Onko mitään sivustoa, miltä näkee kuinka monta sorsaa saa sorsastuskaudella ampua kussakin kunnassa? Ja myös muiden eläimien kohdalla kiinnostaisi tietää.
Saako lintuja ensiksi ruokkia kevään/kesän ja loppukesästä ampua ne tuolta ruokintapaikalta? Olen kuullut noin tehtävän ja kuulostaa kyllä kierolta tavalta..
Kuinka paljon saa ampua?
Anonyymi
2
122
Vastaukset
- Anonyymi
kaikki mitkä näkyy pitää ampua , Turisti metsästäjät pohjoisen Tunturi alueella ampuu kaikki Riekot , siellä ei säästellä eikä kiintiöitä lasketa ,
- Anonyymi
Joillekin lajeille on määrätty saaliinkappale määrä, mutta vaikkapa kyyhkyä tai sorsaa saa ampua niin paljon kuin on tarvetta. Luonnostahan ei oteta kuin omaan tarpeeseen ja siten että kaikki tulee käytettyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851272
- 1101133
- 73987
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673