Nyt kun Wiikinki grilli on kuulemma suljettu, niin missä Ano tapaa laajaa kannattajajoukkoaan ja kansan syviä rivejä?
Onko Anoa näkynyt Juvalla?
16
1289
Vastaukset
- Anonyymi
Anolla on kesäturnee itäraja-asemilla.
Kättelee tänne tulijoita ja toivottaa turvallista matkaa venäjälle menijöille. - Anonyymi
eiköhän sen yhden kannattajan tapaaminen onnistu vaikka huoltoaseman vessassa. tuskin siihen isompia tiloja tarvitaan.
- Anonyymi
Olen kuullut huhua että Ano olisi vahvasti ehdolla Kremlin suomisuhteiden neuvonantajaksi...
- Anonyymi
Ei ole näkynyt Kettulan Nesteelläkään.
- Anonyymi
jos ano on anneli saarikon kanssa treenaamassa maastavetoo....hei.
- Anonyymi
Venäjä aloittamassa suuret sotaharjoitukset... ehkä maastopukuisille miehille kysyntää...
- Anonyymi
… alkaakin olla kenraaleista pulaa…
- Anonyymi
....Ano sopii Putinin etulinjaan.
On sen verran painoa että jäykemmätkin miinat laukeaa! - Anonyymi
Iltapäivälehden mukaan Venäjä olisi valmis jonkinlaisiin rauhanneuvotteluihin huonon sotamenestyksen vuoksi. Olisko Anonyymi Turpiainen kenties mukana venäjän delegaatiossa...?
- Anonyymi
Ano esiintyy KOIKKALAN LYPSYKARNEVAALEILLA tulevalla viiKolla !
- Anonyymi
Onko Lypsäjänä vai Lypsettävänä?
- Anonyymi
Hakatavana.
- Anonyymi
Venäjällä on suoritettu liikekannallepano. Pulaa on erityisesti upseereista. Mikä olikaan Anon sotilasarvo? Varmaan myös rivimiehenä Ano on todella kovan kaliiberin taistelija. Sanoisin että Juvan Rambo.
- Anonyymi
Onhan sokeritaurinen aivosairaskin 65v mies otettu sotaväkeen, samoin 58v rehtori joka ei sotakokenut. Tosin vapautettiin. Anon kunto parempi.
- Anonyymi
Ano on Espanjaksi persereikä,sopii hyvin tähän meidänkin Anoomme.
- Anonyymi
Kuulin että Ano olisi ollut sukellusreissulla Itämerellä. Oli kuulemma ollut huolissaan joidenkin kaasuputkien turvallisuudesta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824777- 1842083
- 1321782
- 1741400
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161281- 351096
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161077- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh300977- 52966