Näin viikonlopun kynnyksellä

Anonyymi

Kysyn sinulta mies, mikä on sinun tahtotila?

45

663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tahtotila on se että klo 20.00 lähden kaupungin yö elämään. Eli sellainen juttu.

      • Anonyymi

        Pidä hauska ilta. Sivusta toivottelen.


      • Anonyymi

        Lähtisin varmaan katsomaan olisiko mies sattumalta pelaamassa, mutta eipä se taida muistakaan enää mua... Nainen sivusta.


    • Anonyymi

      Kommentoin vain.. että nämä tunnisteettomat avaukset kerää yli sata vastausta joskus hyvinkin nopeasti, ja minä.. en kuulu niihin jotka selaavat sellaista hullunmyllyä läpi..

      • Anonyymi

        Se on varmaan ihan fiksua, ettei lähde syynäämään suurennuslasilla feikkivuoropuheluita sisältäviä trollauksia joiden suren suureen vetovoimaisuuteen ja kaikenmaailman tapausten paikalle saamiseen riittää vuosi toisensa jälkeen sana ”mies” otsikossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on varmaan ihan fiksua, ettei lähde syynäämään suurennuslasilla feikkivuoropuheluita sisältäviä trollauksia joiden suren suureen vetovoimaisuuteen ja kaikenmaailman tapausten paikalle saamiseen riittää vuosi toisensa jälkeen sana ”mies” otsikossa.

        Joo mutta kun tämän kupletin juoni saattaa poiketa suuresti vastaavista identtisistä selostelmista!


    • Anonyymi

      Tahtotila on vakaa nainen vallannut mielen, sydämeni, ja koko miehen.
      En tiedä pitäisikö itkä vaiko nauraa.

      • Anonyymi

        Nauroin torstaina. Olit täälä mun kanssa. En muista koska olisin viimeksi nauranut niin montaa tuntia putkeen. Nauru oli jo niin voimakasta että silmiä itketti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nauroin torstaina. Olit täälä mun kanssa. En muista koska olisin viimeksi nauranut niin montaa tuntia putkeen. Nauru oli jo niin voimakasta että silmiä itketti.

        Siitä muuten tietää että tykkää toisesta kun naurattaa hänen seurassa ja muutenkin hyvä olo jää päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä muuten tietää että tykkää toisesta kun naurattaa hänen seurassa ja muutenkin hyvä olo jää päälle.

        Siitä tietää. Yksi kerta mua nauratti kun potkin rautaa kun yritin saada sitä liikkuu. Mun ihana oli jonkun matkan päässä ja yllättäen katseeni hakeutu siihen niin kun aina. Ihana Rakas alko taputtaan mulle kun oli se vähän naurettavaa munkin mielestä. Kerran oltiin ikkunalla ja katottiin kentälle. Mun ihana alko hyräileen työtahti biisiä, sillonkaan en pystyny olla kattomatta siihen miettimättä miten ihanemmaks se joka kerta muuttuu kun on rento mun kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nauroin torstaina. Olit täälä mun kanssa. En muista koska olisin viimeksi nauranut niin montaa tuntia putkeen. Nauru oli jo niin voimakasta että silmiä itketti.

        2-tahti riittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2-tahti riittää

        Se oli sittenkin ehkä keskiviikko kun nauroin. En enää tiedä mikä päivä enkä kello en tiedä mikä maa ja unohtelen tavaroita joka paikkaan ja jouduin tänäänkin palaamaan kotiin hakeen korttini että pääsen töihin ja sitten se olikin repussa ja palasin turhaa. Mun kahvikuppi jäi luolalle kun lähdin vihasena ja se vituttaa ja nyt pitää joko hakea se tai ostaa uusi että saan autoon aamukahvin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli sittenkin ehkä keskiviikko kun nauroin. En enää tiedä mikä päivä enkä kello en tiedä mikä maa ja unohtelen tavaroita joka paikkaan ja jouduin tänäänkin palaamaan kotiin hakeen korttini että pääsen töihin ja sitten se olikin repussa ja palasin turhaa. Mun kahvikuppi jäi luolalle kun lähdin vihasena ja se vituttaa ja nyt pitää joko hakea se tai ostaa uusi että saan autoon aamukahvin

        ja tiedän aina missä mun tavarat on ja tiedän missä muittenkin tavarat on. Mutta nyt en tiedä enää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli sittenkin ehkä keskiviikko kun nauroin. En enää tiedä mikä päivä enkä kello en tiedä mikä maa ja unohtelen tavaroita joka paikkaan ja jouduin tänäänkin palaamaan kotiin hakeen korttini että pääsen töihin ja sitten se olikin repussa ja palasin turhaa. Mun kahvikuppi jäi luolalle kun lähdin vihasena ja se vituttaa ja nyt pitää joko hakea se tai ostaa uusi että saan autoon aamukahvin

        niin ja tänään vielä sekin kun olin paikassa missä sut ekan kerran näin jäi mun puhelin. Sekin piti hakea. Musta on ollut vaan riesaa ja vaivaa mulle ja muille ja sitten tän päivän toimistohommat on hoitamatta mutta olen nyt kaupassa hakemassa maitoo ja kirjotan tänne palstalle että kuulisit mut ja olet ÄR


    • Anonyymi

      100% ja miljoona päälle. Siihen lisään ääretön kertaa ääretön tahtotila

    • Anonyymi

      Tahtotila mihin?

      • Anonyymi

        Varmaankin kaivoon hyppäämiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin kaivoon hyppäämiseen?

        Mitä, voi sinnekki hypätä, jos siltä tuntuu🤣...no ei..mä oon ilkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä, voi sinnekki hypätä, jos siltä tuntuu🤣...no ei..mä oon ilkee.

        Sinä olet mies ja ilkeys on yhtä kehnoa yritystä kuin naisen esittäminen


    • Anonyymi

      Tahtoisin mutta en voi tehdä mitään.

      • Anonyymi

        ...vai silleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...vai silleen

        Mua ei paljon naurata.


      • Anonyymi

        Kuinka niin et voi tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka niin et voi tehdä?

        Olisko varattu..?


    • Anonyymi

      Minä olen innokas "pikkupoika" häntä ajatellessani, joka on valmis rakastamaan loppuelämäni häntä, jos vain saan siihen tilaisuuden ja nyt uskon että saankin.

      • Anonyymi

        Saisit jos oisit hän.....


      • Anonyymi

        Tilaisuudet ovat lahjoja.


    • Tahtoa olisi kyllä. 😊

    • Anonyymi

      Luovuttanut. Et tullut vastaan.

      • Anonyymi

        Onko ennen tullu?


    • Anonyymi

      Tahdon, tahdon!
      Mutta ensiksi täytyy jaksaa mennä töihin yöllä ja huomenyöllä...

    • Anonyymi

      Se sama.
      Tulta päin läpi kallion.
      Heikompi väistää.

    • Anonyymi

      Onko kaikki kaikki miehet siipeilijöitä?

      • Anonyymi

        Ei.


    • Anonyymi

      Tahdon elää vielä

    • Anonyymi

      Tahtotilani on kylmä, huurteinen humala.

    • Anonyymi

      Kuha on tahtotila.

    • Anonyymi

      Tahtotila on se että haluaisin nyt välittömästi jonkun viereen.

    • Anonyymi

      Mulla on treffit

      • Anonyymi

        Ihanaa, rakkautta ilmassa💗 tsempit täältä!🤗


      • Anonyymi

        Noh, helpotusta tiedossa sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, helpotusta tiedossa sitten.

        Niin kai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai

        Onko deitti helppo, ei varma?


    • Anonyymi

      28 astetta, jännittää hieman. Parempi vaan uskoa.

      • Anonyymi

        Mikä jännittää?


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      141
      1795
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1405
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1232
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1227
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      85
      1048
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      194
      1007
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      933
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      849
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      818
    10. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      191
      783
    Aihe