Moporatsia huoltoaseman pihassa

Anonyymi

Usea "vit*ua"-jankkaava räkivä ja tupakoiva teini vei varmaan vanhemmilleen sakkolapun, ja kilvettömän viritetyn moponsa. On hyvä että nämä häiriköt saivat oikein kunnon muistutuksen siitä että laki se koskee heitäkin ja "pappa eller mamma betalar". Oletteko nyt tyytyväisiä lempenne hedelmien sikailuun kun pääsette sen maksamaan? Oppirahoja?

6

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä nillität kun et pentuna mopoa saanut etkä naista edes rahalla, ei se nykynuorison vika ole jos sulla ei ota eteen ku navetassa.

• Anonyymi

Taidat olla niitä sisäsiittoisia liperiläisiä kun noin kopsahti nilkkaan? Vai toiko "kasvattamasi" jälkeläisesi sakkolapun yms sanktiot maksettavaksi isulille, jonka kaljarahat menee nyt sakkoihin?
        ..huolestumisesi on aiheeton mitä seksiin ja mopoiluuni tulee. Olen yrittäjäperheen lapsi, ja olen itsekkin yrittäjä ja lapsiakin löytyy. Minulla oli nuorena 2 mopoa, jotka ostin kesätyörahoillani Että ihan kivasti tässä pärjätään 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla niitä sisäsiittoisia liperiläisiä kun noin kopsahti nilkkaan? Vai toiko "kasvattamasi" jälkeläisesi sakkolapun yms sanktiot maksettavaksi isulille, jonka kaljarahat menee nyt sakkoihin?
        ..huolestumisesi on aiheeton mitä seksiin ja mopoiluuni tulee. Olen yrittäjäperheen lapsi, ja olen itsekkin yrittäjä ja lapsiakin löytyy. Minulla oli nuorena 2 mopoa, jotka ostin kesätyörahoillani Että ihan kivasti tässä pärjätään 😊

Joku kummun sisar rakkauden tulos nillittää ja yrittää esittää yrittäjää hahahahahaa

• Anonyymi

Ihan vitun hyvä,että Poliisin puolelta tulee oppia.
      Kunnon sakkoja vanhemmille vai,niin viritetyt mopot saadaan pois.
      Kuulin,että Jyrin kylässä mopoilija sai 1000e sakkoa,iskan laittama 70cc tai 80cc pytty yms.
      Eihän lapset voisi kovinkaan rikkoa lakia, jollei olisi tyhmiä vanhempia..just vellihousu vanhempia.
      Minulla oli mopo nuorena ja en perkule saanu virittää,selkäsauna olisi tullut jos sakkolapun kanssa kotio olisin menny.(ihan hyvä ja kasvatti paljon).
      Hulttio pentu kertoo hulttio vanhemmista !

• Anonyymi

Bro miks oot noin kiree meikä vaan koitti nopee käydä joensuusta nappaa akuutit nipit et ois illasta päässyt äijien kaa koulun parkkipaikalle polttaa dänkkisätkän ja pientä kevyttä illanviettoo mopol keulimist yms. mut nyt isi on vihanen ja äiti ja pikkusisko nyrkin alla taas seuraavan pari viikkoo.. mullekki napahti kotiarestii kuukaus tosta ei auta ku vetää subuöverit ja vetää handuu seuraavat neljä viikkoo oikeesti jäbä vähän sympatiaa hei

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

🍑 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      139
      3095
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1686
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1374
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe