Nukuttiko hyvin? Minä heräilin toistuvasti. Uudessa paikassa aina erilaista nukkua. ☕ ⚜️
kaunista huomenta
26
62
Vastaukset
- Anonyymi
Huomenta, ei oikein tällä ukkonen ⚡ salamoi ja jyrisi.. että vähän huonosti nukuttiin... ☕.. 🧙♂️
- Anonyymi
Uusi paikka, uudet värit. 🎨
Syvässä unessa aamuun asti nukkua sain makoisasti 🐔- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Sehän on hienoa. Rinssi on nyt sotaretkellä. Varmaan senkin takia nukkuu huonosti.
Sotaretkelle näkee punaista 🎨 siihen voi sekoittaa valkoista, saa vaalenpunaista...hempeää ja kaunista..
Toivotaan Päivääsi voittoja 🐔 Anonyymi kirjoitti:
Sotaretkelle näkee punaista 🎨 siihen voi sekoittaa valkoista, saa vaalenpunaista...hempeää ja kaunista..
Toivotaan Päivääsi voittoja 🐔Kiitos. Onnea aina tarvitaan. 😊
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Sehän on hienoa. Rinssi on nyt sotaretkellä. Varmaan senkin takia nukkuu huonosti.
Ei kai Rinssi oo lähtenyt Ukrainan jos se on sellaisella retkellä... 🧙♂️
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai Rinssi oo lähtenyt Ukrainan jos se on sellaisella retkellä... 🧙♂️
En ihan siellä asti. 😁
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
En ihan siellä asti. 😁
No hyvä Matti jo säikähti.. 🤭... 🧙♂️
- Anonyymi
Mitä onko avokki laittanut rinssin ulkoruokintaan, tsot tsot 🤭
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Rinssi on edelleen villi ja vapaa. Ilman avokkeja sun muita. Missä neitonen lienee? 🤔
Sanoit, että osaat laulaa, joten teepäs laulu villistä, vapaasta rinssistä. Heti tuli punakynää kun vähän laittelee sanoja peräkkäin.
Anonyymi kirjoitti:
Sanoit, että osaat laulaa, joten teepäs laulu villistä, vapaasta rinssistä. Heti tuli punakynää kun vähän laittelee sanoja peräkkäin.
Siitä tulisi kyllä hyvä laulu. ⚜️
Taistelut taisteltu tältä päivältä. Mahtaako hänellä olla ikävä? Minulla ainakin on. Kivaa perjantai iltaa🤔⚜️😊
- Anonyymi
Hämeenlinnassa on nyt jotkut keskiaikaiset taistelu jutut...
- Anonyymi
Ai kenellä?
- Anonyymi
Kuten laulusta sen kuulit! Olin ukkosen alla. Huh kun pelotti. Iloista iltaa rientoihisi täältä jostain matkan takaa Palsta rinssille.
- Anonyymi
Oiku mä olenki niin punaposkinen tuossa kuvassa. Kuka lienee kuvan ottaja?
Anonyymi kirjoitti:
Kuten laulusta sen kuulit! Olin ukkosen alla. Huh kun pelotti. Iloista iltaa rientoihisi täältä jostain matkan takaa Palsta rinssille.
Kiitos samoin 😊
Anonyymi kirjoitti:
Hämeenlinnassa on nyt jotkut keskiaikaiset taistelu jutut...
Niin onkin. ⚜️
- Anonyymi
Minä nukuin oikein hyvin kunnes yöllä neljän maissa heräsin vessaan. En koskaan laita valoja päälle, vaan suunnista sinne täysin sokkona. Yöllä oli säkkipimeää kun kaikki verhot oli kiinni ja niin kävi, että törmäsin vessan puolittain aukiolleeseen oven, niin, että löin siihen naamani vasemman puolen. Töissä jännitin, josko saan mustan silmän, mutta ainut merkki yöllisestä törmäyksestä on nähtävissä jos nosta etutukkaani ylös. Vasemmassa silmäkulmassa turvottaa ja iho on vähän tummempi kuin muualla. Kipeätä tuo törmäys kyllä teki, ihme että edes enää nukahdin sen jälkeen. :D
Hyvää ja kaunista unta. 😊
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662418Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1842102Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.452047Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1191838Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣311771Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1841488Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2101398Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬261225En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.91012- 801001