S-market jämsänkoski

Anonyymi

Terppa. Miksi aina välillä tullessani kauppaan soitetaan jos jonkinlaista kling klang kelloa. Onko kyse siitä että olen seurannan alla vai mikä on homman nimi. Milloin mitäkin ihmeellistä äänitorvia kuuluu, ei vain omani kohdalla vaan myös olen huomanut saman romanien kohdalla.
Onko tämä nyt ihan oikeasti asianmukaista. En ole itse varastanut kyseisestä kaupasta yhtään mitään joten jos näin on niin ihmettelen suuresti ja vaadin näyttöä.
Kling Klang oli muuten miljoonasateen edeltäjän bändin nimi jonka sinkku löytyy levyhyllystä. Hinta on terve vaan pari tonnia eli lapsuuden sankarille.
Ihme kyttäysmenttaliteetti ylipäätään.

96

5807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vuosikymmeniä kyseisessä kaupassa käyneenä en ole koskaan kuullut minkään kellon soittoa sinne mennessäni. Ehkäpä sinun kannattaa kysyä asiaa suoraan kaupasta, jos vaikka kertoisivat mistä moinen johtuu. Aika oudolta kuulostaa tuollainen juttu.

      • Anonyymi

        Eiväthän ne vastaa suomalaiseen tyyliin muuten kuin kiertämällä asiaa


    • Anonyymi

      Voisiko kauppias vastata tai ainakin laittaa asian oikeaan kontekstiin. Ne on ne pari vanhempaa myyjää joilta ilmeisesti kotoa puuttuu käkikello.

      • Anonyymi

        Onko ne myyjät ne jotka ahtautuvat kassalle siitä heille liian pienestä aukosta. Kieltämättä kannattaisi alkamaan kuntoilemaan ja syömään terveellisemmin. Sillä se paino putoaa ei millään taukotuvan ja kassan väliä ramppaamalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ne myyjät ne jotka ahtautuvat kassalle siitä heille liian pienestä aukosta. Kieltämättä kannattaisi alkamaan kuntoilemaan ja syömään terveellisemmin. Sillä se paino putoaa ei millään taukotuvan ja kassan väliä ramppaamalla

        Ovat. Ja voisin hommata teille käkikellon, jos otatte vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovat. Ja voisin hommata teille käkikellon, jos otatte vastaan.

        Tosin siinä on vähän satunnaiskukkujan vikaa, tasatunnit se ilmoittaa jo ajoissa kahtakymmentä vaille.


    • Anonyymi

      Olet niin epäilyttävän näköinen,sinulla on rikosrekisteri ja ei ne vanhat synnit unohdu.lisäksi olet työtön .siksi kellot soi .olet myös Jämsässä hiljaisessa seurannassa .

      • Anonyymi

        Älkää olko lapsellisia aikuiset ihmiset. Kaikki synnit ovat suoritettu. Eli työttömyyden jota en ole kunniaksiko jämsänkoskella soitetaan kelloa niin kuin aikoinaan maatiloilla vellikelloa. Ottaisitte asioista selvää, ketä lienettekin.


      • Anonyymi

        Myöskin Sinä olet jämsässä ja ja jämsänkoskelle hiljaisessa seurannassa, kukapa ei olisi.

        Olen myös tyytyväinen itseeni, mulla on mahtava body, olen sinut itseni kanssa.


      • Anonyymi

        Kuinkahan paljon oma henkilökunta varastaa kaupoista tavaraa?? Se luku on todella iso. Siitä vaan vaietaan . Sekä kaikki kirjausvirheet, alennuslaputukset tehdään itse ja samalla lamsitaan kassalle maksamaan alennetulla hinnalla tai viedään vaan kahvihuoneeseen ja syödään itse. Myös kotiin rahdataan meikkiä, kaikkea kallista ym.


      • Anonyymi

        Ai että mä oon ihan märkänä sanoistasi.


      • Anonyymi

        Hetkinen, nyt menee mielenkiintoiseksi. Vastaatte, että sinulla on rikosrekisteri ym ja olet työtön.
        Mistä lähtien kaupan kassa on saanut tietoonsa ihmisen rikosrekisteristä? Mistä tieto on peräisin? Voin sanoa suoraan että rikosrekisteristä ei löydy mitään viimeisten 6 vuoden ajalta.?
        Mistä instanssista revitte näitä tietojanne.?

        Pian alan selvittää ihan oikeasti tätä asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetkinen, nyt menee mielenkiintoiseksi. Vastaatte, että sinulla on rikosrekisteri ym ja olet työtön.
        Mistä lähtien kaupan kassa on saanut tietoonsa ihmisen rikosrekisteristä? Mistä tieto on peräisin? Voin sanoa suoraan että rikosrekisteristä ei löydy mitään viimeisten 6 vuoden ajalta.?
        Mistä instanssista revitte näitä tietojanne.?

        Pian alan selvittää ihan oikeasti tätä asiaa.

        Onneksi on sukulaisia Keski-Suomen syyttäjänlaitoksessa.


      • Anonyymi

        Kauppias, joko nämä kaksi vanhempaa myyjää ovat irtisanottu luottamuspulan vuoksi ja epäasiallisesta käytöksestä asiakasta kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetkinen, nyt menee mielenkiintoiseksi. Vastaatte, että sinulla on rikosrekisteri ym ja olet työtön.
        Mistä lähtien kaupan kassa on saanut tietoonsa ihmisen rikosrekisteristä? Mistä tieto on peräisin? Voin sanoa suoraan että rikosrekisteristä ei löydy mitään viimeisten 6 vuoden ajalta.?
        Mistä instanssista revitte näitä tietojanne.?

        Pian alan selvittää ihan oikeasti tätä asiaa.

        Mistä olette saaneet tämän rikosrekisteritiedon?? Kysyn toisen kerran jo samasta asiasta?


      • Anonyymi

        Joko nämä kaksi ovat lappunsa saaneet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä olette saaneet tämän rikosrekisteritiedon?? Kysyn toisen kerran jo samasta asiasta?

        Julkisuuslaki 24§

        Otetaanko käsittelyyn. Hä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkisuuslaki 24§

        Otetaanko käsittelyyn. Hä?

        Ota ihmeessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota ihmeessä

        Olkoon. ei ole vaivan väärti. Olkoon kuitenkin varoituksena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olkoon. ei ole vaivan väärti. Olkoon kuitenkin varoituksena.

        S market tutisee housuissaan


      • Anonyymi

        Tämäkin kiusaaja on sitten mullan alla.


    • Anonyymi

      Eli jämsänkosken s-market myöntää tällaisen alkeellisen rasismiin viittaavan keinon olevan käytössä.
      Miksi ette käytä sisäistä puhelinjärjestelmäänne kun kaikilla yleensä on luurit päässä ja mikrofoni.
      Ja sekö minusta tekee epäilyttävän näköisen kun olen 1.91 cm pitkä ja painoa 116 kiloa?.

      • Anonyymi

        Ei jämsän s-marketissa ole vastaavaa "keulimista"


    • Anonyymi

      Onhan tuossa sekin juttu, että voi astella kädet puolipystyssä kassan ohi todeten" Terve, Hän on täällä tänään"

    • Anonyymi

      Jos painat noin paljon,niin sinun on pakko olla varas,vaikket olisikaan jäänyt kiinni .kehosi vaatii niin paljon energiaa,että et mitenkään voi työttömyyskorvausta elää.ja tatuoinnit piiloon,olet kuitenkin riksun ruuna.ei korvaukset riitä niitä muualla ottamaan .seuranta jatkuu niin kauan kun menet todistettavasti töihin .

      • Anonyymi

        Ottaako pattiin? Ne on ne valinnat. Ihminen painaa yllättävän paljon vaikkei päällepäin näy kun pituutta on tarpeeksi ja päinvastoin.
        Hyvin tulen toimeen, ei valittamista.
        Enkä ole riihiimäen vankilassa istunut jos sitä tarkoitat. Eikä ole tatskoja, eikä tule.
        Vartijakursseja suoritin siellä kyllä aikoinaan, maahanvientiä ja judoa sekä muuta, myös asiallinen keskustelu kuului ohjelmistoon.


      • Anonyymi

        Piti oikein miettiä toistamiseen miten tähän vastaan.
        Kerranhan jo vastasin ettei ole tatskoja ym.
        Mutta se niistä.
        Ei vaan löydy vieläkään sanoja. On tuo niin jotenkin, en tiedä?
        Tutustukaa minuun oikeesti. Olen aikoinani yhtä myyjäänne pyytänyt leikkisästi lenkille, sain lähinnä ympäri korvia.
        Veeralle vaan terkkui ja tsemppiä edelleen. Tietty epäilys kaikkea kohtaan on nykypäivänä jopa viisasta, sen verran hulluksi maailma on muuttunut ja muuttuu lisää.
        Ei tässä mitään Mäkimaa ja Luotola kotikatu sarjaa ole tarkoitus luoda uudestaan, mutta normielämää normaaleiden ihmisten seurassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piti oikein miettiä toistamiseen miten tähän vastaan.
        Kerranhan jo vastasin ettei ole tatskoja ym.
        Mutta se niistä.
        Ei vaan löydy vieläkään sanoja. On tuo niin jotenkin, en tiedä?
        Tutustukaa minuun oikeesti. Olen aikoinani yhtä myyjäänne pyytänyt leikkisästi lenkille, sain lähinnä ympäri korvia.
        Veeralle vaan terkkui ja tsemppiä edelleen. Tietty epäilys kaikkea kohtaan on nykypäivänä jopa viisasta, sen verran hulluksi maailma on muuttunut ja muuttuu lisää.
        Ei tässä mitään Mäkimaa ja Luotola kotikatu sarjaa ole tarkoitus luoda uudestaan, mutta normielämää normaaleiden ihmisten seurassa.

        "Olen aikoinani yhtä myyjäänne pyytänyt leikkisästi lenkille"

        Tämä on suomi24-keskustelupalsta, ei Jämsänkosken S-marketin palaute sivusto. Jos et ole sattunut huomaamaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piti oikein miettiä toistamiseen miten tähän vastaan.
        Kerranhan jo vastasin ettei ole tatskoja ym.
        Mutta se niistä.
        Ei vaan löydy vieläkään sanoja. On tuo niin jotenkin, en tiedä?
        Tutustukaa minuun oikeesti. Olen aikoinani yhtä myyjäänne pyytänyt leikkisästi lenkille, sain lähinnä ympäri korvia.
        Veeralle vaan terkkui ja tsemppiä edelleen. Tietty epäilys kaikkea kohtaan on nykypäivänä jopa viisasta, sen verran hulluksi maailma on muuttunut ja muuttuu lisää.
        Ei tässä mitään Mäkimaa ja Luotola kotikatu sarjaa ole tarkoitus luoda uudestaan, mutta normielämää normaaleiden ihmisten seurassa.

        Vaikuttaa siltä, että käsityksesi normaalista kaupassa käynnistä on hieman hämärtynyt. Ostokset tehdään, maksetaan ja poistutaan kaupasta. Anna henkilökunnan tehdä rauhassa töitään, jos joku olisi sinusta kiinnostunut, varmaan kyllä ottaisi yhteyttä. Tunnut olevan aika kiinnostunut ko. ihmisten elämästä, joka ei todellakaan sinulle kuulu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olen aikoinani yhtä myyjäänne pyytänyt leikkisästi lenkille"

        Tämä on suomi24-keskustelupalsta, ei Jämsänkosken S-marketin palaute sivusto. Jos et ole sattunut huomaamaan..

        mutta täällä voikin saada muiden mielipiteitä asioista. saakelin tollo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä, että käsityksesi normaalista kaupassa käynnistä on hieman hämärtynyt. Ostokset tehdään, maksetaan ja poistutaan kaupasta. Anna henkilökunnan tehdä rauhassa töitään, jos joku olisi sinusta kiinnostunut, varmaan kyllä ottaisi yhteyttä. Tunnut olevan aika kiinnostunut ko. ihmisten elämästä, joka ei todellakaan sinulle kuulu.

        Kääntäen verrannollinen sanon insinöörinä. Ja en ole kiinnostunut muiden tai kuten luulet kaikkien elämästä. Tietyt ihmiset vaan normaalisti ihmisiä kiinnostavat muita enemmän. Omassa elämässäni on ihan tarpeeksi. Kiitos kaikille myötätunnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olen aikoinani yhtä myyjäänne pyytänyt leikkisästi lenkille"

        Tämä on suomi24-keskustelupalsta, ei Jämsänkosken S-marketin palaute sivusto. Jos et ole sattunut huomaamaan..

        Ymmärrän. Jämsässä tuo "lenkkeily" kulttuuri on viety käytännön tasolle. Ainakin jos seuraa paikallisia somekanavia. On jos jonkinlaista, meikattua, ilman meikkiä, hampailla tai ilman, lenkkeilyseuraa haluaville. Pettäjäntie on kivikkoinen ja ei niin autuas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottaako pattiin? Ne on ne valinnat. Ihminen painaa yllättävän paljon vaikkei päällepäin näy kun pituutta on tarpeeksi ja päinvastoin.
        Hyvin tulen toimeen, ei valittamista.
        Enkä ole riihiimäen vankilassa istunut jos sitä tarkoitat. Eikä ole tatskoja, eikä tule.
        Vartijakursseja suoritin siellä kyllä aikoinaan, maahanvientiä ja judoa sekä muuta, myös asiallinen keskustelu kuului ohjelmistoon.

        On muuten riksussa sen verran kovaa pöhinää päällä vilhusen suhteen,että voipi olla että miehen kannattaisi painua maan alle tai muille maille vapauduttuaan.


    • Anonyymi

      Minä varastelen sieltä s-kaupasta aina kun käyn siellä,osan syön ja osan myyn.ei tarvitse käyttää vaatimatonta korvausta.ne käytän viinaan ja virkistykseen.monesti käytän sellaista taktiikkaa,että työnnän kirpparilta ostamani lastenvaunut tyhjänä,sinne menee pari lavaa kaljaa ja ruuat.aina meni läpi.nyt on uusi taktiikka .näin säästän .

      • Anonyymi

        Asiaa!!!


    • Anonyymi

      Voit olla oikeassa, seurantaan joutuu viattomiakin. Se on paha kohtalo kun on sisimmältään rehellinen mutta saa varkaan maineen kaupan henkilökunnan kesken. Voisivat olla tarkempia epäilyksissään mutta toivottavasti ajan mittaan huomaavat erehdyksensä ja kyylätyksi tulemisen tunne loppuu. Pahimmillaan joku yrittää lavastaa tai vierittää syyn asiakkaan niskoille, asiakkaat ovat aika puolustuskyvyttömiä sellaisen mielivallan edessä.

    • Anonyymi

      Nyt huomasin itekin saman asian, kellot soi kun olin vihanneshyllyillä ja asiakas saapui kauppaan. Outo juttu oikeesti.

    • Anonyymi

      Ootteko varma että ette vaan kuuntele radiosta kuuluvia kelloja, jotka tulee siis ihan kanavalta mikä kaupassa soi 🤣🤣🤣🤣🤣 ei siellä muut kellot soi

      • Anonyymi

        Ei ole radiokanavat nämä. Olemme vaan lapsia aikuisten vaatteissa.


    • Anonyymi

      Kyllä pitää paikkaansa että kaupoissa on erillaisia hälytysääniä tai koodikieltä ei toivotuista asiakkaista. Puhun nyt yleensä enkä juuri tästä kaupasta. Syy voi olla mikä vaan kauppiaalla pitää jotain epätoivottuna..

      • Anonyymi

        Kyllä ymmärretään, mutta jos myyjät ottaa kauppiaan roolin. En nyt sitä ymmärrä, että jos asiakas joka toinen päivä vie kauppaan vaikka 50-60 euroa niin kenellä on valittamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ymmärretään, mutta jos myyjät ottaa kauppiaan roolin. En nyt sitä ymmärrä, että jos asiakas joka toinen päivä vie kauppaan vaikka 50-60 euroa niin kenellä on valittamista.

        Kauppiaan pitäisi nyt rauhoittaa tilanne koska ei se siitä parane, kauppoja piisaa asiakkaille
        Asiakas on aina oikeassa, vanha slogan joka vaan takaa myös kauppiaan palkanmaksun. Tuommoiset turhat oman sävelen sanoittajat irtisanotaan ja otetaan tilanne haltuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauppiaan pitäisi nyt rauhoittaa tilanne koska ei se siitä parane, kauppoja piisaa asiakkaille
        Asiakas on aina oikeassa, vanha slogan joka vaan takaa myös kauppiaan palkanmaksun. Tuommoiset turhat oman sävelen sanoittajat irtisanotaan ja otetaan tilanne haltuun.

        Nyt ymmärrän jotenkin kaiken. Tämä ottaa hermoon/pattiin sitä yhtä kiehkurapää myyjää, vanhempi nainen jota pyysin avaamaan wc-tilojen oven espanjalaisille ystäville mies ja nainen.
        Ilmeisesti tuo että ihmisellä on ulkomaisia tässä tapauksessa espanjalaisia ystäviä häntä harmittaa. Voin sanoa että matkustan vastavierailulle jälleen jossain vaiheessa talvea, kuten niin monesti aiemminkin.


      • Anonyymi

        Tiedän nuo koodit ja muut vinkit. Olen itse toiminut vartijana kauppakeskuksessa tampereella lempääläntien silloisessa prismassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän nuo koodit ja muut vinkit. Olen itse toiminut vartijana kauppakeskuksessa tampereella lempääläntien silloisessa prismassa.

        Käykö vartijoiden mielessä että joutuvat vahtimaan ja vainoamaan viattomia jonkun kiusaajan ilmiannosta, tai silkan erehdyksen vuoksi. Miksi vainotaan ihmistä jota ei ole todettu varkaaksi koskaan missään, vain epäilyjä levitetään kaupasta toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käykö vartijoiden mielessä että joutuvat vahtimaan ja vainoamaan viattomia jonkun kiusaajan ilmiannosta, tai silkan erehdyksen vuoksi. Miksi vainotaan ihmistä jota ei ole todettu varkaaksi koskaan missään, vain epäilyjä levitetään kaupasta toiseen.

        Kyllä ne ainakin itse ollessani pystyin sieltä ihmismerestä haarukoimaan ne näpistelijät. En välittänyt muiden sanomisista seuraa tuota tai tuota. Siitä on aikaa kun olin tampereella ns. vaksina ja kaupoissa kerralla paljon enemmän ihmisiä kahdessa kerroksessa kuin vaikka koskella. Kyllä ne sieltä löysin, eräänkin kerran sätkäpaperi näpistelijän pysäytin kassan jälkeen. Oli vielä sitä aikaa kun tupakkatuotteet eivät olleet myyjän ulottuvilla kuten nykyään. Kaveri ihmetteli miten "sä sen huomasit" sanoin että vainu. Pyysin maksamaan tuotteen ja homma jäi siihen en siitä tehnyt sen isompaa ilmotusta poliisille enkä muillekaan. Kaveri maksoi sätkäpaperit ja kiitti lähtiessään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne ainakin itse ollessani pystyin sieltä ihmismerestä haarukoimaan ne näpistelijät. En välittänyt muiden sanomisista seuraa tuota tai tuota. Siitä on aikaa kun olin tampereella ns. vaksina ja kaupoissa kerralla paljon enemmän ihmisiä kahdessa kerroksessa kuin vaikka koskella. Kyllä ne sieltä löysin, eräänkin kerran sätkäpaperi näpistelijän pysäytin kassan jälkeen. Oli vielä sitä aikaa kun tupakkatuotteet eivät olleet myyjän ulottuvilla kuten nykyään. Kaveri ihmetteli miten "sä sen huomasit" sanoin että vainu. Pyysin maksamaan tuotteen ja homma jäi siihen en siitä tehnyt sen isompaa ilmotusta poliisille enkä muillekaan. Kaveri maksoi sätkäpaperit ja kiitti lähtiessään.

        Tosin aikoinani vietiin useita playstation konsoleita myyjien ja itseni nenän alta eikä kukaan meistä huomannut mitään. Nämä on näitä. Ketään ei pidä silti leimata minkään ulkonäön tai pukeutumisen tai huhujen perusteella.. Kaikki on tasa-arvoisia, ainakin omalla asteikollani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käykö vartijoiden mielessä että joutuvat vahtimaan ja vainoamaan viattomia jonkun kiusaajan ilmiannosta, tai silkan erehdyksen vuoksi. Miksi vainotaan ihmistä jota ei ole todettu varkaaksi koskaan missään, vain epäilyjä levitetään kaupasta toiseen.

        Nyt täytyy erottaa kaksi vartijaryhmää toisistaan. On kaupan ja kaupungilla kiertävät vartijat sekä vanginvartijat, johon itse kuuluin pääsääntöisesti.
        Ne ovat ihan eri maailmansa. Ensin mainitussa asiakas voi haistatella ja pahimmassa tapauksessa sylkeä päin naamaa. Kun taas vanginvartijat kohtaavat jatkuvasti niin henkistä kuin fyysistä väkivaltaa, puukotuksineen ja siviiliin asti tuotuna uhkauksina. Vangin vartijat ovat henkisesti todella kovassa paikassa ei vain riihimäellä vaan joka paikassa. Kaikki tietävät prätkäjengit ja muut jengit sekä muunlaiset sekopäät. Siinä pitää olla vartijalla pää kunnossa, muuten ei voi sitä hommaa tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käykö vartijoiden mielessä että joutuvat vahtimaan ja vainoamaan viattomia jonkun kiusaajan ilmiannosta, tai silkan erehdyksen vuoksi. Miksi vainotaan ihmistä jota ei ole todettu varkaaksi koskaan missään, vain epäilyjä levitetään kaupasta toiseen.

        Jämsässä se on varmaan sitä jämsäläistä kateutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne ainakin itse ollessani pystyin sieltä ihmismerestä haarukoimaan ne näpistelijät. En välittänyt muiden sanomisista seuraa tuota tai tuota. Siitä on aikaa kun olin tampereella ns. vaksina ja kaupoissa kerralla paljon enemmän ihmisiä kahdessa kerroksessa kuin vaikka koskella. Kyllä ne sieltä löysin, eräänkin kerran sätkäpaperi näpistelijän pysäytin kassan jälkeen. Oli vielä sitä aikaa kun tupakkatuotteet eivät olleet myyjän ulottuvilla kuten nykyään. Kaveri ihmetteli miten "sä sen huomasit" sanoin että vainu. Pyysin maksamaan tuotteen ja homma jäi siihen en siitä tehnyt sen isompaa ilmotusta poliisille enkä muillekaan. Kaveri maksoi sätkäpaperit ja kiitti lähtiessään.

        Sepä hyvä jos olit taitava työssäsi. Et siis lähtenyt kiusantekoon jossa tiettyä asiakasta vainotaan iät ajat ilman että koskaan on varastanut. Aina kävellään käytävällä vastaan ja odotellaan kassoilla tuijottamassa. Uusille vartioimispalvelun työntekijöille aina näytetään ketä pitää härnätä. Miten tuon tilanteen saa poikki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä hyvä jos olit taitava työssäsi. Et siis lähtenyt kiusantekoon jossa tiettyä asiakasta vainotaan iät ajat ilman että koskaan on varastanut. Aina kävellään käytävällä vastaan ja odotellaan kassoilla tuijottamassa. Uusille vartioimispalvelun työntekijöille aina näytetään ketä pitää härnätä. Miten tuon tilanteen saa poikki?

        En lähtenyt siihen mukaan. Kuten sanoin en välittänyt siitä mitä muut sanoi seuraa tuota tai tuota. Pitää kaikkia ihmisiä tasa-arvoisina, kyllä he sitten itse itsensä "käräyttävät" näpistelyllään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En lähtenyt siihen mukaan. Kuten sanoin en välittänyt siitä mitä muut sanoi seuraa tuota tai tuota. Pitää kaikkia ihmisiä tasa-arvoisina, kyllä he sitten itse itsensä "käräyttävät" näpistelyllään.

        Tietävätkö paikalliset s-marketin myyjät edes sitä miten tunnistaa esimerkiksi huumeidenkäyttäjän tuntematta ja ilman ulkonäkökiinnostusta?.
        Voin vastata 90%:n varmuudella ne ovat ne jotka lampsivat karkkihyllylle ja ostavat suklaata ja varastavat loput. Verensokerin äkillistä nostoa nääs haetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne ainakin itse ollessani pystyin sieltä ihmismerestä haarukoimaan ne näpistelijät. En välittänyt muiden sanomisista seuraa tuota tai tuota. Siitä on aikaa kun olin tampereella ns. vaksina ja kaupoissa kerralla paljon enemmän ihmisiä kahdessa kerroksessa kuin vaikka koskella. Kyllä ne sieltä löysin, eräänkin kerran sätkäpaperi näpistelijän pysäytin kassan jälkeen. Oli vielä sitä aikaa kun tupakkatuotteet eivät olleet myyjän ulottuvilla kuten nykyään. Kaveri ihmetteli miten "sä sen huomasit" sanoin että vainu. Pyysin maksamaan tuotteen ja homma jäi siihen en siitä tehnyt sen isompaa ilmotusta poliisille enkä muillekaan. Kaveri maksoi sätkäpaperit ja kiitti lähtiessään.

        Lisään tähän vielä, tapahtui itselleni .että kuinka moni ihmisistä lähtisi ilman suojaliivejä, siis teräpistoliivejä, joita en käyttänyt ollenkaan kun tiesin että pärjään ilmankin. Ei ollut sumutintakaan vaan pelkät käteni ja järki.Teräaseella uhkailevaa huumeiden ja ties minkä vaikutuksen alaisena olevan jolla kaveri mukana sen prisman alkoon ottamaan kiinni kumpaakin jotka uhkailivat myyjää isoilla leipäveitsillä kun myyjä ei heille myynyt tuotteita heidän suunnattoman sekavuuden vuoksi. Nykäsin toisen selälleen ja toiselle laitoin käsiraudat. Tilanne kesti noin 10 sekuntia. Myyjä tärisi kassansa takana ja rauhoittelin häntä että soita poliisit, nämä sankarit lähtevät jousille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne ainakin itse ollessani pystyin sieltä ihmismerestä haarukoimaan ne näpistelijät. En välittänyt muiden sanomisista seuraa tuota tai tuota. Siitä on aikaa kun olin tampereella ns. vaksina ja kaupoissa kerralla paljon enemmän ihmisiä kahdessa kerroksessa kuin vaikka koskella. Kyllä ne sieltä löysin, eräänkin kerran sätkäpaperi näpistelijän pysäytin kassan jälkeen. Oli vielä sitä aikaa kun tupakkatuotteet eivät olleet myyjän ulottuvilla kuten nykyään. Kaveri ihmetteli miten "sä sen huomasit" sanoin että vainu. Pyysin maksamaan tuotteen ja homma jäi siihen en siitä tehnyt sen isompaa ilmotusta poliisille enkä muillekaan. Kaveri maksoi sätkäpaperit ja kiitti lähtiessään.

        Itse kylmäävimmän hetken koin en asiakkaiden taholta vaan vähää vaille klo 23.00 kun olin tarkistanut kaupan sisäpuolelta ja ulkopuolelta. Tämän jälkeen hälyt päälle (muistan ne numerosarjat erikohteissa osittain vieläkin) koko kaupassa osasto kerrallaan. Sekä kiersin vielä henkilökunnan ajoneuvohallin todeten sen tyhjäksi. Lopuksi sprinklerihälytykset päälle hälytystaulusta (niidenkin numerokoodit on tallessa) omassa vihossani, koska ne olivat sen verran pitkät numerosarjat ettei ollut järkeä opetella niitä ulkoa, ja osin varkaiden varalle. Hälyt päälle ja ulos kotia kohti, tulin muuten seuraavana aamuna omille jäljilleni klo 05.00 alkoi työvuoroni. Ulkona piti kaupan safetyavain laittaa seinässä lukittuun reikään, kun huomasin pimeessä (oli talvi) kaksi kaveria ryntäsi läheisestä pusikosta vaatien ovien avaamista, sanoin ei niitä enää voi avata tai tulee iso hälytys, kaverit kirosi ja häipyivät matkoihinsa, varmistin vielä , että jannut todellakin poistuivat paikalta ja avasin seinässsä olevan lukon ja laitoin turva-avaimen sinne.
        Aamulla menin sisään sillä avaimella ja toistin äskeisen toisin päin ja päästin henkilökunnan klo 6.00 kylmästä pakkasaamusta sisään kauppaan. Voi vartijan työ olla haastavaakin, varsinkin isoilla paikkakunnilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ymmärretään, mutta jos myyjät ottaa kauppiaan roolin. En nyt sitä ymmärrä, että jos asiakas joka toinen päivä vie kauppaan vaikka 50-60 euroa niin kenellä on valittamista.

        Sossu ne sun ostokset maksaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sossu ne sun ostokset maksaa..

        Ei vaan valtio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kylmäävimmän hetken koin en asiakkaiden taholta vaan vähää vaille klo 23.00 kun olin tarkistanut kaupan sisäpuolelta ja ulkopuolelta. Tämän jälkeen hälyt päälle (muistan ne numerosarjat erikohteissa osittain vieläkin) koko kaupassa osasto kerrallaan. Sekä kiersin vielä henkilökunnan ajoneuvohallin todeten sen tyhjäksi. Lopuksi sprinklerihälytykset päälle hälytystaulusta (niidenkin numerokoodit on tallessa) omassa vihossani, koska ne olivat sen verran pitkät numerosarjat ettei ollut järkeä opetella niitä ulkoa, ja osin varkaiden varalle. Hälyt päälle ja ulos kotia kohti, tulin muuten seuraavana aamuna omille jäljilleni klo 05.00 alkoi työvuoroni. Ulkona piti kaupan safetyavain laittaa seinässä lukittuun reikään, kun huomasin pimeessä (oli talvi) kaksi kaveria ryntäsi läheisestä pusikosta vaatien ovien avaamista, sanoin ei niitä enää voi avata tai tulee iso hälytys, kaverit kirosi ja häipyivät matkoihinsa, varmistin vielä , että jannut todellakin poistuivat paikalta ja avasin seinässsä olevan lukon ja laitoin turva-avaimen sinne.
        Aamulla menin sisään sillä avaimella ja toistin äskeisen toisin päin ja päästin henkilökunnan klo 6.00 kylmästä pakkasaamusta sisään kauppaan. Voi vartijan työ olla haastavaakin, varsinkin isoilla paikkakunnilla.

        PS. Tottakai olisin voinut ne ovet avata, ja hälyt poistaa, olihan minulla avain. Mutta jampat eivät sitä hoksanneet silloin, eli vartijat aistit kunnossa ja elä hetkessä, mitä vaan voi eteen tulla.
        Ja vielä tuo hälytys joka lähtee esimerkiksi lastauslaiturin oven avaamisesta hälytyksen laiton jälkeen on jäätävän kova, korvia huumaava. Se aivan varmasti herättää kyllä lähitalojen yönsä nukkumassa olevat, ja kaupungin kiertävät vartijat tulevat paikalle kunhan pääsevät.


    • Anonyymi

      Minulle tulee viikonloppuna neljä somalialaiset ystävää kylään viikoksi .voiskohan ystäväni hakea kyseisestä kaupasta yksin kaljaa ja lampaan lihaa .??ja onko kellään vuokrata halpaa asuntoa?ystäväni suunnittelee muuttoa maalle.

      • Anonyymi

        No ilman muuta voi, paitsi ettei lampaan lihaa taida olla tarjolla. Majoita ne omaan asuntoosi niin säästävät vuokran.
        Maalle muutto on aina varteenotettava vaihtoehto, siellähän somalit ovat tottuneet elämään.


      • Anonyymi

        Koita edes yrittää käyttäytyä kunnolla vaikka se kohdallasi varmaan tuo vaikeuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ilman muuta voi, paitsi ettei lampaan lihaa taida olla tarjolla. Majoita ne omaan asuntoosi niin säästävät vuokran.
        Maalle muutto on aina varteenotettava vaihtoehto, siellähän somalit ovat tottuneet elämään.

        Niin, pääsiäinen oli ja meni. Maassa maan tavalla.


      • Anonyymi

        Meinnatko tehdä vastavierailun somalian aavikolle??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koita edes yrittää käyttäytyä kunnolla vaikka se kohdallasi varmaan tuo vaikeuksia.

        Niin myyjät yrittäkää edes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koita edes yrittää käyttäytyä kunnolla vaikka se kohdallasi varmaan tuo vaikeuksia.

        Niin kyllä minä ja muutama muukin ovat kuulleet myyjien keskustelevan unelmien poikamies tuli tai unelmien poikamies on kassalla. Juurikin nämä vanhemman ikäpolven myyjät sekä muutama muu idiootti. Ei tämä kovin kivalta tunnu näin asiakkaana, joka kauppaanne tuo rahaa kuukaudessa muhkeat summat. Ja kauppias osallistuu tähän myöskin.
        Kannattaa muistaa, että kaikella on seurauksensa, ei ehkä heti mutta myöhemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koita edes yrittää käyttäytyä kunnolla vaikka se kohdallasi varmaan tuo vaikeuksia.

        Olen samaa mieltä. Kyllä myyjien pitäisi hallita edes perus asiakaspalvelun kriteerit. Ei niin että karkotetaan loputkin asiakkaat. Jämsän väestökato on muutama sata ihmistä vuodessa ja se koskee jämsänkoskea vielä enemmän kuin emämaa jämsää. Tuntuu, että asoita pidetään päivänselvinä kuukaudesta/vuodesta toiseen, mutta jossain vaiheessa se osuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ilman muuta voi, paitsi ettei lampaan lihaa taida olla tarjolla. Majoita ne omaan asuntoosi niin säästävät vuokran.
        Maalle muutto on aina varteenotettava vaihtoehto, siellähän somalit ovat tottuneet elämään.

        Älä ny stana niitä päästä suomalaiseen luontoon ittu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Kyllä myyjien pitäisi hallita edes perus asiakaspalvelun kriteerit. Ei niin että karkotetaan loputkin asiakkaat. Jämsän väestökato on muutama sata ihmistä vuodessa ja se koskee jämsänkoskea vielä enemmän kuin emämaa jämsää. Tuntuu, että asoita pidetään päivänselvinä kuukaudesta/vuodesta toiseen, mutta jossain vaiheessa se osuu.

        Tuo taitaa olla käteväksi havaittu konsti saada jollain tapaa harmittavat ihmiset muuttamaan pois, aletaan kohdella heitä kuin rikollisia ja levitetään puheita epäilyttävyydestä. Ei sen tarvitse totta olla. Kysehän on vain epäilystä, voidaan sanoa. Silti kohteena oleva ihminen on muiden silmissä pilalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo taitaa olla käteväksi havaittu konsti saada jollain tapaa harmittavat ihmiset muuttamaan pois, aletaan kohdella heitä kuin rikollisia ja levitetään puheita epäilyttävyydestä. Ei sen tarvitse totta olla. Kysehän on vain epäilystä, voidaan sanoa. Silti kohteena oleva ihminen on muiden silmissä pilalla.

        Olen niin määrätietoinen asioideni suhteen että mua ei sinänsä muiden puheet haittaa. Voisi sanoa että ollaan vaan paikalla vaikka piruuttaan.
        Ja en kyllä puheiden perusteella ole muuttamassa mihinkään, se on aivan varma.


    • Anonyymi

      Joko nuo kaksi myyjää on irtisanottu?

    • Anonyymi

      Oletko varma ettei ne äänet kuulu pääsi sisältä koska luulen tästä olevan kysymys voi olla skitsofreniaa joten käyppä tutkituttamassa kallosi!!

      • Anonyymi

        Turha yrittää vierittää asiaa asiakkaan viaksi, vaikka se suomessa niin tyypillistä onkin.


      • Anonyymi

        Onhan se nyt jo useampaan kertaan tässäkin keskustelussa myönnetty, että erilaisia merkkejä ja kelloja käytetään kaupan alalla, miksi jämsänkoski poikkeaisi käytännöstä. Tähän en usko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se nyt jo useampaan kertaan tässäkin keskustelussa myönnetty, että erilaisia merkkejä ja kelloja käytetään kaupan alalla, miksi jämsänkoski poikkeaisi käytännöstä. Tähän en usko.

        Jos sinua pidetään potentiaalisena myymälävarkaana vai?


    • Anonyymi

      -Herra kapteeni. Tapahtui pieni onnettomuus.
      -Mitä kersantti tarkoittaa?
      -Laskuvarjojääkäreiden hyppyharjoitus
      -Niin. Kakistakaa ulos vain
      -Herra kapteeni. Koko joukkueellinen miehiä maahanlaskeutuessaan jäivät roikkumaan puun oksistoon kaikki 30 miestä.
      -Mitä teemme?
      -Kersantti, kaatakaa puut pois, kyllä ne miehet sieltä alas tulevat
      -Ja kaadetut puut hyödynnetään telttojen kamiinoissa, on tulossa kylmä yö.
      -Toimikaa!
      -Kyllä herra kapteeni

      • Anonyymi

        Lakeri kengät aiheuttavat kellojen soiton.


    • Anonyymi

      Lähtisiköhän eilen illassa töissä ollut "lenkkeilemään"?

      • Anonyymi

        Mää olin eilen illassa töissä, en tosin s-marketissa mutta kuitenkin. Voin lähteä lenkille kanssasi. "Ei voi laittaa suklaaseen, ei voi laittaa)...😉 TV: marcelinio maustemmakkara.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mää olin eilen illassa töissä, en tosin s-marketissa mutta kuitenkin. Voin lähteä lenkille kanssasi. "Ei voi laittaa suklaaseen, ei voi laittaa)...😉 TV: marcelinio maustemmakkara.

        Soittele niin lähdetään seikkaileen.
        Viime kerrasta onkin jo aikaa!()


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soittele niin lähdetään seikkaileen.
        Viime kerrasta onkin jo aikaa!()

        Makkara odottaa jo irtipääsyä!! Mutta vain naisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soittele niin lähdetään seikkaileen.
        Viime kerrasta onkin jo aikaa!()

        Jee! Nähdään hyppyrimäellä lauantai aamuna klo. 08.00. Minulla on lenkki mukana...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jee! Nähdään hyppyrimäellä lauantai aamuna klo. 08.00. Minulla on lenkki mukana...

        Sori vaan Ana en harrasta miehiä, Etsi saaliisi jostain hotellista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mää olin eilen illassa töissä, en tosin s-marketissa mutta kuitenkin. Voin lähteä lenkille kanssasi. "Ei voi laittaa suklaaseen, ei voi laittaa)...😉 TV: marcelinio maustemmakkara.

        Ymmärrän. Ei laiteta ei, ei vehkeeni sinne mahtuisikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mää olin eilen illassa töissä, en tosin s-marketissa mutta kuitenkin. Voin lähteä lenkille kanssasi. "Ei voi laittaa suklaaseen, ei voi laittaa)...😉 TV: marcelinio maustemmakkara.

        Tykkäätkö amazon asennosta? Yksi parhaista.


    • Anonyymi

      Ottakaa myyntiin meille miehille tarkoitettuja rintaliivejä.
      Itsellä on niin isot rintalihakset, että moni on sanonut niitä isommiksi kuin monella naisella on tisut.
      Kieltämättä näin onkin, joten olenko syrjitty vai muuten vain niskavuoren Heta.
      Asiaan on tultava muutos, en aio lähteä rintojeni pienennysleikkaukseen.

    • Anonyymi

      Ilmeisesti myyjät haistaneet veren maun kun liikkuu huhuja että joku nuori otettu viime viikolla kiinni. Ainakin poliisi nähty S-marketin pihalla.
      Toivottavasti myyjät saaneet tyydytystä veren himoonsa.

    • Anonyymi

      Samaten ihmetellyt tuota kongin ääntä. Aika räikeä yksityisyyden loukkaus.

    • Anonyymi

      Minä näen pieniä punaisia tonttuja kauppaa meneessäni???

      • Anonyymi

        Se on se joulun taika-aika. Voi, en malta odottaa sitä näkyä kun S-marketin myyjät käyttävät sitä kaksi numeroa liian pientä joululakkia kassalla. Myötähäpeä on suunnaton. Mutta heille ihan oikein.


    • Anonyymi

      Onko joululakkeja jo näkynyt????

    • Anonyymi

      Kummassa kaupassa paremmat myyjät, Jämsässä vai koskella?

    • Anonyymi

      missä kaikki nämä nuoret kauniit kassat ovat?

      • Anonyymi

        Ne ovat kiertäneet jämsän seudun kaukaa ja ovat ihan muualla suomessa. Täällä ei yhtäkään. Ihan perus marjattaa ja terhiä.


    • Anonyymi

      Hän oli täällä tänään aamusta. Lähti tauolle: HÖ, Niisk!

      • Anonyymi

        Jos etsit ystävää, unohda shamppanjat kaviaarilla. (viikate) mutta rakkautta löytyy


    • Anonyymi

      kjäh kjäh osu ja uppos.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4823
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      33
      1490
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1141
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1106
    Aihe