🥰🦟🐝 tahmainen, johon ohikulkija tarttuu kiinni, niinkuin tuo kärpäspaperi. Voisin kaupungissa ollessani kävellä hänen läheltään (jos tunnistaisin). Hän tarttuisi sitten kivasti minuun kiinni ja matkaa pitäisi jatkaa yhdessä.
Vahdoin uuden kärpäspaperin sängyn yläpuolelle eilen ja nyt siinä on jo neljä kärpästä. Nyt osaan jo väistellä sitä niin ettei se tarraa tukkaan kiinni vaatteita pukiessa.
Jos Hän olisi täällä niin pitäisi siirtää kärpäspaperia kauemmas ettei häneltä lähde hiukset päästä 🥰
Olisinpa minä tuollainen
6
79
Vastaukset
- Anonyymi
Niin mitäs mies sinne Espooseen nykyään kuuluu?
Minut voit jättää noista miesleikeistäsi rauhaan. Olen vieläkin nainen. Eivätkä minun asiani kuulu sinulle mitenkään.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Minut voit jättää noista miesleikeistäsi rauhaan. Olen vieläkin nainen. Eivätkä minun asiani kuulu sinulle mitenkään.
Aika voimakas reaktio sinulla, etten sanoisi epänaisellinen. Voisitko mies kertoa, että mitä tämä mainitsemasi miesleikki oikein tarkoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika voimakas reaktio sinulla, etten sanoisi epänaisellinen. Voisitko mies kertoa, että mitä tämä mainitsemasi miesleikki oikein tarkoittaa?
Eikö sulla nainen muuta tekemistä ole kuin tuo miesleikki. Kyllä Lounas on just sitä mitä sanoo ja aika ihana nainen onkin, toisin kuin sinä.
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sulla nainen muuta tekemistä ole kuin tuo miesleikki. Kyllä Lounas on just sitä mitä sanoo ja aika ihana nainen onkin, toisin kuin sinä.
Ihanasta en tiedä, mutta nainen olen kuitenkin. En vastannut heti itse kun piti käydä ostamassa kotimaisia omenia. En tiedä miksi mutta myyjä mainosti että omenat on Ahvenanmaalta ja hyviä kun niille on puhuttu ruotsia 😅 pitääkö nyt alkaa omenaostoksilla kyselemään millä kielellä niitä om kasvatettu 😅
lounas.ajatus kirjoitti:
Ihanasta en tiedä, mutta nainen olen kuitenkin. En vastannut heti itse kun piti käydä ostamassa kotimaisia omenia. En tiedä miksi mutta myyjä mainosti että omenat on Ahvenanmaalta ja hyviä kun niille on puhuttu ruotsia 😅 pitääkö nyt alkaa omenaostoksilla kyselemään millä kielellä niitä om kasvatettu 😅
Sinun täytyy puhua niille ruotsia muuten ne ei maistu hyvältä.. 🍎
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397800Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde411999Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5949- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822