Olisinpa minä tuollainen

🥰🦟🐝 tahmainen, johon ohikulkija tarttuu kiinni, niinkuin tuo kärpäspaperi. Voisin kaupungissa ollessani kävellä hänen läheltään (jos tunnistaisin). Hän tarttuisi sitten kivasti minuun kiinni ja matkaa pitäisi jatkaa yhdessä.

Vahdoin uuden kärpäspaperin sängyn yläpuolelle eilen ja nyt siinä on jo neljä kärpästä. Nyt osaan jo väistellä sitä niin ettei se tarraa tukkaan kiinni vaatteita pukiessa.

Jos Hän olisi täällä niin pitäisi siirtää kärpäspaperia kauemmas ettei häneltä lähde hiukset päästä 🥰

6

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin mitäs mies sinne Espooseen nykyään kuuluu?

      • Minut voit jättää noista miesleikeistäsi rauhaan. Olen vieläkin nainen. Eivätkä minun asiani kuulu sinulle mitenkään.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Minut voit jättää noista miesleikeistäsi rauhaan. Olen vieläkin nainen. Eivätkä minun asiani kuulu sinulle mitenkään.

        Aika voimakas reaktio sinulla, etten sanoisi epänaisellinen. Voisitko mies kertoa, että mitä tämä mainitsemasi miesleikki oikein tarkoittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika voimakas reaktio sinulla, etten sanoisi epänaisellinen. Voisitko mies kertoa, että mitä tämä mainitsemasi miesleikki oikein tarkoittaa?

        Eikö sulla nainen muuta tekemistä ole kuin tuo miesleikki. Kyllä Lounas on just sitä mitä sanoo ja aika ihana nainen onkin, toisin kuin sinä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sulla nainen muuta tekemistä ole kuin tuo miesleikki. Kyllä Lounas on just sitä mitä sanoo ja aika ihana nainen onkin, toisin kuin sinä.

        Ihanasta en tiedä, mutta nainen olen kuitenkin. En vastannut heti itse kun piti käydä ostamassa kotimaisia omenia. En tiedä miksi mutta myyjä mainosti että omenat on Ahvenanmaalta ja hyviä kun niille on puhuttu ruotsia 😅 pitääkö nyt alkaa omenaostoksilla kyselemään millä kielellä niitä om kasvatettu 😅


      • lounas.ajatus kirjoitti:

        Ihanasta en tiedä, mutta nainen olen kuitenkin. En vastannut heti itse kun piti käydä ostamassa kotimaisia omenia. En tiedä miksi mutta myyjä mainosti että omenat on Ahvenanmaalta ja hyviä kun niille on puhuttu ruotsia 😅 pitääkö nyt alkaa omenaostoksilla kyselemään millä kielellä niitä om kasvatettu 😅

        Sinun täytyy puhua niille ruotsia muuten ne ei maistu hyvältä.. 🍎


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      11
      1755
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      180
      1680
    3. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1531
    4. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      119
      1512
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      116
      1204
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      285
      1028
    7. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      101
      968
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      224
      965
    9. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      92
      938
    10. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      153
      917
    Aihe