Moi!oon 12v ja mul on aika paljon finnejä oon yrittäny saada niitä pois pesemällä kasvoja aamuin ja illoin sekä käyttämällä finni ainetta kahta erilaista,mut ne ei vaan lähde ja jos lähtee niin heti tulee lisää.sekä puristan finnejä vaikka en haluaiskaan ja tiedän,että se ei ole hyvä poksautella niitä mut en vaan osaa lopettaa sitä.pliis antakaa mulle vinkkejä
Miten saada finnit pois!!?!??
7
219
Vastaukset
- Anonyymi
KÄYTÄ LUMENEA se OIKEESTI auttaa mul oli sama tilanne ja nyt niin silee iho👍👍👍
- Anonyymi
Ensinnäkin Älä poksauttelemaan niit.
Käytä kostautus voidetta ja kasvovettä, varsinki jos meikkaat.
Ja kokeile epiduo nimistä finni voidetta saa paketeista en kyl oo varma saan ilman reseptia - Anonyymi
kannattaa käyttää ceraven ihon puhdistus voitetita ja niitä. ite oon 12 ja täytän koht 13 eikä enää yhtää finniä.
- Anonyymi
Osta giljotiini
- Anonyymi
vaihda vähän ruokavalioo muuksi kuin mäkkäreitten rasvaset rankalaiset ja suklaa...
- Anonyymi
Tässä vinkkejä :
1. Älä nypi naamaa.
2 pese kasvot hyvin.
3. Kokeile Beautyact by kicks kasvovettä.
4 normalista ostettua Uniskin acne serumia.
5 käytä kasvojen pesuainetta . - Anonyymi
Finnit johtuu kehon happamuudesta.Tästä on hyvä aloittaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841390Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 901115
- 81975
- 82971
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v68866Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841