Tuota noin. Aloitetaas nyt siitä, että olen kuunnellut tuota bändiä vasta jotain 4 vuotta ja se on mun suosikki, mut kyllä se on "teinimusiikkia". Tällä tarkoitan sitä, että bändin fanit ovat aika nuoria, ja on se asennekin aika...no..typerä bändiä kohtaan: "Dani on ihana, dani on rakas, menen sen kans naimisiin" sit se turhanpäiväinen kinastelu onko se hyvää vai ei! En minä jaksa välittää mitä joku muu siitä ajattelee. Itseä hävettää myöntää, että pidän siitä, koska muut fanit nyt ovat sellaisia kuin ovat.
Kertokaas ikänne nyt tähän loppuun. Itse olen 18. Btw, sain kunnon naurut edellisistä ketjuista ja teidän vastauksistanne..
Teinibändi
19
2375
Vastaukset
- selene-87
Kyllähän se on tullut pakostakin huomattua, että CoF on teinibändi. Itse olen ollut fani vasta Midianista lähtien, koska en nuorempana tykännyt yhtään 'rääkymisestä'.
Heti jos on sanomassa että tykkään Filthin musiikista niin tulee päälle sellaiset ennakkoluulot että
"Mitäpä tuokaan siitä musiikista ymmärtää, kuitenkin tykkää bändistä vaan Danin vuoksi."
Mitä en tee, koska en edes koe Dania ulkoisesti kovinkaan puoleensavetäväksi.
Yritä siinä nyt sitten selittää, kun heti leimataan joksikin samperin teinixsiksi. (- kiinnosti munaa/aina omaa
tunnen porukkaa siis 15v naispuoleisia hevareita jotka danin kuvan nähdessään rupeavat huutamaan kuinka kaunis, ihana, söpö ja unelma mies ja komee ja kaikkee. se on vitun ruma ja ällön nököinen jätkä. ikä liian vähän.
PS:kiinosti munaa - munaakin kiinnosti
kiinnosti munaa/aina omaa kirjoitti:
tunnen porukkaa siis 15v naispuoleisia hevareita jotka danin kuvan nähdessään rupeavat huutamaan kuinka kaunis, ihana, söpö ja unelma mies ja komee ja kaikkee. se on vitun ruma ja ällön nököinen jätkä. ikä liian vähän.
PS:kiinosti munaaaina omaaaaaaaaaaaaaa!!!
WAHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!! - dani tahdon sinut
munaakin kiinnosti kirjoitti:
aina omaaaaaaaaaaaaaa!!!
WAHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!dani on ihana, komee, kaunis, kiihottava, kiinnostava, järkyttävän komee ja himo seksikäs kun se esittää demonia ja syä yhen muija. mua panettaa mä haluun sitä. sen musa on IHQ
- IhQdaa
dani tahdon sinut kirjoitti:
dani on ihana, komee, kaunis, kiihottava, kiinnostava, järkyttävän komee ja himo seksikäs kun se esittää demonia ja syä yhen muija. mua panettaa mä haluun sitä. sen musa on IHQ
siis oikeesti hej daa! dani on siis tosi söpö vittu ettexte tajuu se on NIIN söpis namu:D vittu ku se on naimisiss ja sill on kakara mut kyll se mua panis ku näkis:D ei oo siis tod mitää pissis musaa te ootte ihan aivowammoja jokka väitätte niin! vitsit se on IhQ... lovetan ihan kymbill:D mää haluisin mennä sen kaa siuhquu...
- saat syytteen
kiinnosti munaa/aina omaa kirjoitti:
PS:kiinosti munaatää on ihan törkeetä ihmisten ja julkimoiden kusettamista ja nolaamista. ilmoitin viestin asiattomáksi ja aloin kyselemään mahdollisuuksia asianajalta. ps: pelottaako? syytä olis
T:Dani (olen joka teinin unelma) filth
- sadjonymous
...kun vielä tosiaan OLI teini.
No en mä kyllä niitä oikeastaan kaipaa.
Nytkin saa ylpeänä olla COF-fani ja antaa
lasten temmeltää leikkikehissään.
Voi näin 31 vuotiaana keskittyä itse musiikkiin
eikä tarvitse kioskinnurkilla mopojätkille
vakuutella onko true vai gootti vai mikä vittu
sit ikinä pitäisi sillä hetkellä ollakaan.- terror
Teininä on monilla vaikeaa. Onneksi se ikä tekee ihmeitä.
Ja mitä nyt tulee CoF:n teinibändinä, en tuota menisi kyllä allekirjoittamaan. Jos muutamat teinit tykkää, niin eihän se muuta mitään. Sehän on vain positiivista, että pysyvät kaukana tästä afro-amerikkalaisesta "nyky-kulttuurista".
Ja kyllähän Filthistä pitävät ihmiset iästä huolimatta. Ja varsinkin kun mennään tämän maan rajojen ulkopuolelle, niin kyllä ne on suurimmaksi osaksi nuoria aikuisia jotka CoF:ä kuuntelee. Muistakaa ihmiset se, että Suomi on niitä ainoita maita maapallolla, joissa metalli on näinkin kovassa huudossa.
- Demon of Power
olen kohta 20-vuotias. No kyllähän se niitten musa on aika pinnallista, mutta kuuntelijoita taas olen nähnyt joka ikäluokkaan, ihan niin kuin vaikka Iron Maidenilla tai Slayerilla. Keikalla näin kyllä enemmän aikuisia tai sitten en vaan kunnolla huomioinut. No mullehan se nyt on ihan sama, ei loppujen lopuksi kyllä hirveesti kiinnosta!
Mulle taas on joskus naurettu tai ei ole katsottu hyvällä, jos olen sanonut tykkääväni filthistä. Muhun se on kumminkin iskeytynyt paljon enemmän, kuin monikaan hevibändi. - Riukka
En voi oikeastaan kommentoida tätä viestiä pahemmin, koska satun olemaan "teini-iässä". COF:a olen kuunnellut vasta vähän päälle vuoden. Mutta aloin kuunnella sitä sen musiikin takia enkä minkään "ihQ Danin" takia. Mutta ikävä kyllä, COF on monen mielestä teinimusiikkia. Isäni on muuten 40-vuotias, ja kuunnellut kyseistä bändiä monta monituista vuotta.
- Nimetön
sitten vaikka teinit tykkäävät filthistä? onko se muka joku rikos?
- Lucretia
Ei kukaan sanonut, että se on rikos, vaan pointtini oli kumota väärät puolustelut ja sanoa, että häpeän usein sanoa pitäväni siitä juuri sen vuoksi, kun on niitä 12vee faneja.
- nimetön
Lucretia kirjoitti:
Ei kukaan sanonut, että se on rikos, vaan pointtini oli kumota väärät puolustelut ja sanoa, että häpeän usein sanoa pitäväni siitä juuri sen vuoksi, kun on niitä 12vee faneja.
miksi sinun pitäis hävetä 12 vuotiaiden takia?
- En kerro taaskaan
Onko sillä jotakin väliä onko Cradle teini bändi vai ei. Kyseessä on hei haloo ,musiikki. Ja siitä pidetään tälläistä meteliä. Se on ärsyttävää että tapellaan että onko Se hyvää musiikkia. Plääh?! Mielipiteensä saa ilmaista. Minä olen ihan hullu Cradle of filth fani eikä asiaa auta se että tapasin osan bändistä. Ja Dani vaikutti ihan mukavalta. Kaksi vuotta olen vasta kuunnellut sitä. ja olen 16. Kohta 17. Mutta.. Niin ja vielä tuosta Danista.. kun jotkut nyt puhuvat tuollaista hömppää niinkuin sanoit.. Onhan Dani Upea ilmestys mutta ei kukaan faneista voi tuntea sitä ja näin..Mutta lopetan nyt paskanjauhamisen mutta elekää ottako kaikkea niin vakavasti. Paitsi tätä: Cradle of filth on mielestäni aivan mahtava yhtye. Noniin...
- Tässä vain
miekin tykkään Cradle of filth:in musiikista ihan hirveästi ja voin nyt sanoo et olen 16wee ja täytän koht 17wee... ja voin sanoa myös että Dani kyl on super hyvän näköinen ja sil on mahtava ääni mutten tietenkään tykkää bändistä vain danin takia vaan musiikin takia... kun ensi kertaa kuulin kyseisen bändin musaa mun oli ihan pakko mennä kattoon minkä näköst poppoota se on ja Dani pisti heti ensimmäisenä silmään... mun kaverini muka tykkää COF:sta mut se "tykkää" siitä vaan kun se on mult kuullut sen ja sit se on matkinut mua niinkuin on mones muussakin asias ja jatkaa matkimista edelleen ja se matkii mun toista kaveriakin ja me ollaan monesti puhuttu kyseisestä kavesristani et meidän olis aika sanoa sille... mut joo miepä lopetan tän omien asioitteni levittämisen!!! hyvää päivän jatkoa tai illan jatkoa kaikille!!
- Risto Rähmä
Onpas kaverisi kyllä kauhea ihminen. Hirteen sellaset matkijat joutaa. Ja Filth! Hienoa musiikkia on.
- :):(:):(
Miten niin teinibändi?Vaikka olenkin 14v pidän bädistä aidosti musiikin takia ja en tiennyt koko dani filthistä mitään,paitsi sitten kun ostin levyn.... Hyvä ääni tietysti, kappaleet ovat hyvin tehty ja oli muuten ensimmäinen "rääkymis" bändi ikinä.....Eikä muuten dani ole mikään ihQ..
- old dudes die pale
Olihan se Kisskin teinibändi 20 vuotta sitten. olen 34 ja pidän COFista musiikin takia,muista blackbändeistä en juurikaan välitä,vaikka onhan niitä hyviä biisejä muillakin.COFilla on sentään vähän itseironiaa mikä muilta alan bändeiltä puuttuu tyystiin(ainakin melkein).
- rikkinäinen_sähikäinen
No siis pakkohan tässä on myöntää , että minäkin olen niitä pikku tyttöjä jotka ihastuivat/ihastuvat/ovat ihastuneita Dani filthiin :D minäkin olin/olen...
Kuitenkin sitten ystäväni ystävällisesti laittoi minut kuuntelemaan musiikkia itsessään ja katsottiin muutama musavideokin :D ja hyvää musiikkiahan ne vääntää yhä edelleenkin!
Niin ja minkä ikäinen olen nyt 15 ja tässä jo kolmatta vuotta bändiä fanitan ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974