Mies, olisitko valmis

Anonyymi

Olemaan se toinen mies?

68

969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kyllä jos muu ei ole mahollista.

      • Anonyymi

        siinäpä joustava mies eikä mikään hemmetin jäärä


    • Anonyymi

      Ensi toinen, sitten kolmas...joopa joo.

    • Anonyymi

      En kyllä tosiaan. Niin rikasta kaunista tai hauskaa ja ahkeraa ämmää ei ole .

    • Anonyymi

      En ole polyamorinen. Enkä halua draamaa.
      Muuten kyllä.

    • Anonyymi

      En halua jälkiliukkaille kiitos.

      • Anonyymi

        Entä jos sitä toista ei ole kosketettu vuosiin ja sen jälkeen lakkasi enää itsekin koskettamasta=
        Ihan hemmetin monta vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos sitä toista ei ole kosketettu vuosiin ja sen jälkeen lakkasi enää itsekin koskettamasta=
        Ihan hemmetin monta vuotta.

        olen sellainen mies, viimeisestä on yli 5vuotta, joten olen valmis


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos sitä toista ei ole kosketettu vuosiin ja sen jälkeen lakkasi enää itsekin koskettamasta=
        Ihan hemmetin monta vuotta.

        En kyllä silloin halua. Jos minä rupean ensimmäiseksi tai toiseksi mieheksi, pitää naisen olla niin hyvännäköinen, että mies haluaa koskettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos sitä toista ei ole kosketettu vuosiin ja sen jälkeen lakkasi enää itsekin koskettamasta=
        Ihan hemmetin monta vuotta.

        No silloinhan siinä on rakkausvajaus joka tarvitsee täyttämistä tai täyttymistä, ihan kuinka vaan.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        En kyllä silloin halua. Jos minä rupean ensimmäiseksi tai toiseksi mieheksi, pitää naisen olla niin hyvännäköinen, että mies haluaa koskettaa.

        Voi sitä ollakin hyvännäköinen. Aina ei puoliso ole välttämättä terve tai on olemassa aseksuaaleja miehiä . Joku jää liittoon silti, ei halua rikkoa lapsilta perhettä yms. Paljon erilaisia tilanteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No silloinhan siinä on rakkausvajaus joka tarvitsee täyttämistä tai täyttymistä, ihan kuinka vaan.

        No on. Tässä vaiheessa ei halua enää että riistetään ihmisoikeuksia ja alennu siihen että toinen päättää puolestasi että on elettävä tyhjyydessä. Se on niin raskasta etten jaksa tähän enempää pohtia. En ole kyllä aloittaja ja 12:56 olen. Hajalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen sellainen mies, viimeisestä on yli 5vuotta, joten olen valmis

        Kyllähän tässä vertaistukeakin olisi vailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tässä vertaistukeakin olisi vailla.

        ...ja hetken mietin halaustunnetta ja...nyt katkaistava pakolla ajatus. Tehokkaasti sen kaikkiin askareisiin hukutankin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi sitä ollakin hyvännäköinen. Aina ei puoliso ole välttämättä terve tai on olemassa aseksuaaleja miehiä . Joku jää liittoon silti, ei halua rikkoa lapsilta perhettä yms. Paljon erilaisia tilanteita.

        Jos puoliso ei ole terve, niin Suomi24:stä on turha kysyä neuvoja ja käyttää puolison koskemattomuutta tekosyynä pettää.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Jos puoliso ei ole terve, niin Suomi24:stä on turha kysyä neuvoja ja käyttää puolison koskemattomuutta tekosyynä pettää.

        Millaisia neuvoja olen kysynyt? Luuletko ettei näitä ole puolison kanssa jauhettu vuosikausia? Muutimme suhteen ehtoja ja tilaa .


    • Anonyymi

      En! En todellakaan!! En koskaan ikinä ole suostunut enkä suostuisi moiseen. En edes hetkellisesti! Sen asian suhteen olen ehdottoman vanhanaikainen enkä siitä tingi. Mulla on itsekunnioitus olemassa, ja tulee aina olemaan, loppuun saakka! Suhteissa lähden siitä, oli ne sitten kepeitä tai ei: naiset jakaa minut, en minä niitä! Ja piste.

      • Anonyymi

        Tarkennan vielä, että se toki käy jos haluat välillä peuhata vain tyttöjen kanssa, niin voin sillä välin keskittyä muualle. Kunhan muistat(te) välillä puuhailla meikäläisenkin kanssa.


      • Anonyymi

        Oma napa tärkein? Mutta muut miehet osaa paremmin tyydyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma napa tärkein? Mutta muut miehet osaa paremmin tyydyttää.

        Ei, en vain alennu kaikkiin kotkotuksiin mitä ehdotellaan. Joka suuntaan tuulen taivuttelemat väkkärät on sitä varten. En minä. Ei tarvitse muita kun osaa asiansa.


      • Anonyymi

        Nyt sitten!!! 🤬 Ei käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkennan vielä, että se toki käy jos haluat välillä peuhata vain tyttöjen kanssa, niin voin sillä välin keskittyä muualle. Kunhan muistat(te) välillä puuhailla meikäläisenkin kanssa.

        😂😂😂😂😂 aah hah haa


    • Anonyymi

      Ööö... Ei kyllä näin varattuna naisena tulisi mieleenkään mennä ehdottamaan tuollaista kenellekkään 😄 Ei sentään kaikki miehet ole mitään tunteettomia pelimiehiä.

      • Anonyymi

        Janne täällä huomenta. Onko tarvetta energisestä kaverista. Pohjanmaalta ole.


      • Anonyymi

        Olet vanhoillinen, myös tässä asiassa ollaan tasa-arvoisia. Itselläni on monta miestä, joka satamasta löytyy yksi. Ja kotoa yksi. Tätä tekevät miehet, niin miksei naisetkin. Ei se niin vaikeaa ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet vanhoillinen, myös tässä asiassa ollaan tasa-arvoisia. Itselläni on monta miestä, joka satamasta löytyy yksi. Ja kotoa yksi. Tätä tekevät miehet, niin miksei naisetkin. Ei se niin vaikeaa ole.

        Täällä sama.
        Pysyy virkeenä kun on useampi mies. Tartte yhtä samaa rohjaketta tuskailla. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä sama.
        Pysyy virkeenä kun on useampi mies. Tartte yhtä samaa rohjaketta tuskailla. :)

        Varmasti tyydyttävää elämää, kun kuitenkin ikävä-palstalle kirjoitatte. Voisin veikata, että teillä molemmilla on mielenterveysongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti tyydyttävää elämää, kun kuitenkin ikävä-palstalle kirjoitatte. Voisin veikata, että teillä molemmilla on mielenterveysongelmia.

        Ei kyllä ole. Välillä täällä käyn vanhasta muistista huvittamassa itseäni. En päivystä aamusta iltaan tai illasta aamuun, kuten jotkut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Janne täällä huomenta. Onko tarvetta energisestä kaverista. Pohjanmaalta ole.

        Juu, ei kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti tyydyttävää elämää, kun kuitenkin ikävä-palstalle kirjoitatte. Voisin veikata, että teillä molemmilla on mielenterveysongelmia.

        Minä luulen että sinun mielenterveys on järkkynyt jo aikapäiviä sitten kun kirjoittelet tuommoisia joistain palstan mielikuvitushahmoista eikö aikuisten pitäisi kyetä edes hieman erottamaan mikä netissä on totta ja mikä ei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä luulen että sinun mielenterveys on järkkynyt jo aikapäiviä sitten kun kirjoittelet tuommoisia joistain palstan mielikuvitushahmoista eikö aikuisten pitäisi kyetä edes hieman erottamaan mikä netissä on totta ja mikä ei?

        Mutta ehkä jos itse kokee saavansa jopa kaksi kärpästä yhdellä iskulla eli mustamaalattua kahta henkilöä, niin kokemus on varmasti ainakin itselle todellinen. Luulen kyllä, että kyseessä on yhden ja saman naisen jokapaikassa näkevän naisen orientaatio ja vahva uskomus kirjoittelijaduosta sitä kautta


    • Anonyymi

      Mitä vain haluat.

      • Anonyymi

        Saattais vaan kakkosesta tulla ykkönen.


      • Anonyymi

        Camoon nyt. Jos olisin varattu vaan en ole
        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattais vaan kakkosesta tulla ykkönen.

        Allekirjoitan tämän -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allekirjoitan tämän -ap

        Sulle kävi niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle kävi niin?

        En ikävöisi täällä, jos niin olisi käynyt - jäi tapahtumatta.


    • Anonyymi

      Eikö se ole tullut tässä vuosien aikana jo selväksi? Olet ollut pelkkää pettymystä sen illan jälkeen

      • Anonyymi

        Minkä illan? Koska?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä illan? Koska?

        Kun kaikki alkoi. Jos ei sytytä niin menee ohi.


      • Anonyymi

        Jäikö illalliskortti vastaanottamatta?


    • Anonyymi

      Ehkä? Ainakin sen aikaa, kun olen sinkku. Toki en nyt kenen tahansa kanssa sentään lähtisi tällaiseen, vaan pitäisi oikeasti pitää kyseisestä henkilöstä.

      • Anonyymi

        Sinä oot ykkönen

        Tietysti

        Eihän muu käy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä oot ykkönen

        Tietysti

        Eihän muu käy

        Kiitos hyvä anomuumi. Jospa joskus olisin niin tärkeä jollekin ihmiselle.


      • Anonyymi

        Eikö tälläistä henkilöä ole vielä kiikarissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tälläistä henkilöä ole vielä kiikarissa?

        Ei ole ainakaan minusta kiinnostunutta.


    • Anonyymi

      Ei ikinä!

      • Anonyymi

        I understand

        Yeah


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        I understand

        Yeah

        Tämä ketju on suljettu


    • Anonyymi

      Ihan huomiona, että Ap ehti nyt vasta linjoille. Ei minua haittaa vastaukset, pääasia että keskustelua syntyy. Jatkakaa🤗

      • Anonyymi

        Jännä tirkistellä, että millaisia vastauksia ha sitruunaisia mullisteluita mies tämä provokaatiosi poikii ja mistä syystä. Netin abstaktio on päättänyt olla moniavioinen- no mitä sitten kenen elämään ja asioihin se vaikuttaa?


    • Anonyymi

      Jos olet mulle toinen nainen. Symmetria ja tasavertaisuus on vaatimukseni.

      • Anonyymi

        Tämä järjestely sopii. Varaudu kuitenkin eroamaan. Sillä olen aika retkussa siihen mieheen joka tietääkseni on sinkku..vielä..


    • Anonyymi

      Sitä on taas temppareita katsottu päättymättömältä kasetilta? Vai olisiko päättämättömältä parempi termi?

    • Anonyymi

      En ole homo.

      • Anonyymi

        Niin joku sentään ymmärtää aloittajan olevan tämä maankuulu gallupmies👌


    • Anonyymi

      En halua olla tässä elämässä enää kukaan

      • Anonyymi

        Khyylläpä olet ainnakin minun naisen silmissä💕


    • En ole kenellekään ollut ensimmäinen, en myöskään viimeinen. Joten väliäkös sillä on.

    • Anonyymi

      Kukaan mies ei suostu olemaan toinen mies. Ne jotka suostuvat eivät ole miehiä vaan miehenkuvatuksia.

    • Anonyymi

      Miksi joku kysyy tällasta?

      • Anonyymi

        Joskus elämä on monimutkaista😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus elämä on monimutkaista😔

        Ihmettelen, miksi et tuohon aikaan aloittanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen, miksi et tuohon aikaan aloittanut.

        Mitä aloittanut?


    • Anonyymi

      Katso miestä niin tiedät.

    • Anonyymi

      On miehiä ja renttuja.

    • Anonyymi

      Kysy sama kysymys mieheltä irl.

    • Anonyymi

      En se toinenkaan

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1688
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1315
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1212
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1137
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      922
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      875
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      94
      837
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      829
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      768
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      702
    Aihe