Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Aaaveen näin minä eilessä päivänä

Anonyymi

Näin eilessä päivänä aaveeen kun olin menossa vessaan kakille vessaaan kakille olin menossa. Niin oli aavveenn näin siellä, kun vessaan olin kakille menossa. Ja kun säikähdin aavetta niin kun se kakki tuli niin se oli hirmuinen ripulikakki. Ripulikakkia tuli hirmuisia määriä. Pönttö meni tukkoon ripulikakin määrästä ja ripulikakkia tulvi pöntön yli. Mutta ripulikakkia tuli silti vain. Kaahlasin hädissäni ripulikakissa asunnossani ja pelkäsin, että hukun ripulikakkiin. Mutta sitten ripulikaki tulo loppui. Ja yhtäkkiä kuulin kun ripulikakki sanoi, älkää peljätkö. Ja silloin ilahduin, kun tajusin, että ripulikakki osaa puhua niinkuin tavan kakkinin. Olin niin onnellinen, että puhkesin itkuun. Ripulikakki liimuttui myös ja alkoi laulamaan minulle kappaletta sininen ja valkoinen. Aloin itsekin laulamaan ripulikakin mukana ja hyppäsin uimaan ripulikakkiin. Tämä oli elämäni paras päivä.

11

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt vedä se höpöruoho myös vessanpöntöstä alas, alkaa olla tarinasi jo niin levottomia että se on kohta taas osastohoidon paikka...

      • Anonyymi

        Etkö sinä ilahdu ripulikakin laulusta. Sininen on taivas, siniset on kakkinsa sen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sinä ilahdu ripulikakin laulusta. Sininen on taivas, siniset on kakkinsa sen

        Ootpa syönyt paljon mustikkaa jos kakki on sininen...


    • Anonyymi

      Kuinka tällaista paskaa ei heti poisteta

      • Anonyymi

        Siksi koska kakki on tämän palstan tärkein puheenaihe.


      • Anonyymi

        Juuri niin. Sinun asiaton kommenttisi pitäisi poistaa heti. Häpeä, kun kirjoittelet tällaista.


    • Anonyymi

      Kun illalla juo pullon jeggua, niin aamulla kakki haisee ihan jegulle. Tiesittekö? Nyt tiedätte. Kakkitietoisuutta kannattaa kehittää. Kakissa on tulevaisuus.

    • Anonyymi

      Ripulikakkijat kuuluisivat alkoholistien hoitokotiin. Jos ei pysty kaikkimaan vessanpytyllä, ei sellainen pysty huolehtimaan itsestään.Ripulit valuu lattialle ja matoille , siinä tarvitaan kärsivällisyyttä myös naapureilta. Ja hajut ovat semmoiset, että kestää monta päivää ennen kuin hajut haihtuu.

      • Anonyymi

        Aaah! Miten ihanasti osasitkaan kuvata paratiisin.


    • Anonyymi

      Olen nähnyt myös valkean haamun menevän omilla avaimilla erääseen huoneeseen. Se tapahtui ennen vuotta 2005. En koskaan nähnyt aaveen tulevan takaisin. Se oli valkoinen väriltään, myös kasvoiltaan. Kerran näin myös haamun ajavan sedan mallisella autolla. Auto oli kerman värinen, ei ihan valkea. Sitten myöhemmin se oli tien pientareella Valtimolla tuulilasi oli ihan rikki. Lunta oli satanut päälle. Auto oli ollut siinä useamman viikon. Sitten joku oli vienyt sen pois. Tilalle on järjestetty joku toinen vaalea auto.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1437
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1409
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe