Biohiiltämö

Anonyymi

Saapa nähdä milloinka Känkkäälän hiiltämön torvesta alkaa höyry nousta, kovin on paljon kankaalla vielä paljon rojuja, vai pettääkö ammattitaito kasaajilla, kaivetaan ja täytetään monttuja siinä aika kuluu. Taitaa tulla kurssi ennen avauspäivää?

47

2604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mene tekemään ite kun kerran tiiät

      • Anonyymi

        Yleensä työläiset valitaan ammattitaidon perusteellä eikä semmoista jolla on paljon koneita, mutta käymättömiä diohiiltämön kasaukseen, istutaan ja ihmetellään. Yleensä rakentajaksi, tähän asti on valittu tietty yrittäjä joka osaa valita työhön valittavan porukan. Mutta Joulu näyttää tulevan ennen kuin savu tuprahtaa ja yritys on velkaantunut sen verran että käynnistäminen on kyseenalaista. Onko näitten vehkeitten tulevaisuus neljäs konkurssi, ja Nurmes on maksaja?


    • Anonyymi

      Onko piirustukset tupakkiaskin kannessa ja aski häveissä.

    • Anonyymi

      Savu tuprahtaa piipusta KJ lähtöjuhlan kunniaksi. Kiinasta delekaatio mallia katsomassa. Musiikista vastaa maailmankuulu paikkakunnan edustaja. Keräys laakeriseppeleeseen ja ehjiin housuihin lähtijälle. Joten juhlia tulossa.

    • Anonyymi

      Loppuiko yrittäjien ja kaupungin rahat heti, kun on niin hiljaista.

    • Anonyymi

      Riskitöntä yrittämistä, kun veronmaksajat ovat takuumiehinä. Ihme kun muut yrittäjät eivät ole hoksineet, että satuja kertomalla saa kaupungilta rahaa.

    • Anonyymi

      Kuulin huhua että.
      Jo sunnuntai-aamuna aletaan sitä biomiilua kuumentammaan.

      • Anonyymi

        Polttaako ne siellä kaupungin rahoja?


    • Anonyymi

      Laitteet viritelläänkin pontikan valmistukseen sopivaksi, sillä pieni viive lalmistumisessa.

      • Anonyymi

        Biotislaamo olisikin paljon biohiiltämöä parempi laitos.


    • Anonyymi

      Varmaa tietoa: miilun koekäyttö alkaa

    • Anonyymi

      huomenna.

    • Anonyymi

      Tai ensviikolla ja jos ei, niin sitten ensvuonna tai sitte joskus

      • Anonyymi

        niin pitihän ydinvoimalankin olla valmis 13 vuotta sitten...


    • Anonyymi

      Kallis laitos tyhjän panttina. Saatsin läksiäislahja Nurmekselle.

    • Anonyymi

      Porokylään pitää keksiä aina jotakin rakenneltavaa, vaikka varmaa niiden onnistumisesta ei ole, rahasta ei näytä olevan kiinni, nostetaan vaikka veroäyriä.

    • Anonyymi

      Nurmeksassa vahvastiu vastustetaan kaikkea kehitystä. Nurmes on cro-magnon tasolla. ja siellä pysyy!

      • Anonyymi

        Kaikkien lakkautettujen yritysten takana on vain keskusta & Kämätäinen?


    • Anonyymi

      Älyvapaata toimintaa pitääkin vastustaa. Oikeat yritykset karttavat Nurmesta

    • Anonyymi

      Ei taijja Rusakolla valmista tulla

    • Anonyymi

      homma on nyt tyhjäkäynnillä.talvella pysähtyy kokonaan.

      • Anonyymi

        Lähteekö pilotilla "tulille" ?


    • Anonyymi

      Lähtee ja kunnolla, kun paukauttaa kaikki männät yhtä aikaa alas, saattaa tulla viivettä.

    • Anonyymi

      Ei varmaa ikinä. Romulaani vaa leviää entisestään,kohta on kun Raatteentie. Samoja vanhoja hiilisäkkejä siirrellään tontin nurkasta toiseen.

    • Anonyymi

      Milloin piipusta tupsahtaa piispan savut?

    • Anonyymi

      kurssi tais tulla ennen savuja.

    • Anonyymi

      Urakoitsijan kun tietää ni mikää ei valmistu

    • Anonyymi

      vaan kova on sentään yritys.

    • Anonyymi

      Ketä rakentaa kyseistä laitosta?

    • Anonyymi

      viron pojat.

    • Anonyymi

      Joko savuaa?

    • Anonyymi

      piti savuta ajat sitten,nyt on teknillisiä viivästyksiä.

    • Anonyymi

      Poltettavaksi aiotut rahat loppu?

    • Anonyymi

      Pitäisi oikein käydä katsomassa, mitä siellä rahojen hautausmaalla Känkkäälässä oikein puuhastellaan.

    • Anonyymi

      Vinossa koko hökötys,tiedä kaatuuko metsään? Milloin alkaa savut nousta piipusta?

    • Anonyymi

      Ruostuu ennenkuin on käytössä

    • Anonyymi

      Demaritko sitä pystyttää?

    • Anonyymi

      kepu

    • Anonyymi

      Eiköhän Demarit ollu jo vuosia sitten tätä varattomaa firmaa vastaan. Nyt onnistui firman tänne tulo kun vaihtoivat nimeä konkurssin kautta.

    • Anonyymi

      Taitaa kaikki Saatsin aloittamat "hienot" hankkeet männä nurin. No onhan veronmaksajilla rahaa!

    • Anonyymi

      Hah, täysi farssi ja huijaus koko rotisko😂

      • Anonyymi

        Ettei nyt olisi elokuvasta, Kun Hunttalan Matti Suomen osti?


    • Anonyymi

      Kyllä miilua,poltetaan se tapahtuu Lautiaissaaressa

    • Anonyymi

      Muualla pestään rahaa, Känkkäälässä sitä poltetaan ja haudataan.

    • Anonyymi

      Jospa onkin rahanpesupaikka koko Känkkäälä. Mitään ei oo tapahtunu. Vietiin paljon rahaa Viroon, vai vietiikö. Eppäillä tuota soppii. 🤔

      • Anonyymi

        Vai menikö "neuvottelijan" omaan taskuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai menikö "neuvottelijan" omaan taskuun.

        Puuta on paljon mutta milloin ne muuttuu biohiileksi, näyttää että ei koskaan, halpatyövoima näyttelee känkkäälän työmaalla osaamistaan jarrutetaan että saadaan tunteja, se on pelin Henki?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      225
      1883
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      83
      1163
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      988
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      83
      974
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      837
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      753
    8. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      92
      669
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      119
      660
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      22
      637
    Aihe