Syytä sinulla on ja paljon, mutta kysynkin, että vihaatko minua? Minä en vihaa sinua enää.
Vastaukset 2
- Anonyymi
Minä en vihaa ketään. Olen siihen ihan liian inhimillinen ja koen että onnellisuus saavutetaan vain suhtautumalla toiseen yksilöön siten että se voi aiheuttaa molemmille osapuolille parasta mahdollista. Tuottamalla toiselle hyvää saat sitä itse monin kerroin enemmän takaisin.
Olen huomannut tämän ihan arkielämässä ja koska kyseinen käytös on itselle luontaistakin, niin tottakai toteutan sitä kaikkien kanssa joita kohtaan. Siksikö voin sitten niin hyvin vai miksi, en tiedä. Tiedän vain että toimin koko ajan hyvin ajattelemalla ympärilläolevien(kin) hyvinvointia.
Miksi ihmisen edes pitäisi elää tavalla, joka voisi satuttaa toista?? Minä en siihen kykenisi. Itsellä on aina hyvä olla kun olen saanut toiminnallani tai sanoillani jonkun voimaan paremmin/hyvin. - Anonyymi
Minä en vihaa ketään. On kuitenkin niin, että valitsen seurani tietyillä kriteereillä. Tärkeitä ovat sellaiset ihmiset jotka tunnen hyvin. Monen rankan vuoden jälkeen tuo kriteeri on vain vahvistunut. Liian monta todella ahdistavaa vuotta, kun psyykkinen, fyysinen ja taloudellinen hyvinvointi kärsi paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 80993
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45543
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136498Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61495