Kehitysvammaisten puolella ei ADHD tietoa

ADHD:n kehittymiseen voivat geneettisten seikkojen lisäksi vaikuttaa raskauteen ja synnytykseen liittyvät tekijät, synnynnäiset rakenteelliset ominaisuudet sekä erilaiset psykososiaaliset seikat, kuten äidin synnytyksen jälkeinen masennus sekä vanhempien autoritäärinen ja etäinen kasvatustyyli. Jos kehitysvammma puolella ohjaajat ovat vain opiskellut Kehitysvamma alaa eikä niille voida kertoa vaikeasta ADHD jutusta jonka suhteen on todettu Narsisti persoonallisuus jutut josta syystä minun kaltaiset kaksois diagnoosi ihmisenä eivät saa mielenterveys puolen hoitoa. Kirjoitin kehitysvammmaisten ryhmässä ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ja vaikea ADHD ja lapsena todettu koko testi Heikkolahja tasolla niiden kohdalla täytyy voida yhdistää Kehitysvamma ja mielenterveys palvelut samaan pakettiin eikä pompottella joka tekee monen diagnoosin saaneena Kehitysvammaisten puolella käytös häiriöt. Ne joilla on Adhd vahvin oireinen tai Asperger tai Tourette niiden kohdalla Kehitysvamma puolella ohjaajien täytyy ymmärtää että ei tepsi sama työ ote kun niillä joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ainoastaan. Ja ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma niistä kukaan ei osaa kirjoittaa pitkiä viestejä. Joka saa minut vaikean ADHD takia uhkaa että myrkytän. Jos lievän älyllisen kehitysvamma saaneena tiedän että toinen kehitysvamman saanut voi kuolla jos sen kokis pulloon laitan puolet rotanmyrkkyä uusi työntekijä joka opiskelee Kehitysvamma väitti silloin joudun vankilaan muka älyllisen kehitysvamman koska olen tietoinen että se voi kuolla. Ne joilla on Lievä älyllisen kehitysvamman saaneena en ymmärrä miksi muut älyllisen kehitysvamman saaneena vihaa Kehitysvamma sanaa miksi itse olen aina ollut kiinnostus lukemaan kehitysvamma aiheisia kirjoja jotka on kirjoitettu ainoatakaan Kehitysvamma alan opiskelijoille. Ja huomaan älyllisen kehitysvamman saaneena kaikilla muilla on mennyt eduvalvonta läpi mutta minun kohdallani ei mennyt ja kun tilasin psykologi paperit ohjaajat sanoo että syynä on Heikkolahjaisuus taso kun kokonais kielellinen älykkyys taso kohta on minulla mennyt lähellä 80äö

0

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
        Suomalaiset julkkikset
        120
        2472
      2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
        Haapavesi
        40
        1652
      3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
        Maailman menoa
        655
        1079
      4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
        Ikävä
        106
        993
      5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
        Ikävä
        71
        982
      6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
        Ikävä
        98
        936
      7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
        Ikävä
        48
        885
      8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
        Ikävä
        83
        760
      9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
        Ikävä
        33
        736
      10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
        Ikävä
        71
        728
      Aihe