Millon kenkää johtajille

Anonyymi

Milloinkahan laitetaan vastuuseen näitä meidän johtajia

Kaupungin työnjohtajat viivytteli niin loistavasti pururadan kunnostuksen että nyt jää valtiontuet pois ja kaikki jää kaupunkilaisten maksettavaksi. Koko kesänä ei ole pystynyt kulkemaan pururadalla kun on maata ajettu ja jätetty niille sijoilleen.
Näistäkään asioista ei kerrota kuntalaisille vaan painetaan villasella ja rahat siirretään muualta näihin kunnostuksiin.

Näin käy kun päällystö venyttelee tarkoituksella työmaita tälle eräälle yrittäjälle kun nytkin katuhommat meni kokonaisurakkana muille.......

35

3595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Nyt sitte lautakunnan jäsenet ja muut ihmettelee kun piti olla valmista, mutta kun ei ole🤔
        Taitaa Kaupungilla olla sahanpurut hukassa tai aivan väärässä paikassa!


    • Anonyymi

      Oli vissiin kyse ouluntien pururadasta

      • Anonyymi

        Kesken se tuokikin kuitenki on..


      • Anonyymi

        Metsolan pururatahan tuo on vielä kiviröykkiöden peitossa.


    • Anonyymi

      Maksavatko työnjohtajat omasta pussista vai tekevät kö taas konkurssin niin säästyvät maksut. Pitäisi nyt laittaa nuo työnjohtajat/päälliköt kuriin kun eivät huolehdi mistään jotain rotia työhön.palkan kuitenkin nostavat ja sekään ei ole varmasti ihan pieni.

      • Anonyymi

        Eikö työ johtajilla ole myös esimies joka vastaa työnjohtajien tekemisistä tai niiden tekemättä jättämisestä? Onko kaupungilla pettänyt valvonta mitä tehdään, taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö työ johtajilla ole myös esimies joka vastaa työnjohtajien tekemisistä tai niiden tekemättä jättämisestä? Onko kaupungilla pettänyt valvonta mitä tehdään, taas.

        Mitä ovat työ johtajat?


    • Anonyymi

      Yllättäen oli infra yhtiön kone tuotu paikalle ja taas saadaan laskutella ylimääräisiä kuluja satoja jopa tuhansia euroja..... voisiko kaupunki julkaista todelliset kulut näistä teknisenpuolen toilailuista. Satoja tuhansia euroja menee budjetit yli kun nämä sankarit saa touhuta omiaan

      • Anonyymi

        Ei taida kestää päivän valoa, mitä on maksanu Pohjolankatu remontti, urheilukentän maatyöt ja moni muu infran työmaa ja uusimpana Metsolan pururata. Näyttää menevän aina se pari vuotta joka hommassa.
        Se on vaan outoa, ettei kukaan ole kaupungilla ihmetellyt eikä kyseenalaistanut mitään asiaa?


      • Anonyymi

        Se on jo puoliksi tehty kun kerran kone seisoo taas työmaalla käyttämättä!
        Eikö se sama kone sielä oo ollu jo vuoden päivät tasaamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on jo puoliksi tehty kun kerran kone seisoo taas työmaalla käyttämättä!
        Eikö se sama kone sielä oo ollu jo vuoden päivät tasaamassa.

        Maanantaina toivat illast koneen paikalle ja tänään keskiviikkona aloitti kasojen levityksen/pohjan tasoituksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maanantaina toivat illast koneen paikalle ja tänään keskiviikkona aloitti kasojen levityksen/pohjan tasoituksen.

        Kyllä on nopeaa toimintaa, samat oli hommat vuosi sitten. Mitenhän ne meinaa sitten saada sen purun siihen päälle, märkää ja pehmeää?
        Oisko maalaisjärjellä ajateltuna kannattanut kaivaa ees jonkulainen oja tai jopa salaojat ettei ois aivan velliä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on nopeaa toimintaa, samat oli hommat vuosi sitten. Mitenhän ne meinaa sitten saada sen purun siihen päälle, märkää ja pehmeää?
        Oisko maalaisjärjellä ajateltuna kannattanut kaivaa ees jonkulainen oja tai jopa salaojat ettei ois aivan velliä....

        Tammikuussa purut levittävät kun maa jäässä, eikai siihen muulloin voi syyssateiden aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tammikuussa purut levittävät kun maa jäässä, eikai siihen muulloin voi syyssateiden aikaan.

        Sehän hienosti suunniteltu, sillo se onnistuu!
        Olisivat vaan tehny sen vuosi sitte, niin ei mee kahta talvea pelleilyssä, saa siihen sitte latuja taas tehdä....


    • Anonyymi

      ookko nää j..... aivan varma mitä täälä kirjottelet?

      • Anonyymi

        Kuka j...? Minä en oo muusta varma ku että joku on sössiny ja jos tarkkoja ollaan eihän se kone ees liiku työmaalla. Kovin pitkiä kahviTUNTEJA ja päivätkin näyttää loppuvan puoli 4 aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka j...? Minä en oo muusta varma ku että joku on sössiny ja jos tarkkoja ollaan eihän se kone ees liiku työmaalla. Kovin pitkiä kahviTUNTEJA ja päivätkin näyttää loppuvan puoli 4 aikaan.

        Jaa että jouto mies. Kun on päivät aikaa kytätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa että jouto mies. Kun on päivät aikaa kytätä.

        Voihan jotku olla jopa kesälomalla, eläkkeellä tai muuten vapaalla? Meinaatko että sillo on joutomies taiat ite olla joutomies....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan jotku olla jopa kesälomalla, eläkkeellä tai muuten vapaalla? Meinaatko että sillo on joutomies taiat ite olla joutomies....

        Meinaan.


    • Anonyymi

      Oulaisissa paljon sellaisia urakoitsijoita joille sopisi hame päälle ja kuuluisivat Martta kerhoon. Voi voi.

      • Anonyymi

        Voi voi ja moi moi lähtöpassit sellaisille yrittäjille.!


    • Anonyymi

      Myöhästä se on nyt yskiä kun on jo p....a housuissa. Hommassa on kaksi syyllistä, urakoitsija ja kaupunki, turha siinä on alkaa muita syyttelee.

    • Anonyymi

      Paljonkohan tuo pururata hanke nyt maksaa loppujen lopuksi, jos sitä pari vuotta tehdään?
      Nyt ajetaan maata ja tasataan, sitte talvella aloitetaan purujen ajaminen ja tasaaminen.
      Tulee lyhyt hiihtokausi ens talvelle, vaan eikö ilmastokin lämpene niin nopeasti ettei täälä tuu enää luntakaan.

      • Anonyymi

        Ilmasto vouhotus on nyt viimeistään unohdettava, jos meinaa selvitä tulevista talvista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmasto vouhotus on nyt viimeistään unohdettava, jos meinaa selvitä tulevista talvista.

        Eikö siinä oo hyvätkin puolet ku ilmasto lämpenee, ei tarvi talvella palella saati aurata ollenkaan😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö siinä oo hyvätkin puolet ku ilmasto lämpenee, ei tarvi talvella palella saati aurata ollenkaan😉

        Kommentoit varmaan huumorimielellä, mutta tosiasiassahan tuo ilmastonmuutos on siitä haastava, ettei se näy vain tasainena pienenä lämpötilan nousuna, vaan useammin myös epävakaisina sääoloina merenpinnan nousun ym. ohella. Siksi sille on hyvä yrittää tehdä jotakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentoit varmaan huumorimielellä, mutta tosiasiassahan tuo ilmastonmuutos on siitä haastava, ettei se näy vain tasainena pienenä lämpötilan nousuna, vaan useammin myös epävakaisina sääoloina merenpinnan nousun ym. ohella. Siksi sille on hyvä yrittää tehdä jotakin.

        Miten nyt on sitte ollu ennätys kuivaa jos merivesien pinta nousee?
        Kaupungin pitää välittömästi lopettaa se pururadan kunnostus, eikö siitä tuu päästöjä?
        Ja vielä nuotiopaikka, kuollaan kaikki kun siihen joku tulen laittaa!? Eikö siihen ois voinu laittaa sähkö grillin ja latauspisteen sähköautolle niin ei tuu päästöjä.


    • Anonyymi

      Joko sinne kohta metsolan ladulle pääsee hiihtään vai saako tekijä suksia.... Ainaki sitä tehdään kuin Iisakin kirkkoa, eikä valmista tuu!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Normi trendi... tekninen lautakunta ei tiedä mistään mitää eikä päälliköt vastaa kysymyksiin jotka pitäisi tulla automaattisesti miettimättä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normi trendi... tekninen lautakunta ei tiedä mistään mitää eikä päälliköt vastaa kysymyksiin jotka pitäisi tulla automaattisesti miettimättä

        Niin tuntuu olevan pakka sekasin ja ennen kaikkea kukaan ei ota mistään vastuuta! Eikä taida tämä pururata olla ainut töppäys?


    • Anonyymi

      Ne on silakat pieniä joulukaloiksi.. isommat kalat pitäis saada kaa katiskaan eikä vain sakkoja !

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe