Biohiiltämö

Anonyymi

Saapa nähdä milloinka Känkkäälän hiiltämön torvesta alkaa höyry nousta, kovin on paljon kankaalla vielä paljon rojuja, vai pettääkö ammattitaito kasaajilla, kaivetaan ja täytetään monttuja siinä aika kuluu. Taitaa tulla kurssi ennen avauspäivää?

47

2604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mene tekemään ite kun kerran tiiät

      • Anonyymi

        Yleensä työläiset valitaan ammattitaidon perusteellä eikä semmoista jolla on paljon koneita, mutta käymättömiä diohiiltämön kasaukseen, istutaan ja ihmetellään. Yleensä rakentajaksi, tähän asti on valittu tietty yrittäjä joka osaa valita työhön valittavan porukan. Mutta Joulu näyttää tulevan ennen kuin savu tuprahtaa ja yritys on velkaantunut sen verran että käynnistäminen on kyseenalaista. Onko näitten vehkeitten tulevaisuus neljäs konkurssi, ja Nurmes on maksaja?


    • Anonyymi

      Onko piirustukset tupakkiaskin kannessa ja aski häveissä.

    • Anonyymi

      Savu tuprahtaa piipusta KJ lähtöjuhlan kunniaksi. Kiinasta delekaatio mallia katsomassa. Musiikista vastaa maailmankuulu paikkakunnan edustaja. Keräys laakeriseppeleeseen ja ehjiin housuihin lähtijälle. Joten juhlia tulossa.

    • Anonyymi

      Loppuiko yrittäjien ja kaupungin rahat heti, kun on niin hiljaista.

    • Anonyymi

      Riskitöntä yrittämistä, kun veronmaksajat ovat takuumiehinä. Ihme kun muut yrittäjät eivät ole hoksineet, että satuja kertomalla saa kaupungilta rahaa.

    • Anonyymi

      Kuulin huhua että.
      Jo sunnuntai-aamuna aletaan sitä biomiilua kuumentammaan.

      • Anonyymi

        Polttaako ne siellä kaupungin rahoja?


    • Anonyymi

      Laitteet viritelläänkin pontikan valmistukseen sopivaksi, sillä pieni viive lalmistumisessa.

      • Anonyymi

        Biotislaamo olisikin paljon biohiiltämöä parempi laitos.


    • Anonyymi

      Varmaa tietoa: miilun koekäyttö alkaa

    • Anonyymi

      huomenna.

    • Anonyymi

      Tai ensviikolla ja jos ei, niin sitten ensvuonna tai sitte joskus

      • Anonyymi

        niin pitihän ydinvoimalankin olla valmis 13 vuotta sitten...


    • Anonyymi

      Kallis laitos tyhjän panttina. Saatsin läksiäislahja Nurmekselle.

    • Anonyymi

      Porokylään pitää keksiä aina jotakin rakenneltavaa, vaikka varmaa niiden onnistumisesta ei ole, rahasta ei näytä olevan kiinni, nostetaan vaikka veroäyriä.

    • Anonyymi

      Nurmeksassa vahvastiu vastustetaan kaikkea kehitystä. Nurmes on cro-magnon tasolla. ja siellä pysyy!

      • Anonyymi

        Kaikkien lakkautettujen yritysten takana on vain keskusta & Kämätäinen?


    • Anonyymi

      Älyvapaata toimintaa pitääkin vastustaa. Oikeat yritykset karttavat Nurmesta

    • Anonyymi

      Ei taijja Rusakolla valmista tulla

    • Anonyymi

      homma on nyt tyhjäkäynnillä.talvella pysähtyy kokonaan.

      • Anonyymi

        Lähteekö pilotilla "tulille" ?


    • Anonyymi

      Lähtee ja kunnolla, kun paukauttaa kaikki männät yhtä aikaa alas, saattaa tulla viivettä.

    • Anonyymi

      Ei varmaa ikinä. Romulaani vaa leviää entisestään,kohta on kun Raatteentie. Samoja vanhoja hiilisäkkejä siirrellään tontin nurkasta toiseen.

    • Anonyymi

      Milloin piipusta tupsahtaa piispan savut?

    • Anonyymi

      kurssi tais tulla ennen savuja.

    • Anonyymi

      Urakoitsijan kun tietää ni mikää ei valmistu

    • Anonyymi

      vaan kova on sentään yritys.

    • Anonyymi

      Ketä rakentaa kyseistä laitosta?

    • Anonyymi

      viron pojat.

    • Anonyymi

      Joko savuaa?

    • Anonyymi

      piti savuta ajat sitten,nyt on teknillisiä viivästyksiä.

    • Anonyymi

      Poltettavaksi aiotut rahat loppu?

    • Anonyymi

      Pitäisi oikein käydä katsomassa, mitä siellä rahojen hautausmaalla Känkkäälässä oikein puuhastellaan.

    • Anonyymi

      Vinossa koko hökötys,tiedä kaatuuko metsään? Milloin alkaa savut nousta piipusta?

    • Anonyymi

      Ruostuu ennenkuin on käytössä

    • Anonyymi

      Demaritko sitä pystyttää?

    • Anonyymi

      kepu

    • Anonyymi

      Eiköhän Demarit ollu jo vuosia sitten tätä varattomaa firmaa vastaan. Nyt onnistui firman tänne tulo kun vaihtoivat nimeä konkurssin kautta.

    • Anonyymi

      Taitaa kaikki Saatsin aloittamat "hienot" hankkeet männä nurin. No onhan veronmaksajilla rahaa!

    • Anonyymi

      Hah, täysi farssi ja huijaus koko rotisko😂

      • Anonyymi

        Ettei nyt olisi elokuvasta, Kun Hunttalan Matti Suomen osti?


    • Anonyymi

      Kyllä miilua,poltetaan se tapahtuu Lautiaissaaressa

    • Anonyymi

      Muualla pestään rahaa, Känkkäälässä sitä poltetaan ja haudataan.

    • Anonyymi

      Jospa onkin rahanpesupaikka koko Känkkäälä. Mitään ei oo tapahtunu. Vietiin paljon rahaa Viroon, vai vietiikö. Eppäillä tuota soppii. 🤔

      • Anonyymi

        Vai menikö "neuvottelijan" omaan taskuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai menikö "neuvottelijan" omaan taskuun.

        Puuta on paljon mutta milloin ne muuttuu biohiileksi, näyttää että ei koskaan, halpatyövoima näyttelee känkkäälän työmaalla osaamistaan jarrutetaan että saadaan tunteja, se on pelin Henki?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe