Kerrotko mies mikä minussa on vikana?

Anonyymi

Kun, et kerran lähesty?

307

3875

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vika on minussa. Yritän kun keksin miten sen tekisin.

      • Anonyymi

        Ehkä juttelulla voisi aloittaa? Ei kai siihen muuta tarvita ensi alkuun?


      • Anonyymi

        Ei ole sinussa vika. Voisin sen tehdä itsekin, mutta olen yhtä avuton kuin sinä.
        Sivusta


      • Anonyymi

        Onko jotain ideoita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko jotain ideoita?

        En ole vielä keksinyt mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole vielä keksinyt mitään.

        Näettekö usein?


    • Anonyymi

      Sulla on jo perhe.

      • Anonyymi

        Ei voi olla todellinen syy. Kyllä silti muut ovat lähestynyt.


      • Anonyymi

        Tämä on juuri näin, älkää sotkeutuko perheellisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi olla todellinen syy. Kyllä silti muut ovat lähestynyt.

        No minä olen sitten poikkeus.. ja olisinhan minä edes yrittänyt jos oikeasti olisin vain sut tahtonut. Et vain ole millään tavalla sopiva minulle, se on tullut monta kertaa vahvistettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä olen sitten poikkeus.. ja olisinhan minä edes yrittänyt jos oikeasti olisin vain sut tahtonut. Et vain ole millään tavalla sopiva minulle, se on tullut monta kertaa vahvistettua.

        Tulihan se todellinen syy sieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulihan se todellinen syy sieltä.

        Hyvä! Nyt jätä minut rauhaan. Kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä olen sitten poikkeus.. ja olisinhan minä edes yrittänyt jos oikeasti olisin vain sut tahtonut. Et vain ole millään tavalla sopiva minulle, se on tullut monta kertaa vahvistettua.

        Silti ikävöit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä! Nyt jätä minut rauhaan. Kiitos!

        En ole miestä kyllä häiriköinyt millään tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti ikävöit?

        Siihen asti kun vastaan tulee parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole miestä kyllä häiriköinyt millään tavalla.

        Etkö edes palstalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti ikävöit?

        Niin ketähän se täällä ikävöi?? Miksi muuten olisi ikävä-palstalla....hmmm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ketähän se täällä ikävöi?? Miksi muuten olisi ikävä-palstalla....hmmm

        Sitä ei voi kukaan muu tietääkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulihan se todellinen syy sieltä.

        Älä nyt tuohon mene. Jos mies ei sinua kaipaa niin ei se ole täällä vastaamassa sinulle heti. Vähän järkeä tännekin. Tuo on mieluummin se kenelle olet varattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt tuohon mene. Jos mies ei sinua kaipaa niin ei se ole täällä vastaamassa sinulle heti. Vähän järkeä tännekin. Tuo on mieluummin se kenelle olet varattu.

        Miestä ei ole varattu kenellekkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö edes palstalla?

        En. En edes palstalla. Miten voi edes häiriköidä palstalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt tuohon mene. Jos mies ei sinua kaipaa niin ei se ole täällä vastaamassa sinulle heti. Vähän järkeä tännekin. Tuo on mieluummin se kenelle olet varattu.

        En mene tuohon, koska me ei edes tunneta, joten mistä ihmeestä olisi muka selvinnyt monta kertaa, että emme sopisi yhteen? ☺️ Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mene tuohon, koska me ei edes tunneta, joten mistä ihmeestä olisi muka selvinnyt monta kertaa, että emme sopisi yhteen? ☺️ Ap

        Kusetat vaan itseäsi kuten aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kusetat vaan itseäsi kuten aina.

        Öö? Miten kusetan 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö? Miten kusetan 😂

        Hedelmistään puu tunnetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen asti kun vastaan tulee parempi.

        Voi voi... Menetetty tapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miestä ei ole varattu kenellekkään.

        Tarkoitin, että tuo mies on mieluummin se kenelle sinä nainen olet varattu kuin joku ketä kaipaat. Yksinkertaista porukkaa on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi... Menetetty tapaus.

        No voihan itku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö edes palstalla?

        Voi lolleroinen teitä mielikuvitusmatkaajia tai mitä lie elämyshakuisia seikkailijoita tivaamassa trolleilta hönttejä tarkentavia kyssäreitä. Ilmeisesti irl juttuja/juoruja kompensoimaan puutteellista sisältöä omassa elämässä ym yhtä onttoa. Toisekseen käsite” häiriköidä palstalla” on sikäli hieman absurdi, että tuskin kukaan käy täällä ahdistumassa, että voi ei taas juuri minulle viestiä pukkaa😂 Koittakaa nyt ymmärtää, että vaikka itse olisitte kuinka varmoja joistain väitteistänne, niin totuusarvo ”saattaa” olla nolla😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hedelmistään puu tunnetaan.

        Mitä helvettiä oikeesti? 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En. En edes palstalla. Miten voi edes häiriköidä palstalla?

        Sä kysyit miespuolinen trollaaja kerrankin aiheellisen kysymyksen…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kusetat vaan itseäsi kuten aina.

        Sinä se itsesi huijaaja taidat olla. Koet vuodesta toiseen vastaavasi jollekin omasta päästäsi kehittelemällesi arkkiviholliselle ja murskaavasi hänen itsetuntoaan ja vaikuttavan ”hänen” ihmissuhteisiinsa anonyymipalstalla🥱 Sinänsä kiinnostavaa sivustaseurattavaa kun tuo mies kenelle länkytät vie sinua kuin litran mittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hedelmistään puu tunnetaan.

        Ei nämä sinun aforismit oikein sovi kontekstiin sen paremmin kuin sinun tieteellisteoreettiset selittelyt tälle suurenmoiselle nettimissiollesi ja urputuksen kohde on yhtä päin mäntyä kuin se oli eilenkin. Pitäisiköhän sinun yksisarvinen laittaa ihan oikeaa postia oikeaan osoitteeseen tms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi... Menetetty tapaus.

        Ketä sinä oikein kuvittelet analysoivasi tässä Na vuoropuhelussa joka koostuu lähinnä trollin (ja se on muuten mies, sori) kommenteista itselleen? Pari vajaata aina eksyy näihin pätemään ja selvittämään sekä tietysti minä niille nauramaan, mutta se sananvapaus katsos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voihan itku.

        Menikö kultaseni tunteisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä sinä oikein kuvittelet analysoivasi tässä Na vuoropuhelussa joka koostuu lähinnä trollin (ja se on muuten mies, sori) kommenteista itselleen? Pari vajaata aina eksyy näihin pätemään ja selvittämään sekä tietysti minä niille nauramaan, mutta se sananvapaus katsos

        Hän on menetetty tapaus naisten markkinoilla. Hänellä on ikävä, mutta vain niin pitkään kun parempaa tulee tilalle. Eli uudella naisella ei ole oikeasti mitään saumaa. Tuolla ensin meuhkaa, että perhe on este, sitten se este olikin joku muu. Sitten kuitenkin ikävöi. Todella ristiriitaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä olen sitten poikkeus.. ja olisinhan minä edes yrittänyt jos oikeasti olisin vain sut tahtonut. Et vain ole millään tavalla sopiva minulle, se on tullut monta kertaa vahvistettua.

        No minkä takia märehdit asiaa edelleen. Jatka elämääsi,ei luulis olevan vaikeaa?
        Sivusta tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt tuohon mene. Jos mies ei sinua kaipaa niin ei se ole täällä vastaamassa sinulle heti. Vähän järkeä tännekin. Tuo on mieluummin se kenelle olet varattu.

        Juurikin näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä olen sitten poikkeus.. ja olisinhan minä edes yrittänyt jos oikeasti olisin vain sut tahtonut. Et vain ole millään tavalla sopiva minulle, se on tullut monta kertaa vahvistettua.

        Kyllä nämä tiedän ja on tullut selväksi, mut miksi pakko täällä mainostaa sitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi olla todellinen syy. Kyllä silti muut ovat lähestynyt.

        Mikä muissa vika kun eivät kelvanneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä muissa vika kun eivät kelvanneet?

        No onhan niitä kaikenlaisia syitä, mutta varmaan se, ettei ole sitä kemiaa mitä tiedän olevan olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi olla todellinen syy. Kyllä silti muut ovat lähestynyt.

        No ota joku niistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ota joku niistä

        Ei kiitos. Haluan vain sen miehen, jos on mahdollista. Tai ainakin tutustua aluksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi olla todellinen syy. Kyllä silti muut ovat lähestynyt.

        ”Muut ovat lähestyneet” on otosvääristymään perustuva harha. KAIKKI muut eivät ole lähestyneet. Vain jotkut. KAIKKI kiinnostuneet eivät ole lähestyneet, vain jotkut.

        Kas kun miehetkään eivät ole toistensa kopioita. Joku pieni osajoukko lähestyy kaikkia kiinnostavia naisia täysin piittaamatta siitä ovatko nämä varattuja vai ei. Suurempi joukko ei lähesty. Osalla tämä johtuu nimenomaan periaatteellisesta kunnioituksesta toisen parisuhdetta kohtaan. Osalla taas omasta epävarmuudesta, eli eivät pidä itseään riittävän houkuttelevina saadakseen suhteessa olevan kiinnostumaan enemmän kuin puolisostaan.

        Lisäksi jotkut eivät lähesty edes vapaana olevaa, vaikka kiinnostaisi, kun ei ole uskallusta muuten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiitos. Haluan vain sen miehen, jos on mahdollista. Tai ainakin tutustua aluksi.

        Se on minulle varattu!


      • Anonyymi

        Molemmilla on perheet. Se on se todellinen syy miksi mitään ei tapahdu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä! Nyt jätä minut rauhaan. Kiitos!

        Kuka olisi sinulle tuntemattoman henkilön jätettävä rauhaan


    • Anonyymi

      Joo sulla tulee aikaa sitä keksiä loppu elämä

      • Anonyymi

        Älä pidätä hengitystä kuvitellen tuttusi tänne kommunikoimaan ja kyselemään sulta vastauksia lähestymättömyyteesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä pidätä hengitystä kuvitellen tuttusi tänne kommunikoimaan ja kyselemään sulta vastauksia lähestymättömyyteesi

        Äläkä sinä pidätä hengitystä kuvitellen että joku ketä vainoat olisi tämän aloituksen tehnyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläkä sinä pidätä hengitystä kuvitellen että joku ketä vainoat olisi tämän aloituksen tehnyt

        Aloittajaa ei sitten oikeasti ketään vainoa tai aloittaja ei vainoa ketään.


      • Anonyymi

        Opettele kirjoittamaan. Lauseesi on järjetön. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajaa ei sitten oikeasti ketään vainoa tai aloittaja ei vainoa ketään.

        Se on hyvä. Yritämme saada edes jonkun aloituksen pysymään aiheessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hyvä. Yritämme saada edes jonkun aloituksen pysymään aiheessa.

        Joo taitaa olla mahdoton tehtävä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo taitaa olla mahdoton tehtävä 😂

        Siltä vaikuttaa. Mutta eiköhän tästäkin mahdottomuudesta selvitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä pidätä hengitystä kuvitellen tuttusi tänne kommunikoimaan ja kyselemään sulta vastauksia lähestymättömyyteesi

        Olen täysin samaa mieltä tästä. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläkä sinä pidätä hengitystä kuvitellen että joku ketä vainoat olisi tämän aloituksen tehnyt

        Nyt menee kyllä jo popcornkipon lataamista puoltavaksi tämä kommentti, sillä ei taida olla edes provokirjoitus, vaan jonkun mt-potilaan aito käsitys asioiden tolasta ja suomi24n kirjoitusten välisestä suhteesta. Onhan tätä kaakatusta tältä saanut tovin jo lukea. Uskooko näihin juttuihin joku IRL? Nyt oli defensiivinen ja irrationaalinen mihinkään liittymätön vastaus jollekin mun mielestä erittäin aiheelliseen kommenttiin. Sivusta. Niin taisi olla tuokin sivusta joka viritteli jostain titityykukkuusingdongvisiostaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele kirjoittamaan. Lauseesi on järjetön. Sivusta

        Eihän se ap mies lähesty omaa avopulisoakaan, ku pimeessä, itse täällä kertonut! 🌈👽.


    • Anonyymi

      Miehet pelkää..varsinkin vähän voimakkaampia naisia, kui he itse ovat.

      • Anonyymi

        koska pelkäävät,että eivät pysty enää kontrolloimaan naista...oisko tuo se juttu? tyhmää kyllä,pitäs antaa aikaa tutustua naiseen,eikä tehdä heti omia päätelmiä joiden varassa sitten elää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koska pelkäävät,että eivät pysty enää kontrolloimaan naista...oisko tuo se juttu? tyhmää kyllä,pitäs antaa aikaa tutustua naiseen,eikä tehdä heti omia päätelmiä joiden varassa sitten elää

        Miehet ei kestä sitä, että nainen pärjää heille, tämä on nähty jo niin monen miehen kohdalla. Mies haluaa aina olla parempi, kuin nainen. Mun exäkin rimpuilee, mutta ikinä oo pärjännyt mulle, mutta kyllä hän perääntyy joka kerta, kun huomaa ettei pärjää ja on niin kiltti sitten.


      • Anonyymi

        Mitä esimerkiksi voi pelätä? En ymmärrä. Pakkejako? Ei kai sitä heti tarvitse rakkautta tunnustaa, voi ihan keskustella? Mitä pelättävää keskustelussa on?


      • Anonyymi

        en kyllä haluaisi itsenäisenä naisena vuosia eläneenä mitään hissukkaa,ihan vaan tasaveroisen miehen,mutta ei ole vielä kävellyt vastaan...en tosiaan halua olla suhteessa pomottaja ja määrääjä vaan haluan,että olemme tasavertaisia ja sovimme asioista yhdessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en kyllä haluaisi itsenäisenä naisena vuosia eläneenä mitään hissukkaa,ihan vaan tasaveroisen miehen,mutta ei ole vielä kävellyt vastaan...en tosiaan halua olla suhteessa pomottaja ja määrääjä vaan haluan,että olemme tasavertaisia ja sovimme asioista yhdessä

        Toiveunta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en kyllä haluaisi itsenäisenä naisena vuosia eläneenä mitään hissukkaa,ihan vaan tasaveroisen miehen,mutta ei ole vielä kävellyt vastaan...en tosiaan halua olla suhteessa pomottaja ja määrääjä vaan haluan,että olemme tasavertaisia ja sovimme asioista yhdessä

        lisään vielä...miehen pitää olla hauska ja sytyttää :) ja fiksu,empaattinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä esimerkiksi voi pelätä? En ymmärrä. Pakkejako? Ei kai sitä heti tarvitse rakkautta tunnustaa, voi ihan keskustella? Mitä pelättävää keskustelussa on?

        Ei kaikki miehet pelkää, mua haastaa juuri sellaiset miehet, jotka uskaltaa, tarvin juuri vähän vastusta. Oon aina, kun päähän lyöty, kun näen et tämä mies haastaa, nii kui eräs heittelijä. Ihmiset katsoo ihmeissään, kun molemmat nakkelee toisille mitä sattuu, vaikka edes tunneta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koska pelkäävät,että eivät pysty enää kontrolloimaan naista...oisko tuo se juttu? tyhmää kyllä,pitäs antaa aikaa tutustua naiseen,eikä tehdä heti omia päätelmiä joiden varassa sitten elää

        Ei se kyllä noin voi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki miehet pelkää, mua haastaa juuri sellaiset miehet, jotka uskaltaa, tarvin juuri vähän vastusta. Oon aina, kun päähän lyöty, kun näen et tämä mies haastaa, nii kui eräs heittelijä. Ihmiset katsoo ihmeissään, kun molemmat nakkelee toisille mitä sattuu, vaikka edes tunneta.

        oon samanlainen,tarviin vähän vastusta...liian kiltti,joka asiaan kyllä sanova ei kiinnosta :)


      • Anonyymi

        Älä yleistä, tuollainen on feministien omia fantasioita, että miehet pelkää heitä, kun miesseuraa ei löydy.
        Mikään ei ole vastemielisempää, kuin nainen, jolla ei ole tahdonvoimaa, omia mielipiteitä, joka on ALOITEKYVYTÖN ja menee lauman mukana joka asiassa.

        Siksi en lähesty naista, koska nyt on sinun vuorosi. Näytä että sinulla on kyky toimia ja ettet pelkää itsenäisiä, vapaita miehiä liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä yleistä, tuollainen on feministien omia fantasioita, että miehet pelkää heitä, kun miesseuraa ei löydy.
        Mikään ei ole vastemielisempää, kuin nainen, jolla ei ole tahdonvoimaa, omia mielipiteitä, joka on ALOITEKYVYTÖN ja menee lauman mukana joka asiassa.

        Siksi en lähesty naista, koska nyt on sinun vuorosi. Näytä että sinulla on kyky toimia ja ettet pelkää itsenäisiä, vapaita miehiä liikaa.

        Ei ole kyse tuosta.
        On vain annettu ymmärtää ettei kiinnosta, siksi en enää yritä lähestyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet ei kestä sitä, että nainen pärjää heille, tämä on nähty jo niin monen miehen kohdalla. Mies haluaa aina olla parempi, kuin nainen. Mun exäkin rimpuilee, mutta ikinä oo pärjännyt mulle, mutta kyllä hän perääntyy joka kerta, kun huomaa ettei pärjää ja on niin kiltti sitten.

        Nyt kyllä trollimies olet jälleen asian yitimessä tuohon naisen rooliin eläytessäsi, ainakin tavallaan. On nähty monen miehen kohdalla mitä ja miten ämmämäistä käytöstä se pahimmillaan tarkoittaa ja mistään romantiikasta tms en nyt puhu ollenkaan. Tietäjät tietää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä yleistä, tuollainen on feministien omia fantasioita, että miehet pelkää heitä, kun miesseuraa ei löydy.
        Mikään ei ole vastemielisempää, kuin nainen, jolla ei ole tahdonvoimaa, omia mielipiteitä, joka on ALOITEKYVYTÖN ja menee lauman mukana joka asiassa.

        Siksi en lähesty naista, koska nyt on sinun vuorosi. Näytä että sinulla on kyky toimia ja ettet pelkää itsenäisiä, vapaita miehiä liikaa.

        Tällaisia vastauksia, kun lukee niin ehkä ihan hyvä vaan, ettei mitään lähestymistä tapahtunut. Olisko sun kanssa suhdekin yhtä valtataistelua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällaisia vastauksia, kun lukee niin ehkä ihan hyvä vaan, ettei mitään lähestymistä tapahtunut. Olisko sun kanssa suhdekin yhtä valtataistelua?

        Sen lisäksi, että ole aloitekyvytön nyhverö, taidat olla myös tyhmä. Suhteita ei kannata arvuutella, en lähtisi edes treffeille tuollaisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen lisäksi, että ole aloitekyvytön nyhverö, taidat olla myös tyhmä. Suhteita ei kannata arvuutella, en lähtisi edes treffeille tuollaisen kanssa.

        Joo, vaikutatkin aivan unelma kumppanilta 😂 oon nyt todella pettynyt, ku ei päästy treffeille 😂💔


    • Anonyymi

      Varmaan tuo pieni itsesääli vähän karkottaa. Nainen sivusta. 🙄

      • Anonyymi

        Ei ole mitään itsesääliä. Sanoisin, että uteliaisuutta ja nöyryyttä ennemmin, mutta ollaanhan me ihmiset erilaisia ja käsitetään asiat myös erillä tavalla ☺️


      • Anonyymi

        Toiset lukevat mitä ymmärtävät ja toiset ymmärtävät mitä lukevat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiset lukevat mitä ymmärtävät ja toiset ymmärtävät mitä lukevat

        Älä lässytä siellä koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä lässytä siellä koko ajan.

        Sulla on taas🦄 paha elämä🤭 sivusta


    • Anonyymi

      En tiedä lähestyä

      • Anonyymi

        On se nyt kumma, jos ei ymmärrä hymyilystä ja tuijottelusta lähestyä. Ei voi olla huomaamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se nyt kumma, jos ei ymmärrä hymyilystä ja tuijottelusta lähestyä. Ei voi olla huomaamatta.

        Varmaan on käynyt se perinteinen, mikä hullu toi on, efekti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se nyt kumma, jos ei ymmärrä hymyilystä ja tuijottelusta lähestyä. Ei voi olla huomaamatta.

        Naiset tuijottelee ja hymyilee jatkuvasti, idioottimainen ajatus, että sellainen olisi kutsu lähestyä. Miksi et itse lähesty, jos joku kiinnostaa sinua? Jos et siihen pysty, jäät todennäköisesti ilman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset tuijottelee ja hymyilee jatkuvasti, idioottimainen ajatus, että sellainen olisi kutsu lähestyä. Miksi et itse lähesty, jos joku kiinnostaa sinua? Jos et siihen pysty, jäät todennäköisesti ilman.

        Ei kyllä pidä paikkaansa että jatkuvasti hymyilevät ja tuijottavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset tuijottelee ja hymyilee jatkuvasti, idioottimainen ajatus, että sellainen olisi kutsu lähestyä. Miksi et itse lähesty, jos joku kiinnostaa sinua? Jos et siihen pysty, jäät todennäköisesti ilman.

        Tai sitten olet iso idiootti ja luulet, että hymyilee ja tuijottaa sua. Kyllä sen oikeasti pitäisi tyhmempikin huomata, koska nainen on oikeasti kiinnostunut. Sori meni tunteisiin tuo sun idiootti juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten olet iso idiootti ja luulet, että hymyilee ja tuijottaa sua. Kyllä sen oikeasti pitäisi tyhmempikin huomata, koska nainen on oikeasti kiinnostunut. Sori meni tunteisiin tuo sun idiootti juttu.

        Mullakin meni. Harvoin näkee hymyilevää ja tuijottavaa naista. Ainakaan että yhtä aikaa tapahtuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin meni. Harvoin näkee hymyilevää ja tuijottavaa naista. Ainakaan että yhtä aikaa tapahtuisi.

        Sepä juuri, että kyllä nainen aika avoimesti hymyilee ja tuijottaa samaan aikaan, jos kiinnostaa. Pelkkä tuijottelu ilman hymyä ei kerro mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se nyt kumma, jos ei ymmärrä hymyilystä ja tuijottelusta lähestyä. Ei voi olla huomaamatta.

        Johtuisiko se siitä, että olet selvästi jälke enjäänyt? Jutut on sellaisia ja todennäköisesti sen näkee naamastakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä juuri, että kyllä nainen aika avoimesti hymyilee ja tuijottaa samaan aikaan, jos kiinnostaa. Pelkkä tuijottelu ilman hymyä ei kerro mitään.

        Niinpä. Puhun nyt minun puolesta kun täälä on erikoisia naisia, kyllä itse hymyilen jos vaikka tervehdin mutta en tuijota. Tuijotus ja hymyily kertoo siitä että olen kiinnostunut. Ja minulla näin käy vain sen kanssa kenestä tykkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtuisiko se siitä, että olet selvästi jälke enjäänyt? Jutut on sellaisia ja todennäköisesti sen näkee naamastakin.

        😂😂😂 Ihan kuinka haluat, arvon anonyymi 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Puhun nyt minun puolesta kun täälä on erikoisia naisia, kyllä itse hymyilen jos vaikka tervehdin mutta en tuijota. Tuijotus ja hymyily kertoo siitä että olen kiinnostunut. Ja minulla näin käy vain sen kanssa kenestä tykkään.

        Kieltämättä erikoista porukkaa. Melkein tuntee itsensä normaaliksi 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kieltämättä erikoista porukkaa. Melkein tuntee itsensä normaaliksi 🤭

        No melkein. Mutta kyllä täälä vihaa saa pidätellä huolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No melkein. Mutta kyllä täälä vihaa saa pidätellä huolella.

        Onneksi ei tule täällä niin hirveästi luettua tai ainakaa kovinkaan vakavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi ei tule täällä niin hirveästi luettua tai ainakaa kovinkaan vakavasti.

        Joo. On tää hauskaakin. Varsinkin tää ketju 😃 Ap haluis tietää mutta ei niin ei. Sitä on täälä haukuttu oikein urakalla ja porukalla 😂 en kyllä minä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. On tää hauskaakin. Varsinkin tää ketju 😃 Ap haluis tietää mutta ei niin ei. Sitä on täälä haukuttu oikein urakalla ja porukalla 😂 en kyllä minä

        Joo mä olen ap ja pidän silti tätä viihdyttävänä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mä olen ap ja pidän silti tätä viihdyttävänä 😂

        Hienoo! ja sama! 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoo! ja sama! 😃

        Selkeästi joku muu tehnyt samanlaisen aloituksen tai monta, mitä tuosta nyt muutamasta kommentista voi päätellä 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selkeästi joku muu tehnyt samanlaisen aloituksen tai monta, mitä tuosta nyt muutamasta kommentista voi päätellä 🤭

        Niin vastataan niin kun aina ennenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten olet iso idiootti ja luulet, että hymyilee ja tuijottaa sua. Kyllä sen oikeasti pitäisi tyhmempikin huomata, koska nainen on oikeasti kiinnostunut. Sori meni tunteisiin tuo sun idiootti juttu.

        Pitäisi huomata.... pitäsi olla ajatustenlukija...pitäsi olla vaikka mitä, miksi et tee ITSE oikeasti mitään? Jos olet jostakin kiinnostunut, sano se, ei sitä muuten kukaan voi tietää. Jos et siihen pysty, sinun pitää hyväksyä se, että joku toinen voi pystyä siihen ja jäät rannalle ruikuttamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi huomata.... pitäsi olla ajatustenlukija...pitäsi olla vaikka mitä, miksi et tee ITSE oikeasti mitään? Jos olet jostakin kiinnostunut, sano se, ei sitä muuten kukaan voi tietää. Jos et siihen pysty, sinun pitää hyväksyä se, että joku toinen voi pystyä siihen ja jäät rannalle ruikuttamaan.

        Oon ollut monessa tyytymissuhteessa ja en haluais enää toistaa samaa virhettä. Jos mies lähtee jonkun toisen matkaan vain siksi, että toinen on aloitteellisempi, nii sitten se on varmaan parempikin niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon ollut monessa tyytymissuhteessa ja en haluais enää toistaa samaa virhettä. Jos mies lähtee jonkun toisen matkaan vain siksi, että toinen on aloitteellisempi, nii sitten se on varmaan parempikin niin.

        Eihän se nainen tunne sua. Ei tunnista, ei tiedä mitään. Täällä miehet nähtävästi elää palstailluusioissa jossa joku nainen lukee näitä, tietää ja jopa vastailee juuri sinulle (tai jollekin?). Herätkää todellisuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selkeästi joku muu tehnyt samanlaisen aloituksen tai monta, mitä tuosta nyt muutamasta kommentista voi päätellä 🤭

        Niin jos et ole tylleröinen huomannut, niin samantyyppisiä trollauksen ilmestyy yleensä pari kolme kappaletta samaan aikaan, se ei tunnu auttavan lamppujen syttymisestä, mutta niillä älynlahjoilla mennään mitä on annettu🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. On tää hauskaakin. Varsinkin tää ketju 😃 Ap haluis tietää mutta ei niin ei. Sitä on täälä haukuttu oikein urakalla ja porukalla 😂 en kyllä minä

        Kiinnostaisi hieman tietää, että millainen nolla kuluttaa aikaansa siihen, että tylyttää jotain naisena esiintyvää trollaajaa…tai no mitätön on mitätön ja nollatulos on nollatulos toisaalta. Oho tulipa tähän filosofisia kerroksia nääs


      • Anonyymi

        Varo, et näe tuota ap miestä, kuin pimeessä, mitähän pimittää? Heheh


    • Anonyymi

      Et ole kävellyt vastaan eikä ole numero, että voisi soittaa. Siksi.

      • Anonyymi

        Koska ootte nähnyt?


      • Anonyymi

        Joko voitaisiin nähdä? ☺️ Missä voitaiisin kävellä toisiamme vastaan?


    • Anonyymi

      No em mä ny oikee tiiä... Onks sus sit jotai pieles... ? Kerro sä mulle.

      • Anonyymi

        Ei pitäis olla mikää pielessä 🤔 ehkä nyt muutaman kilon voisi laihduttaa, mut se tuntuu olevan ikuisuus ongelma 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pitäis olla mikää pielessä 🤔 ehkä nyt muutaman kilon voisi laihduttaa, mut se tuntuu olevan ikuisuus ongelma 😂

        Ei kukaan laihduta mies ns sinua varten varsinkaan onhan näitä läskifobiaprovoja luettu täältä hohhoijaa, ehkä joku tonttu uskoo niihinkin ja miksei uskoisi kun ei ole kauhalla annettu. Kaikki on totta minkä voi olettaa naisen kirjoittamaksi elämänkoululaisten mukaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan laihduta mies ns sinua varten varsinkaan onhan näitä läskifobiaprovoja luettu täältä hohhoijaa, ehkä joku tonttu uskoo niihinkin ja miksei uskoisi kun ei ole kauhalla annettu. Kaikki on totta minkä voi olettaa naisen kirjoittamaksi elämänkoululaisten mukaan

        Hei, mene päikkäreille, niin pää selviää ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pitäis olla mikää pielessä 🤔 ehkä nyt muutaman kilon voisi laihduttaa, mut se tuntuu olevan ikuisuus ongelma 😂

        Ai, nii hoikkahan sä aina olet ollut että! Joissain netistä löytämistäni kuvis suorastaan jo hieman ehkä aavistuksen laihanoloinen(kin), et ihan jo ajattelin, syöks se tyttö ylipäänsä enää yhtään mitään! Kun enhän ole sitä katseellani ollut vuosiin enää 'vahtimassa' (lautanen tyhjäksi saakka!). Höh! Heti kun silmä vältti niin se rupes fuskaamaan... No mut ei sun kait sulla ole mitään syömishäiriötä? Jos on niin hoidetaan yhdessä kuntoon ensi tilassa! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, nii hoikkahan sä aina olet ollut että! Joissain netistä löytämistäni kuvis suorastaan jo hieman ehkä aavistuksen laihanoloinen(kin), et ihan jo ajattelin, syöks se tyttö ylipäänsä enää yhtään mitään! Kun enhän ole sitä katseellani ollut vuosiin enää 'vahtimassa' (lautanen tyhjäksi saakka!). Höh! Heti kun silmä vältti niin se rupes fuskaamaan... No mut ei sun kait sulla ole mitään syömishäiriötä? Jos on niin hoidetaan yhdessä kuntoon ensi tilassa! :)

        No nyt meni aika monta juttua mönkään, että meni kyllä heittämällä ohi 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, nii hoikkahan sä aina olet ollut että! Joissain netistä löytämistäni kuvis suorastaan jo hieman ehkä aavistuksen laihanoloinen(kin), et ihan jo ajattelin, syöks se tyttö ylipäänsä enää yhtään mitään! Kun enhän ole sitä katseellani ollut vuosiin enää 'vahtimassa' (lautanen tyhjäksi saakka!). Höh! Heti kun silmä vältti niin se rupes fuskaamaan... No mut ei sun kait sulla ole mitään syömishäiriötä? Jos on niin hoidetaan yhdessä kuntoon ensi tilassa! :)

        AP mies sulla on kyllä ihan oma todellisuus mihin pari itseään sivistyneenä ja fiksuina pitävää yksilöä taantuu wt-tasolle eikä edes itse tunnista tätä omaa tilaansa. Se kuuluu oirekuvaan tietysti jaksojen loppuessa ja alkaessa😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan laihduta mies ns sinua varten varsinkaan onhan näitä läskifobiaprovoja luettu täältä hohhoijaa, ehkä joku tonttu uskoo niihinkin ja miksei uskoisi kun ei ole kauhalla annettu. Kaikki on totta minkä voi olettaa naisen kirjoittamaksi elämänkoululaisten mukaan

        Että uffaffaa ja sama provokatiivinen ketju on syynättävä joka päivä uudelleen, josko löytyisi joku kommentti mihin takertua sitruunaisesti vaikka olisi kuinka lukenut omasta naurettavuudestaan tämän elämäntapansa suhteen🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AP mies sulla on kyllä ihan oma todellisuus mihin pari itseään sivistyneenä ja fiksuina pitävää yksilöä taantuu wt-tasolle eikä edes itse tunnista tätä omaa tilaansa. Se kuuluu oirekuvaan tietysti jaksojen loppuessa ja alkaessa😉

        Taitaa sulla olla varmaan parikin diagnoosia 😉 muista ottaa ne lääkkeet, kun tuntuu pahenevan nuo sun vainoharhat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa sulla olla varmaan parikin diagnoosia 😉 muista ottaa ne lääkkeet, kun tuntuu pahenevan nuo sun vainoharhat.

        Aika junnaavaksi menee sinun vasta-argumentit, en sinänsä väitä, että minun ajamani asia saisi sen kummempia vivahteita, mutta on sentään paikkaansapitävää tekstiä.


    • Anonyymi

      Pelkään tylyjä ja dissaavia pakkeja, jotka rusikoi jo ennestään huonon itsetunnon romuks

      • Anonyymi

        No se hymyilevä ja samalla tuijottava nainen ei varmasti ole mikään ilkimys.


    • Anonyymi

      Se mies ei minua lähestynyt kehoituksesta huolimatta. Voi harmi mistä kaikesta hyvästä on jäänyt paitsi!

      • Anonyymi

        No tänäänhän te juttelitte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tänäänhän te juttelitte?

        Ei olla tänään juteltu.


      • Anonyymi

        J-mies M-naista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tänäänhän te juttelitte?

        En kirjoittaisi noin kuten tuo nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kirjoittaisi noin kuten tuo nainen.

        Aika surullista käydä nostamassa omia osakkeitaan provoketjussa, joka ei ole sinänsä naista nähnytkään.


    • Anonyymi

      Ei kai mitään sinänsä, itsessä vaan liikaa 😂🤣😅

      • Anonyymi

        No ei varmasti ole 🤗


    • Anonyymi

      Kuka kysyy ja minkälaiselta mieheltä ?

      • Anonyymi

        Nainen mieheltä, jonka näki viime vuonna ja sanaakaan ei puhuttu koskaan. Palsta on täynnä noita. Miksi vieläkin kysyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen mieheltä, jonka näki viime vuonna ja sanaakaan ei puhuttu koskaan. Palsta on täynnä noita. Miksi vieläkin kysyt!

        Nyt oot kyllä väärässä ja pahasti 😅 ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt oot kyllä väärässä ja pahasti 😅 ap

        No AP vois sanoa tuntomerkkejä miehestä ketä kaipailee kuitenkin. Itsellä on monta selvästi kuitenkin kiinnostunutta tapausta nyt parin vuoden ajalta, joita en oo lähestynyt syystä tai toisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No AP vois sanoa tuntomerkkejä miehestä ketä kaipailee kuitenkin. Itsellä on monta selvästi kuitenkin kiinnostunutta tapausta nyt parin vuoden ajalta, joita en oo lähestynyt syystä tai toisesta.

        Paljon tatuointeja. Ei taida hirveästi tilaa enää olla missään. Siinä nyt yksi tuntomerkki. Ap


    • Anonyymi

      Tämä ei ole minulta. En odota että kukaan lähestyy. Tai halua että kukaan kertoo täällä mikä minussa vikana!

      • Anonyymi

        Jaa no mä haluan tietää. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa no mä haluan tietää. Ap

        Monikin asia on minussa vikana. Mutta en sitä sulle kerro.

        Miksi haluat tietää? Auttaako se jotenkin kehittymään sinua ihmisenä,että joku tylyttää sut julkisesti ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monikin asia on minussa vikana. Mutta en sitä sulle kerro.

        Miksi haluat tietää? Auttaako se jotenkin kehittymään sinua ihmisenä,että joku tylyttää sut julkisesti ?

        Olen vaan utelias, koska mielipiteitä on erilaisia. Ei mua sun viat kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vaan utelias, koska mielipiteitä on erilaisia. Ei mua sun viat kiinnosta.

        Mukavahan se on tämmöinen dissaus ketju tosiaan . Oikein mielenkiintoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavahan se on tämmöinen dissaus ketju tosiaan . Oikein mielenkiintoista.

        Ei sun ole pakko lukea, jos noin ahdistaa.


      • Anonyymi

        Keneltä tämä sitten on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keneltä tämä sitten on?

        Honey boo boolta todennäköisesti .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monikin asia on minussa vikana. Mutta en sitä sulle kerro.

        Miksi haluat tietää? Auttaako se jotenkin kehittymään sinua ihmisenä,että joku tylyttää sut julkisesti ?

        Auttaako se sinua rakentamaan omaa itsetuntoasi ja kehittymään ihmisenä, että uskot jonkun (tutun tietysti kuka muuten jaksaisi nolata itseään päivästä päivään) naisen oikeasti kyselevän täällä tällaisia kun on noin kova tarve murskata psyykkisesti? Mitä sulle on tapahtunut hyvä 🦄nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavahan se on tämmöinen dissaus ketju tosiaan . Oikein mielenkiintoista.

        Naisvihamieliseen kulttuuriin oikein hyvin istuva trollausketju, hohhoijaa 😂🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auttaako se sinua rakentamaan omaa itsetuntoasi ja kehittymään ihmisenä, että uskot jonkun (tutun tietysti kuka muuten jaksaisi nolata itseään päivästä päivään) naisen oikeasti kyselevän täällä tällaisia kun on noin kova tarve murskata psyykkisesti? Mitä sulle on tapahtunut hyvä 🦄nainen?

        Ketä sinun mielestäsi murskaan psyykkisesti?

        Mitäkö minulle tapahtunut elämä minulle on tapahtunut.
        Jo pienestä pitäen minulle on kerrottu mikä minussa on vikana ja minkälainen minun pitäisi olla. Rankka kiusaaminen. Joka romuttu itsetunnon jota olen yrittänyt paikkailla siitä asti.
        Sairastuin nuorena fyysesti joka vei minulta monta haavetta ja unelmaa pois.
        Se vei lopulta minut masennukseen ja jopa itse murhanpartaalle. Selvisin ja opettelin hyväksymään asiat niinkuin ne on.
        Vaikka rankkaa on ollut.Siltikin olen saanut rakennettua jonkin sortin elämän mikä on päällisin puolin sellaista kuin toivoinkin. Olen kokenut sellaisia asioita joita en olisi koskaan voinut kuvitella tässä tilanteessa kykeneväni ja pystyväni. Olen taistellut muiden ennakkoluuloja vastaan ja osoittanut että pystyn tähän jos haluan.
        Viime vuosina minua on laiminlyöty ja itseni mukaan lukien . Tunteitani ei kunnioittettu ja hädälleni naurettu.Se saanut minut kehittämään mielessäni ajatuksia että en ole tarpeeksi hyvä, en ansaitse hyvä en mitään kaunista ja ihanaa.
        Minun on vaikea hyväksyä tai saatikka uskoa että minua rakastetaan. Minun ongelmat eivät kiinnosta ketään. Vaikka ystäviä on en uskalla niistä puhua koska ajatelen ettei heitä kiinnosta. Tiedän että osittain kaikki tämä johtuu rankasta kiusaamistaustasta. Huomaan että minun on helpompi kuunnella negatiivisia asioita itsestäni
        kuin hyväksyä positiivia.
        Lisäksi olen joutunut käymään hyvinkin traumaattisia ajan jaksoja elämässäni
        tässä päälle 4 vuoden aikana. Myös henkeni on ollut vaarassa.
        Minun täytyy jaksaa itse olla itseni tuki ja turva ja muidenkin . Minä olen peloissani koska ihmiset jotka ovat olleet loppupeilessä aina tukenani vanhenee ja käsitän ettei minulla ole enää ketään vaikka on. Mutta koen etten oikeasti saa mitään henkistä tukea mistään eikä minua kuunnella.Minun täytyy kohta ruveta heidänkin asioita hoitamaan. Kuitenkin koen että en ole oikein ikinä saanut keneltäkään tukea ja kannusta missään asiassa. Eikä kukaan ole uskonut minuun.
        Vaikka tekisin mitä minua ei arvosteta.
        Eli se minulle on tapahtunut. Elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä sinun mielestäsi murskaan psyykkisesti?

        Mitäkö minulle tapahtunut elämä minulle on tapahtunut.
        Jo pienestä pitäen minulle on kerrottu mikä minussa on vikana ja minkälainen minun pitäisi olla. Rankka kiusaaminen. Joka romuttu itsetunnon jota olen yrittänyt paikkailla siitä asti.
        Sairastuin nuorena fyysesti joka vei minulta monta haavetta ja unelmaa pois.
        Se vei lopulta minut masennukseen ja jopa itse murhanpartaalle. Selvisin ja opettelin hyväksymään asiat niinkuin ne on.
        Vaikka rankkaa on ollut.Siltikin olen saanut rakennettua jonkin sortin elämän mikä on päällisin puolin sellaista kuin toivoinkin. Olen kokenut sellaisia asioita joita en olisi koskaan voinut kuvitella tässä tilanteessa kykeneväni ja pystyväni. Olen taistellut muiden ennakkoluuloja vastaan ja osoittanut että pystyn tähän jos haluan.
        Viime vuosina minua on laiminlyöty ja itseni mukaan lukien . Tunteitani ei kunnioittettu ja hädälleni naurettu.Se saanut minut kehittämään mielessäni ajatuksia että en ole tarpeeksi hyvä, en ansaitse hyvä en mitään kaunista ja ihanaa.
        Minun on vaikea hyväksyä tai saatikka uskoa että minua rakastetaan. Minun ongelmat eivät kiinnosta ketään. Vaikka ystäviä on en uskalla niistä puhua koska ajatelen ettei heitä kiinnosta. Tiedän että osittain kaikki tämä johtuu rankasta kiusaamistaustasta. Huomaan että minun on helpompi kuunnella negatiivisia asioita itsestäni
        kuin hyväksyä positiivia.
        Lisäksi olen joutunut käymään hyvinkin traumaattisia ajan jaksoja elämässäni
        tässä päälle 4 vuoden aikana. Myös henkeni on ollut vaarassa.
        Minun täytyy jaksaa itse olla itseni tuki ja turva ja muidenkin . Minä olen peloissani koska ihmiset jotka ovat olleet loppupeilessä aina tukenani vanhenee ja käsitän ettei minulla ole enää ketään vaikka on. Mutta koen etten oikeasti saa mitään henkistä tukea mistään eikä minua kuunnella.Minun täytyy kohta ruveta heidänkin asioita hoitamaan. Kuitenkin koen että en ole oikein ikinä saanut keneltäkään tukea ja kannusta missään asiassa. Eikä kukaan ole uskonut minuun.
        Vaikka tekisin mitä minua ei arvosteta.
        Eli se minulle on tapahtunut. Elämä.

        Lisäksi olen hyvin pettynyt ihmisiin. Maailman kuvani on jollakin tavoin romuttunut näitä lukiessa. Minä tunsin aitoja tunteita ihmistä kohtaan jota kaipasin. Näitä lukiessani olet tajunnut että sekin harhaa. Ihmiset eivät halua hyvää toisilleen ja lähimmäisen rakkaus on kuvitelma. Ihmisillä ei ole käytöstapoja. Ja on oikeus mennä puuttumaan toisen ulkoiseen olemukseen ja tiedä siitä pilaa ja muutenkin ihmistä. Ihmiset ovat vain joidenkin pelinappuloita. Ja ne ihmiset jotka ovat röyhkeämpiä ja ilkeitä pärjäävät kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi olen hyvin pettynyt ihmisiin. Maailman kuvani on jollakin tavoin romuttunut näitä lukiessa. Minä tunsin aitoja tunteita ihmistä kohtaan jota kaipasin. Näitä lukiessani olet tajunnut että sekin harhaa. Ihmiset eivät halua hyvää toisilleen ja lähimmäisen rakkaus on kuvitelma. Ihmisillä ei ole käytöstapoja. Ja on oikeus mennä puuttumaan toisen ulkoiseen olemukseen ja tiedä siitä pilaa ja muutenkin ihmistä. Ihmiset ovat vain joidenkin pelinappuloita. Ja ne ihmiset jotka ovat röyhkeämpiä ja ilkeitä pärjäävät kyllä.

        Ai niin lisäksi vielä. Olen se tyttö jonka ihastuksella on tehty aina pilaa. Jo ala asteelta lähtien. Pitkälle nuoruuteen. Sitten kun miehet alkoivat oikeasti kiinnostua minusta torjuin heitä sen pelossa että hekin vain pilailevat kustannuksellani. Sekin on vienyt suuren osan itsetunnostani ja ajautunut tekemään valintoja jotka eivät ole olleet parhaita omalta kannaltani. Mutta kuitenkin hyväksynyt että elämä menee miten menee.


    • Anonyymi

      Jos ette ole koskaan jutelleet, niin pelkkä silmäily ei riitä. Korkeintaan baarissa joku lähestyy vain ulkonäön perusteella. Miten sinä voit itse? Onko asiasi hyvin?

      • Anonyymi

        Me vaan miehen kanssa silmäiltiin ja siinä se. Ei lähestytty. Sivusta naiselta.


      • Anonyymi

        En nyt ymmärrä sun tekstin pointtia? Onko sulla kaikki hyvin? Kyllähän ihmiset lähestyy baarissakin ja mitä siitä vaikka vain ulkonäön perusteella? Voihan se olla, ettei ulkonäkö riittänyt. Ihan perusteltu vastaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me vaan miehen kanssa silmäiltiin ja siinä se. Ei lähestytty. Sivusta naiselta.

        Vaikka olis pitänyt lähestyä, harmittaa. Mies tilittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka olis pitänyt lähestyä, harmittaa. Mies tilittää.

        Koska näitte? Harmittaa muakin.


    • Anonyymi

      Sivusta vain totean. Ehkä mies kokee, että hänessä on se vika, miksei lähesty naista. Riittämättömyyden tunne voi olla monilla läsnä. Haluaako haastaa itseään, jos tuntuu siltä, että epäonnistuminen tuntuu enemmän todennäköiseltä kuin onnistuminen.

      • Anonyymi

        Miksi et muka riittäisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et muka riittäisi?

        Opettele kysymään ihmisiltä asiat. Kyllä ne kertovat omasta riittämättömyydestään jossain vaiheessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele kysymään ihmisiltä asiat. Kyllä ne kertovat omasta riittämättömyydestään jossain vaiheessa.

        Tuntemattomalta pitäis mennä kysymään vai 😂


    • Anonyymi

      Jollain yksinkirjoittajalla miehellä taasmenopäällä, seurannut pitempää näitä höpinöitä.Missä ei ole päätä eikä häntää.

      • Anonyymi

        Ihan nainen oon. Sulla lyö harhat taas yli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan nainen oon. Sulla lyö harhat taas yli.

        Tuskin olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan nainen oon. Sulla lyö harhat taas yli.

        Sillä lyö joka ikinen päivä noin 20 kertaa nuo miesnaisharhat yli. Kyllä se jo täällä tiedetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä lyö joka ikinen päivä noin 20 kertaa nuo miesnaisharhat yli. Kyllä se jo täällä tiedetään.

        Täällä tiedetään, että mies esiintyy naisena ja se noin kaksikymmentä kertaa päivässä ei edes riitä näihin pyrintöihin. Ja olen eri kommentoija, jonka pistäytymisen pitäisi näkyä ja kuulua niin, ettei voi erehtyä. Toimittajan huomio😉


      • Anonyymi

        17.10 kommentoija on niin oikeassa kuin olla ja voi, sen voi todentaa ihan sillä millaisia tantrumeita tuo itselleen kirjoittelijamies saa kun joku kyseenalaistaa tätä valheellista netti-identiteettiä. Toisekseen lähes kaikki on tämän saman huomanneet parin surullisen taantuessa myötäilemään jostain lähtökohdasta käsin, ehkä ylpeys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä tiedetään, että mies esiintyy naisena ja se noin kaksikymmentä kertaa päivässä ei edes riitä näihin pyrintöihin. Ja olen eri kommentoija, jonka pistäytymisen pitäisi näkyä ja kuulua niin, ettei voi erehtyä. Toimittajan huomio😉

        Tiedätte mitä tiedätte, mutta minua on syytetty mieheksi pari vuotta vaikka olen nainen ja sen kertonut noin 1000 kertaa. Kyllä ne harhat on jollain aika pahat jos 20v on sama maalitus jatkunut. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätte mitä tiedätte, mutta minua on syytetty mieheksi pari vuotta vaikka olen nainen ja sen kertonut noin 1000 kertaa. Kyllä ne harhat on jollain aika pahat jos 20v on sama maalitus jatkunut. Sivusta

        Ahaa, eli tarkoitatko mies nyt siis sitä, että edes silloin kaksikymmentä vuotta sitten kun internet oli hieman uudempi juttu ja tämän erikoisen roolileikittelysi aloitit ettei kirjoittelusi ollut sen uskottavampaa kuin nykyäänkään? Pieniä nk piikkejä lukuunottamatta kun joku ottaa asiakseen luennoida jotain täyttä tuubaa


    • Anonyymi

      Ehkä miehessä on sama vika kuin naisessa, siksi asiat polkee paikallaan, eikä etene? Pitäisikö vertailla vikoja maalausten? Vaikuttaako viat rohkeuteen lähestyä toista?

      • Anonyymi

        Naamatusten, ei maalausten.


      • Anonyymi

        En kyllä tiedä mikä tähän auttais. Selkeästi ei miestä välttämättä kiinnosta, mutta olis kiva tietää miksi ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä tiedä mikä tähän auttais. Selkeästi ei miestä välttämättä kiinnosta, mutta olis kiva tietää miksi ei kiinnosta.

        Yksi syy on ainakin että olet jälkeenjäänyt ja menetetty tapaus


      • Anonyymi

        Tai kaksi syytä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naamatusten, ei maalausten.

        Vertaillaan mielummin maalausten vikoja näin alkuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi syy on ainakin että olet jälkeenjäänyt ja menetetty tapaus

        Ja sä olet vaan surullinen tapaus, ku jaksat jankuttaa tuota samaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi syy on ainakin että olet jälkeenjäänyt ja menetetty tapaus

        Etköhän kuule kuvaillut just itsesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etköhän kuule kuvaillut just itsesi.

        En kuvaillut. Minä olen palstan tunnetuin trolli. Moni kuulemma tietää ihan nimeltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sä olet vaan surullinen tapaus, ku jaksat jankuttaa tuota samaa.

        Tuota slogania tuo raukkaparka hokee päivät pitkät ja toiset on vieläpä sitä mieltä, että tämä skitsoilu on jollain tavalla validia ja legiimiä tai oikeutettua. Sitäpaitsi ei se ole edes nainen jolle tuo lässyttää vihapuhettaan, saati sitten hänen myrkynvihreän sävyisen 😉 kateuden kohteensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kuvaillut. Minä olen palstan tunnetuin trolli. Moni kuulemma tietää ihan nimeltä.

        Täällä on pari pönttöpäätä, jotka ehkä yrittää toteuttaa itseään sitä kautta, että väittää tietävänsä trollaajat nimeltä tai siis monikkomuoto on aika turha tässä kehyksessä. Hyvin viritetty patologisten agendoja varten sinänsä. Niille riittää vähempikin stimulaatio.


    • Anonyymi

      Enpä taida lähestyä enää ketään. En tahdo enää mitään pelleilijöitä lähestyä, jotka vaan lupailee, eikä oikeasti tule ikinä tapahtmaan mitään. Mulle riitti nyt.

      • Anonyymi

        Ei kaikki pelleile. Älä vielä menetä toivoa 🤗


    • Anonyymi

      Ei mitään, mutta kun en aina tiedä miltä näytät?🤔 pitkään aikaan nähny

      • Anonyymi

        Yli kuukauteen?


    • Anonyymi

      Olis meelkoinen urakka kaikkia viattomia lähestyä, et tarvitaan kai muutakin. Voiko kemia olla yksipuolista.

      • Anonyymi

        Ei kai niitä tartte lähestyä mitkä ei kiinnosta? Vai Ihastutko kaikkiin? Vai yritätkö saada mut sanomaan tällaisia itsestäänselvyyksiä syystä?


      • Anonyymi

        Mitä aloituksen kirjoittanut mies tarkemmin tarkoitat viattomuudella tässä asiayhteydessä?


    • Anonyymi

      Impi

      • Anonyymi

        Enpä usko


    • Anonyymi

      Miksi oletat että haluan lähestyä? Olenko mielestäsi ihastunut sinuun?

      • Anonyymi

        Oletko A? Etkö sitten ole ihastunut? Kenen takia täällä käyt? -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko A? Etkö sitten ole ihastunut? Kenen takia täällä käyt? -sivusta

        Minä tein kerralla selväksi, että olin ihastunut erääseen. Se ei jäänyt arvailun varaan. Nimeni ei ala A:lla.


      • Anonyymi

        No en usko, että ihastunut. Ehkä kiinnostunut ennemmin. Tästä kyllä alkaa olla hetki jo aikaa, että on jo unohtanut todennäköisesti. Kunhan nyt kyselen, jos saisi jonkun kohtuu järkevän vastauksen, mutta eihän täällä saa 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en usko, että ihastunut. Ehkä kiinnostunut ennemmin. Tästä kyllä alkaa olla hetki jo aikaa, että on jo unohtanut todennäköisesti. Kunhan nyt kyselen, jos saisi jonkun kohtuu järkevän vastauksen, mutta eihän täällä saa 😂

        Toisille se ei ole helppoa ja luontevaa lähestyä, vaikka kuinka kiinnostaisi. Eihän se mikään mukava tilanne ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisille se ei ole helppoa ja luontevaa lähestyä, vaikka kuinka kiinnostaisi. Eihän se mikään mukava tilanne ole.

        No ei. Oot oikeassa. Eihän se itellekään kovin kivaa ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en usko, että ihastunut. Ehkä kiinnostunut ennemmin. Tästä kyllä alkaa olla hetki jo aikaa, että on jo unohtanut todennäköisesti. Kunhan nyt kyselen, jos saisi jonkun kohtuu järkevän vastauksen, mutta eihän täällä saa 😂

        Tykkäät mies vedättää ja esiintyä aloituksessasi naisena sekä kalastella vastauksia, tosin ei tarvitse kovin monimutkaisia älynlahjoja ymmärtääkseen, että useimmat kommenteista on sinun itsereflektiota mitä vastailet ns kollaasimaisesti useammalle naiselle yksi on nuori, toinen vanha, kolmas varattu jne ja nämä ihan tosissaan tirkistelee tätä sekavaa näytelmää kuin tositeeveetä🤦‍♀️ Surkeaa on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäät mies vedättää ja esiintyä aloituksessasi naisena sekä kalastella vastauksia, tosin ei tarvitse kovin monimutkaisia älynlahjoja ymmärtääkseen, että useimmat kommenteista on sinun itsereflektiota mitä vastailet ns kollaasimaisesti useammalle naiselle yksi on nuori, toinen vanha, kolmas varattu jne ja nämä ihan tosissaan tirkistelee tätä sekavaa näytelmää kuin tositeeveetä🤦‍♀️ Surkeaa on

        Nainen olen ja ihan tosissaan koita tehdä noille sun harhoille jotain 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisille se ei ole helppoa ja luontevaa lähestyä, vaikka kuinka kiinnostaisi. Eihän se mikään mukava tilanne ole.

        Ei kaikkia kannata muljottaa ja naureskella luulevat tärähtäneeksi ja lähestyä ei kannata missään nimessä, tulee kutsu asemalle tai nyrkkiä! Muista myös meetoo! Mieski sen voi tehdä, jos ei kiinnosta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikkia kannata muljottaa ja naureskella luulevat tärähtäneeksi ja lähestyä ei kannata missään nimessä, tulee kutsu asemalle tai nyrkkiä! Muista myös meetoo! Mieski sen voi tehdä, jos ei kiinnosta!

        No jos tuosta jotain positiivista hakee, niin ainakaan se mies ei ollut sitten sopiva 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikkia kannata muljottaa ja naureskella luulevat tärähtäneeksi ja lähestyä ei kannata missään nimessä, tulee kutsu asemalle tai nyrkkiä! Muista myös meetoo! Mieski sen voi tehdä, jos ei kiinnosta!

        Metoo on massaliike, ei mikään varsinainen yksittäinen toimenpide. Kumman mies valitsisit muuten mikäli nämä mainitsemasi olisi jollaijn tavalla valinnaisia vaihtoehtoja?


    • Anonyymi

      Ei mitään vikaa. Kaunis nainen mutta en vaan tiedä että milloin ja miten sen osaisin tehdä...joku muuri meidän välissä on kuitenkin....

      • Anonyymi

        Tulemalla vain juttelemaan. Juttelen kuten ennenkin.


      • Anonyymi

        Minkälainen muuri? Osaatko yhtään kertoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen muuri? Osaatko yhtään kertoa

        Ihra?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihra?

        Voipi olla, jos on itse hyvässä kunnossa, niin ei välttämättä ihrakasoja katsele.


    • Anonyymi

      Jos naiseen ei saa sellasta henkistä kontaktia niin se loppuu yleensä siihen.

      Ujous on tietty yksi syy mutta siitä pitää sanoa.

      Itse jaksa tavata kerta kerran jälkeen jos fiilis ei nouse mihinkään. Ja etenkin jos joka tapaamisen jälkeen kommentti on "nähään". Eli nähään vaan samalla tyylillä kerta toisensa jälkeen.

    • Anonyymi

      No en mä tälleen sinkkuna lähesty ketään varattua, vaikka tykkäisinkin. Se on sitte eri asia jos varattu lähestyy minua.

      • Anonyymi

        Joo tuo on varmaan aika iso kynnys kuitenkin monelle 🤔


    • Anonyymi

      Bontsoa ei halua kukaan lähestyä.

      • Anonyymi

        No sehän on katsojan silmissä onko bontso vai ei 🤭 joku voi tietty sanoa, että olen bontso ja joku toinen ei. Siihen mieheen verrattuna oon kyllä pikkusen bontso 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sehän on katsojan silmissä onko bontso vai ei 🤭 joku voi tietty sanoa, että olen bontso ja joku toinen ei. Siihen mieheen verrattuna oon kyllä pikkusen bontso 🤔

        Hmm, kiinnostavaa. Eli olet siis hintelämpi kaveri kuin ne naiset joita katselet? Nyt ymmärrän alemmuuskompleksejasi ja näitä erityistarpeitasi räntätä tällaisia naisena esiintyen huomattavammasti paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, kiinnostavaa. Eli olet siis hintelämpi kaveri kuin ne naiset joita katselet? Nyt ymmärrän alemmuuskompleksejasi ja näitä erityistarpeitasi räntätä tällaisia naisena esiintyen huomattavammasti paremmin.

        Ihan tosissaan tee noille sun harhoille jotain. En jaksa vääntää samasta asiasta koko ajan.


    • Anonyymi

      Kyllähän sinua joku lähestyy

      • Anonyymi

        Väärät lähestyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärät lähestyy.

        Ja silti lähdet niiden väärien mukaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja silti lähdet niiden väärien mukaan!

        En lähde!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja silti lähdet niiden väärien mukaan!

        Hieman teennäiseksi mennyt taas tämä keskustelusi trollaavan miehen kanssa, surkuhupaisaa seurattavaa sinulle loukkauksesi ja niiden osuminen oikeaan kohteeseen taitaa olla hyvinkin totta. Se on pelkästään surullista huutomerkki.


    • Anonyymi

      Lähestyn ja etäännyn ohikulkiessa.
      Olen erakko.

    • Anonyymi

      Kuulut Jauhojengiin. Minulla menee jauhot suuhun, jos alan olemaan kanssasi.

    • Anonyymi

      Olen keskusteluissamme poiminut asioita joiden perusteella olen tehnyt johtopäätöksen ettei kannata lähestyä. En saa myöskään signaaleja tänne päin yhtään että olisit lähestyttävissä. Kannattaa miettiä mitä puhuu.

      Tuon miksi ei kannata lähestyä voi olla monta syytä. Olet ehkä sanonut haluavasi olla yksin ja vapaa et halua suhdetta. Sinulla ei ole aikaa. Olet jätkämäinen. Lapsesi huoltajuus on miehellä. Käyttäydyt jotenkin muuten holtittomasti hakeudut seuraan jossa sinua yritetään sänkyyn jatkuvasti ja silti menet aina uudestaan sinne. Naapurisi on pannut sinua tms jotka on heti merkkejä että juokse äläkä katso taakse.

      • Anonyymi

        No en ole tuollainen todellakaan 😅 mitä te olette sitten puhunut? Kai tiedät, ettei kaikki osaa flirttailla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ole tuollainen todellakaan 😅 mitä te olette sitten puhunut? Kai tiedät, ettei kaikki osaa flirttailla?

        Jos sinua pyydetään vaikka lenkille tai syömään tule vastaan tee jotain joka saa sen toisen jatkamaan. Jos en saa vastakaikua en jatka pidemmälle. Jos sanot sivu lauseessa edes ettet halua ketään niin oletan ettet halua ja se pysyy voimassa niin kauan kunnes muutat sen jollain tavalla. Ei tarvitse flirttailla voi tulla muuten vastaan. Vaikka joo mennään vaan koska sopii tms. Ei vaadi hirveästi. Jos nainen on mykkä en voi jatkaa sen pidemmälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinua pyydetään vaikka lenkille tai syömään tule vastaan tee jotain joka saa sen toisen jatkamaan. Jos en saa vastakaikua en jatka pidemmälle. Jos sanot sivu lauseessa edes ettet halua ketään niin oletan ettet halua ja se pysyy voimassa niin kauan kunnes muutat sen jollain tavalla. Ei tarvitse flirttailla voi tulla muuten vastaan. Vaikka joo mennään vaan koska sopii tms. Ei vaadi hirveästi. Jos nainen on mykkä en voi jatkaa sen pidemmälle.

        Nykyään ei kannata leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa kun miehet joutuu muutenkin tosi paljon varomaan asioita joita tekee koska aika on tämä että kehut naista viehättäväksi niin heti ollaan sovinistisikoja ja jossain työpaikan palaverissa nuhdeltavana. Miehet ei haasta ketään mihinkään joten olisi korkea aika teidän naisten ruveta ottamaan askelia eteenpäin ja vaikka tekemään ihan itse jonkinlainen aloite se olisi huomattavasti riskittömämpi vaihtoehto.


    • Anonyymi

      Kukaan ei halua naista jonka tekemisiä tarvitsee vahtia kuin pikkulapsen ja olla tekemässä rajoja. Heti kun silmä välttää ollaan kielletyllä alueella. Moni nainen käyttäytyy töissä lutkamaisesti mutta jos miehen kanssa tulee vastaan esittää ettei tunnekaan. Kaksoiselämää. Jotenkin se työkaveruus sallii kaikenlaista naiselle jostain syystä.

      • Anonyymi

        Ei ketään pitäisi alkaa vahtimaan. Tuo on nyt aivan älytöntä. Pahempia ne miehet siellä työpaikalla on.


      • Anonyymi

        Toisen "vahtiminen" on henkistä alistamista mitä pahimmillaan voi toiselle tehdä.

        Keskity mieluummin oman elämän ongelmiin niin teen minäkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ketään pitäisi alkaa vahtimaan. Tuo on nyt aivan älytöntä. Pahempia ne miehet siellä työpaikalla on.

        Niin, "pahempia" kun joutuvat tekemään alotteitteet joihin tartut. Miesten syy vaikka itse niihin lankeat. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, "pahempia" kun joutuvat tekemään alotteitteet joihin tartut. Miesten syy vaikka itse niihin lankeat. :D

        En mä niihin lankea. Osaan sanoa ei, jos ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, "pahempia" kun joutuvat tekemään alotteitteet joihin tartut. Miesten syy vaikka itse niihin lankeat. :D

        Et tuota kovin ymmärrettävää tektiä. Sivusta tämä.


      • Anonyymi

        Vaikutat erittäin JÄNNITTÄVÄLTÄ kumppanivaihtoehdolta, ikinä ei tiedä mikä odottaa kun töistä palailee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisen "vahtiminen" on henkistä alistamista mitä pahimmillaan voi toiselle tehdä.

        Keskity mieluummin oman elämän ongelmiin niin teen minäkin!

        Nainen jota pitää vahtia pitäisi olla vapaa ei parisuhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen jota pitää vahtia pitäisi olla vapaa ei parisuhteessa.

        Ja minkäs takia vahtia pitäis? Aika idis touhua , vahdi kuule ihan ittees


    • Anonyymi

      Mies voi olla parisuhteessa onnellinen pitkäänkin haastamatta riitaa mistään kun naisen taas on loukkaannuttava vähintään kerran viikossa. Jos ei ole riitoja niin tylsä suhdekin riittää riidan aiheeksi.

      • Anonyymi

        Kannattaa pitää nainen tyytyväisenä, niin ei kiukuttelisi noin usein. Saat syyttää ihan itseäsi.


    • Anonyymi

      Voi että mä taas keskeytin tuon yksin puhelun.Toivon mukaan kukaan ei kuse mun haudalle tai arvostele mut itsarin partaalle

    • Anonyymi

      röyh sano

      jussi

      terve

    • Anonyymi

      Ei Sinussa ole mitään vikaa , minun epävarmuus Sinun suhteen on viivyttävä jopa ongelma minulle .

      • Anonyymi

        Minkä takia olet epävarma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä takia olet epävarma?

        Varmaan ihan samoista syistä kun me muutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan ihan samoista syistä kun me muutkin.

        Jos tietäisi tarkalleen, niin ehkä voisi muuttaa esimerkiksi omaa käytöstä. Mut jos toinen on epävarma, vaikka omasta ulkonäöstä, niin paha siinä on mitään tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tietäisi tarkalleen, niin ehkä voisi muuttaa esimerkiksi omaa käytöstä. Mut jos toinen on epävarma, vaikka omasta ulkonäöstä, niin paha siinä on mitään tehdä.

        Kyllä tää mun kohde on paljastanut itsestään ettei ole epävarma ollenkaan. Paitsi mun suhteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tää mun kohde on paljastanut itsestään ettei ole epävarma ollenkaan. Paitsi mun suhteen

        Tuossa kohtaa kannattaisi unohtaa. Usko pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tää mun kohde on paljastanut itsestään ettei ole epävarma ollenkaan. Paitsi mun suhteen

        Se voi myös olla, että "kolahti" liian lujaa. Ei tiedä miten päin olisi.


    • Anonyymi

      Hän ei koske vahingossakaan.
      Näyttää vain ystävyyden merkkejä.

      • Anonyymi

        No sitten ehkä haluaa olla pelkkä ystävä?


    • Anonyymi

      Ikäero. 😐

      • Anonyymi

        Ei ole syy olla lähestymättä ainakaan mun tapauksessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole syy olla lähestymättä ainakaan mun tapauksessa

        Eikä mun🙂. Onko se sulle kova paikka? Mä oon sinut sen asian kanssa.

        sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä mun🙂. Onko se sulle kova paikka? Mä oon sinut sen asian kanssa.

        sivusta

        Joo minäkin. Enkä edes tiedä koko ikäeroo että ei kiinnosta mikään vitun ikäero. Kiinnostas ihan muu


      • Anonyymi

        Olen liian vanha hänelle, tiedän että tykkää nuoremmista on sen ilmaissutkin.
        -sivusta


      • Anonyymi

        Hän nuorempi ~20 vuoden ero on jo liikaa. Vaikka miten sitä perustelisi. 😐


    • Anonyymi

      kuinka monta kertaa olet itse lähestynyt miestä ??

      • Anonyymi

        En ole kertaakaan kun olen tuijottanut enkä ole uskaltanu tehdä mitään


      • Anonyymi

        Tarkoitatko nyt tätä yhtä miestä vai kuinka monta kertaa elämässä?


      • Anonyymi

        Yhtä tarkotan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä tarkotan

        En kertaakaan. Aika häpeilemättä kyllä katselin ja hymyilin, mutta siinä kaikki. En oikeastaan jaksa vatvoa tätä enempää täällä. Ei sitä vaan kiinnostanut tarpeeksi.


    • Anonyymi

      Olet mies

      • Anonyymi

        Nainen olen.


      • Anonyymi

        Aloittaja todellakin on mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja todellakin on mies

        Edelleenkin nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja todellakin on mies

        No niin se kyllä on, vaikea konsepti monelle hyväksyä jostain syystä. Ei voi kuin ihmetellä, mutta ehkä se on jonkintyyppinen itsetuntokysymys eli sitä nostava kun voi taivastella tällaisia erittäin epäuskottavia aloituksia


    • Anonyymi

      Olet varattu, ja et anna tarvittavaa signaalia - kukaan ei huomaa.
      Olet varattu, tiedän sen ja en siksi kehtaa - ei tosin kukaan muukaan kuin pikkujouluissa.
      Olet kuuden murrosikäisen äiti - juoksen kilometrin....
      Olet talodellisesti aivan PA, huomaan tai luulen tietäväni sen ruosteisesta vuoden -89 Toyotastasi - en huomaa....kai..
      Hymyilet - sen huomaan taatusti ja olen rakastunut.

      • Anonyymi

        Ei minulla ole varaa autoon. Joten tipuit listalta.


    • Anonyymi

      Ei sussa ole mitään vikaa. En lähesty, koska sulla varmasti tasokkaampaa tarjontaa

      • Anonyymi

        Tuo on hyvä lähtökohta. Pidät jopa itse itseäsi itseäsi huonompana.

        Joihinkin vetoaa.

        Itse asiassa paljon kiehtovampaa kuin pieruilmava itsekehu, tai laimea itsetunto.

        Ehdottomasti jatkoon, sanoi Nina Tampiokin.


      • Anonyymi

        Ei ole. Lähestyt vaan ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on hyvä lähtökohta. Pidät jopa itse itseäsi itseäsi huonompana.

        Joihinkin vetoaa.

        Itse asiassa paljon kiehtovampaa kuin pieruilmava itsekehu, tai laimea itsetunto.

        Ehdottomasti jatkoon, sanoi Nina Tampiokin.

        Ei sille mitään voi, et on pikkusen tampio.


    • Anonyymi

      Olent varattu. Tai ujo.

      • Anonyymi

        Ei sillä ulkonäöllä ainakaan voi olla ujo. Eli varattu siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä ulkonäöllä ainakaan voi olla ujo. Eli varattu siis.

        Ujous ei kyllä ole aina ulkonäöstä kiinni. Kaikki hyvännäköiset ihmiset eivät edes pidä itseään hyvännäköisinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ujous ei kyllä ole aina ulkonäöstä kiinni. Kaikki hyvännäköiset ihmiset eivät edes pidä itseään hyvännäköisinä.

        Tuskin miehet ajattelee noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin miehet ajattelee noin.

        Ei kai se ole mikään sukupuoli kysymys. Ihan hyvin voi ajatella siinä missä nainenkin.
        Itse ainakin ajattelen.


    • Anonyymi

      Kaikki vialla.

    • Anonyymi

      Puoliksi kehittynyt kaksois siskosi joka on kiinni sinussa, ja huono hykienia

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣

        Vamoja naurattaa vamojen jutut.


      • Anonyymi

        Se on kaksoissisko ja hygienia. Opettelisit vajakki ensin kirjoittamaan, ennen kuin yrität veetuilla.


    • Anonyymi

      Varattu se on, mutta uskon ettei kiinnnostuskaan edes riitä, vaikka niin nätisti hymyilee 💗💔 päivän piristys, kun moikkasit, kiitos ❤️

    • Anonyymi

      Onhan täällä palstalla näitä naisia joiden kanssa voi alkaa kirjoittelemaan ja vaikka suhteeseen vaikka alunperin muuta mieles

      • Anonyymi

        En oo edelleenkään mies.


    • Anonyymi

      Ei sinussa ole yhtään mikään vikana.

      • Anonyymi

        Kiitos, ei sussakaan ole mitään vikaa 💗 päinvastoin.


    • Anonyymi

      Oot liian kuuma

      • Anonyymi

        Joidenkin mielestä varmaa näin on


    • Anonyymi

      Ei välttämättä yhtään mikään muu kun se ettei tunnu miltään.

      • Anonyymi

        Mielenkiinnosta kyselen, että jos ei tunnu miltään, niin hymyilisitkö ja katselisitko? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiinnosta kyselen, että jos ei tunnu miltään, niin hymyilisitkö ja katselisitko? 🤔

        Mielenkiinnosta kysyn että miksi et tee itse asialle mitään vaan puhut täysin outojen ihmisten kanssa täällä ja luulottelet asioita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiinnosta kysyn että miksi et tee itse asialle mitään vaan puhut täysin outojen ihmisten kanssa täällä ja luulottelet asioita?

        En voi tehdä mitään, vaikka haluaisin. Molemmat varattuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi tehdä mitään, vaikka haluaisin. Molemmat varattuja.

        Vaikuttaa siltä että vastasit omaan kysymykseesi itse. Ei voi tehdä mitään kun molemmat on varattuja siksi ei tee mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä että vastasit omaan kysymykseesi itse. Ei voi tehdä mitään kun molemmat on varattuja siksi ei tee mitään.

        En taida olla hyväksyny asiaa. Haluaisin erilaisen ratkaisun tähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En taida olla hyväksyny asiaa. Haluaisin erilaisen ratkaisun tähän.

        No tee ite.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tee ite.

        Ei se yksin onnistu :D


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Niin sinustakin 💗 ei voi olla hymyilemättä.


    • Anonyymi

      No, ehkä nuo kierot silmäsi, että et kuitenkaan näkisi lähestymistäni. Ei varmaan muuta.

      • Anonyymi

        Ei ole kierot silmät. Voit tulla tarkistamaan 💗😍 ihan läheltäkin, jos vaan haluat.


      • Anonyymi

        Se on karsastusta, pelle. Täysin normaalia sivistyneillä mutta lievästi näkörajoitteisilla ihmisillä. Tokikaan kehitysmaissa ei moista asiaintilaa edes tunneta.


    • Anonyymi

      Joskus käy niinkin että jos ihastuu henkilöön joka on suhteessa ei voi tehdä asialle mitään mutta koska siinä on ihana olento niin jää mielellään hänen lähelleen vaikka kaveriksi. Siitä puuttuu seksi (ei aina) mutta siinä voi olla ihmisen kanssa joka on ihastuttava ja tehdä hänen kanssaan asioita olla lähellä ja kuulua lähipiiriin. Eräänlainen suhde sekin vaikka ei parisuhde. Ihastunut ihminen haluaa toiselle hyviä asioita tykkää persoonasta ja kaikesta muustakin.

      Jos molemmat on ihastuneita asioita tapahtuu

      • Anonyymi

        Juuri näin !


      • Anonyymi

        Haluaisin olla edes kaveri, mutta taitaa ne puolisot olla erimieltä. Oon niin ihastunut, että sen näkee varmaan kilometrin päähän 😱💗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin olla edes kaveri, mutta taitaa ne puolisot olla erimieltä. Oon niin ihastunut, että sen näkee varmaan kilometrin päähän 😱💗

        Juuri sinne, kilsan päähän...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri sinne, kilsan päähän...

        Voi olla vähän vähemmän, mutta näinpä 🤭😅🤔😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla vähän vähemmän, mutta näinpä 🤭😅🤔😂

        Ja onkin 800m?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja onkin 800m?

        Kutakuinkin sen verran 😅


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      58
      5841
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3697
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1968
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1789
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1199
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      967
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      52
      962
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe