Jos se olet sinä jota kaipaan?
Mikset laita mulle viestiä
29
825
Vastaukset
- Anonyymi
Siis häh??
- Anonyymi
Et ole vastannut edelliseenkään... just katoin!
- Anonyymi
Tännekö sen piilotit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tännekö sen piilotit
Mese!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mese!
Ei mulle oo tullu viestiä. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulle oo tullu viestiä. :(
Ei tännekkään. Kai meni oikealle? -sivusta
- Anonyymi
Minä sain sen viestin siinä luki näin missä oot?tuu käymään meillä mulla on uusi peeniksen kehityslaite terveisin
- Anonyymi
pari kossua vielä niin kyllä se siitä lähtee
- Anonyymi
Mikset mies laita mulle viestiä? 👨
- Anonyymi
No jos nyt laitan viestiä, niin soitan kytille kenttäpuhelimeen sitten, että nyt on viesti mennyt hutsuparkalaiselle, niin.
T.otan puhelun sijasta oluen, senkin palikka hu0ra, se on tuo vaatimuksesi liian hurja kuitenkin.
Rauhallisuutta, turvallisuusillanjatkoihis.
https://m.youtube.com/watch?v=fLxJmeyl29o - Anonyymi
En usko mihinkään<3sinä olet epäVAKaapersona<3😠
- Anonyymi
en oikein uskalla kun en tiedä mitä toivot 😔
Vastaisin takuu varmasti, jos saisin viestin. 😊
- Anonyymi
Miksi et itse laita ikäväsi kohteelle viestiä?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et itse laita ikäväsi kohteelle viestiä?
Olen kerran laittanut ja sen jälkeen kielletty laittamasta.
- Anonyymi
En tiennyt kenenkään haluavan minulta viestiä. Tosin en kyllä tiedä vieläkään.
- Anonyymi
Eipä ole sultakaan mulle viestiä tullut.
- Anonyymi
Minun kaipaama mies tuskin haluaa minulta viestiä. Hän ei edes tiedä, että kaipaan. Torjuin hänet joskus. Tajusin vasta myöhemmin, että torjuin hänet koska hän aiheutti minussa tunteita. Niin hassulta kuin kuulostaakin, mutta pelkään tunteita. Nyt olen oppinut itsestäni tämän ja parannellut itseäni. On vaan liian myöhäistä häneen ottaa yhteyttä. Hän lienee nykyään varattu ja itsekkin olen tunteettomassa suhteessa.
- Anonyymi
Eli olet suhteessa käytännön syistä. Mies maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet suhteessa käytännön syistä. Mies maksaa.
Tienaan enemmän kuin mies. Lapset syynä ennemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tienaan enemmän kuin mies. Lapset syynä ennemmin.
Lapsien takia ei olla yhdessä ikinä. Lapset vaistoavat jos vanhempien keskinäinen suhde on huonossa hapessa. Siitä on paljon esimerkkejä jos vain lähtee lukemaan aiheesta.
Taitaa olla niin että sinua pelottaa muutos elämässäsi etkä ole valmis tekemään siirtoa. Tuskin edes tulet tekemään asialle mitään.
Tuommoisessa suhteessa kaikki ovat kärsijöitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsien takia ei olla yhdessä ikinä. Lapset vaistoavat jos vanhempien keskinäinen suhde on huonossa hapessa. Siitä on paljon esimerkkejä jos vain lähtee lukemaan aiheesta.
Taitaa olla niin että sinua pelottaa muutos elämässäsi etkä ole valmis tekemään siirtoa. Tuskin edes tulet tekemään asialle mitään.
Tuommoisessa suhteessa kaikki ovat kärsijöitä.Siinä meilä taas asiantuntija!
Sullehan se passaa, että jätetään kaikki, kun rakastutaan toiseen.
Mutta kaikki eivät ole samanlaisia. - Anonyymi
Milloin hänet torjuit?
- Anonyymi
En usko että sinua kaipaa kukaan.
- Anonyymi
Sittehän teitä on kaks.
- Anonyymi
En osaa kirjoittaa. Täytyy vissiin joskus opetella....
- Anonyymi
laitoin jo
- Anonyymi
Miksi et ite laita?
- Anonyymi
En tiedä olenko hän jote kaipaat
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2297013Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442917- 442367
- 1032283
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382071- 951558
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321550Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151423Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81372Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3901349