hyvä ja oikea journalisti tekee uutisen niin kuin se on mitään lisäämättä tai jättämättä. valitettavan usein nämä nuoret tai itselleen samaa aate mailmaa oleva uutinen josta lähdetään kirjoittamaan niin ikääm kuin korostetaan sitä siinä jutussa vaikka pitäisi olla puolueeton sekä vaikka itsekin olisi esim samaa puoluetta niin pitäisi uutinen pitää uutisena eikä omana mielipiteenä. tämä erottaa journalistin vale journalistista. ei kukaan ole niin tyhmä etteikö huomaa uutisesta toimittajan omaa mieltä jos on samaa ajattelumailmaa
journalisti
2
228
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä kirjoittelee huonot ja väärät journalistit tuon luokittelun mukaan. Mahtuuko joukkoon entisiä sellaisia kenties? Jos myös nykyisiä niin silloin liikutaan jo vaarallisilla vesillä.
- Anonyymi
Valmistuin itse journalistiksi, mutta en saanut töitä alalta, vaikka hain niitä kahden vuoden ajan. Minulla oli myös noin neljän vuoden kokemus alalta ennen tätä. Kuulin sitten tutulta, joka oli alan gaalassa, että minut oli luokiteltu epäsopivaksi melkein kaikissa medioissa. Tämä johtui siitä, että en ollut yhdessä tilaisuudessa samaa mieltä Ylen toimittajien kanssa inklusiivisuudesta; mielestäni rekrytoinnissa pitäisi painottaa meriittejä eikä etnisyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192562Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262364Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581973Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301833Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3301383- 601083
- 2591039
- 541017
- 146933
- 45908