Kuka vielä tankkaa Taivalkosken putiinin teboililla!
Komunistit, sanon minä!
Taivalkosken Teboil poikottiin
20
1984
Vastaukset
- Anonyymi
Minä käyn tankkaamassa ja muitankin ostoksia sieltä. Mukava henkilökunta ja polttoainekin laadukasta. Ei minua kiinnosta mitä Venäjä tekee niin kauan kun se ei vaikuta minun elämääni.
- Anonyymi
Juuri noin iltasanomien mukaan hallitus antanut teboilille 150000tuhatta tuki rahaa joten minäkin siirryn tankkaamaan teboilille näin tuen putinia niinkuin marinin hallitus
- Anonyymi
Onko siellä korvessa ihan huoltoasema eihän poroja tarvi tankata
- Anonyymi
Käyn aina teboililla myös taivalkoskella.
- Anonyymi
Tankkaan mielummin vaikka ABC. Minähän en sotaa rahota!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Ukraina, tuo Euroopan korruptiotunein maa jossa järjestelmällisesti sorretaan näitä sateenkaari-ihmisiä ja nyt yhtäkkiä ihmiset ovat niin Ukrainaa rakastavia ja kuinka Ukraina puolustaa koko Euroopan demokratiaa. Lampaita on näköjään helppo johdatella ja viihdyttää.
- Anonyymi
Venäjällä sateenkaari ihmisen saa tappaa ilman rangastusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjällä sateenkaari ihmisen saa tappaa ilman rangastusta.
Niin pitäisi suomessaki jos ei hoitoon voi mennä
- Anonyymi
Kävin eilen Teboililla tankkaamassa ja oli piha täynnä autoja. Hyvä että jotkut ihmiset ajattelevat omilla aivoillaan eikä niinkuin media käskee.
- Anonyymi
Minä olen kommunisti
- Anonyymi
Täällä yritetään värittää Teppoilia paremmaksi.
SLAVA UKRAINI!- Anonyymi
Sinulla varmaan pieni Ukrainan lippu Instassa tai twitterissä, niinkuin kunnon kansalaisella kuuluu ollakin.
Kunnia Venäjälle kun uskaltaa vähän kurittaa. Kohta ollaan yhtä suurta Amerikkaa koko maapallo.
- Anonyymi
Teboililla tankkaajat pitäisi kyyditä rajan taakse ihannemaahan…tai…jos ei sinne asti niin sitten ”saunan taakse”!
Vielä niitä komukoita on prrrrrrkl!- Anonyymi
Eli ennen sotaa oli ok tankata venäläisomisteisessa yrityksessä mutta sodan alettua ei ole enää ok. Aika jännää.
- Anonyymi
Tulee tankattua just sieltä missä matkahuoltokin on kun paketteja hakee. Ja muutenkin tarvista polttimoille sekä öljyille niin eipä saa kuin teboililta tällä kylällä! Asiakaspalvelu iso plussa!
- Anonyymi
Totta hitossa tankkaan😊 viimeiseen hengenvetoon asti
- Anonyymi
Aloin tankkaamaan just tb.llä. ihan median takia.
- Anonyymi
Höpö höpö. Teboililla tankkaan ja ihan sen vuoksi, että Taivalkoskella säilyy sekin huoltoasema. Maaseudulla yritysten säilyminen on elinehto.
- Anonyymi
Kasvain sanoi aivokasvain ja kasvoivain
- Anonyymi
Materot ainakin tankkaa siellä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367639Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361893Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251870- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4769- 32764