Työvoimareservi rajan takana

Anonyymi

Turhanpäiväistä voivotella työvoimapulasta, kun itärajan takana olisi tuhansittain ammattitaisoisia ja motivoituneita duunareita monille eri aloille.
Venäläisillä työntekijöillä ei ole ideologisia tai poliittisia rajoja tulla tekemään työtä Suomeen ja muuttaa tänne asumaan. Putinin ja hänen oligarkkinsa voi jättää omaan arvoonsa. Suomi voisi tarjota turvallisen ja vakaan toimeentulon sorretulle väestölle.

13

123

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samaa mieltä. Minä uskon että venäläinen työntekijä on Suomeen tultuaan jopa motivoituneempi ja ahkerampi kuin baltit tai puolalaiset, jotka pääsevät Schengenmaissa mihin vain.

• Anonyymi

Nyt kun näyttää jo selvältä, että Ukraina voittaa sodan, voisi kuvitella, että monet venäläiset haluaisivat muuttaa tulevasta kurjuudesta töihin ulkomaille.
      Suomella on mahdollisuus valita.

• Anonyymi

MTV3: "Näin venäläisiä houkutellaan sotaan: Miljoona ruplaa, elinikäinen eläke ja kylpylämatkoja"
      Olisiko Suomella tarjota enemmän duunareille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Antaa niiden vaan lentää. Jonkun ne on sinunkin kela-avut maksettava.

• Anonyymi

Suomessa ollaan nyt niin natopumpulissa, ettei ajatella yhtään pidemmälle. Kyllä tuolla rajan takana työttömissä on ihan muuta kuin Putinille hurraajia. Tosin joidenkin on pakko hurrata jottei surma vie. Hyviä työmiehiä sieltä voi tuoda ja samantien Suomen kansalaisuus, niin Igorista tulee Saulin fani välittömästi.

• Anonyymi

Igor kiipes pylvääseen,
      ruuvas lampun paikalleen
      ja meille loisti valot Moskovan.....

• Anonyymi

Tuskin oli iikorilla pylväskenkiä, kypärää tai turvavyötä pylvääseen mennessään. Ei onnistu Suomessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin oli iikorilla pylväskenkiä, kypärää tai turvavyötä pylvääseen mennessään. Ei onnistu Suomessa.

Olikohan reppanalla minkäänlaisia kenkiä. Igorin viimeiset sanat,"ei täällä mitään sähköä ole", (vapaa käännös).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olikohan reppanalla minkäänlaisia kenkiä. Igorin viimeiset sanat,"ei täällä mitään sähköä ole", (vapaa käännös).

Siinähän tiedät reppana

• Anonyymi

Joku maanpetturi yrittää haalia lisää roskasakkia maahamme. Niitä on jo liikaa muutenkin.

• Anonyymi

Varsinkin sinä

• Anonyymi

Ei niin suurta Putlerin kannattajaa etteikö se itse kuitenkin NATO Suomessa mielummin asu.

• Anonyymi

Putleri on jo luovuttanut ukko näivettyy bunkkerisssaan

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäläislehti: Yli 260 000 miestä on lähtenyt venäjältä

liikekannallepanon jälkeen. FSB raportoi, että 261 000 miestä lähti maasta keskiviikon ja lauantain välisenä aikana. Mahtaa olla vaikea löytää niitä
      Maailman menoa
      453
      5785
    2. Ex-huippumalli, juontaja Anne Kukkohovi paljastaa: "Olen tosi röyhkeä ja päivän päätteeksi..."

Anne Kukkohovi on juontanut Koko Suomi -leipoo -ohjelmaa ammattimaisesti jo vuosia. Kansainvälisen uran tehnyt ex-huippumalli tunnustaa itsekin hämmäs
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      3794
    3. Redrama tilittää itsemurha-suunnitelmastaan - Tämä sattuma pelasti: "Minulla oli ollut jo veitsi..."

Räppäri on kertonut Instassa olevansa Minnesota-hoidossa päihderiippuvuuden takia. Vain elämää -ohjelmassa Redrama paljastaa, että päihderiippuvuus te
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      3573
    4. Miksi "SUOMEN NUORISO" ajetaan suljetulle ?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ae1cec69-b2b9-4f9d-ae8e-da3b9178e6f4 En ymmärrä, mihin katosi minun nuoruuteni rento Suomi ? 80- ja 90- luvulla S
      Maailman menoa
      315
      3044
    5. Joel Harkimo ei ole tanssinut edes kapakassa "Mitä tuo urpo tuossa heiluu"

Poliitikko ja yrittäjä Joel "Jolle" Harkimo tippui Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Harkimo pudotti tiukassa treenissä kiloja, mutta hänen "säkkimäise
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      2217
    6. Kyllä minä ihan rakastan sinua

Vaikka todella hassuahan se on lähes vierasta rakastaa. En voi tälle mitään.
      Ikävä
      67
      1577
    7. Nordstream sabotaasi todennäköisesti Yhdysvaltojen työtä

Kuten koko Ukrainan sodan provosointi, niin jenkit ovat taas asialla. Kaikessa on lopulta kyse petrodollarin tuomasta valta-aseman säilyttämisestä kei
      Maailman menoa
      445
      1560
    8. Olit ihastunut minuun

Tiedän sen vain.
      Ikävä
      71
      1437
    9. Anteeks rakas

Eihän liekkisi muhun sammu ikinä Olet mun ainut onnenkipinä Matka tää on joskus kivinen Ja osaan olla raskas ihminen On päivä tää pilvinen Kun painaa
      Romantiikka
      227
      1361
    10. Paavo Väyrynen tietää mitä pitää nyt tehdä

Paavo Väyrynen on lopulta Keskustan pelastus - paluuna kotiin! ~ https://www.is.fi/politiikka/art-2000009092830.html - , näin Ilta-Sanomat otsikoi ai
      Maailman menoa
      547
      1281
    Aihe