Tämä on täys huijari firma. Sovittu hinta ei pitänyt paikkaansa. Ilmoitti auton jonnekin mustalle listalle. Mitään rikosta ei tapahtunut ja asia soviteltiin. Nyt kukaan ei huolla ja korjaa tätä autoa enää. Onko laillista? Miten tuon listan ylläpitoon voi ottaa yhteyttä ja todistaa asiansa ? Työpaikkani huollattaa vielä omia autojaan siellä mutta on kertonut lopettavansa siellä kun duunarit ei pääse töihin omilla autoillaan tuon korjaamon mielivallan vuoksi. Mekonomen Viinikka Koivuhaka on paikka.
Mekonomen Koivuhaka Vantaa
Anonyymi
2
566
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla jättivät huollon osittain tekemättä. Rahat kyllä kelpasi. Ja kun heille asiasta reklamoitiin puhelimitse, niin löivät luurin korvaan. Kannattaa kiertää kaukaa tämä huijarifirma.
- Anonyymi
Meidän auton huolto meni aivan vihkoon. Öykkäröimällä ottivat täyden hinnan. Ei ikinä enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871724- 851232
- 1101123
- 68915
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663