Se vanha tunne

Anonyymi

Hei Rakkaus!

Muistatko vielä minut? Joskus silloin kerran tavattiin, yhden kanssa vain juteltiin ja toisen kanssa jopa suudeltiin. Olit aina niin ihana.

Taivas näytti erilaiselta seuraavana päivänä, kaikki värit loistivat kuin uutuuttaan.

Sitten menitkin jonkun muun luo, niinhän siinä aina lopulta käy. Jatkat matkaasi. Tai vähintään muumioidut sohvalle.

Varmaan kuitenkin muistat minutkin ja ehkä joskus palaat.

Jonain kauniina päivänä, kun en huomaakkaan:)

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi sua, yhäti yhtä epävarma omasta viehätysvoimastas.

      Sua tuskin unohtaa voisin,
      sait aukeemaan sydämen portin.
      Ehket siihen uskonut silloin,
      nyt mietit mua illoin.
      Kerron sulle salaisuuden tään,
      vielä kerran sinut mä nään.

      Kauniita unia...

      • Anonyymi

        Kiitos, tosi kiva runo🥰 Minä olen oma itseni, kaino metsäruusu..lol

        Kauniita unia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, tosi kiva runo🥰 Minä olen oma itseni, kaino metsäruusu..lol

        Kauniita unia!

        Aivan, se kedon kaunein ja valloittavin kukka. Vailla vertaansa kaikin puolin.
        Tiedäthän sen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, se kedon kaunein ja valloittavin kukka. Vailla vertaansa kaikin puolin.
        Tiedäthän sen?

        Kiitos, kuinka herttaista..

        Mutta ei ole yhtään minun tyyliä punnita kuinka ihana olen tai en ole. Jotain sen eteen toki voi tehdä, vaikka jonain hetkenä työntää uuden piikin varresta tai avata tuoreen vihreän lehden. Joskus koko pensas on täynnään suloisia vaaleanpunaisia
        ihanasti tuoksuvia kukkia ja silloin on metsäruusun juhlapäivä!

        Jotenkin niin, että liika itsetietoisuus ei kuulu minun elämään. Vaikka toki sen tiedän, että monet villiruusuista pitävätkin. Se ei ole huonoa itsetuntoa.

        Itse pidän hyvin paljon vaaleansinisistä lemmikeistä. Ikäänkuin metsäruusun miespuolisena vastineena;)) Ne leviävät kaikkialla ja maa peittyy hellästi vaaleansiniseen loistoon.

        https://www.abercrombie.com/shop/eu/p/5-pack-boxer-briefs-47913824?categoryId=84633&seq=10&faceout=prod1

        😏🤭


    • Anonyymi

      Muistaa sen lopun ikää. Se laulu on Joensuun Elli missä kerrotaan ensirakkaudesta. Niin kai sen on pakko vaan aina mennä.

    • Anonyymi

      Ne oli aikoja, niitä koskaan unohtaa voi en.
      Törmää kiehtovat persoonat yllättäen,
      aikaansaaden voimakkaan kiinnostuksen.
      Mietin täällä miten sait sen aikaan,
      etten mieti muita näin lainkaan.
      Tiedän vihdoin syynkin siihen,
      sinä haluatko kuulla sen.
      Olit kiehtovampi kuin kukaan sua ennen,
      kiitos, että annoit elämästäs mulle hetken.
      Nyt jos voisin, sut syliini ottaisin ja halaisin,
      voi kunpa ne ajat sais takaisin, hiljaa kuiskaisin.

      • Anonyymi

        Voii..🥰🤗

        Höpö höpö, sulla kulta loppu vain löpö!

        (kuten minullakin)

        Yhä vielä yhtä vapaa,
        Kuin joskus silloin,
        Minkä muistat aikojen takaa.

        Ajan kulku kait sit pysähtyi.

        Ja Herra torui:"Nyt pikku hetki levätkää, vaikka ette hymyssä suin!!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voii..🥰🤗

        Höpö höpö, sulla kulta loppu vain löpö!

        (kuten minullakin)

        Yhä vielä yhtä vapaa,
        Kuin joskus silloin,
        Minkä muistat aikojen takaa.

        Ajan kulku kait sit pysähtyi.

        Ja Herra torui:"Nyt pikku hetki levätkää, vaikka ette hymyssä suin!!"

        Äläpäs nyt, ihan tässä hämmentyy...
        Onneks se on tuo loppunut löpö tankattavissa muualta, ei vaadi korttia masiinaan et täydentyy tankki. Eipä sillä...

        Ehken oo löpöllä käyvä tankki,
        Mutten myöskään oo mikään pankki.
        Tavallinen ihminen oon yhä,
        Vaikken ehkä kovin pyhä.
        Sydän on silti lämmin ja suuri,
        Sen kai sulle näyttää halusin juuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpäs nyt, ihan tässä hämmentyy...
        Onneks se on tuo loppunut löpö tankattavissa muualta, ei vaadi korttia masiinaan et täydentyy tankki. Eipä sillä...

        Ehken oo löpöllä käyvä tankki,
        Mutten myöskään oo mikään pankki.
        Tavallinen ihminen oon yhä,
        Vaikken ehkä kovin pyhä.
        Sydän on silti lämmin ja suuri,
        Sen kai sulle näyttää halusin juuri.

        Senhän tiesin jo aikaa ennenkun kipinät alkoi sinkollemaan.

        Sellaiseen ihmiseen jolla on oikeasti lempeä ja välittävä sydän, kyllä kiinnittää huomiota. Tuskin itse huomasit, että huomasin😎🖤

        Joten minullapa on kaunis muisto, kuin filmikameralla kuvattuna sielussani sinusta/hänestä. Kaiken muistan, vartalon liikkeet, katseen, välittämisen, huolenpidon. Oman yllätymiseni sydämen kauneudesta💙

        Eipä kannata pitää kynttiläänsä vakkansa alla. Koskaan ei voi tietää kuka katselee.

        Minulla ei sitä ongelmaa tosin ole, sydämeni on iloinen, kylmä ja makea kuin jäätelötuutti joka annetaan sille joka on ollut tarpeeksi kiltisti tai vaan tulee kohti heiluttaen vitosen seteliä😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senhän tiesin jo aikaa ennenkun kipinät alkoi sinkollemaan.

        Sellaiseen ihmiseen jolla on oikeasti lempeä ja välittävä sydän, kyllä kiinnittää huomiota. Tuskin itse huomasit, että huomasin😎🖤

        Joten minullapa on kaunis muisto, kuin filmikameralla kuvattuna sielussani sinusta/hänestä. Kaiken muistan, vartalon liikkeet, katseen, välittämisen, huolenpidon. Oman yllätymiseni sydämen kauneudesta💙

        Eipä kannata pitää kynttiläänsä vakkansa alla. Koskaan ei voi tietää kuka katselee.

        Minulla ei sitä ongelmaa tosin ole, sydämeni on iloinen, kylmä ja makea kuin jäätelötuutti joka annetaan sille joka on ollut tarpeeksi kiltisti tai vaan tulee kohti heiluttaen vitosen seteliä😅

        Se on niin, että mikä on huomion arvoista, se huomataan. Sisimpään ei nää, mutta sen kuulee. Ehkei korvalla, mutta sillä jäätelönkylmällä sydämellä. Vaarana siinä tosin sattaa olla, jos pidempään kuulee ettei se jäätelön lämpötila pysy sen koossa pitämiseen vaaditussa lämmössä. Mutta pirtelöhän on melkein jopa parempi vaihtoehto...

        Iloisuus, positiivisuus, hymyilevyys, nauravaisuus, on hyviä ominaisuuksia. Tekee ihmisestä helposti lähestyttävän, jopa houkuttavan, viehättävänkin.

        Enkä edes ajatellut hetkeäkään kaivavani lompakosta vitosta, nautin jäätelöni aina tunteella.


    • Anonyymi

      Se on hyvä että on ollut useampi.

    • Anonyymi

      Kai kuitenkin patukkaa antoi?

      • Anonyymi

        Tietysti joku idiootti taas lehnnähti langoille.


    • Anonyymi

      Ai. Kuka sinut muistaa? Tuli vain tuttu tunne tästä niin siksi kysyn.

      • Anonyymi

        Ei ne vaan tajua. Ei sitten millään.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe