti laadukkuus esillä paremmin sekä volvossa jossa ei kyseistä ”ämpärimuovia” juuri esiinny.

      Meridian soittimet on muistaakseni jokaisessa autossa täyttä kuraa jos on kokenut kunnollisia laatusoittimia kuten B&W ja harman/kardon, näissäkin on autokohtaista eroa. Toki Meridian on hyvä jos on kuunnellut ennen kia rion soittimia…varmaan kaksi kaiutinta.

    • Anonyymi

      Aika vaikea kuvitella että noin kalliissa vehkeessä olisi väliä, mitä muovia sinne laitetaan.

      • Anonyymi

        Näköjään kuitenkin on. Jos auto maksaa noin paljon ja merkki on kia pitäisi sisustan olla pehmeää ja laadukasta materiaalia kauttaaltaan. Kaiken pitäisi olla vakiona jolla luodaan kilpailuetu muihin kunnon merkkeihin.

        Toisin sanoen kian tulisi olla sisältä mersua laadukkaampi jotta kurotaan kiinni valtavaa eroa statuksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään kuitenkin on. Jos auto maksaa noin paljon ja merkki on kia pitäisi sisustan olla pehmeää ja laadukasta materiaalia kauttaaltaan. Kaiken pitäisi olla vakiona jolla luodaan kilpailuetu muihin kunnon merkkeihin.

        Toisin sanoen kian tulisi olla sisältä mersua laadukkaampi jotta kurotaan kiinni valtavaa eroa statuksessa.

        Kia .ev6gt on paljon parempi kuin Saksan autot kokemusta on uskaltavat antaa pitkän takuun mersu,BMW.Audi ww. 2 vuotta takuu eivät luota tekelisiinsä


    • Anonyymi

      Ev6 piippareita eli näitä typeriä kaistavahteja ei saa pois päältä vakituisesti vaan aina kun sammutat auton joudut uudelleen menemään valikoihin ja kytkemään ne pois. Erittäin harmittava ”ominaisuus”. Eikä valikosta riitä vain yksi painallus vaan pitää painaa useamman kerran päästäksesi siihen josta tämän saa pois. Miksi tälläistä pitää tehdä?

      • Anonyymi

        Äänen voimakkuutta voi varmasti säätää pysyvästi.


      • Anonyymi

        Sama uusissa Hyundaissa, kertakaikkisen vittumaisia piipitysääniä koko ajan! Laitat virrat ja jo plimputtaa avoimesta turvavyöstä vaikkei ole vaihde päällä, painat vaihdenappulaa niin piippaa, painat rattinappuloita, ja piippaa. Pakitat ja kuuluu todella kovaa ding ding ding ding. kaistavahti neuroottinen ja piippaa ja aina kun sammuttaa auton niin tulee ens kerralla päälle, kiiltomusta muovi hirveä pölynkerääjä ja naarmuttuu. Bulkkilaatua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama uusissa Hyundaissa, kertakaikkisen vittumaisia piipitysääniä koko ajan! Laitat virrat ja jo plimputtaa avoimesta turvavyöstä vaikkei ole vaihde päällä, painat vaihdenappulaa niin piippaa, painat rattinappuloita, ja piippaa. Pakitat ja kuuluu todella kovaa ding ding ding ding. kaistavahti neuroottinen ja piippaa ja aina kun sammuttaa auton niin tulee ens kerralla päälle, kiiltomusta muovi hirveä pölynkerääjä ja naarmuttuu. Bulkkilaatua.

        Ota pois päältä tai vie takuuhuoltoon you kone beibi


    • Anonyymi

      Aikanaan dodge caliber oli juuri näitä autoja joissa sisusta oli kuin leluautossa. Mutta silloin hinta oli myös sen mukainen. Nyt hintaa on paljon ja laatu sitä samaa.

      Mercedeksen minkään mallin vertaaminen korealaisiin on täysin kohtuutonta ja täysin absurdia.

      • Anonyymi

        Totta. Mersu on paljon kalliimpi pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Mersu on paljon kalliimpi pitää.

        Voi olla. Mersun jälleenmyyntiarvo taas on täysin eri kuin kiassa. Mutta mersun ostajalla usein on asiat valmiiksi kunnossa muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla. Mersun jälleenmyyntiarvo taas on täysin eri kuin kiassa. Mutta mersun ostajalla usein on asiat valmiiksi kunnossa muutenkin.

        "Voi olla. Mersun jälleenmyyntiarvo taas on täysin eri kuin kiassa. Mutta mersun ostajalla usein on asiat valmiiksi kunnossa muutenkin."

        Jep. Suuret velat hallinnassa toistaiseksi, kunhan ei lopputiliä vaan tule....

        Ja ei, en aja KIA:lla, enkä Toyotalla, kuten varmasti luulit.


      • Anonyymi

        Sähkö mersu ei käy kauppa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Voi olla. Mersun jälleenmyyntiarvo taas on täysin eri kuin kiassa. Mutta mersun ostajalla usein on asiat valmiiksi kunnossa muutenkin."

        Jep. Suuret velat hallinnassa toistaiseksi, kunhan ei lopputiliä vaan tule....

        Ja ei, en aja KIA:lla, enkä Toyotalla, kuten varmasti luulit.

        2 vuotta vanha mersu 35000e hinta putosi 70000e maksoin putoaa hinta kaikista eniten mersu on menettänyt jo vuosia sitten arvostuksen mielikuvia vaan muut tekevät parempia autoja edullisemmin


    • Anonyymi

      Se näissä skoda/dacia/kia/hyundai jne autoissa se sisusta usein sitä kuttaperkkaa ja jenkemiä. Hajukin on erilainen kuin saksalaisissa. Jenkemin käyttö tosin on vähentymään päin tätä nykyä.

      • Anonyymi

        Keksi jo jotain uutta kivaa . Tuo on jo niin kulunut ja naurettava juttu.


    • Anonyymi

      Kovasti ammattilaisten testeissä tuota on kehuttu. Taitaa Toyotan rahatonta omistajaa vain harmittaa kun ei ole varaa kunnolliseen autoon.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerro toki, että millä ne ammattilaiset itse ajaa, Ei mielestäni kovin hääppöisillä vehkeillä kuitenkaan....öööööö!! 😆

        https://www.youtube.com/watch?v=8djru11EWeQ&ab_channel=Tuulilasi

        Miten tuo liittyy asiaan?
        Ammattilainen tekee riippumattomat testit, mittaukset jne... ei se oma kalusto asiaan vaikuta. Höpöpoika.


    • Anonyymi

      On se ihan samanlainen fiilis ku söis kertakäyttölautaselta. 😂😂

    • Anonyymi

      Se nyt vaan on tosiasia että kia on ihan hyvä perusauto.

      Mutta tämä ev6 on huumorimalli jos vertaa premium peleihin. Tehoa voi olla kuten siinä GT mallissa mutta se ei poista sitä tosiasiaa että sitä autoa ei kukaan katso että Wau…vaan sitä ei kukaan juuri katso. Kun se on kia. Mitäänsanomattomuuden ilmentymä ja halpis auto. Se ei herätä tunteita.

      Mercedes, bmw, audi ja volvo on aivan omissa svääreissään vaikka kia tekisi miten hyvän auton joka olisi laadukkaaalla sisustalla. Se on silti vaan kia..ei seksikäs..ei herätä kateutta…kaikki on aina jätetty puolitiehen…se on sitä mitä tekee ei premium merkit…

      • Anonyymi

        Kyllä. Köyhien ihmisten auto..KIA


      • Anonyymi

        Audit kaikki täysiä fiaskoksi eniten vikoja sitten mersu ja bemari


    • Anonyymi

      Tietääkseni jenkemi oli itäautoissa aikanaan suosittu sisustassa.

      Kiasta on tullut hurjan kallis auto tiettyjen mallien osalta, ja jälleenmyyntiarvo on mitä on…

    • Anonyymi

      Korean Trabant, juttelin tuossa erään korealaisen kanssa ja piti suomalaisia ihmeellisenä kun ostavat näihin olosuhteisiin Kia autoja

    • Anonyymi

      Sinä kommunisti kateellinen paras sähköauto millä ajanut .585 hv vääntö740. 260 huiput. 0- 100 3.5 sek auton ovien verhous nahkaa hinta 81500? E 7 vuoden takuu ja 8 vuotta akkutakuu eurooppalaiset autot 2 vuotta takuu revi siitä ja jos sun kädet heiluu autossa niin että ne osuu painikkeisiin niin ei auton vika autossa 16 kaiutinta meridian minulle riittävät vetokyvyn 1800 kg auto tulee avaimesta luoksesi jos et viitsi kävellä hah HSS😁

    • Anonyymi

      Kia EV 6 Gt elektronisesti säätyvä iskunvaimentimet auto erittäin tukeva kun nopeus 260 kmh

    • Anonyymi

      Gt line vähemmän varustelua vaikka siinäkin kaikki avustimet

    • Anonyymi

      Nyt ajettu Kia ev6 Gt 91000km 3 huoltoa ei mitään korjattavaa pelaa kuin ompelukone ja edulliset huollot 30000 km. 129e .en enään koskaan osta polttomoottori autoa ollut 16 diesel autoa ei voi mitään sähköautot vaan kehittyy JS akut kevyempiä ja ajomatkat pitenevät

    • Anonyymi

      Kaikissa sähköautojen sisustaa tehdään kevyestä materiaalista niin kuin nahka esim ei puuta tulee painoa. 80000e Kia Gt niin hyvää materiaalia eikä rämise ajaessa mikään tuulen suhina käy ovetkin menevät kuin kadsakaapin ovi kiinni. Kun laittaa autoon 80000e niin saa tottakai enemmän voimaa ja paremmat sisävarustelut kuin 40000e autoon .Kiinan poika tulee vielä valloittamaan sähköauto markkinoita hinnalla ja takuulla mutta ei ole vielä näyttöä Kiinan autoista miten ne kestävät Kia on tehnyt jo toistakymmentä vuotta sähköautoja ja hunday perässä sanovat että korealaisen on edellä eurooppalaisia sähköautoissa siintää kertoo pitkä auton takuu

    • Anonyymi

      Ja nykyään joka valmistaja yrittää tehdä kierrätys materiaaleista auton sisustuksia. Ekologista myy hyvin eko ihmisille eikä siinä mitään pahaa ole korealaisen on maailman parhaita laivanrakentajia niin osaa myös tehdä hyviä autoja. Siellä on insinööri taito maailman huippua ja palkat ei vielä katossa kumminkaan

    • Anonyymi

      Kia EV 6 Gt edestä aivan kopio. Porsche tayacan .Kia EV 6 on pari vuotta ollut markkinoilla hyvin kopioitu muuten Porsche tayacan hv600 Kia EV 6 Gt 585 mutta Kia kiihtyy aavistuksen nopeammin Porsche vähän painavampi

    • Anonyymi

      Kaikki sähköautot kun hinta alkaa olla 80000e niin sisältä aika hyvin sisustettu oli merkki mikä vaan on panoraama ikkunaa yms pitää aina katsoa auton hintalappua ja sitten arvioida materiaalit jos auto maksaa23000 tuhatta niin neljä kertaa kalliimpi auto on varmasti jo huippua

    • Anonyymi

      Kyllä tuo suto kahden vuoden takuu on aivan järjettömän lyhyt fordillakin on viisi vuotta ja maxda tuplasi takuunsa nyt 6 vuotta kyllä pitkällä takuulla on merkitystä monet eurooppalaiset ei luota omiin tekeleisiin mersu BMW Volvo Audi ww, Jaguar, sitten asiakas maksaa kaikki kahden vuoden jälkeen ja autokauppias kiittää syvään ja sanoo tervetuloa taas pitkä takuu niin pitää vaan noudattaa takuuehtoja ei se sen ihmeellisempää ole

    • Anonyymi

      Kia EV 6 Gt range 420 km. Oli pakkasta 24 astetta ajomatka340 km akussa 9 prosenttia mutta keväällä ajoin 400 km täydelllä akulla eli kova pakkanen syö virtaa kun lämmppäri vie istuimet haukkaa ja ratinlämmitys mutta ne kovat pakkaset etelässä hyvin lyhkäsiä jaksoja

    • Anonyymi

      Ja ylipäänsä sähköauton hinta koostuu mikä veto miten paljon hv voimia ja varustelua ei niinkään onko jossain muovia esim kojelaudassa

    • Anonyymi

      Sulla ei ollut vain varaa ostaa sitä siintää oli kysymys

    • Anonyymi

      Kia ev6 Gt ehdolla maailman parhaaksi autoksi ei sinne huonoilla näytöillä päästä

    • Anonyymi

      Kia EV6 "laadukas itäkippo" paloi tänäään tuusulan väylällä.

    • Anonyymi

      Joopa, tuli vaan mieleen: Uudella Ladalla pitää saada tulla rajan yli, yksi henkilö per auto. Saatais kohtuullisella maavaralla varustettuja autoja. Nyt täällä myytävien maavaraa ei edes ilmoiteta.
      Autoja, jotka eivät kinua korjaamolle joka vuosi huoltoväli-ilmoituksilla.
      On öljyt longlaifia ja kun ajetaan 3000 km per vuosi niin korjaamolle vaan huoltoon joka vuosi. P- kele, että autot ovat kelvottomia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe