Syytä sinulla on ja paljon, mutta kysynkin, että vihaatko minua? Minä en vihaa sinua enää.
Nainen vihaatko minua?
2
643
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en vihaa ketään. Olen siihen ihan liian inhimillinen ja koen että onnellisuus saavutetaan vain suhtautumalla toiseen yksilöön siten että se voi aiheuttaa molemmille osapuolille parasta mahdollista. Tuottamalla toiselle hyvää saat sitä itse monin kerroin enemmän takaisin.
Olen huomannut tämän ihan arkielämässä ja koska kyseinen käytös on itselle luontaistakin, niin tottakai toteutan sitä kaikkien kanssa joita kohtaan. Siksikö voin sitten niin hyvin vai miksi, en tiedä. Tiedän vain että toimin koko ajan hyvin ajattelemalla ympärilläolevien(kin) hyvinvointia.
Miksi ihmisen edes pitäisi elää tavalla, joka voisi satuttaa toista?? Minä en siihen kykenisi. Itsellä on aina hyvä olla kun olen saanut toiminnallani tai sanoillani jonkun voimaan paremmin/hyvin. - Anonyymi
Minä en vihaa ketään. On kuitenkin niin, että valitsen seurani tietyillä kriteereillä. Tärkeitä ovat sellaiset ihmiset jotka tunnen hyvin. Monen rankan vuoden jälkeen tuo kriteeri on vain vahvistunut. Liian monta todella ahdistavaa vuotta, kun psyykkinen, fyysinen ja taloudellinen hyvinvointi kärsi paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 975582
- 564241
- 462516
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282338Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331352Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201178- 231085
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431071