Kaverista välittyy toisen kaverin tunne

Anonyymi

Onko normaali, onko normaalia?

Että tuntematon ihminen välittää läsnäolonsa kautta toisen itselleni tutun henkilön tunteita, ajatuksia, tekoja, keskusteluja ja aikomuksia.

En ole tehnyt tuntemattomalle ihmiselle pahaa, mutta se saapuu yleisessä tilassa huoneeseen ja alkaa välittämään alitajuntaani ja tietoisuuteen ison osan jostakin toisesta itselleni tutusta kaverista.

En pääsee tekemään asioitani, mutta on pakko kuunnella tunteitani, mitä tuntemattomalla ihmisellä on välitettävää toisesta tutusta kaveristani.

Minun ei ole pakko tietää, mutta en voi mitään, koska tieto välittyy vaikka silmät kiinni, koska tuntematon kaveri on huoneessa.

En voi pyytää poistumaan, koska miehen läsnäolo johdattaa ajatukseni outoihin asioihin.

Kaupungissa on ajoittain suhteellisen vaativaa, jos kuulee sosiaalisesti aktiivisia ihmisiä woodyalleneitä, joilla on rauta tulessa joka paikassa.

4

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuulostaa psykoottiselta, mutta tulee mieleen myös selväaistien aukeaminen...

• Anonyymi

Voi tulla nekin mieleen, mutta on tuo aloitus sellainen pellillinen pullaa että jotain tepsivää pilleriä tarttis lääkärisedältä hakea. Epäilisin (vaikka en ole lääkäri) jotain skitsofreniaa. Olen niitä juttuja lukenut niin tutulta pullalta kuulostaa. Esim. viimeinen virke on ihan muista maailmoista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi tulla nekin mieleen, mutta on tuo aloitus sellainen pellillinen pullaa että jotain tepsivää pilleriä tarttis lääkärisedältä hakea. Epäilisin (vaikka en ole lääkäri) jotain skitsofreniaa. Olen niitä juttuja lukenut niin tutulta pullalta kuulostaa. Esim. viimeinen virke on ihan muista maailmoista!

Aloittaja näkee ja kokee jotain mitä muut eivät näe ja se rajoittaa voimakkaasti hänen tekemisiään. Se on joko psykoosi tai skitsofrenia - luulisin.

Ja vaikka se olisikin jotain "henkimaailman hommia" niin jos sellainen kokemus rajoittaa elämää tai ahdistaa, niin silloin alkaa välkkyä skitsofrenian tai psykoosin merkkivalot taulussa.

Kivaa syksyä kaikille.

• Anonyymi

voit aivan hyvin olla kaukana tästä tuntemattomasta kaveristasi.
      vaikka kokisit hänen välittävän kolmannen osapuolen ajatuksia ja aikeita jne,
      on tässä tilanteessa ainoa luotettava tiedonantaja tuo kyseinen kolmas henkilö.
      Vain kukin itse voi sanoa mitä ajattelee ja kokee, ei kukaan muu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      173
      10248
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      78
      5245
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      4872
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      4142
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      3892
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      36
      3753
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3608
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3273
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      44
      3209
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2824
    Aihe