ADHD:n kehittymiseen voivat geneettisten seikkojen lisäksi vaikuttaa raskauteen ja synnytykseen liittyvät tekijät, synnynnäiset rakenteelliset ominaisuudet sekä erilaiset psykososiaaliset seikat, kuten äidin synnytyksen jälkeinen masennus sekä vanhempien autoritäärinen ja etäinen kasvatustyyli. Jos kehitysvammma puolella ohjaajat ovat vain opiskellut Kehitysvamma alaa eikä niille voida kertoa vaikeasta ADHD jutusta jonka suhteen on todettu Narsisti persoonallisuus jutut josta syystä minun kaltaiset kaksois diagnoosi ihmisenä eivät saa mielenterveys puolen hoitoa. Kirjoitin kehitysvammmaisten ryhmässä ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ja vaikea ADHD ja lapsena todettu koko testi Heikkolahja tasolla niiden kohdalla täytyy voida yhdistää Kehitysvamma ja mielenterveys palvelut samaan pakettiin eikä pompottella joka tekee monen diagnoosin saaneena Kehitysvammaisten puolella käytös häiriöt. Ne joilla on Adhd vahvin oireinen tai Asperger tai Tourette niiden kohdalla Kehitysvamma puolella ohjaajien täytyy ymmärtää että ei tepsi sama työ ote kun niillä joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ainoastaan. Ja ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma niistä kukaan ei osaa kirjoittaa pitkiä viestejä. Joka saa minut vaikean ADHD takia uhkaa että myrkytän. Jos lievän älyllisen kehitysvamma saaneena tiedän että toinen kehitysvamman saanut voi kuolla jos sen kokis pulloon laitan puolet rotanmyrkkyä uusi työntekijä joka opiskelee Kehitysvamma väitti silloin joudun vankilaan muka älyllisen kehitysvamman koska olen tietoinen että se voi kuolla. Ne joilla on Lievä älyllisen kehitysvamman saaneena en ymmärrä miksi muut älyllisen kehitysvamman saaneena vihaa Kehitysvamma sanaa miksi itse olen aina ollut kiinnostus lukemaan kehitysvamma aiheisia kirjoja jotka on kirjoitettu ainoatakaan Kehitysvamma alan opiskelijoille. Ja huomaan älyllisen kehitysvamman saaneena kaikilla muilla on mennyt eduvalvonta läpi mutta minun kohdallani ei mennyt ja kun tilasin psykologi paperit ohjaajat sanoo että syynä on Heikkolahjaisuus taso kun kokonais kielellinen älykkyys taso kohta on minulla mennyt lähellä 80äö
Kehitysvammaisten puolella ei ADHD tietoa
0
87
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103