🥰🦟🐝 tahmainen, johon ohikulkija tarttuu kiinni, niinkuin tuo kärpäspaperi. Voisin kaupungissa ollessani kävellä hänen läheltään (jos tunnistaisin). Hän tarttuisi sitten kivasti minuun kiinni ja matkaa pitäisi jatkaa yhdessä.
Vahdoin uuden kärpäspaperin sängyn yläpuolelle eilen ja nyt siinä on jo neljä kärpästä. Nyt osaan jo väistellä sitä niin ettei se tarraa tukkaan kiinni vaatteita pukiessa.
Jos Hän olisi täällä niin pitäisi siirtää kärpäspaperia kauemmas ettei häneltä lähde hiukset päästä 🥰
Olisinpa minä tuollainen
6
122
Vastaukset
- Anonyymi
Niin mitäs mies sinne Espooseen nykyään kuuluu?
Minut voit jättää noista miesleikeistäsi rauhaan. Olen vieläkin nainen. Eivätkä minun asiani kuulu sinulle mitenkään.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Minut voit jättää noista miesleikeistäsi rauhaan. Olen vieläkin nainen. Eivätkä minun asiani kuulu sinulle mitenkään.
Aika voimakas reaktio sinulla, etten sanoisi epänaisellinen. Voisitko mies kertoa, että mitä tämä mainitsemasi miesleikki oikein tarkoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika voimakas reaktio sinulla, etten sanoisi epänaisellinen. Voisitko mies kertoa, että mitä tämä mainitsemasi miesleikki oikein tarkoittaa?
Eikö sulla nainen muuta tekemistä ole kuin tuo miesleikki. Kyllä Lounas on just sitä mitä sanoo ja aika ihana nainen onkin, toisin kuin sinä.
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sulla nainen muuta tekemistä ole kuin tuo miesleikki. Kyllä Lounas on just sitä mitä sanoo ja aika ihana nainen onkin, toisin kuin sinä.
Ihanasta en tiedä, mutta nainen olen kuitenkin. En vastannut heti itse kun piti käydä ostamassa kotimaisia omenia. En tiedä miksi mutta myyjä mainosti että omenat on Ahvenanmaalta ja hyviä kun niille on puhuttu ruotsia 😅 pitääkö nyt alkaa omenaostoksilla kyselemään millä kielellä niitä om kasvatettu 😅
lounas.ajatus kirjoitti:
Ihanasta en tiedä, mutta nainen olen kuitenkin. En vastannut heti itse kun piti käydä ostamassa kotimaisia omenia. En tiedä miksi mutta myyjä mainosti että omenat on Ahvenanmaalta ja hyviä kun niille on puhuttu ruotsia 😅 pitääkö nyt alkaa omenaostoksilla kyselemään millä kielellä niitä om kasvatettu 😅
Sinun täytyy puhua niille ruotsia muuten ne ei maistu hyvältä.. 🍎
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6673498Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002728Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211721Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771612Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔511575- 801540
Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101510Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3661490- 281359
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901263