Ukonilma Pattijoki

Anonyymi

Eilisiltainen ukonilma oli kyllä häijyimmästä päästä salamaa siellä salamaa täällä sekä jatkuvaa rytinää tuntuu kuin rintama olisi saartanut Pattijoen kauttaaltaan.Koeta siinä pysyä skarppina kotosalla kun ulkona rymisteli kuin tykistökeskityksessä ja sade vastasi monsuunia ajoittain tuli sormenpään kokoisia rakeita.Tuleva iltapäivä hirvittää täytyy myöntää kun vähintäänkin samanlainen ukkosmyräkkä on tulossa noin lievästi ilmaistuna toisin sanoen tulevan rintaman lataus on yhtä raju,eli kun salamoi niin välkettä näkyy joka ilmansuunnassa minuutin välein ukonilman ajallista kestoa en osaa arvioida.Saa nähdä minkälainen sähködynamo niihin pilviin kehittyy ennen kriittistä hetkeä jos minä jottain pelekään niin tuota iltapäivää sekä iltaa kun ukonilma riehuu täysillä kierroksilla pahimmillaan.ps.kollektiivisesti peläten.

4

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ukonilma jäi Raahessa merenpäälle jumiin. Ollinsaaressa kaatui puu kerrostalon päälle, mutta onneksi se ei ollut kovin iso puu. Parvekelasit ei mennyt rikki, punaisten talojen kattoa vasten jäi roikkumaan. Palokunta ajelivana ohi, ei pidä tärkeänä. Ehkä jollekkin asukkaalle haluttiin jättää hetkeksi luontomaisema.

• Anonyymi

Onneksi luonto pitää puolensa eikä sille viisaskaan mahda mitään.hyvä myrsky oli tosin pikku sellainen.lisää vaan tuommoista.

• Anonyymi

Tänään Raahessa saattaa olla paha ukkonen, joka kestää tuntikausia.. Hyvähän se olisi tottua, että sähköt on poikki, niin ehtisi ihmiset valmistautua tulevaan talveen, joka saattaa olla yhtä kurjuutta.. Kaupat ne sulkee samantien Raahessa, kun sähköt menee, sillä meidätkin on ohjattu Citymarketista ulos jo 2 vai peräti 3 kertaa tälle kesää..

• Anonyymi

Rukoile niin herra armahtaa sinutkin pahimmalta ilmalta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      89
      1839
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      277
      1703
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      292
      1470
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      1379
    5. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      957
    6. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      957
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      70
      937
    8. 66
      914
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      901
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      52
      888
    Aihe