Eli äiti ei tajuu sitä et mie kasvan jo isommaks teiniks jolla on alkamas murrosikä nii aina alan raivoo sille ku se hokee samoi asioita ja ku kysyn miks se on sellanen super ärsyttävä ja rasittava nii se on mun syytä, on niitä hyvii hetkiiki mut äiti on mun mielestä aina välillä aivan peestä ja se tekee aina kaiken niin et en saa vaikuttaa asiaan yhtään. Niinku pliis äiti kohta tämä tyttö on 11 %, Fakin äiti oikeesti ku ei voi ymmärtää ja se kysyy tyylii samat asiat jotai 5kertaa päiväs ja aina keskeyttää kaiken mitä oon tekemäs, haluun ihmisen jolle voin oikeesti kunnolla raivoo äitist🙄
En keksi otsikkoa 123 xd
2
104
Vastaukset
- Anonyymi
11v siis eikä 11% xdd
- Anonyymi
Harrastus. Joku fyysinen jossa voi purkaa ja purkautua liikunnalla. Ota sellainen. Se pelastaa sinut nyt.
Psyykkinen kehitys on sellaista, että sitten kun te ette mahdu enää samaan asuntoon, olet velvollinen muuttamaan omaasi. Niin se on kaikilla. Kun koti alkaa ahdistaa niin on aika mennä eteenpäin. Siihen asti kannattaa elää sovussa ja rakkaudessa. Äidilläsi voi hyvin myös olla vaikeaa joten älkää rasittako toisianne. Auttakaa toisianne niin se on kummallekin hyväksi. Ja älä unohda harrastusta! Jalkapallo? Uinti? Miekkailu? Tennis? Sulkapallo? Joku itsesuojelu (karate-judo tms)?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892