Eli äiti ei tajuu sitä et mie kasvan jo isommaks teiniks jolla on alkamas murrosikä nii aina alan raivoo sille ku se hokee samoi asioita ja ku kysyn miks se on sellanen super ärsyttävä ja rasittava nii se on mun syytä, on niitä hyvii hetkiiki mut äiti on mun mielestä aina välillä aivan peestä ja se tekee aina kaiken niin et en saa vaikuttaa asiaan yhtään. Niinku pliis äiti kohta tämä tyttö on 11 %, Fakin äiti oikeesti ku ei voi ymmärtää ja se kysyy tyylii samat asiat jotai 5kertaa päiväs ja aina keskeyttää kaiken mitä oon tekemäs, haluun ihmisen jolle voin oikeesti kunnolla raivoo äitist🙄
En keksi otsikkoa 123 xd
2
214
Vastaukset
- Anonyymi
11v siis eikä 11% xdd
- Anonyymi
Harrastus. Joku fyysinen jossa voi purkaa ja purkautua liikunnalla. Ota sellainen. Se pelastaa sinut nyt.
Psyykkinen kehitys on sellaista, että sitten kun te ette mahdu enää samaan asuntoon, olet velvollinen muuttamaan omaasi. Niin se on kaikilla. Kun koti alkaa ahdistaa niin on aika mennä eteenpäin. Siihen asti kannattaa elää sovussa ja rakkaudessa. Äidilläsi voi hyvin myös olla vaikeaa joten älkää rasittako toisianne. Auttakaa toisianne niin se on kummallekin hyväksi. Ja älä unohda harrastusta! Jalkapallo? Uinti? Miekkailu? Tennis? Sulkapallo? Joku itsesuojelu (karate-judo tms)?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760