Huono kohde aika

Anonyymi

Varmasti moni muukin kamppailee saman asian kanssa. Joka kerta jos tehdään laatukierto asiakkaan kanssa löytyy valituksia milloin mistäkin. Työt joutuu tekemään juosten, eikä selittelyt auta esimiehelle että ei pysty parempaan, ja kehdataan vielä sanoa että tuo kohta on jäänyt tekemättä. Aivan sama kuka tekee työt, ei pysty parempaan.

10

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On tuttua.. Ja esim. itse olen jo vuodenpäivät siivonnut suihkutiloja ilman kunnon välineitä omat kengät jalassa.. Koita siinä sitten tehdä hyvää jälkeä kun saat seiniäkin hingata tiskiharjalla... Menee turhaan aikaa typeriin asioihin..

    • Anonyymi

      Ei mullakaaan ole kuin omia työkenkiä, ja essun sain kun valitin että aina paita märkänä, ja kerta käyttöhanskoja menee, kun ne on kesällä paremmat käyttää kun ei hiosta.

      Muutenkin jos mopit ja levylehykset jos on ihan romuja, ei tekeminen ole sen parempaa.

      • Anonyymi

        Mulla moppi kans niin kulunut ettei siinä pysy lattiamopit enää kunnolla kiinni ja uutta en saa.. se on näin syksyn/talven tullen kivaa kun olisi kiva mopata vähän kosteammalla mopilla mikä sitten myös painaa enemmän -> irtoaa.. Ja kertakäyttöhanskat.. mitä ne on :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla moppi kans niin kulunut ettei siinä pysy lattiamopit enää kunnolla kiinni ja uutta en saa.. se on näin syksyn/talven tullen kivaa kun olisi kiva mopata vähän kosteammalla mopilla mikä sitten myös painaa enemmän -> irtoaa.. Ja kertakäyttöhanskat.. mitä ne on :DD

        Missä ö puljussa oot töissä ja nissä päin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä ö puljussa oot töissä ja nissä päin?

        Helsingissä.. en viitsi sanoa enempää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla moppi kans niin kulunut ettei siinä pysy lattiamopit enää kunnolla kiinni ja uutta en saa.. se on näin syksyn/talven tullen kivaa kun olisi kiva mopata vähän kosteammalla mopilla mikä sitten myös painaa enemmän -> irtoaa.. Ja kertakäyttöhanskat.. mitä ne on :DD

        Itse siivoan ISSllä, ja ihan osittain huonojen välineiden takia tekee mieli lähteä muualle töihin. Riippuu hyvin paljon esimies alueesta, mutta jos ei ole paikkaa missä pestä pyykkiä, ja ohjaajat tuo mitä sattuu rättejä -ja puhki kuluneita moppeja, ei ole ihme että työmotivaatio on koetuksella, ja usko tekemiseen. Etenkin iän ikuiset Jon masterin levylehykset on vaihtunut monessakin paikassa vikani, mutta ei ketään kiinnosta vaikka romuista valittaa . Suurin osa tavarasta on roskiin joutavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse siivoan ISSllä, ja ihan osittain huonojen välineiden takia tekee mieli lähteä muualle töihin. Riippuu hyvin paljon esimies alueesta, mutta jos ei ole paikkaa missä pestä pyykkiä, ja ohjaajat tuo mitä sattuu rättejä -ja puhki kuluneita moppeja, ei ole ihme että työmotivaatio on koetuksella, ja usko tekemiseen. Etenkin iän ikuiset Jon masterin levylehykset on vaihtunut monessakin paikassa vikani, mutta ei ketään kiinnosta vaikka romuista valittaa . Suurin osa tavarasta on roskiin joutavia.

        Jep, rikkinäiset työvälineet ja huono esimiestyö kyllä pistää miettimään irtisanoutumista..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, rikkinäiset työvälineet ja huono esimiestyö kyllä pistää miettimään irtisanoutumista..

        Sekin on tyhmää että parhaat jaetaan päältä, mutta uusiin kohteisiin tilataan koneita myöten kaikki, ja vaunut sun muut. Kohteista irtoaa rahaa, jolla voi katteet hoitaa. Vanhoja välineitä käytetään liian kauan, ja on myös työ turvallisuus riski.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin on tyhmää että parhaat jaetaan päältä, mutta uusiin kohteisiin tilataan koneita myöten kaikki, ja vaunut sun muut. Kohteista irtoaa rahaa, jolla voi katteet hoitaa. Vanhoja välineitä käytetään liian kauan, ja on myös työ turvallisuus riski.

        Mullakin vaunut nitisee ja natisee, yhdistelmäkone hajoilee pikkuhiljaa, edes uusia vessaharjoja ei saa kun kysyy.


    • Anonyymi

      Missään muualla kuin ISSllä en ole yhtä huonoja moppeja, ja levy lehyksiä nähnyt. Liinoissakin olisi suurin osa roskis tavaraa. Ei jaksa samasta valittaa, kun muutosta ei tule, ja tunnetusti kuivain rumpu ei tee hyvää pyykille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      376
      1436
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1180
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1062
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      930
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      876
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      786
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe