Ruskea vuoto? Mistä johtuu?

Tosiaan mulla on ollut rusehtavaa vuotoa melkein viikon ajan. Kaksi viikkoa sitten lauantaina alkoi menkat taas ja ne kestivät 4 päivää eli loppui tiistaina; olivat normaalit kuten ennenkin.
Viikko sitten sunnuntaina alkoi yhtäkkiä tulemaan rusehtavaa vuotoa, mutta tätäkin vain pyyhkiessä. Tuosta sunnuntaista tämän viikon keskiviikkoon asti oli myös menkkamaisia kipuja alavatsalla- ja selässä sekä tuntui siltä kuin alhaalla valuisi koko ajan. Kivut loppuivat ke-to yön aikana, mutta edelleen tulee tätä ruskeaa vuotoa. Vuoto on siis ruskeaa, limaista ja sellaista klimppimäistä. Alussa tuli myös tippa pari verta tämän ruskean vuodon yhteydessä, mutta tämä loppui vaikka ruskea vuoto jatkuukin.
Taustatietona vielä että olen syönyt jo 4 vuotta Stefaminelle -pillereitä runsaiden menkkojen sekä kovien menkkakipujen takia ja enkä ole ollut koskaan yhdynnässä (itsetyydytystä ainoastaan harrastanut). Tämän 4 vuoden aikana olen syönyt tarkasti jokaisen pillerin, mutta menneenä maanantaina unohdin pillerin ottaa. Mutta voiko yksi unohdettu pilleri 4 vuoden ajalta tehdä tämmöistä? Mikähän mahtaa vaivata? Neuvoja kiitos <3
0282
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei vielä vastauksia

Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.

Kommentoi aloitusta


Anonyymi kirjoitti:

Tosiaan mulla on ollut rusehtavaa vuotoa melkein viikon ajan. Kaksi viikkoa sitten lauantaina alkoi menkat taas ja ne kestivät 4 päivää eli loppui tiistaina; olivat normaalit kuten ennenkin.
Viikko sitten sunnuntaina alkoi yhtäkkiä tulemaan rusehtavaa vuotoa, mutta tätäkin vain pyyhkiessä. Tuosta sunnuntaista tämän viikon keskiviikkoon asti oli myös menkkamaisia kipuja alavatsalla- ja selässä sekä tuntui siltä kuin alhaalla valuisi koko ajan. Kivut loppuivat ke-to yön aikana, mutta edelleen tulee tätä ruskeaa vuotoa. Vuoto on siis ruskeaa, limaista ja sellaista klimppimäistä. Alussa tuli myös tippa pari verta tämän ruskean vuodon yhteydessä, mutta tämä loppui vaikka ruskea vuoto jatkuukin.
Taustatietona vielä että olen syönyt jo 4 vuotta Stefaminelle -pillereitä runsaiden menkkojen sekä kovien menkkakipujen takia ja enkä ole ollut koskaan yhdynnässä (itsetyydytystä ainoastaan harrastanut). Tämän 4 vuoden aikana olen syönyt tarkasti jokaisen pillerin, mutta menneenä maanantaina unohdin pillerin ottaa. Mutta voiko yksi unohdettu pilleri 4 vuoden ajalta tehdä tämmöistä? Mikähän mahtaa vaivata? Neuvoja kiitos <3

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu