Tosiaan mulla on ollut rusehtavaa vuotoa melkein viikon ajan. Kaksi viikkoa sitten lauantaina alkoi menkat taas ja ne kestivät 4 päivää eli loppui tiistaina; olivat normaalit kuten ennenkin.
Viikko sitten sunnuntaina alkoi yhtäkkiä tulemaan rusehtavaa vuotoa, mutta tätäkin vain pyyhkiessä. Tuosta sunnuntaista tämän viikon keskiviikkoon asti oli myös menkkamaisia kipuja alavatsalla- ja selässä sekä tuntui siltä kuin alhaalla valuisi koko ajan. Kivut loppuivat ke-to yön aikana, mutta edelleen tulee tätä ruskeaa vuotoa. Vuoto on siis ruskeaa, limaista ja sellaista klimppimäistä. Alussa tuli myös tippa pari verta tämän ruskean vuodon yhteydessä, mutta tämä loppui vaikka ruskea vuoto jatkuukin.
Taustatietona vielä että olen syönyt jo 4 vuotta Stefaminelle -pillereitä runsaiden menkkojen sekä kovien menkkakipujen takia ja enkä ole ollut koskaan yhdynnässä (itsetyydytystä ainoastaan harrastanut). Tämän 4 vuoden aikana olen syönyt tarkasti jokaisen pillerin, mutta menneenä maanantaina unohdin pillerin ottaa. Mutta voiko yksi unohdettu pilleri 4 vuoden ajalta tehdä tämmöistä? Mikähän mahtaa vaivata? Neuvoja kiitos <3
Ruskea vuoto? Mistä johtuu?
Anonyymi
1
102
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379