Moi!oon 12v ja mul on aika paljon finnejä oon yrittäny saada niitä pois pesemällä kasvoja aamuin ja illoin sekä käyttämällä finni ainetta kahta erilaista,mut ne ei vaan lähde ja jos lähtee niin heti tulee lisää.sekä puristan finnejä vaikka en haluaiskaan ja tiedän,että se ei ole hyvä poksautella niitä mut en vaan osaa lopettaa sitä.pliis antakaa mulle vinkkejä
Miten saada finnit pois!!?!??
7
242
Vastaukset
- Anonyymi
KÄYTÄ LUMENEA se OIKEESTI auttaa mul oli sama tilanne ja nyt niin silee iho👍👍👍
- Anonyymi
Ensinnäkin Älä poksauttelemaan niit.
Käytä kostautus voidetta ja kasvovettä, varsinki jos meikkaat.
Ja kokeile epiduo nimistä finni voidetta saa paketeista en kyl oo varma saan ilman reseptia - Anonyymi
kannattaa käyttää ceraven ihon puhdistus voitetita ja niitä. ite oon 12 ja täytän koht 13 eikä enää yhtää finniä.
- Anonyymi
Osta giljotiini
- Anonyymi
vaihda vähän ruokavalioo muuksi kuin mäkkäreitten rasvaset rankalaiset ja suklaa...
- Anonyymi
Tässä vinkkejä :
1. Älä nypi naamaa.
2 pese kasvot hyvin.
3. Kokeile Beautyact by kicks kasvovettä.
4 normalista ostettua Uniskin acne serumia.
5 käytä kasvojen pesuainetta . - Anonyymi
Finnit johtuu kehon happamuudesta.Tästä on hyvä aloittaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604556Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352089Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621492Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481472- 1651468
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2581257Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961174- 2031112
- 801037
- 631011