Jäit paljosta paitsi

Anonyymi

Kun et lähestynyt mies minua millään tavalla. Tiedä vain se. Minä annoin sinulle mahdollisuuden siihen.

78

1062

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Anna edes vihje siitä mahdollisuudesta. Naiset kuvittelee välillä vähän liikoja miesten päättelykyvyistä.

      • Anonyymi

        Annoin jo aikanaan. Hän ei mitään siihen tehnyt joten oma on menetyksensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annoin jo aikanaan. Hän ei mitään siihen tehnyt joten oma on menetyksensä.

        Olen täysin varma, että menetit itse paljon enemmän.


    • Anonyymi

      EN varmasti lähesty,olemalla tyhmä mahdollisuutesi ovat menneet.
      Katsos maailmassa on paljon ottajia/Ihan ikää katsomatta.

      • Anonyymi

        On varmasti ottajia minulla ja hänelläkin ei se siitä ole kiinni. Olen vain sen verran uniikki tapaus ettei toista samanlaista tule vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On varmasti ottajia minulla ja hänelläkin ei se siitä ole kiinni. Olen vain sen verran uniikki tapaus ettei toista samanlaista tule vastaan.

        Jokaisella on oma mielipide. Ei tainnut toista kiinnostaa kuitenkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella on oma mielipide. Ei tainnut toista kiinnostaa kuitenkaan?

        Kyllä sitä kiinnosti kun katseli siihen malliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella on oma mielipide. Ei tainnut toista kiinnostaa kuitenkaan?

        Taitaa olla omanarvontuntosi aika nollissa kun vaivaudut yrittämään tuota anonyymien kirjoittelijoiden (eli trollaavien miesten, ei kukaan nainen kirjoittaisi itsestään noin ellei arvon reflektoija itse😉) itsetunnon murskaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sitä kiinnosti kun katseli siihen malliin.

        Ei katselu kerro yhtään mitään kiinnostuksesta, se voi olla uteliaisuutta, tai ihmettelyä, että mitä sinä kyyläät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei katselu kerro yhtään mitään kiinnostuksesta, se voi olla uteliaisuutta, tai ihmettelyä, että mitä sinä kyyläät.

        Joo sitten ei kannata luulla liikoja, jos ei edes hymyile samalla.


    • Anonyymi

      Kerropa, kuinka annoit mahdollisuuden! Jos nyt muistelen tässä vähän aikaa taemmas, aika erikoista on aina tullut?

      • Anonyymi

        Ihan niin suoraan kuin voi olla. Ei ollut enää mitään vihjailuita. Oli ja meni hän jäi minusta paitsi. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan niin suoraan kuin voi olla. Ei ollut enää mitään vihjailuita. Oli ja meni hän jäi minusta paitsi. :)

        Miten paljon hän menetti?


    • Anonyymi

      Joo minäkin olen antanut joka ikinen päivä sinulle mahdollisuuden lähestyä. Olen oikein hyvin sitä mahdollisuutta täällä kotona neljän seinän sisällä pitänyt yllä aamusta iltaan, no, paitsi pakolliset kaupapreissut ja töissä käynnit, mutta muuten. Mahdollisuuksia on ollut jopa puhelinliittymää ja postiosoitetta myöten. Mutta eipä ole kelvannut joten nyt sitten riitti.

      • Anonyymi

        Bensa on kallista.


      • Anonyymi

        Tuo ei ole mahdollisuuden antamista. Minä taas ilmaissut hänelle ihan suoraan.


      • Anonyymi

        No eipä siihen välttämättä mitään muuta tarvita, kuin pakolliset kauppareissut. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bensa on kallista.

        Anteeksi mitä? Oletko aloittaja? Miten ihmeessä olet mahdollisuuden hänelle antanut? Onko hän tunnistanut sua? Ja nyt passiivisagressiivisena syytät bensarahojen tuhlaamisesta. Et ole nyt rehellinen itsellesi. Älä pelleile oikeilla ihmisillä. Terveys ei ole halpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei ole mahdollisuuden antamista. Minä taas ilmaissut hänelle ihan suoraan.

        Kuinka suoraan, millä tavoin ja sanoin? Sanoitko että ”nyt sinulla on mahdollisuus lähestyä minua jos olet kiinnostunut”? Kuulostaa epäuskottavalta koska on aika luonnotonta. Luultavasti olet vaan vihjaillut jotenkin epäsuorasti esim kertoen mihin ja milloin haluaisit mennä ja jättänyt sanomatta että haluaisit toisen tulevan sinne kanssasi. Toinen ei sitten ole hoksannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi mitä? Oletko aloittaja? Miten ihmeessä olet mahdollisuuden hänelle antanut? Onko hän tunnistanut sua? Ja nyt passiivisagressiivisena syytät bensarahojen tuhlaamisesta. Et ole nyt rehellinen itsellesi. Älä pelleile oikeilla ihmisillä. Terveys ei ole halpaa.

        Mutta feikkidialogien kirjoittelu provoaloituksiin on ilmaista huvia, kohderyhmänä tietysti….


    • Anonyymi

      Tiedän. Annoit lukuisia ehkä-mahdollisuuksia silloin aiemmin. Olet ollut kyllä ihmeellisin tyyppi mihin olen törmännyt.
      Ikuinen ikävä.

      • Anonyymi

        Ikävöi vaan kun ei kiinnostanut lähestyä.


    • Anonyymi

      Ai niinkö päinkö se nyt sinun mielestäsi sitten menikin. Minulla kun on aivan toisenlainen käsitys asioiden kulusta. Olet varalla.

      • Anonyymi

        Et ole sitten hän. Minä annoin selkeästi hänelle ajatuksen siitä että voi ja saa lähestyä. Ei tehnyt sitä joten ei kiinnostanut. Jäi minusta paitsi.


    • Anonyymi

      Kiinnostuksen puuttumisen ohella tärkeä selittävä este voi olla ettei kumpikaan uskalla lähestyä toista. Uskalluksen puutteesta oli kyse itselläni silloin 2-3 v sitten. Muistat kyllä, jos olet "hän". https://www.youtube.com/watch?v=W4jPEBQV8zw.

      • Anonyymi

        Ei osu tuo 2-3 vuotta sitten. Meillä on kulunut vähemmän aikaa.


    • Anonyymi

      Ehkä aattelin, että siitä voi tulla liikaa sotkua.

      • Anonyymi

        Siitäkö jos tulisit minulle puhumaan? Hirveä sotku kyllä ihmiset tutustuu ja puhuu toisilleen!


      • Anonyymi

        Kivat teille en ole Ella. Puhut hänestä todella kauniisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitäkö jos tulisit minulle puhumaan? Hirveä sotku kyllä ihmiset tutustuu ja puhuu toisilleen!

        Me ei törmäillä vahingossa, eli juttu pitäisi sopia. Olen siis joku muu kuin hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ei törmäillä vahingossa, eli juttu pitäisi sopia. Olen siis joku muu kuin hän.

        Ei mekään enää. Aiemmin kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mekään enää. Aiemmin kyllä.

        Välimatkaa enemmän kuin 50 km? Mulla on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välimatkaa enemmän kuin 50 km? Mulla on.

        En tiedä missä hän on nykyään joten voi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä missä hän on nykyään joten voi olla.

        Me tiedetään tasan tarkkaan missä mennään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me tiedetään tasan tarkkaan missä mennään.

        Sitten ei tainnut osua.


      • Anonyymi

        Oot oikeessa. Siitä olis tullut sotkua, koska rakastuin välittömästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot oikeessa. Siitä olis tullut sotkua, koska rakastuin välittömästi.

        Sivusta tämä siis.


    • Anonyymi

      Tuskin hän mitään menetti. Kiinnostus ei vain riittänyt.

      • Anonyymi

        Ei hän menettänyt mitään vaan jäi paitsi. Elämä lähelläni on mielenkiintoista.


      • Anonyymi

        Muista kertoa sama asia samassa ja jokaisessa trollauksessa eli aloituksessa mahdollisimman monessa muodossa🤭


    • Anonyymi

      Niin sinäkin ja minäkin sinulle ja nyt sinäkin tiedät.

      • Anonyymi

        Minulle ei annettu vihjeitä mahdollisuuksista lähestyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle ei annettu vihjeitä mahdollisuuksista lähestyä.

        Ehket vain osannut tulkita merkkejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehket vain osannut tulkita merkkejä?

        Mitä merkkejä minulle olisi annettu? Ei mitään suoraa sanaa mistään.


    • Anonyymi

      Mitä sitten??

      • Anonyymi

        Niin että jatka vaan täydellistä elämääsi ilman minua. Minulla on myös arvoa omana itsenäni ja siksi voin sanoa että jäi paitsi hyvästä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että jatka vaan täydellistä elämääsi ilman minua. Minulla on myös arvoa omana itsenäni ja siksi voin sanoa että jäi paitsi hyvästä!

        Hyvää jatkoa sinulle kaukana täydellisyydestä mun elämä. Elän sitä mitä oo saanu ja se ei ole sinulta pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää jatkoa sinulle kaukana täydellisyydestä mun elämä. Elän sitä mitä oo saanu ja se ei ole sinulta pois.

        Minun elämä ei kiinnostanut. Miksi sitten katsoit minua niin useasti ja janosit näkemistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun elämä ei kiinnostanut. Miksi sitten katsoit minua niin useasti ja janosit näkemistä?

        Sanoppa missä kaupungissa tämä on tapahtunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoppa missä kaupungissa tämä on tapahtunut?

        Siellä missä nähtiin silloin viime vuonna. Oikea tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä missä nähtiin silloin viime vuonna. Oikea tietää.

        Viime vuonna ok. Ei liity minuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime vuonna ok. Ei liity minuun.

        Koska sitten? Sivusta.


    • Anonyymi

      Istu ja pala projisointia.

      • Anonyymi

        Kaikkea voi olla silti kaikki mitä täällä sanon on totta ja tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkea voi olla silti kaikki mitä täällä sanon on totta ja tapahtunut.

        Luuletko, että täällä on aikaa lukee kuin piru raamattua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko, että täällä on aikaa lukee kuin piru raamattua?

        On aikaa lukea aina on. Tosin ei hänellä välttämättä mutta minun ajatuksille on aina aikaa täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko, että täällä on aikaa lukee kuin piru raamattua?

        Eikö useimmat harrasta juurikin tämmöistä levyn väärinpäin soittamista? Sivusta 666


    • Anonyymi

      Oiskohan toisin päin ja sä feikki saat nopeat karmat välittömästi!!! ♥️✨💫💥💥

      • Anonyymi

        Tämä vastaus ei liity aloitukseen millään tavalla.


    • Anonyymi

      Niin, se luu tais jäädä sun käteen?
      Sivusta

      • Anonyymi

        Jo kolmas kommentti äkäiseltä vanhaltapiialta joka luulee tavoittavansa vertailunkohteensa netistä ja loukkaavansa sekä tulevansa hehkeämmäksi ja eheämmäksi, hyvää katharsista sinulle kun se aika koittaa, ei näytä lupaavalta vielä. Todellakin sivusta tämä


    • Anonyymi

      Selvän näkijä,linja,kertoo selvän,estääkö onko saanut keneltä linjan Kaisa

    • Anonyymi

      Yritin lähestyä naista huonolla menestyksellä. En ole toipunut siitä vieläkään.

      • Anonyymi

        Sitten susta ei ole.


    • Anonyymi

      Tuskin täällä on sellaisia ihmisiä jotka ovat saaneet joltain ihmiseltä lähestymisyrityksen ja torpannut sen. Silloin ei ole ollut vain kiinnostusta sillä ihmisellä.

      • Anonyymi

        Höntti aivan varmasti on, siksihän ne juuri täällä ovat.


    • Anonyymi

      Kuinka monta samantyyppistä provoa lyöt mies yhtäaikaa tulille päiviesi mittaan? Ja palstauskovaisille kysymys- mistä syystä nämä syyllistävät purkaukset tai ylipäätään negatiivinen teksti koetaan uskottavaksi naisoletuksella? Liikaa juorulehtiä? Ommuute ajankohtainen vertaus nytten

    • Anonyymi

      Ei kyllä se kesken jäi!

    • Anonyymi

      Sitä on vaikea etukäteen tietää jäikö mistä paitsi. Mut kun noin asian esittää niin ensivaikutelma sinusta on vähemmän myönteinen. Oman arvon tunteminen on hyvästä, jos siihen sisältyy myös toisen kunnioittaminen ja arvostaminen. Herkkyyskin on hyvästä, jos se on suunnattu myönteisiin asioihin, eikä riitelyyn ja kosto toimenpiteisiin.

      • Anonyymi

        Jos itsensä tuntee ja tietää niin silloin pitäisi siitä olla ylpeä mitä on ja kantaa sisällään ja tietää olevansa yhtä arvokas kuin muut. Eihän siinä ole mitään kostoa tai riitelyä. Näköjään itse olet ainoa joka haluaa tässä haastaa riitaa kun ilmaiset aloittajalle tuolla tavalla asian etkä tiedä aloittajan tilannetta sen miehen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos itsensä tuntee ja tietää niin silloin pitäisi siitä olla ylpeä mitä on ja kantaa sisällään ja tietää olevansa yhtä arvokas kuin muut. Eihän siinä ole mitään kostoa tai riitelyä. Näköjään itse olet ainoa joka haluaa tässä haastaa riitaa kun ilmaiset aloittajalle tuolla tavalla asian etkä tiedä aloittajan tilannetta sen miehen kanssa.

        Kaikki täällä tietää aloittajan tilanteen sen miehen kanssa. Sitä ei ole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki täällä tietää aloittajan tilanteen sen miehen kanssa. Sitä ei ole!

        On se. Aloittajan korvien välissä.


      • Anonyymi

        Tässä palstaharhat kukoistaa. Eikö ne ensivaikutelmat tehdä irl eikä missään palstalla tuntemattomien naisten kanssa?


    • Anonyymi

      Sinulla on joku pakkomielle näihin aloituksiin. Sano niissä selvästi, että ette ole koskaan puhuneet sanakaan, niin väärät miehet ei turhaan vaivaudu! Kukaan ei jää vuosiksi tänne kirjoittelemaan ihmiselle, jonka kanssa ei ole koskaan puhunut sanaakaan!

    • Anonyymi

      Vaikka antaisi toiselle mahdollisuuden, niin se ei tarkoita sitä että toista kiinnostaisi.
      Ehkä korkokengillä olisit voinut vaikuttaa asiaan... niillä on kuitenkin aika suuri vaikutus siihen miltä näyttää.
      Olen huomannut että ne vähemmänkin viehättävät, muuttuvat oikein kaunottariksi, kun laittavat korkokengät jalkaan.

    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      🍒 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://www.de4.fun/girl17531298ow

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2301
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      64
      1514
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1286
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe