Eli äiti ei tajuu sitä et mie kasvan jo isommaks teiniks jolla on alkamas murrosikä nii aina alan raivoo sille ku se hokee samoi asioita ja ku kysyn miks se on sellanen super ärsyttävä ja rasittava nii se on mun syytä, on niitä hyvii hetkiiki mut äiti on mun mielestä aina välillä aivan peestä ja se tekee aina kaiken niin et en saa vaikuttaa asiaan yhtään. Niinku pliis äiti kohta tämä tyttö on 11 %, Fakin äiti oikeesti ku ei voi ymmärtää ja se kysyy tyylii samat asiat jotai 5kertaa päiväs ja aina keskeyttää kaiken mitä oon tekemäs, haluun ihmisen jolle voin oikeesti kunnolla raivoo äitist🙄
En keksi otsikkoa 123 xd
2
172
Vastaukset
- Anonyymi
11v siis eikä 11% xdd
- Anonyymi
Harrastus. Joku fyysinen jossa voi purkaa ja purkautua liikunnalla. Ota sellainen. Se pelastaa sinut nyt.
Psyykkinen kehitys on sellaista, että sitten kun te ette mahdu enää samaan asuntoon, olet velvollinen muuttamaan omaasi. Niin se on kaikilla. Kun koti alkaa ahdistaa niin on aika mennä eteenpäin. Siihen asti kannattaa elää sovussa ja rakkaudessa. Äidilläsi voi hyvin myös olla vaikeaa joten älkää rasittako toisianne. Auttakaa toisianne niin se on kummallekin hyväksi. Ja älä unohda harrastusta! Jalkapallo? Uinti? Miekkailu? Tennis? Sulkapallo? Joku itsesuojelu (karate-judo tms)?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait523295Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso31054Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3910- 19844
Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68800Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60724Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä44694Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es27682Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4617- 42610