Tarvitsenko apua?

Anonyymi

Onko teidän mielestä aika hakea apua, kun olen ollut pitkään alakuloinen, en näe omaa tulevaisuutta, olen itsetuhoinen, olen kokoajan väsynyt ja ei ole motivaatiota? Äänet syyttävät minua päässäni ja käskee minut tappamaan itseni ja ne vakuuttavat minulle että kukaan ei jäisi kaipamaan. Joskus olen nähnyt hämähäkkejä juoksevan sängylläni, mutta en tiedä onko se harha. Yksi läheiseni on minusta kokoajan huolissaan ja yrittää käskeä minut nuorisopsykiatrialle. Auttakaa.

5

120

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

olisiko anemia?

• Anonyymi

Olisi varmaan ihan hyvä käydä jossain juttelemassa.
      Onhan se parempi, jos asia saadaan hoitoon riittävän ajoissa, ettei pääse pahemmaksi, ja sitten voi mennä monet vuodet elämästä huonommin.

Mitä aiemmin asioille alkaa tehdä jotain, se tulee helpommaksi.

• 9 vuotta :) V*tun vuotta ja ei ole mitään tapahtunut. Nyt parin vuoden aika vaan pahempaan eli parempaan suuntaan

• Anonyymi

Ehdottomasti. Aistiharhat viittaavat vähän skitsofreniaan. Psyykenlääkkeet auttavat.

Minulla itsellänikin on skitsofrenia ja olen ollut osastolla. Siellä oli ihan hyvää hoitoa ja mukavaa. Monipuolista apua saa siellä ja avohoidossa.

Lääkkeet ovat tehonneet oireisiini ja pystyn elämään normaalia elämää.

Tuo alakulo viittaa masennukseen. Itsellä on kanssa masennuslääkitys. Se auttaa pitämään mielen hilpeänä.

• No oma kokemus on että vaan viime tipassa. Nyt näitten kontaktien takia on ollut perseestä, mutta se on oma tapaus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      96
      2365
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      22
      1834
    3. Koulujen kesälomien siirto

Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut
      Maailman menoa
      127
      1613
    4. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      88
      1316
    5. Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta

Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Kaikki näyttää hyvältä vuoden
      Maailman menoa
      16
      1291
    6. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      127
      1179
    7. Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?

Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka
      Ikävä
      136
      926
    8. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      48
      908
    9. Yhä pyörit mielessä,

ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa
      Ikävä
      29
      837
    10. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      836
    Aihe