Olemme pitkään ihmetelleet mikä ahdistaa nuorisoa. Mutta tämän päivän lehdessä kerroitte syyn.
Nuoret tykkää noituudesta ja pimeistä voimista.
He tietenkin kuulevat, että se on viatonta roolipeliä ja unohtavat että riivaajat ovat todellisia.
Kun sitten päädytään mielenterveysongelmiin niin voitte muistella mihin pahuuden henkivaltoihin itse halusitte tutustua.
Nepä eivät sitten enää päästäkään nuoria vapaiksi koska ne ovat vahvempia kuin nuori joka luulee niitä hallitsevansa. Niillä on 6000 vuoden kokemus siitä miten ihmisiä huijataan ja vangitaan. 20v nuori on niille pelkkä välipala.
Kiitos Loviisan Sanomat
Anonyymi
1
183
Vastaukset 1
- Anonyymi
Toivotaan että joku ottaa neuvosta vaarin kun lehtikin sen syyn nyt kaikille kertoi.
Riivaajien kanssa ei kannata leikkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3941056Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3231014- 102895
- 82797
- 78772
- 82736
- 37666
- 50665
- 45651
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39650