Kamat thaikuista

Racha boxing

Moi.
Olen hilannut kamaa thaikuista joka reissulla.
Lähinnä kypärät , hanskat ,säkkihanskat, jalkasuojat,alasuojat, siteet,vatsapanssarit valmentajille,käsilossit,nilkkatuet,boxing linimentit voiteet jne.Ostin aiemmin kaverini kautta Twins kamaa , ja siellä on myös Windy ja nyt uusin Racha boxing lähtöisin twinsistä,,oleva heppu joka perusti oman tehtaan.Laatu on ehkä vielä parempi kuin twinsin,tai ainakin sama.
Ystävälläni on sali Hua hinissä, jota kautta niitä voi tiedustella, hänellä on kamat myynnissä.
Sitä kautta löytyy myös kehä varusteet.
Jos käy Bangkokissa kannattaa käydä myymälässä joka on rachadarmin stadionilla.Siellä myydään racha boxing tuotteet.Jälleenmyynnistä kiinnostunut voi tiedustella Rachatuotteiden edustusta minun kauttani.Hua hinissa Grand Sport sali aivan Grand hotellin vieressä ,yötorin vieressä ,myös Sao paolo sairaala.Sali on ystäväni omistuksessa,siellä järjestetään myös matseja pari kertaa viikossa yleensä 5 ottelua.Ottelijat thaikkuja noin 400km säteeltä.Jos kiinnostaa tietää lisää kirjoita.

19

3497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja merkit

Parviainenkos se Kuopiosta kirjoittelee? Varmaan korjaat jos olen väärässä, mutta näyttää tuo kirjoitustyyli niin tutulta noista muiden lajien ryhmistä. Itse taitaisin kyllä hoitaa omat yhteyteni, jos jälleenmyyntiä suunnittelisin. Miksi maksaa suomalaiselle välikädelle? Voi kilpaileminen nykyisten maahantuojien kanssa mennä muuten mahdottomaksi, varsinkin kun täällä on saatavissa parikin laatumerkkiä. Vai meinasitkos, että verotta raahailisit niitä rajan yli? Mutta toki kukin halunsa mukaan.

Rachasta en ole ikinä kuullutkaan. Onko joku tutkinut lähemmin näitä tuotteita? Niin paljon on kehnoa kamaa muutaman harvan laatumerkin joukossa.

Jos muuten joku ei tiennyt, niin Leppävaaran Everlast-putiikin kautta saa ainakin kaikki Suomeen tuotavat Twinsin kamat, ja ymmärsin että Fairtexinkin. Kehunpa tässä vielä lopuksi palvelua loistavaksi, jotta saavat tukea ja pysyvät toiminnassa. Googlella löytynee osoite helposti. Vai mitkäs ovat muiden kokemukset tästä ja muista suomalaisista putiikeista?

• Rachaboxing

No parviaisen perkele se täällä kirjoittaa.
        Ei minkään välikäden kautta vaan Rachan kaveri oli antanut kaverilleni toimeksiannon josko suomesta löytyisi joku joka alkaisi yksinoikeudella markkinoida kamoja täällä.Kaverini thaikuista on täällä käymässä parasta aikaa ja voisi antaa yhteystietoja.Laatu noissa vehkeissä on hyvä ainakin
        mitä vertailin niitä omiin twinsin kamoihin huomasin jo heti alkuun jalkasuojien olevan paremmat.Kiinnitystarrat olivat ainakin jossain välissä twinsin kamoissa sellaiset että ne repi pohkeet auki.Eli niitä ei oltu suojattu.Sama noissa suojien nahkoissa on ollut aikamoisia heittoja.Tällä hetkellä mitkä on minulla käytössä se nahka on halkeilevaa sorttia.

• Mää
      • :-)

Ai ne on noita Blue Cornereita. Jaa parempia kuin Twinsit? Tuskin. Milläs muilla nimillä noita myydään? Onko Thaismait hyviä? Entä muut merkit? Windyn hanskat kai on ihan hyviä, muttei niitä taida täältä saada enkä tiedä muusta sälästä.

Putiikeista, mitäs tykkäätte Finn Best Budosta Hämeentiellä? :D

• Racha boxing
        :-) kirjoitti:

Ai ne on noita Blue Cornereita. Jaa parempia kuin Twinsit? Tuskin. Milläs muilla nimillä noita myydään? Onko Thaismait hyviä? Entä muut merkit? Windyn hanskat kai on ihan hyviä, muttei niitä taida täältä saada enkä tiedä muusta sälästä.

Putiikeista, mitäs tykkäätte Finn Best Budosta Hämeentiellä? :D

Että onko Racha hyvä merkki.?
        Viimeiset MM taistot Bangkokissa käytiin Rachaboxingin kehässä ja Rachaboxingin hanskoilla.
        Turha haastaa paskaa jos ei tiedä.

• hohhoi
        Racha boxing kirjoitti:

Että onko Racha hyvä merkki.?
        Viimeiset MM taistot Bangkokissa käytiin Rachaboxingin kehässä ja Rachaboxingin hanskoilla.
        Turha haastaa paskaa jos ei tiedä.

Mitä ihmettä oikein räpätät? Jokuhan jo tiesi, että ne ovat Blue Cornereita eri nimellä. Noita kilpailuja tuskin käydään siten, että valitaan parhaat välineet, vaan valitaan sen valmistajan vehkeet, joka tarjoaa eniten siitä, että saa tuotteensa näkyviin. Blue Cornereista on monilla kokemuksia, mutta itse en niitä omista. Enkä nyt viitsi ruveta haukkumaan kuulopuheiden perusteella.

• Racha boxing
        hohhoi kirjoitti:

Mitä ihmettä oikein räpätät? Jokuhan jo tiesi, että ne ovat Blue Cornereita eri nimellä. Noita kilpailuja tuskin käydään siten, että valitaan parhaat välineet, vaan valitaan sen valmistajan vehkeet, joka tarjoaa eniten siitä, että saa tuotteensa näkyviin. Blue Cornereista on monilla kokemuksia, mutta itse en niitä omista. Enkä nyt viitsi ruveta haukkumaan kuulopuheiden perusteella.

Hoh hoh hoi..
        Ne on oikealta nimeltään Racha boxing.
        Blue Corner on tilannut omalla nimellään Rachalta kamoja.
        Ja ei kuule onnistu tavarantoimitus MM kisoihin aivan noilla perusteilla kuin esitit.
        Ja on ehkä parempi että et ostakkaan minulta mitään, koska en myy mitään vaan tarjoan mahdollisuutta jollekkin, joka haluaisi alkaa edustamaan Racha boxing tuotemerkkiä.
        Lukisit unto tekstin oikein ja alkaisit sitten räpättämään.

• Joo
        Racha boxing kirjoitti:

Hoh hoh hoi..
        Ne on oikealta nimeltään Racha boxing.
        Blue Corner on tilannut omalla nimellään Rachalta kamoja.
        Ja ei kuule onnistu tavarantoimitus MM kisoihin aivan noilla perusteilla kuin esitit.
        Ja on ehkä parempi että et ostakkaan minulta mitään, koska en myy mitään vaan tarjoan mahdollisuutta jollekkin, joka haluaisi alkaa edustamaan Racha boxing tuotemerkkiä.
        Lukisit unto tekstin oikein ja alkaisit sitten räpättämään.

Höpö Höpö. Ei kannata puhua mistään merkeistä, jos niistä ei mitään tiedä. Minkään Parviaisen kautta ei mitään edustusta saa. Jokainen, joka kävelee sinne kauppaan, voi ostaa mitä haluaa. Ystäväni Thaimaassa,joo joo.Ai se baariottelija, joka on ollut pari kertaa Suomessakin ja väittää olevansa joku mestari? Tää Parviainen taitaa olla samaa kastia, kun se Oulun "thainyrkkeilyopettaja", jolla on linnatuomio tulossa.

• frank
        Joo kirjoitti:

Höpö Höpö. Ei kannata puhua mistään merkeistä, jos niistä ei mitään tiedä. Minkään Parviaisen kautta ei mitään edustusta saa. Jokainen, joka kävelee sinne kauppaan, voi ostaa mitä haluaa. Ystäväni Thaimaassa,joo joo.Ai se baariottelija, joka on ollut pari kertaa Suomessakin ja väittää olevansa joku mestari? Tää Parviainen taitaa olla samaa kastia, kun se Oulun "thainyrkkeilyopettaja", jolla on linnatuomio tulossa.

Heh, mikä on tämä Oulun tarina?

• Racha Boxing
        Joo kirjoitti:

Anteeksi nyt hyvä kuka lienetkin.
        Kaveri joka on järjestetty esittämään tämä Racha boxingin pyyntö on suomalainen kaveri.Ei mikään thai.Tällä suomalaisella on oma myynti thaimaassa hua hinissä.Ja koska hän on tällä hetkellä pitämässä suomessa oman lajinsa leirejä .Hänen kokemuksensa kamppailulajeista on lähes 30 vuotta.Ei tarvitse ostaa kamoja Parviaisen kautta.Sattuu vain olemaan että tämä Parviainen tuntee Thaimaasta ja muualta maailmasta muitakin kuin yhden Thaiottelijan.
        Ja toinen asia kuka on tuo baariottelija.kerro nimi voin kertoa hänen meriittinsä.
        Ja jos hän on huono , niin oletko ottanut matsia hänen kanssaan?Jos olet ja olet voittanut kerro missä?Taidat olla joku kaveri joka on tullut joskus kaltoin kohdelluksi.
        Lelut on olleet puuta ja osittain rikki...tai muuta vastaavaa.
        Mutta sen kyllä huomaa että olet kaikkea muuta kuin kamppailulajien keskuudessa ,ystävyyttä niittävä kaveri.Et pysty olemaan tekemisissä yli lajirajojen.Luulet että pelkästään se mitä itse teet on maailman pelastus.Jos ylipäätään teet mitään, tai sitten olet pelkkä turha porisija.
        Et pysty esittämään mielipiteitä vaan alat henkilöimään asioita.
        Toivottavasti opit joskus maailmasta jotain.

• joo
        Racha Boxing kirjoitti:

Anteeksi nyt hyvä kuka lienetkin.
        Kaveri joka on järjestetty esittämään tämä Racha boxingin pyyntö on suomalainen kaveri.Ei mikään thai.Tällä suomalaisella on oma myynti thaimaassa hua hinissä.Ja koska hän on tällä hetkellä pitämässä suomessa oman lajinsa leirejä .Hänen kokemuksensa kamppailulajeista on lähes 30 vuotta.Ei tarvitse ostaa kamoja Parviaisen kautta.Sattuu vain olemaan että tämä Parviainen tuntee Thaimaasta ja muualta maailmasta muitakin kuin yhden Thaiottelijan.
        Ja toinen asia kuka on tuo baariottelija.kerro nimi voin kertoa hänen meriittinsä.
        Ja jos hän on huono , niin oletko ottanut matsia hänen kanssaan?Jos olet ja olet voittanut kerro missä?Taidat olla joku kaveri joka on tullut joskus kaltoin kohdelluksi.
        Lelut on olleet puuta ja osittain rikki...tai muuta vastaavaa.
        Mutta sen kyllä huomaa että olet kaikkea muuta kuin kamppailulajien keskuudessa ,ystävyyttä niittävä kaveri.Et pysty olemaan tekemisissä yli lajirajojen.Luulet että pelkästään se mitä itse teet on maailman pelastus.Jos ylipäätään teet mitään, tai sitten olet pelkkä turha porisija.
        Et pysty esittämään mielipiteitä vaan alat henkilöimään asioita.
        Toivottavasti opit joskus maailmasta jotain.

Höpö höpö, ketään ei ole käsketty esittämään mitään pyyntöä. Parviaisestahan on thai-liiton sivuillakin kyselty, mikä ihmeen kaveri on ,kun esiintyy jonain thainyrkkeilyn tietäjänä ja kukaan oikeasti lajia tunteva ei ole siitä koskaan kuullutkaan.
        Jokainen voi ostaa Rachalta kamoja, joka kävelee ovesta sisään.

• sivustavirkkoilija
        joo kirjoitti:

Höpö höpö, ketään ei ole käsketty esittämään mitään pyyntöä. Parviaisestahan on thai-liiton sivuillakin kyselty, mikä ihmeen kaveri on ,kun esiintyy jonain thainyrkkeilyn tietäjänä ja kukaan oikeasti lajia tunteva ei ole siitä koskaan kuullutkaan.

No älä nyt takerru pikkuseikkoihin. Voihan sitä nyt aina seuran perustaa, vaikkei varsinaista osaamista olisikaan. Tekemällä oppii.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=109&conference=4500000000001082&posting=22000000007985765

• Racha boxing
        joo kirjoitti:

No joko muistuu se thaihepun nimi?
        Ja ottelitko sitä vastaan ja missä?
        Miten kävi.?
        Vai puritko kynsiä nurkassa?
        Sinulla on hiukan väärä asenne lajeja kohtaan.
        Mikä tarve sinulla on yrittää blokata seuran perustaminen.?
        Tietääkseni Mustosetkaan eivät suomessa syntyneet suoraan Ottelijoiksi tai valmentajiksi..Jos näin on niin anteeksi maalaisuuteni.
        Tietääkseni he matkustelivat ympäri ämpäri ja etsivät ja kokivat asioita ja tulivat sitäkautta saamaan oppinsa.
        Onko ihmeellistä että joku joka ei kuulu thailiittoon haluaa perustaa seuran ja alkaa treenaamaan hyvää lajia?
        Tosin enhän ole yhtä hyvä kuin sinä ....
        Olen treenannut niin vähän ,aloitin -92 ja kun seurasin harjoituskalenteria tuli vuositasolla alkuvuosina treeniä 300-320 harjoituspäivää.
        nyttemmin en ole pitänyt kirjaa.Mutta määrät ei olennaisesti ole laskeneet.Tapani lähestyä näitä kamppailulajeja on vain vähän eri kuin kilpailu.
        Ei ole ollut tarvis keskittyä epäolennaiseen.
        Olen pitänyt yhtä lajia pohjana ja tutkinut siinä ohella myös muita lajeja.Thaiboxing on yksi niistä.Ja mielestäni erittäin hyvä laji.
        Ja esim thaimaassa juuri kilpailu on lajista tehnyt ainakin joissain paikoin potkuvoittoisen sillä potkuista saa enemmän pisteitä.
        Ei riitä että hakkaat kaveria käsin toinen vie voiton potkujen pisteillä.Vaikka käsillä otteleva hallitsisikin ottelua.on yleensä mieltymys potkijan puolella.Jos olen väärässä korjatkoon joku.
        Tulisit poika kaapistasi päivänvaloon ja pistäisit nimesi näkyviin niin alettaisiin keskustelemaan treenaamisesta.
        Lopuksi on vielä sanottava että en ole sidottu sen ihmeemmin mihinkään perinteeseen kuin sen pohjalta että kunnioitan niitä ihmisiä jotka antavat oppia eteenpäin.Tekevät kamppailu perheistä sitä mitä pitääkin pyyteetöntä työtä...vuodesta toiseen.

• sivustavirkkoilija
        Racha boxing kirjoitti:

No joko muistuu se thaihepun nimi?
        Ja ottelitko sitä vastaan ja missä?
        Miten kävi.?
        Vai puritko kynsiä nurkassa?
        Sinulla on hiukan väärä asenne lajeja kohtaan.
        Mikä tarve sinulla on yrittää blokata seuran perustaminen.?
        Tietääkseni Mustosetkaan eivät suomessa syntyneet suoraan Ottelijoiksi tai valmentajiksi..Jos näin on niin anteeksi maalaisuuteni.
        Tietääkseni he matkustelivat ympäri ämpäri ja etsivät ja kokivat asioita ja tulivat sitäkautta saamaan oppinsa.
        Onko ihmeellistä että joku joka ei kuulu thailiittoon haluaa perustaa seuran ja alkaa treenaamaan hyvää lajia?
        Tosin enhän ole yhtä hyvä kuin sinä ....
        Olen treenannut niin vähän ,aloitin -92 ja kun seurasin harjoituskalenteria tuli vuositasolla alkuvuosina treeniä 300-320 harjoituspäivää.
        nyttemmin en ole pitänyt kirjaa.Mutta määrät ei olennaisesti ole laskeneet.Tapani lähestyä näitä kamppailulajeja on vain vähän eri kuin kilpailu.
        Ei ole ollut tarvis keskittyä epäolennaiseen.
        Olen pitänyt yhtä lajia pohjana ja tutkinut siinä ohella myös muita lajeja.Thaiboxing on yksi niistä.Ja mielestäni erittäin hyvä laji.
        Ja esim thaimaassa juuri kilpailu on lajista tehnyt ainakin joissain paikoin potkuvoittoisen sillä potkuista saa enemmän pisteitä.
        Ei riitä että hakkaat kaveria käsin toinen vie voiton potkujen pisteillä.Vaikka käsillä otteleva hallitsisikin ottelua.on yleensä mieltymys potkijan puolella.Jos olen väärässä korjatkoon joku.
        Tulisit poika kaapistasi päivänvaloon ja pistäisit nimesi näkyviin niin alettaisiin keskustelemaan treenaamisesta.
        Lopuksi on vielä sanottava että en ole sidottu sen ihmeemmin mihinkään perinteeseen kuin sen pohjalta että kunnioitan niitä ihmisiä jotka antavat oppia eteenpäin.Tekevät kamppailu perheistä sitä mitä pitääkin pyyteetöntä työtä...vuodesta toiseen.

Jaa minkä thai-hepun nimi? Sotket varmaan minut johonkin toiseen henkilöön, kun täällä näyttää sinulle nauravan puoli kylää. Ja ne loput eivät harrasta kamppailulajeja.

Etkös sinä ollut se kungfumestari, vai ymmärsinkö väärin? Miten ne kungfuharjoitukset pätevöittävät thainyrkkeilyn opetukseen? Mutta siitä vain sitä seuraa perustamaan. Kommentointi ja keskusteluun osallistuminen on kuitenkin yhä sallittua ja ihan kuluttajavalistussyistäkin hyödyllistä.

• Racha boxing
        sivustavirkkoilija kirjoitti:

Jaa minkä thai-hepun nimi? Sotket varmaan minut johonkin toiseen henkilöön, kun täällä näyttää sinulle nauravan puoli kylää. Ja ne loput eivät harrasta kamppailulajeja.

Etkös sinä ollut se kungfumestari, vai ymmärsinkö väärin? Miten ne kungfuharjoitukset pätevöittävät thainyrkkeilyn opetukseen? Mutta siitä vain sitä seuraa perustamaan. Kommentointi ja keskusteluun osallistuminen on kuitenkin yhä sallittua ja ihan kuluttajavalistussyistäkin hyödyllistä.

En ole sinulle vastannut vaan tuolle aiemmalle hepulle.Hän kehuu nähneensä thaikun joka ottelee vain baareissa ja minä kyselin että sano nimi ja ottelitko vastaan.ja sitä paitsi antaa vaan nauraa ei ole taso tällä palstalla kovin häävi.Kyllä naurua tänne maailmaan sopii.
        Etkä taida sinäkään osata tekstiä lukea.
        Taisin mainita jotain siitä että en ole mikään yhden "lajin" treenaaja.Sitäpaitsi luuletko että thaiboxing eroaa paljonkin siitä mitä minä teen.?
        Toiseksi en treenaa lajia vaan sitä mitä kamppailu pitää sisällään.Lajit on kategoria tapa tehdä jotain tiettyjen omaleimaisuuksien sanelemaa asiaa.Siinä on jotain hyvää ja jotain mikä rajoittaa kamppailun kehittymistä.Sano jos olen väärässä.

• kuulee
        Racha boxing kirjoitti:

En ole sinulle vastannut vaan tuolle aiemmalle hepulle.Hän kehuu nähneensä thaikun joka ottelee vain baareissa ja minä kyselin että sano nimi ja ottelitko vastaan.ja sitä paitsi antaa vaan nauraa ei ole taso tällä palstalla kovin häävi.Kyllä naurua tänne maailmaan sopii.
        Etkä taida sinäkään osata tekstiä lukea.
        Taisin mainita jotain siitä että en ole mikään yhden "lajin" treenaaja.Sitäpaitsi luuletko että thaiboxing eroaa paljonkin siitä mitä minä teen.?
        Toiseksi en treenaa lajia vaan sitä mitä kamppailu pitää sisällään.Lajit on kategoria tapa tehdä jotain tiettyjen omaleimaisuuksien sanelemaa asiaa.Siinä on jotain hyvää ja jotain mikä rajoittaa kamppailun kehittymistä.Sano jos olen väärässä.

Tuo sinun vastauksesi osoitti jo,ettet tiedä kamppailulajeista mitään. Tälläisiä lajisurffareita on nähty ihan tarpeeksi,jotka vaihtavat lajia kun ei jaksa pitkään treenata samaa,että oppisi jotain, sitten on olevinaan niin pätevä, että yhdistelee lajeja.Näille nauraa ihan koko kylä. Sitten treenaillaan itsekseen jossain ja luullaan, että kehittyy. Keskity yhteen lajiin, että opit edes jotain,pösilö. Aloitit missä? kenen opetuksella treenasit niitä satoja päiviä vuodessa? Käypä jossain thaisalilla tai potkunyrkkeilijöiden kanssa nyt välillä kokeilemassa, mitä olet oppinut. Sen jälkeen voit mennä jonkun kunnon opettajan peruskurssille.

• Juki
        frank kirjoitti:

Heh, mikä on tämä Oulun tarina?

Katso tuolta potkunyrkkeilypuolelta, sinne on joku laittanut linkin tästä kysymästäsi "Oulun tapauksesta".

• utelo
        Juki kirjoitti:

Katso tuolta potkunyrkkeilypuolelta, sinne on joku laittanut linkin tästä kysymästäsi "Oulun tapauksesta".

Ei löytynyt etsimällä. Lieneekö jo poistunut / poistettu. Löytyiskö linkkiä tai tarinaa?

• Racha boxing
        kuulee kirjoitti:

Tuo sinun vastauksesi osoitti jo,ettet tiedä kamppailulajeista mitään. Tälläisiä lajisurffareita on nähty ihan tarpeeksi,jotka vaihtavat lajia kun ei jaksa pitkään treenata samaa,että oppisi jotain, sitten on olevinaan niin pätevä, että yhdistelee lajeja.Näille nauraa ihan koko kylä. Sitten treenaillaan itsekseen jossain ja luullaan, että kehittyy. Keskity yhteen lajiin, että opit edes jotain,pösilö. Aloitit missä? kenen opetuksella treenasit niitä satoja päiviä vuodessa? Käypä jossain thaisalilla tai potkunyrkkeilijöiden kanssa nyt välillä kokeilemassa, mitä olet oppinut. Sen jälkeen voit mennä jonkun kunnon opettajan peruskurssille.

Ei taida olla lukutaito pojalla kehittynyt.
        Mainitsinko jossain kohti että olen treenannut lajeja eri aikoihin.Olen pitänyt yhtä lajia pohjalla ja treenannut muita ohella saman päivän aikana kun on 24h olemassa.
        Kerro mulle se sinun peruskurssi niin voin tulla käymään ja nimi johon otan yhteyttä.
        Kerro minulle herra kaikki tietävä mikä on se laji joka opettaa kaiken?
        Voiko edes sinunlaisesi pöllö treenata kamppailulajeja yksin , jossain?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3880
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      78
      2037
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      548
      1641
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      85
      1308
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1097
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1028
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      873
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      808
    Aihe